Dan mag je er toch gerust een paar drinken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb verplicht een soort detox, moet morgen werken.
Op mijn verjaardag.
FML.
Ja, opzich wel. maar zou eigenlijk echt de kroeg in gaan om dan om 0:00 te proosten, maar dat gaat het hem niet worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan mag je er toch gerust een paar drinken?
Kan je beter niet doen nee. Je weet hoe dat werkt. Dan kom je 4:00 's nachts kacheltje-lam thuis...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. maar zou eigenlijk echt de kroeg in gaan om dan om 0:00 te proosten, maar dat gaat het hem niet worden.
ja idd, de avonden waarop je oprecht van plan bent om op tijd naar huis te gaan zijn echt altijd de gezelligstequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen nee. Je weet hoe dat werkt. Dan kom je 4:00 's nachts kacheltje-lam thuis...
Gewoon vanuit de kroeg rechtstreeks naar het werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja idd, de avonden waarop je oprecht van plan bent om op tijd naar huis te gaan zijn echt altijd de gezelligste.
Op je bureau slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vanuit de kroeg rechtstreeks naar het werk.
Onpasselijke opmerkingen maken naar je collega's met je dronken kop.quote:
Sonnemaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Thuis ligt er:
2 flessen Sonnema
1 fles Bacardi
1 fles Malibu (literfles)
1 fles Apfelkorn (altijd leuk voor shotjes)
3 flessen rode vodka
1 fles Drop Shot
2 flessen rosé
1 fles rode wijn
4 kratten Hertog Jan
Maar dat is helaas pas voor morgen
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onpasselijke opmerkingen maken naar je collega's met je dronken kop.
Vast wel.quote:
Hier slechts wijn in huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef Partingglass het volgende:
Leuk lijstje. ik heb alleen 20 flessen whiskey en een bak bier
Een rek vol?quote:
En dan in de kelder of in zo'n mooi kastje die op temperatuur wordt gehouden met glazen deuren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Maar dat wil ik wel graag, later als ik groot ben.
Ik heb een wijnrek vol met flessen wijn en ik wil een L-E als ik groot ben. Misschien kunnen we iets regelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Nee. Maar dat wil ik wel graag, later als ik groot ben.
Zo een temperatuurkastje ken ik niet eens. Nog een hele wereld om te ontdekken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan in de kelder of in zo'n mooi kastje die op temperatuur wordt gehouden met glazen deuren?
Dat klinkt lief. Bij ieder ander zou het cheesy of vunzig kunnen overkomen, nu is het lief.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een wijnrek vol met flessen wijn en ik wil een L-E als ik groot ben. Misschien kunnen we iets regelen?
Ondanks mijn ietwat vunzige inslag was dit enkel en alleen bewonderend bedoeld ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt lief. Bij ieder ander zou het cheesy of vunzig kunnen overkomen, nu is het lief.
Geen idee waar je het over hebt. Dat wil ik op mijn beurt dan weer met jou delen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Het hotel heeft de hotelkamer per ongeluk dubbel geboekt. Als excuus is de reservering zonder extra kosten overgezet naar een duplex suite. Dat wou ik graag even met jullie delen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Dat wil ik op mijn beurt dan weer met jou delen.
Je post is duidelijk, maar totaal irrelevant zonder verdere context.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
Dank daarvoor
Maar de tekst spreekt toch voor zichzelf? Of heb ik nou iets totaal onduidelijks neer getypt?
Ik had een weekendje weg geboekt met m´n meisje, omdat we een jaar samen zijn. Vandaar. Ik dacht dat ik dat al gemeld had, excuus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post is duidelijk, maar totaal irrelevant zonder verdere context.
Netjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik had een weekendje weg geboekt met m´n meisje, omdat we een jaar samen zijn. Vandaar. Ik dacht dat ik dat al gemeld had, excuus.![]()
En vanwege de dubbelboeking hebben we nu deze suite
Dat dacht ikquote:
Sneekweekquote:
Nah, geen zin om de deur uit te gaan... en zij stelde het zelf voor... dus ja, dan ga ik niet rijdenquote:
Mn moeder was hier vandaag om te helpen schoonmaken en opruimen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd leuk, visite krijgen.... `Moet je wat intensiever je huis opruimen
Sneller klaar, jij meer tijd om bier te drinken!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn moeder was hier vandaag om te helpen schoonmaken en opruimen.
Werksequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nou, opgelostveel plezier met de visite , ik ga eens arbeiten
Gisteren 'iets' te bont gemaakt dus die duivelsdrank raak ik voorlopig niet meer aanquote:
Q!quote:
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren 'iets' te bont gemaakt dus die duivelsdrank raak ik voorlopig niet meer aan.
"voorlopig" als in "morgenmiddag om een uur of één" als ik me weer meld aan het carnavalsfront![]()
Nee, helaas nietquote:
Check.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, helaas nietDan was ik ondertussen wel rijk geweest, met al die overuren die ik dan zou draaien
Dan waren we de patsers van Fok! geweest, twee chica´s aan elke arm, auto met chauffeur (want niet rijden met drank op) en bar aan boord!quote:
Het interieur van de Q-mobiel?quote:
Zo lelijk dat je wel dronken MOET zijn om er in te stappenquote:
Dan nog liever deze:quote:
Ik ben tezeer gefixeerd op die blonde del om de tijd te hebben dat gegeven paard in de mond te kijkenquote:
Ach, je moet toch wat op een zaterdagavond op kantoor....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Partingglass het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo van dat soort typetjes... maar het is zeker geen lelijke meid
Ik hou ook niet van carnaval. Maar als je in het zuiden woont ontkom je er vrijwel niet aan he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef Partingglass het volgende:
of zaterdagavond thuis, als iedereen carnaval viert en je geen zin hebt daarin hahaha
Thuis opsluiten met bier en films!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef Partingglass het volgende:
Nope en als je dan ook nog verplicht vrij hebt ivm met bedrijfssluiting word ontkomen lastig. maar gaat wel lukken hoor.
Moet jij niet zwaar aan de carnaval?quote:
MeMo en carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij niet zwaar aan de carnaval?
Ja, da' week toch heul niks van?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF
doe is een beetje aardig tegen een damequote:
Het is Bolderbastquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef Partingglass het volgende:
[..]
doe is een beetje aardig tegen een dame
Dat dacht ik!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:13 schreef Partingglass het volgende:
Klinkt goed Barbusse. Die whisky en het bad
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Als ik zo klaar ben met werken he? Dan ga ik een bad nemen, en tegelijkertijd whisky drinken en Billie Holiday luisteren.
MeMo en ik kennen elkaar al een tijdjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef Partingglass het volgende:
[..]
doe is een beetje aardig tegen een dame
Welke whisky?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Als ik zo klaar ben met werken he? Dan ga ik een bad nemen, en tegelijkertijd whisky drinken en Billie Holiday luisteren.
Tally!quote:
Bowmore. Heb nog 3/4 fles overquote:
Als je Memo een tijdje kent hoef je er niet meer aardig tegen te zijn? apart.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MeMo en ik kennen elkaar al een tijdje
Als je dat al onaardig vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Als je Memo een tijdje kent hoef je er niet meer aardig tegen te zijn? apart.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je dat al onaardig vindt
Is maar goed dat je mijn oude berichten maar nooit gezien hebt
Goede keusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tally!
[..]
Bowmore. Heb nog 3/4 fles over
Bowmore is lekker. Zelf nu een glenmorangie staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tally!
[..]
Bowmore. Heb nog 3/4 fles over
Das ook een goeie jahquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Bowmore is lekker. Zelf nu een glenmorangie staan.
En aangezien ik een kutdag gehad heb, GAAT 'IE OP OOK!!quote:
en dan afsluiten met een lagavullin. eumm bowmore moet er ook nog staanquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
whisky sla ik overis meer een mannendrankje
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en dan afsluiten met een lagavullin. eumm bowmore moet er ook nog staan
Vrouwen die van Whisky en batsen houdenquote:
Ik kom dan ook nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:27 schreef Partingglass het volgende:
als het voor echte stoere mannen is dan zou ik ook beter wat anders kunnen drinken
Kunnen ze niets vanuit NL voor je opsturen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Hier zijn zulke goeie whiskys zo moeilijk te verkrijgenIk heb mijn Schotse collega zo ver gekregen dat ze Laphroaig voor me mee nam na een familiebezoek.
en het hoeft niet eens tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen die van Whisky en batsen houden![]()
Dan wordt het wel heel duur vrees ik....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Kunnen ze niets vanuit NL voor je opsturen?
Dat niet, maar wel graag na elkaar in willekeurige volgordequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
en het hoeft niet eens tegelijkertijd!
minpunten voor mijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen die van Whisky en batsen houden![]()
[..]
Ik kom dan ook nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal
Jammer hoorquote:
O weet ik veelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel duur vrees ik....
[..]
Dat niet, maar wel graag na elkaar in willekeurige volgorde
Dat zijn dan weer pluspuntenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
voor de whisky dan, batsen ben ik wel vansoms
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Tally het volgende:
[..]
O weet ik veelWeet niet wat het versturen kost.
Dat mag. Maar de laatste bats/whiskysessie kan ik me nog weinig van herinneren
Maar ik was goed zei hij![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef MissMSX het volgende:
Voor iedereen hier een kusje, maar voor Tally een dikke zoen
Aaaaaw, wat zieligquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef Tally het volgende:
Ik ga mijn zieke meisje maar eens op bed gooien en zelf ook slapen.
Gaat nog een lange nacht worden ben ik bang.
Fijne avond mensen!
Barb![]()
Welterusten en beterschap aan je kleine meid, Tal!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef Tally het volgende:
Ik ga mijn zieke meisje maar eens op bed gooien en zelf ook slapen.
Gaat nog een lange nacht worden ben ik bang.
Fijne avond mensen!
Barb![]()
ik voel me achtergesteldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef MissMSX het volgende:
Voor iedereen hier een kusje, maar voor Tally een dikke zoen
Wat vervelend dat je je zo voeltquote:
Ja, ikke!quote:
quote:
Jij hebt al een dikke zoen gehadquote:
quote:
Daar word ik wel een beetje depri van hoorquote:
]quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:50 schreef MissMSX het volgende:
M-M-etje, wanneer kom je in DH wonen?
En wanneer is dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]
Als ik n huisje heb en mn scriptie af
Depri? Van Tango? Whud? Dit beter dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar word ik wel een beetje depri van hoor
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Depri? Van Tango? Whud? Dit beter dan?
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als jij me kan vertellen wanneer ik n huisje heb, hoor ik t graag
Tssskquote:
Ik ook. Trustequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben er vandoor, goedenacht lieve dames![]()
Ja denk ik?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
dat weet ik nietben je een beetje leuk?
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
denk je? denk je? aan denken heb ik niets
Van mij weet je al of ik leuk ben of nietquote:Op zondag 19 februari 2012 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
dat weet ik nietben je een beetje leuk?
en van PG ookquote:Op zondag 19 februari 2012 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van mij weet je al of ik leuk ben of niet
ben jij ook al n whisky drinker?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:24 schreef Suncatcher het volgende:
[..]snel opgefokt op dit tijdstip. *neemt nog een whisky*
ik ook van jouquote:
Ik ga wel weer aan de gin & tonic maar ditmaal met schijfje komkommer... Das nu je van het....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben jij ook al n whisky drinker?
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben jij ook al n whisky drinker?
Vandaag even de Esquire weer doorgespit ja....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:33 schreef Partingglass het volgende:
Dus jij bent zo'n modedrinker? Jakkie
Ik andy bluemanquote:Op zondag 19 februari 2012 00:40 schreef Partingglass het volgende:
Hier idem Suncatcher. Lekker de pogues op.
Ik ga zo maar slapen... Mijn sunday night won't be lonely... Dus moet extra slapenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:39 schreef Suncatcher het volgende:
Lonely saturday night. Even wat muziek aanzetten.
Plannen? Explainquote:Op zondag 19 februari 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen... Mijn sunday night won't be lonely... Dus moet extra slapen![]()
![]()
veel plezier dan morgen avond!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar slapen... Mijn sunday night won't be lonely... Dus moet extra slapen![]()
![]()
Oh, iemand van fok?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 krijgt vrouwelijk bezoek
Nope limburgquote:Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Trouwens nog iemand die uit de flevopolder komt![]()
Ik zit 20km richting het oosten
Harderwijk? Zeewolde?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Trouwens nog iemand die uit de flevopolder komt![]()
Ik zit 20km richting het oosten
Dat je iemand op bezoek krijgt. Waar ze vanaf komt maakt niets uit. Zolang het een lieve meid is doe je het goedquote:Op zondag 19 februari 2012 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik iemand langs krijg die niet op fok zit?
Oh ze komt wel vaker op bezoek hahaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:48 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat je iemand op bezoek krijgt. Waar ze vanaf komt maakt niets uit. Zolang het een lieve meid is doe je het goed
Ik date geen mannenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jij en spez wonen bij elkaar in de buurt
waarom is dat om te lachen?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lol nee... Memo en ik gaan niet Daten haha
Ah saaiquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh dat klopt
Dat is meer een bunga bunga party voor 2
Niet eens de Burger King? Tsssquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Niet..? Jammer, ik wou je net uit eten nemen bij de mcdrive..
Ik heb het ook niet over haar. Maar puur een bunga bunga avond zou ik nogal saai vinden. Eigenlijk en gezien je opmerking klinkt het meer als een af en toe hopseflops contact. Dan ga ik liever voor iets meer duurzaams.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij daar anders over denkt
Klopt.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Spez, dat opscheppen staat je niet
Carnaval, ielquote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mestreech!
en nee ik moet geen carnaval vieren
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over haar. Maar puur een bunga bunga avond zou ik nogal saai vinden. Eigenlijk en gezien je opmerking klinkt het meer als een af en toe hopseflops contact. Dan ga ik liever voor iets meer duurzaams.
Hoewel ik geen pastoor ben natuurlijk
ik vind t ook stomquote:Op zondag 19 februari 2012 00:57 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Carnaval, iel![]()
Maar ach, smaken verschillen he..
Het leven maken we TE gecompliceerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....
Maar daarbij, niks mis met bunga bunga haha
Complicated? Als in Mag haar eigenlijk niet zo maar de seks is goed of als in voor bunga bunga is het altijd goed?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....
Maar daarbij, niks mis met bunga bunga haha
Ik over het algemeen niet.... Maar in dit geval zit er een historie aan vast.... En die maakt het complicated...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Het leven maken we TE gecompliceerd.
Mmm, totaal de verkeerde hoek zit je te denken...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Complicated? Als in Mag haar eigenlijk niet zo maar de seks is goed of als in voor bunga bunga is het altijd goed?
Je moet dingen niet te complicated maken dat doe je zelf gewoon open gooien. Dus gewoon uitpraten. Complicated neemt de fun weg
Chicken company?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien!
moet je wel met een beter voorstel dan de mcdrive komen alleen
Weekendje weg in combi met een saunaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Chicken company?
New york pizza?
Wok?
of toch maar een normale restaurant?
Veluwse bronquote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weekendje weg in combi met een sauna
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weekendje weg in combi met een sauna
Ik hou ook niet van gecompliceerde zooi... Maar dit is gewoon een aparte situatie...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Partingglass het volgende:
Prima Spezza. Ik heb te veel ervaring met complicated relaties etc. Het is het mij niet waard.
maar ik wens jou er wel heel veel plezier mee en dat meen ik oprecht.
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?
Bedoel je of een mals stukje kip of toch maar bacon?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Partingglass het volgende:
weet je wel meteen wat voor een vlees je in de kuip hebt
Dat mag niet in een saunaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?
Toen deden ze dat toch juist wel? Met of zonder dwang lolquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.
Anders was het ook niet gecompliceerdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van gecompliceerde zooi... Maar dit is gewoon een aparte situatie...
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.
Dan was het geen date, dan was het een hUUUUUUUUUU!!!!lijkquote:Op zondag 19 februari 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen deden ze dat toch juist wel? Met of zonder dwang lol
Wat? Wrom?quote:
Huwelijk? Bah!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was het geen date, dan was het een hUUUUUUUUUU!!!!lijk![]()
Ik zie er beter uit in pakquote:
Pittige kapsels zijn onafwendbaar, net zoals de dood. Op een dag worden we er allemaal mee geconfronteerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Kidsgelukkig nietquote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Ik zal nooit met de dood geconfronteerd worden... Dan ben ik namelijk doodquote:Op zondag 19 februari 2012 01:10 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Pittige kapsels zijn onafwendbaar, net zoals de dood. Op een dag worden we er allemaal mee geconfronteerd.
Neen, dank u.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Er zou een politieke partij moeten komen tegen het gedrocht dat kort kapsel heetquote:
Kamervragen, wat ik u brom!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zou een politieke partij moeten komen tegen het gedrocht dat kort kapsel heet
Kijk maar uit, je weet nooit of ze besmet raken met het kapselvirus.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig heeft mijn meisje lang zwart golvend haar dat tot over haar tetters hangt![]()
Niet meer nodig is rondquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Trouwen is indd om te rillen. *pakt alvast de formulieren om te scheiden*
Ach bij besmetting meteen op de brandstapel ermeequote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je weet nooit of ze besmet raken met het kapselvirus.
Gelukkig zijn we niet getrouwd in gemeenschap van goederenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je weet nooit of ze besmet raken met het kapselvirus.
Welkom broederquote:
En hoe bevalt het single leven?quote:
Daar tussenin zijn nog genoeg mogelijkhedenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef Suncatcher het volgende:
Oke, eerlijk is eerlijk, liever een pittig kapsel dan een 40 plusser met een kim holland kapsel.
Truste Bolderbastquote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar tussenin zijn nog genoeg mogelijkheden
* Spezza19 gaat trouwens slapen
Trusten.. en 'succes' morgen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar tussenin zijn nog genoeg mogelijkheden
* Spezza19 gaat trouwens slapen
Opzich niet zo heel verkeerd. Een tijdje gebruikt om weer tot mezelf te komen . terug te gaan naar mijn gevoel zeg maar. Kijken waar je staat enzo. Niet meteen in een andere relatie willen duiken om het alleen zijn te willen ontlopen. Alles op de rit krijgen. En zonder bagage aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen.quote:
Ik heb sinds een klein jaar weer een vriendinquote:Op zondag 19 februari 2012 01:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Opzich niet zo heel verkeerd. Een tijdje gebruikt om weer tot mezelf te komen . terug te gaan naar mijn gevoel zeg maar. Kijken waar je staat enzo. Niet meteen in een andere raltie willen duiken om het alleen zijn te willen ontlopen. Alles op de rit krijgen. En zonder bagage aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen.
Maar ik weet wel dat ik niet gemaakt ben om alleen te blijven ik heb te veel liefde te geven
De genegenheid en geborgenheid wis ik wel maar het is niet dat ik heel erg op zoek ben. Leuke beschikbare vrouwen zijn schaars die moet je een beetje koesteren als je er eentje tegen het lijf loopt. Ga veel met vrouwen om en heb veel vriendinnen maar het is maar hoogst zelden dat er iemand is waarvan ik denk die is zo leuk en lief die zou ik wel beter willen leren kennen.
Ben niet zo'n womannizer ofzo.
En bij jou?
Pardon? Waarom dequote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
barbusse is niet eens single![]()
de verrader
Daar maak ik me ook niet zo heel druk om. Alles op zijn tijd. Zo'n dingen moet je laten lopen en niet willen forceren.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb sinds een klein jaar weer een vriendinMaar wat jij zegt herken ik heel erg. Was een verademing om even compleet op jezelf te zijn. Geniet ervan kerel, en die liefde, die komt wel
[..]
Precies. Geen zin om je zorgen te maken om iets wat nog niet is.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook niet zo heel druk om. Alles op zijn tijd. Zo'n dingen moet je laten lopen en niet willen forceren.
Geen zorgen of wat is geweest of had kunnen zijn en zonder zorgen naar de toekomst kijken.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Geen zin om je zorgen te maken om iets wat nog niet is.
Niet haten op mij jij!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
een bad, een vriendin, whisky, malta
die barbusse heeft ook alles he
Maar moeite met aan goede whiskey te komen. Kan je trouwens misschien anders opsturen ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
een bad, een vriendin, whisky, malta
die barbusse heeft ook alles he
Das behoorlijk duur. Maar er zit hier wel een groothandel. Heb alleen nog niet de tijd gehad om te kijken of je daar als particulier ook kunt kopen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Maar moeite met aan goede whiskey te komen. Kan je trouwens misschien anders opsturen ofzo?
Maar dat doet het toch goed bij de vrouwen, je emoties laten zien?quote:
Oh oke. Dat is dan wel flup. Hopen dat je daar particulier kunt kopen iddquote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das behoorlijk duur. Maar er zit hier wel een groothandel. Heb alleen nog niet de tijd gehad om te kijken of je daar als particulier ook kunt kopen.
Je bent gewoon een complete man. Niet alleen je mannelijke kant ontwikkeld maar ook een emotionele. (zo zegt een vriendin van me dat altijdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat doet het toch goed bij de vrouwen, je emoties laten zien?![]()
Of heb ik een verouderde jaargang van de Viva gelezen toen ik de laatste keer bij tandarts in de wachtkamer zat?
Ach, gelukkig hebben we hier zon, en een cocktailbar die 24/7 open isquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Oh oke. Dat is dan wel flup. Hopen dat je daar particulier kunt kopen idd
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je bent gewoon een complete man. Niet alleen je mannelijke kant ontwikkeld maar ook een emotionele. (zo zegt een vriendin van me dat altijd)
Truste kerelquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Partingglass het volgende:
oke dan heb ik niets gezegd...
Ik ga naar bedje toe.
In de trant van dat je zus en moeder plannen aan het maken waren om je te vermoorden en dan nog helemaal verontwaardigd zijn als je ze confronteert met hun plannen? Dat was mijn rare droom van vandaagquote:
Ach je moet toch wat posten in dit dooie topicquote:Op zondag 19 februari 2012 10:34 schreef Partingglass het volgende:
kijk hem daar blij zijn als een schooljongetje hahaha. sjiek
Damn dude, zijn al die gitaren in je fobo van jou?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:34 schreef Partingglass het volgende:
kijk hem daar blij zijn als een schooljongetje hahaha. sjiek
Het is een stuk stoerder dan postzegels in ieder geval haha....quote:Op zondag 19 februari 2012 10:45 schreef Partingglass het volgende:
Stoer weet ik niet , beetje vreemd denk ik hahaha. Ach de een verzameld postzegels de ander gitaren.
Mijn eerste basgitaar heb ik nog steeds en die blijft. Voor de rest wisselt het heel veel ooit. Op mijn 16 ofzo begonnen. Een gitaartje op de vlooienmarkt gekocht voor heel weinig en die met winst kunnen verkopen. Van de winst weer iets nieuws gekocht en zo steeds met de winst door gegaan. En soms ruilen etc. En na 12,5 jaar zo door ruilen, verkopen en heel goed zoeken heb je dan zo'n collectie bij elkaar en die heeft je eigenlijk bijna niets gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |