Welke whisky?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Als ik zo klaar ben met werken he? Dan ga ik een bad nemen, en tegelijkertijd whisky drinken en Billie Holiday luisteren.
Tally!quote:
Bowmore. Heb nog 3/4 fles overquote:
Als je Memo een tijdje kent hoef je er niet meer aardig tegen te zijn? apart.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MeMo en ik kennen elkaar al een tijdje
Als je dat al onaardig vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Als je Memo een tijdje kent hoef je er niet meer aardig tegen te zijn? apart.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je dat al onaardig vindt
Is maar goed dat je mijn oude berichten maar nooit gezien hebt
Goede keusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tally!
[..]
Bowmore. Heb nog 3/4 fles over
Bowmore is lekker. Zelf nu een glenmorangie staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tally!
[..]
Bowmore. Heb nog 3/4 fles over
Das ook een goeie jahquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Bowmore is lekker. Zelf nu een glenmorangie staan.
En aangezien ik een kutdag gehad heb, GAAT 'IE OP OOK!!quote:
en dan afsluiten met een lagavullin. eumm bowmore moet er ook nog staanquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
whisky sla ik overis meer een mannendrankje
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
en dan afsluiten met een lagavullin. eumm bowmore moet er ook nog staan
Vrouwen die van Whisky en batsen houdenquote:
Ik kom dan ook nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:27 schreef Partingglass het volgende:
als het voor echte stoere mannen is dan zou ik ook beter wat anders kunnen drinken
Kunnen ze niets vanuit NL voor je opsturen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Hier zijn zulke goeie whiskys zo moeilijk te verkrijgenIk heb mijn Schotse collega zo ver gekregen dat ze Laphroaig voor me mee nam na een familiebezoek.
en het hoeft niet eens tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen die van Whisky en batsen houden![]()
Dan wordt het wel heel duur vrees ik....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Kunnen ze niets vanuit NL voor je opsturen?
Dat niet, maar wel graag na elkaar in willekeurige volgordequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
en het hoeft niet eens tegelijkertijd!
minpunten voor mijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen die van Whisky en batsen houden![]()
[..]
Ik kom dan ook nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal
Jammer hoorquote:
O weet ik veelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel duur vrees ik....
[..]
Dat niet, maar wel graag na elkaar in willekeurige volgorde
Dat zijn dan weer pluspuntenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
voor de whisky dan, batsen ben ik wel vansoms
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Tally het volgende:
[..]
O weet ik veelWeet niet wat het versturen kost.
Dat mag. Maar de laatste bats/whiskysessie kan ik me nog weinig van herinneren
Maar ik was goed zei hij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |