Inderdaad. Jammer dat ze geen echte Hagenezen gingen vragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef Falco het volgende:
Open deur-reacties op Noordeinde. Waarom niet de stemming peilen op FOK!?
Zei ik dat ik hem slecht vind?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je mensen die je niet kent slecht vinden volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Zap naar RTL 7, daar heb je een trauma-arts aan het woord. Die weet ook niets, maar gebruikt er meer woorden voor.quote:
Op z'n SBS!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef MrBadGuy het volgende:
De reacties op straat waren wel verhelderend, goed bezig NOS
Hoe kon je dit eerder zeggen dan dat het op tv kwamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Arcee het volgende:
"Stabiel, maar niet buiten levensgevaar" Goh.
OH DAT IS AL GEZEGDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Arcee het volgende:
"Stabiel, maar niet buiten levensgevaar" Goh.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe kon je dit eerder zeggen dan dat het op tv kwam
Lijkt me ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof de Nederlandse pers nu niet massaal aan het afreizen is. Je komt niet zomaar bij de familie in de buurt hoor.
Stelletje conspiracynuts hier. Waarom zou het niet gewoon waar kunnen zijn dat het verder gewoon afwachten is? Dat is meestal zo bij mensen met hersenletsel.
okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Roos @LavieJanRoos
Allejezus, de laatste tweet van de vrouw van Friso gaat over orgaandonatie.
Stel op zijn minst de goede vragen aan de goede mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Strani het volgende:
Laat ik dan degene zijn die zegt: Respect voor NOS en RTL dat ze sowieso nog een verhaal aan elkaar kunnen breien. Iedereen heeft maar kritiek maar dit lijkt me zo ongeveer het moeilijkste onderwerp voor een live-uitzending.
Ze kunnen beter af en toe de nieuwsuitzending staken en stemmige muziek draaien ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Strani het volgende:
Laat ik dan degene zijn die zegt: Respect voor NOS en RTL dat ze sowieso nog een verhaal aan elkaar kunnen breien. Iedereen heeft maar kritiek maar dit lijkt me zo ongeveer het moeilijkste onderwerp voor een live-uitzending.
Met twee minuten aan info twee uur vol lullen, respect inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |