Vooralsnog ben je jezelf ook alleen maar aan het herhalen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huilie, De TV herhaalt alles tig keer en ik kan meer info krijgen door hier mee te lezen en twitter te volgen domme eland
Want hier weet men meer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huilie, De TV herhaalt alles tig keer en ik kan meer info krijgen door hier mee te lezen en twitter te volgen domme eland
Nee. Stabiel betekent niks anders dat z'n toestand niet ernstig veranderd op dit moment. Hij kan zomaar een hersenbloeding krijgen en dan kan het heel snel gaan. Het is gewoon afwachten dus, en dat gaat het de komende dagen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef Tamashii het volgende:
Ja maar dat is toch vreemd? Stabiel lijkt mij een betekenis hebben van; het gaat redelijk oke en dat blijft voorlopig zo. En de toestand waarin hij verkeert, niet buiten levensgevaar, lijkt mij niet redelijk oke of welke andere betekenis ook die bij 'niet buiten levensgevaar' horen.
Eland? Serieus? Je verzint een scheldwoord en zegt Eland?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik hier meelees.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe weet Rutte nou of heel Nederland meeleeft.
Jij herhaalt ook alleen maar zo te zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn snel ingevlogen dan...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef sonnyspek het volgende:
Best triest dat die Rutte zegt: Hij wordt verzorgt door de beste artsen.
Ik hoop dat iedereen altjd wordt verzorgd door de beste artsen?
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef sonnyspek het volgende:
“We weten niet meer dan dat de beste artsen erbij zijn. Oostenrijk heeft de beste medische zorg.”quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef sonnyspek het volgende:
Omdat hij FOK! niet kent, anders wist hij wel zeker dat het niet zo was.:')quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe weet Rutte nou of heel Nederland meeleeft.
En flauwe grapjes maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef Strani het volgende:
Echt, hoe jullie met z'n allen ruzie maken als er iets vervelends gebeurt baart me zorgen. Velen hier bezitten duidelijk niet de kwaliteit om kalm te blijven en gaan direct als kinderen jengelen en ruziën.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
Jongens er is nog geen nieuws. Laten we stoppen hierover te praten.
Dus dit was voorlopig het laatste postje. Geen berichten meer onder deze streep:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waarom moet hij geholpen worden door de beste artsen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Of werken de beste artsen ter wereld toevallig allemaal in dat ziekenhuis?
Eigenlijk is dat best stom maar ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef sonnyspek het volgende:
dat moet niet, maar is zo volgens Ruttequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom moet hij geholpen worden door de beste artsen?
Niks mis mee. Een eland is gewoon een hele lelijke koe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef n00b13 het volgende:
Eland? Serieus? Je verzint een scheldwoord en zegt Eland?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef Strani het volgende:
Echt, hoe jullie met z'n allen ruzie maken als er iets vervelends gebeurt baart me zorgen. Velen hier bezitten duidelijk niet de kwaliteit om kalm te blijven en gaan direct als kinderen jengelen en ruziën.
Dik hert toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een eland is gewoon een hele lelijke koe.
Alsof hier iets geeft om de hele zaak. Dit is gewoon ramptoerisme 2.0.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef Strani het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof hier iets geeft om de hele zaak. Dit is gewoon ramptoerisme 2.0.
Ze kunnen wel meer zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef Mylene het volgende:
Oostenrijkse nieuwssite: "Prins Friso hersendood"
Komt er omdat er geen nieuws is verder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef Falco het volgende:
Mijn aandacht voor dit nieuws is nu al verslapt
Het nieuws is nog steeds dit eerste bericht van 15:45 uur.twitter:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof hier iets geeft om de hele zaak. Dit is gewoon ramptoerisme 2.0.
Same difference.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is opzich ook wel een beetje dom om van de piste af te wijken, maargoed.
Nee. Die site zegt dat er geruchten zijn. Kennelijk kunnen de belgen geen Duits.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef Mylene het volgende:
Ja, en nogal domme aanname ook. Beetje ramptoerisme. Als ze nu zeggen dat hij leeft en later uit de overlijdensacte blijkt dat hij al dood was heb je ook een enorme shitstorm. Ook als ze nu vertellen dat hij dood is wordt de familie wel met rust gelaten, daar kom je niet in de buurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Starlie het volgende:
Als ze zeggen dat ze pas over een paar dagen iets over zijn toestand kunnen zeggen dan zou je bijna denken dat hij overleden is en dat de familie een paar dagen heeft om in alle rust afscheid te nemen / te rouwen... Maar ja dat is slechts speculeren natuurlijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit dus.
Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet erg is maarja zoiets kun je verwachten als lawine gevaar 4 is en je gaat buiten de piste
Als republikein zou ik een opmerking kunnen plaatsen met "open" en "deur", maar het is toch wel sneu.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef Mylene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |