SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet ok.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:33 schreef Ulx het volgende:
Vroeger vond ik Willem Alexander ook breindood.
Zou kunnen, al lijkt het me sterk dat ze dat pas over een paar dagen naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Starlie het volgende:
Als ze zeggen dat ze pas over een paar dagen iets over zijn toestand kunnen zeggen dan zou je bijna denken dat hij overleden is en dat de familie een paar dagen heeft om in alle rust afscheid te nemen / te rouwen... Maar ja dat is slechts speculeren natuurlijk
Is net uitgelegd op RTL 7. Ze hebben hem platgespoten, dus over hersenschade valt nog niks te zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Starlie het volgende:
Als ze zeggen dat ze pas over een paar dagen iets over zijn toestand kunnen zeggen dan zou je bijna denken dat hij overleden is en dat de familie een paar dagen heeft om in alle rust afscheid te nemen / te rouwen... Maar ja dat is slechts speculeren natuurlijk
Tuurlijk is die kans erquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:33 schreef Strani het volgende:
Als Friso het overleeft, wat zijn dan de kansen dat hij ook geen blijvend letsel heeft na een schedelbasisfractuur en wellicht onderkoeling? Weet iemand daar wat van?
Ik gok er ook op dat hij overleden is maar dat ze nu tijd aan het winnen zijn voor de familie en voor de de officiële kanalen om alles netjes in gang te zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Starlie het volgende:
Hoe moet iemand dat weten terwijl niemand wat los laat over zijn toestand (behalve stabiele levensgevaar)?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:33 schreef Strani het volgende:
Als Friso het overleeft, wat zijn dan de kansen dat hij ook geen blijvend letsel heeft na een schedelbasisfractuur en wellicht onderkoeling? Weet iemand daar wat van?
Na 6 minuten zuurstofgebrek wordt de kans op hersenletsel steeds groter, maar het is dus niet bekend of hij ook echt 15 minuten niet heeft geademd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:33 schreef Strani het volgende:
Lijkt mij juist niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik gok er ook op dat hij overleden is maar dat ze nu tijd aan het winnen zijn voor de familie en voor de de officiële kanalen om alles netjes in gang te zetten.
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef computergirl het volgende:
Waarom is dit topic geen reeks met de vorige topics?
Ik vroeg of iemand er echt verstand van had, van bijvoorbeeld schedelbasisfracturen en onderkoeling. Jij bent duidelijk niet diegene dus je had ook niet hoeven antwoorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk is die kans er![]()
Hoe groot die is weet niemand.
Alweer!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Paul het volgende:
Friso wou gewoon ons carnaval in de war schoppen
Als computergirl had je kunnen zien dat het wel zo isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef computergirl het volgende:
Als hij dood zou zijn wat schieten ze er mee op om dat geheim te houden dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef Starlie het volgende:
Ach alsof ze ooit zullen vertellen hoe het ECHT met hem gaat enz....
Is het gewoon? Topicreeks: 'Lid koninklijk huis onder lawine'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef computergirl het volgende:
Okay, dank je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Na 6 minuten zuurstofgebrek wordt de kans op hersenletsel steeds groter, maar het is dus niet bekend of hij ook echt 15 minuten niet heeft geademd.
Dat is dan het enige wat ik goed aan hem vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige wat ik goed aan hem vind.
Als hij echt overleden is dan komt dat natuurlijk wel naar buiten maar nu qua toestand...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij dood zou zijn wat schieten ze er mee op om dat geheim te houden dan?
zeiden ze om 17:00u ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Binnen nu en kwartier persconferentie zegt Sandra Schuurhof
Je kent hem persoonlijk, neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige wat ik goed aan hem vind.
Hij heeft 20 minuten onder de sneeuw gelegen, wat denk je? Hoe erg hij er exact aan toe is weet niemand, zelfs de op dit moment behandelende arts niet, laat staan de gemiddelde geneeskunde student met een mening.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Strani het volgende:
Ik vroeg of iemand er echt verstand van had, van bijvoorbeeld schedelbasisfracturen en onderkoeling. Jij bent duidelijk niet diegene dus je had ook niet hoeven antwoorden.
Ze zeggen toch echt gewoon exact wat nu de status is: hij is stabiel, het kan alle kanten opgaan en meer weten ze niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Starlie het volgende:
Als hij echt overleden is dan komt dat natuurlijk wel naar buiten maar nu qua toestand...
Doe niet zo dom Paul..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Paul het volgende:
Rust voor de familie. Die aasgieren willen natuurlijk de eerste zijn die een foto willen maken van de rouwende familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij dood zou zijn wat schieten ze er mee op om dat geheim te houden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |