Leegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Miniem het volgende:
hij is weer op de radar!
http://www.flightradar24.com/PHKBX
Dus hij vliegt.![]()
Via Brussel naar schiphol?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Miniem het volgende:
hij is weer op de radar!
http://www.flightradar24.com/PHKBX
Dus hij vliegt.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar is goed gaan kijken naar de taken van de KMar met betrekking tot persoonsbeveiliging.
kistquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar gaat die kist nou heen, ze moeten toch ook een keer terug? Of blijven ze daar wonen.....
Godver, dat is zonde, had 'ie niet wat andere mensen of van mijn part fedex pakjes mee kunnen nemen ?quote:
Typisch het gedrag van een officierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Prima. Ik schei ermee uit
Lijkt me niet gezond voor een vliegtuig om buiten stil te staanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar waarom blijft die daar niet tot ze terug gaan?
Piloot lekker voor middernacht thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef QBay het volgende:
Hij gaat gewoon terug naar Nederland, dan kan hij in de hangar.
Lopen de hele tijd te schreeuwen, totdat de grond te heet wordt, dan rennen ze weg idd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef spoilert het volgende:
[..]
Typisch het gedrag van een officier
Niet naar Delft want daar worden alleen nog maar troonopvolgers bijgeplaatstquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar gaat die kist nou heen, ze moeten toch ook een keer terug? Of blijven ze daar wonen.....
oh ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Fruitkist, nederlandse traditie als je op ziekenbezoek gaat.
Omdat het personeel ook gewoon naar huis wil?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar waarom blijft die daar niet tot ze terug gaan?
Geen ruggegraat, worden ze op aangenomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Lopen de hele tijd te schreeuwen, totdat de grond te heet wordt, dan rennen ze weg idd.
Net als die kapitein van dat schip!
Nee, rechtstreeks. De heenweg via Brussel, nu direct Schipholquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus eerst naar brussel, dan naar schiphol.
hij zal wel moe zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat het personeel ook gewoon naar huis wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |