Dan mag je er toch gerust een paar drinken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb verplicht een soort detox, moet morgen werken.
Op mijn verjaardag.
FML.
Ja, opzich wel. maar zou eigenlijk echt de kroeg in gaan om dan om 0:00 te proosten, maar dat gaat het hem niet worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan mag je er toch gerust een paar drinken?
Kan je beter niet doen nee. Je weet hoe dat werkt. Dan kom je 4:00 's nachts kacheltje-lam thuis...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. maar zou eigenlijk echt de kroeg in gaan om dan om 0:00 te proosten, maar dat gaat het hem niet worden.
ja idd, de avonden waarop je oprecht van plan bent om op tijd naar huis te gaan zijn echt altijd de gezelligstequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen nee. Je weet hoe dat werkt. Dan kom je 4:00 's nachts kacheltje-lam thuis...
Gewoon vanuit de kroeg rechtstreeks naar het werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja idd, de avonden waarop je oprecht van plan bent om op tijd naar huis te gaan zijn echt altijd de gezelligste.
Op je bureau slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vanuit de kroeg rechtstreeks naar het werk.
Onpasselijke opmerkingen maken naar je collega's met je dronken kop.quote:
Sonnemaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Thuis ligt er:
2 flessen Sonnema
1 fles Bacardi
1 fles Malibu (literfles)
1 fles Apfelkorn (altijd leuk voor shotjes)
3 flessen rode vodka
1 fles Drop Shot
2 flessen rosé
1 fles rode wijn
4 kratten Hertog Jan
Maar dat is helaas pas voor morgen
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onpasselijke opmerkingen maken naar je collega's met je dronken kop.
Vast wel.quote:
Hier slechts wijn in huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef Partingglass het volgende:
Leuk lijstje. ik heb alleen 20 flessen whiskey en een bak bier
Een rek vol?quote:
En dan in de kelder of in zo'n mooi kastje die op temperatuur wordt gehouden met glazen deuren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Maar dat wil ik wel graag, later als ik groot ben.
Ik heb een wijnrek vol met flessen wijn en ik wil een L-E als ik groot ben. Misschien kunnen we iets regelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Nee. Maar dat wil ik wel graag, later als ik groot ben.
Zo een temperatuurkastje ken ik niet eens. Nog een hele wereld om te ontdekken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan in de kelder of in zo'n mooi kastje die op temperatuur wordt gehouden met glazen deuren?
Dat klinkt lief. Bij ieder ander zou het cheesy of vunzig kunnen overkomen, nu is het lief.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een wijnrek vol met flessen wijn en ik wil een L-E als ik groot ben. Misschien kunnen we iets regelen?
Ondanks mijn ietwat vunzige inslag was dit enkel en alleen bewonderend bedoeld ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt lief. Bij ieder ander zou het cheesy of vunzig kunnen overkomen, nu is het lief.
Geen idee waar je het over hebt. Dat wil ik op mijn beurt dan weer met jou delen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Het hotel heeft de hotelkamer per ongeluk dubbel geboekt. Als excuus is de reservering zonder extra kosten overgezet naar een duplex suite. Dat wou ik graag even met jullie delen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Dat wil ik op mijn beurt dan weer met jou delen.
Je post is duidelijk, maar totaal irrelevant zonder verdere context.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
Dank daarvoor
Maar de tekst spreekt toch voor zichzelf? Of heb ik nou iets totaal onduidelijks neer getypt?
Ik had een weekendje weg geboekt met m´n meisje, omdat we een jaar samen zijn. Vandaar. Ik dacht dat ik dat al gemeld had, excuus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post is duidelijk, maar totaal irrelevant zonder verdere context.
Netjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik had een weekendje weg geboekt met m´n meisje, omdat we een jaar samen zijn. Vandaar. Ik dacht dat ik dat al gemeld had, excuus.![]()
En vanwege de dubbelboeking hebben we nu deze suite
Dat dacht ikquote:
Sneekweekquote:
Nah, geen zin om de deur uit te gaan... en zij stelde het zelf voor... dus ja, dan ga ik niet rijdenquote:
Mn moeder was hier vandaag om te helpen schoonmaken en opruimen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd leuk, visite krijgen.... `Moet je wat intensiever je huis opruimen
Sneller klaar, jij meer tijd om bier te drinken!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn moeder was hier vandaag om te helpen schoonmaken en opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |