Mn moeder was hier vandaag om te helpen schoonmaken en opruimen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd leuk, visite krijgen.... `Moet je wat intensiever je huis opruimen
Sneller klaar, jij meer tijd om bier te drinken!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn moeder was hier vandaag om te helpen schoonmaken en opruimen.
Werksequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nou, opgelostveel plezier met de visite , ik ga eens arbeiten
Gisteren 'iets' te bont gemaakt dus die duivelsdrank raak ik voorlopig niet meer aanquote:
Q!quote:
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren 'iets' te bont gemaakt dus die duivelsdrank raak ik voorlopig niet meer aan.
"voorlopig" als in "morgenmiddag om een uur of één" als ik me weer meld aan het carnavalsfront![]()
Nee, helaas nietquote:
Check.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, helaas nietDan was ik ondertussen wel rijk geweest, met al die overuren die ik dan zou draaien
Dan waren we de patsers van Fok! geweest, twee chica´s aan elke arm, auto met chauffeur (want niet rijden met drank op) en bar aan boord!quote:
Het interieur van de Q-mobiel?quote:
Zo lelijk dat je wel dronken MOET zijn om er in te stappenquote:
Dan nog liever deze:quote:
Ik ben tezeer gefixeerd op die blonde del om de tijd te hebben dat gegeven paard in de mond te kijkenquote:
Ach, je moet toch wat op een zaterdagavond op kantoor....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Partingglass het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo van dat soort typetjes... maar het is zeker geen lelijke meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |