Haha jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef DjinN het volgende:
Zei ie nou dat als er een dikke pad op het podium stond men niet naar het uiterlijk ging kijken ?
Zak hooi, ik ken iemand diequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, als je zou zeggen dat dat meisje 28 was, zou ik het ook geloven
En dit joch is een onsympathieke zak hooi
HooRrrrde je het?quote:
Ik dacht ook dat hij ook weer eentje uit Ciske zou zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Voor kindermusicals of wat dan ook is hij wel een goeie kandidaat, volledig in zijn sas zo te zien
eerder andersomquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef livelink het volgende:
Marco kan hem misschien nog wat dingetjes leren
Meelij met het irritante joch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Waarom moet dit Astmamomentje er nou per se in?
Ik heb nog jeuk van de eerste Ciske, please no morequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij ook weer eentje uit Ciske zou zijn.
Zodat ik kan stikken van het lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
toch niet, dit is zo vals als een kanonquote:
JA GEIL!! ZEG MEER VAN DIT SOORT DINGEN!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef FokNederland het volgende:
Hij verdient een vuist in zijn kont.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Dit klinkt wel heel Kinderen voor Kinderen
totaal onnodig... die blauwe is alleen in noodgevallen... werkt snel maar kort...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef DjinN het volgende:
Daar ga je dan met je arrogante kop, vervelende wijsneus
Zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef yavanna het volgende:
Hoe komt dit kind in de show? Niet door zijn goede zang in ieder geval.
Die zingen toch niet vals?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei wat een Kinderen voor Kinderen stem
Alleen zingen ze niet zó vals bij KVK alleen dat jonge past wel daarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
Ohhhh, dit is erg.. Hij zingt echt vals. Dat horen we niet echt vaak. En het is een super super kinderen voor kinderen stem.
En de ouders maar ophemelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit gebeurt er dus met kinderen als je nooit eerlijk tegen ze bent
Ik moest zo hard lachen toen ze dat zeiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
Hij gaat huilen. Met z'n zelfverzekerdheid.
En Angela trapt hem nog extra de grond in
Ja, dat snap ik, als je pak maar mijn hooooooooooooooooooooond zingtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, die wordt voor eeuwig gepest op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |