Ik date geen mannenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jij en spez wonen bij elkaar in de buurt
waarom is dat om te lachen?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lol nee... Memo en ik gaan niet Daten haha
Ah saaiquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh dat klopt
Dat is meer een bunga bunga party voor 2
Niet eens de Burger King? Tsssquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Niet..? Jammer, ik wou je net uit eten nemen bij de mcdrive..
Ik heb het ook niet over haar. Maar puur een bunga bunga avond zou ik nogal saai vinden. Eigenlijk en gezien je opmerking klinkt het meer als een af en toe hopseflops contact. Dan ga ik liever voor iets meer duurzaams.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij daar anders over denkt
Klopt.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Spez, dat opscheppen staat je niet
Carnaval, ielquote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mestreech!
en nee ik moet geen carnaval vieren
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over haar. Maar puur een bunga bunga avond zou ik nogal saai vinden. Eigenlijk en gezien je opmerking klinkt het meer als een af en toe hopseflops contact. Dan ga ik liever voor iets meer duurzaams.
Hoewel ik geen pastoor ben natuurlijk
ik vind t ook stomquote:Op zondag 19 februari 2012 00:57 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Carnaval, iel![]()
Maar ach, smaken verschillen he..
Het leven maken we TE gecompliceerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....
Maar daarbij, niks mis met bunga bunga haha
Complicated? Als in Mag haar eigenlijk niet zo maar de seks is goed of als in voor bunga bunga is het altijd goed?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....
Maar daarbij, niks mis met bunga bunga haha
Ik over het algemeen niet.... Maar in dit geval zit er een historie aan vast.... En die maakt het complicated...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Het leven maken we TE gecompliceerd.
Mmm, totaal de verkeerde hoek zit je te denken...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Complicated? Als in Mag haar eigenlijk niet zo maar de seks is goed of als in voor bunga bunga is het altijd goed?
Je moet dingen niet te complicated maken dat doe je zelf gewoon open gooien. Dus gewoon uitpraten. Complicated neemt de fun weg
Chicken company?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien!
moet je wel met een beter voorstel dan de mcdrive komen alleen
Weekendje weg in combi met een saunaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Chicken company?
New york pizza?
Wok?
of toch maar een normale restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |