Nee, maar vliegtuigjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
Waarom volgen we het vliegtuig eigenlijk? De hele familie zit er toch niet meer in.
Haha, dan zijn we best snel tevreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Omdat we de familie zelf niet kunnen volgen? Next best thing.
Goed dan doen ze het wel. Weet jij eigenlijk waar de BSB zit in NL?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De BSB doet dat dus wel. Naast arrestaties (zoals die bommelder op Schiphol afgelopen week), omgaan met explosieven, waardetransporten etc.
Je moet een hobby hebben toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
Waarom volgen we het vliegtuig eigenlijk? De hele familie zit er toch niet meer in.
Die site is echt een openbaringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik snap het wel. Ik kan ook rustig een uur vliegtuigen spotten in Flight Simulator.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet een hobby hebben toch.
zodat je het alsnog uit het luchtruim kan schieten met je stingerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
De rest volg ik niet hoor, alleen als er iets in het nieuws komt waar ze op af moeten, is al vaker voorgekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel. Ik kan ook rustig een uur vliegtuigen spotten in Flight Simulator.
Mijn supersoaker gaat niet zo ver.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat je het alsnog uit het luchtruim kan schieten met je stinger
Balletjespistool, van de kermis...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn supersoaker gaat niet zo ver.
Probeer het eens boven de US, ik heb het niet gedaan, maar volgens mij is het daar nog veul erger.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Mercer het volgende:
Moet je eens helemaal uitzoomen op die flightradar!! Die berg vliegtuigen boven Europa!! En dan gaat het zeker slecht met onze economie vergeleken met de US???
Mooi ook om die concentraties van vliegtuigen te zien bij Londen, Parijs en Frankfurt (en in iets mindere mate AMS)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Mercer het volgende:
Moet je eens helemaal uitzoomen op die flightradar!! Die berg vliegtuigen boven Europa!!En dan gaat het zeker slecht met onze economie vergeleken met de US???
Zou niet mijn beroep zijn om die allemaal in de gaten te houden als verkeersleider.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Mercer het volgende:
Moet je eens helemaal uitzoomen op die flightradar!! Die berg vliegtuigen boven Europa!!En dan gaat het zeker slecht met onze economie vergeleken met de US???
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
maandag weten we meer of van het weekend al?
Dacht ik ook net.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Hij moet zo wel een hele scherpe bocht maken om nog naar Amsterdam te gaan....
De sensatieratten van de media werken ook in het weekend hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
maandag weten we meer of van het weekend al?
Gelukkig kunnen vliegtuigen datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Hij moet zo wel een hele scherpe bocht maken om nog naar Amsterdam te gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |