Nope, want hij vloog naar het noorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Mercer het volgende:
Waarschijnlijk is hij naar Zurich gevlogen, kunnen ze hem daar binnen zetten ofzo
Wacht, er zit een verschil tussen "de Wacht" en de BSB.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeker, maar ze beperken zich niet tot de paleizen, of 'alleen binnen de poorten'.
Er is gewoon een vliegplan ingediend voor terugvlucht naar Schiphol, dus daar zal ie naar onderweg zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nope, want hij vloog naar het noorden.
Constantijn en gezinquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vanwaar die tussenstop in Brussel trouwens? Wie is daar opgepikt?
Bilderberg leden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vanwaar die tussenstop in Brussel trouwens? Wie is daar opgepikt?
Slotje gereserveerd voor het geval dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog een extra nieuwsuitzending doen bij RTL, er is toch geen nieuws...
Hij krijgt vast wel af en toe een kopje warme choco.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Staat die reporter daar nou al de hele avond in de kou? Arme man..
Gezien zijn rode neus welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Staat die reporter daar nou al de hele avond in de kou? Arme man..
Ja, maar er was net dus discussie over de taken van de KMar (en dus BSB) buiten de paleizen. Je zei:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wacht, er zit een verschil tussen "de Wacht" en de BSB.
Twee vleugels en een staart, grotendeels wit met wat oranje en blauw, op basis van de laatste berichten.quote:
Geen taak meer mbt tot het KH.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, maar er was net dus discussie over de taken van de KMar (en dus BSB) buiten de paleizen. Je zei:
KMar heeft buiten de poort van het paleis geen taak meer in de beveiliging.
Vandaar dat we hier nu nog over aan het ouwehoeren zijn
Verdorie, jij was me voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een wit vliegtuig met oranje strepen.
Naam PHKBX.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee vleugels en een staart, grotendeels wit met wat oranje en blauw, op basis van de laatste berichten.
Met playback de vlucht totdat ie van het scherm verdweenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat zie je als dat ding ineens neerstort?
Neuh, laat me koud. Ken heel die vent niet.quote:
nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Starlie het volgende:
Dat ie goed kan skien geeft toch niets te maken met dat je een lawine op je hoofd krijgt?!!
Vliegt veel te hoog voor Frankfurt. Wordt gewoon Schipholquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een wit vliegtuig met oranje strepen.
Naam PHKBX.
De BSB doet dat dus wel. Naast arrestaties (zoals die bommelder op Schiphol afgelopen week), omgaan met explosieven, waardetransporten etc.quote:
Wel met de gemaakte inschatting om off piste te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Starlie het volgende:
Dat ie goed kan skien geeft toch niets te maken met dat je een lawine op je hoofd krijgt?!!
Omdat we de familie zelf niet kunnen volgen? Next best thingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
Waarom volgen we het vliegtuig eigenlijk? De hele familie zit er toch niet meer in.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een wit vliegtuig met oranje strepen.
Naam PHKBX.
Nee, maar vliegtuigjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
Waarom volgen we het vliegtuig eigenlijk? De hele familie zit er toch niet meer in.
Haha, dan zijn we best snel tevreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Omdat we de familie zelf niet kunnen volgen? Next best thing.
Goed dan doen ze het wel. Weet jij eigenlijk waar de BSB zit in NL?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De BSB doet dat dus wel. Naast arrestaties (zoals die bommelder op Schiphol afgelopen week), omgaan met explosieven, waardetransporten etc.
Je moet een hobby hebben toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
Waarom volgen we het vliegtuig eigenlijk? De hele familie zit er toch niet meer in.
Die site is echt een openbaringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik snap het wel. Ik kan ook rustig een uur vliegtuigen spotten in Flight Simulator.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet een hobby hebben toch.
zodat je het alsnog uit het luchtruim kan schieten met je stingerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
Waarom volgen we het vliegtuig eigenlijk? De hele familie zit er toch niet meer in.
De rest volg ik niet hoor, alleen als er iets in het nieuws komt waar ze op af moeten, is al vaker voorgekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel. Ik kan ook rustig een uur vliegtuigen spotten in Flight Simulator.
Mijn supersoaker gaat niet zo ver.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat je het alsnog uit het luchtruim kan schieten met je stinger
Balletjespistool, van de kermis...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn supersoaker gaat niet zo ver.
Probeer het eens boven de US, ik heb het niet gedaan, maar volgens mij is het daar nog veul erger.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Mercer het volgende:
Moet je eens helemaal uitzoomen op die flightradar!! Die berg vliegtuigen boven Europa!! En dan gaat het zeker slecht met onze economie vergeleken met de US???
Mooi ook om die concentraties van vliegtuigen te zien bij Londen, Parijs en Frankfurt (en in iets mindere mate AMS)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Mercer het volgende:
Moet je eens helemaal uitzoomen op die flightradar!! Die berg vliegtuigen boven Europa!!En dan gaat het zeker slecht met onze economie vergeleken met de US???
Zou niet mijn beroep zijn om die allemaal in de gaten te houden als verkeersleider.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Mercer het volgende:
Moet je eens helemaal uitzoomen op die flightradar!! Die berg vliegtuigen boven Europa!!En dan gaat het zeker slecht met onze economie vergeleken met de US???
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
maandag weten we meer of van het weekend al?
Dacht ik ook net.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Hij moet zo wel een hele scherpe bocht maken om nog naar Amsterdam te gaan....
De sensatieratten van de media werken ook in het weekend hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
maandag weten we meer of van het weekend al?
Gelukkig kunnen vliegtuigen datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Hij moet zo wel een hele scherpe bocht maken om nog naar Amsterdam te gaan....
Luchtruim is wat ingewikkelder dan in een rechte lijn vliegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Hij moet zo wel een hele scherpe bocht maken om nog naar Amsterdam te gaan....
Hij heeft de bocht al wat ingezet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Hij moet zo wel een hele scherpe bocht maken om nog naar Amsterdam te gaan....
Om 4 uur zat ik al te kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien al besproken maar toch de vraag: hoe is het mogelijk dat de Publieke Omroep pas na zessen ergens begon met uitzenden hierover??
Dat kan, ligt aan het baan gebruik op Schipholquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Luchtruim is wat ingewikkelder dan in een rechte lijn vliegen
Hij gaat waarschijnlijk via Enschede -> Lelystad -> Alkmaar -> Schiphol.
"Oh, Leadra just said we have to turn. Good thing she's paying attention." *geeft ruk aan stuur*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ah... ze hadden even een een aanwijzing nodig kennelijk
Enfin, de bocht is ingezet, fijn dat ze meelezen
Da's niet waar. Ik begon rond 15:30 met kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien al besproken maar toch de vraag: hoe is het mogelijk dat de Publieke Omroep pas na zessen ergens begon met uitzenden hierover??
nl1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, op RTL dan. Want ik zag niks rond die tijd.
Eerder toch? Ik was om 1730 thuis en waren ze al een poos livequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien al besproken maar toch de vraag: hoe is het mogelijk dat de Publieke Omroep pas na zessen ergens begon met uitzenden hierover??
Niet, dat was al vanaf een uur of 4 bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien al besproken maar toch de vraag: hoe is het mogelijk dat de Publieke Omroep pas na zessen ergens begon met uitzenden hierover??
Ja! Nu linksaf!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ah... ze hadden even een een aanwijzing nodig kennelijk
Dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat kan, ligt aan het baan gebruik op Schiphol
Wellicht, wellicht. Als je wat moet gokken kun je beter niks zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Strani het volgende:
Wellicht moet he vliegtuig vanuit het noorden aankomen vanwege de wind. Het opstijgen ging zo te zien naar het zuid-westen. Dat zal nu wel niet meer mogen omdat je dan over Amsterdam moet, dus wellicht dan vanuit het noorden.
Ja, dat.... maar goed dat we meekijken op de radarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Oh, Leandra just said we have to turn. Good thing she's paying attention." *geeft ruk aan stuur*
Als je naar Schiphol kijkt, zie je inderdaad dat alle aankomende vluchten uit het noorden komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Strani het volgende:
Wellicht moet het vliegtuig vanuit het noorden aankomen vanwege de wind. Het opstijgen ging zo te zien naar het zuid-westen. Dat zal nu wel niet meer mogen omdat je dan over Amsterdam moet, dus wellicht dan vanuit het noorden.
En dat gebeurt niet vaak voor de KBX, vaak krijgt ze een mooier baantje zoals de 22quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor
Zal wel 18R worden.
Daar is de volgende Henk die niet weet dat Johan Friso gewoon werkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoe de fuck kan je hier 10 pagina's over vol lullen? Over een extreme bijstandstrekker met een mooie titel. Meneer de bijstandstrekker is ook een aso omdat hij wist dat het gevaarlijk was en nu tientallen andere mensen in gevaar heeft gebracht bij de reddingsactie.
Ze zitten op Soesterberg, maar weet niet of dat nog lang zo blijft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Goed dan doen ze het wel. Weet jij eigenlijk waar de BSB zit in NL?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoe de fuck kan je hier 10 pagina's over vol lullen? Over een extreme bijstandstrekker met een mooie titel. Meneer de bijstandstrekker is ook een aso omdat hij wist dat het gevaarlijk was en nu tientallen andere mensen in gevaar heeft gebracht bij de reddingsactie.
.quote:Sinds oktober 2006 werkt prins Friso als Managing Director bij de firma Wolfensohn & Company in Londen, waar hij zich vooral bezig houdt met de implementatie van schone energie in opkomende economieën. Prins Friso is mede-oprichter van het MRI Centrum in Amsterdam. De prins is tevens mede-oprichter en aandeelhouder van Wizzair[3], een low-cost airline met voornamelijk Oost-Europese bestemmingen. Prins Friso is ere-voorzitter van het Prins Claus Fonds (een positie die hij deelt met zijn jongere broer prins Constantijn). Daarnaast heeft de prins ook enkele commissariaten in verschillende bedrijven en organisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |