Veluwse bronquote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weekendje weg in combi met een sauna
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weekendje weg in combi met een sauna
Ik hou ook niet van gecompliceerde zooi... Maar dit is gewoon een aparte situatie...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Partingglass het volgende:
Prima Spezza. Ik heb te veel ervaring met complicated relaties etc. Het is het mij niet waard.
maar ik wens jou er wel heel veel plezier mee en dat meen ik oprecht.
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?
Bedoel je of een mals stukje kip of toch maar bacon?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Partingglass het volgende:
weet je wel meteen wat voor een vlees je in de kuip hebt
Dat mag niet in een saunaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?
Toen deden ze dat toch juist wel? Met of zonder dwang lolquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.
Anders was het ook niet gecompliceerdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van gecompliceerde zooi... Maar dit is gewoon een aparte situatie...
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.
Dan was het geen date, dan was het een hUUUUUUUUUU!!!!lijkquote:Op zondag 19 februari 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen deden ze dat toch juist wel? Met of zonder dwang lol
Wat? Wrom?quote:
Huwelijk? Bah!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was het geen date, dan was het een hUUUUUUUUUU!!!!lijk![]()
Ik zie er beter uit in pakquote:
Pittige kapsels zijn onafwendbaar, net zoals de dood. Op een dag worden we er allemaal mee geconfronteerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Kidsgelukkig nietquote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Ik zal nooit met de dood geconfronteerd worden... Dan ben ik namelijk doodquote:Op zondag 19 februari 2012 01:10 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Pittige kapsels zijn onafwendbaar, net zoals de dood. Op een dag worden we er allemaal mee geconfronteerd.
Neen, dank u.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Er zou een politieke partij moeten komen tegen het gedrocht dat kort kapsel heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |