Op een gegeven moment is alles wel gezegd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stel op zijn minst de goede vragen aan de goede mensen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zei ik dat ik hem slecht vind?Je zei dat dat (over carnaval) het enige is wat je goed aan hem vindt. Dan is de conclusie makkelijk te trekken. Dan niet gaan huilen als mensen dat ook daadwerkelijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat al 2 uur lang gezegd wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
Hoe kon je dit eerder zeggen dan dat het op tv kwam
Wat dacht je van zijn kinderen!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef zaans_boefje het volgende:
Hoe de afloop ook mag zijn, als oprecht republikein wil ik toch even de majesteit sterkte wensen, want als moeder wil je dit gewoon niet meemaken.
Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef zaans_boefje het volgende:
Hoe de afloop ook mag zijn, als oprecht republikein wil ik toch even de majesteit sterkte wensen, want als moeder wil je dit gewoon niet meemaken.
En dan weer een berg huilende vrouwen over me heen krijgen? Nee dank je. Jullie hebben allemaal een leven enzo, daarom zitten jullie thuis te Fokken en ik op werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
OH DAT IS AL GEZEGD
Catbert, doe er wat aan!
Maar dan mag je het hier niet zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat dat al 2 uur lang gezegd wordt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze kunnen beter af en toe de nieuwsuitzending staken en stemmige muziek draaien ofzo
Dat ontslaat je er niet van om aan de goede mensen de goede vragen te stellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is alles wel gezegd.
Wat, dat JF onder de sneeuw lag?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat dat al 2 uur lang gezegd wordt.
Waarom zou carnaval niet doorgaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
Gaat Voetbal International nog door, gaat carnaval nog door? Vragen! Vragen!
Haha. Ik had het al eens gezegd maar ik blijf jou grappig/cynisch vinden zo via fok!.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan weer een berg huilende vrouwen over me heen krijgen? Nee dank je. Jullie hebben allemaal een leven enzo, daarom zitten jullie thuis te Fokken en ik op werk.
Je zal het wel druk hebben zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan weer een berg huilende vrouwen over me heen krijgen? Nee dank je. Jullie hebben allemaal een leven enzo, daarom zitten jullie thuis te Fokken en ik op werk.
Dat is ook al gezegd! Catbert doe er wat aan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Arme Beatrix, dat ze dit nog moet meemaken.....
Laat het die jankballen niet horen. Nieuws van 2 weken terug posten moet ook kunnen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Haha. Ik had het al eens gezegd maar ik blijf jou grappig/cynisch vinden zo via fok!.
Ik had het ook niet tegen jou maar tegen die muts die meldde dat ze wel een leven had.quote:
Welke goede mensen zou je nog willen horen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat ontslaat je er niet van om aan de goede mensen de goede vragen te stellen.
Ja dat is zeker gek.quote:Als je aan een reanimatiearts vragen gaat stellen over lawines, ja sorry hoor, maar dat is toch gek?!
Meerdere zelfs: https://twitter.com/#!/MabelvanOranjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Roos @LavieJanRoos
Allejezus, de laatste tweet van de vrouw van Friso gaat over orgaandonatie.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zei dat dat (over carnaval) het enige is wat je goed aan hem vindt. Dan is de conclusie makkelijk te trekken. Dan niet gaan huilen als mensen dat ook daadwerkelijk doen.
Dit heeft Catbert al eerder gezegd! Catbert doe er wat aan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat het die jankballen niet horen. Nieuws van 2 weken terug posten moet ook kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |