abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:33:24 #251
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126903221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die gekkies, complotters of wat voor andere benamingen jullie ook aan ons geven hebben namelijk ook voor het grootste gedeelte gelijk in wat ze zeggen en geloven. En dat zal naarmate de tijd vordert steeds meer door gaan sijpelen in de "normale" maatschappij en de MSM. Wij zijn voorlopers. Wij hebben onze oogkleppen afgezet die de meeste mensen nog ophebben. Het is te vergelijken met vroeger toen iedereen dacht dat de Aarde plat was en er een paar mensen beweerden dat de Aarde rond was. Die werden toen ook voor van alles en nog wat uitgemaakt. Totdat op een gegeven moment de dag kwam dat iedereen dacht dat de Aarde rond was. Zo zal dat met deze onderwerpen ook gaan. :)
Nooit gedacht dat ik ooit als een 'jullie' gezien zou worden. Apart.

Even voor de duidelijkheid, in mijn vorige post gaf ik gewoon een mogelijke verklaring waarom men zo snel een soort van autoreflex krijgen van de naam Monsanto.

Misschien een beetje gekscherend maar dit lijkt beter door een sceptisch keeltje te glijden dan het hooghartige 'ik heb mijn oogkleppen af en de rest zijn grasherkauwende schapen'.

Ik neig meer naar de 'hey wat de vliegende neuk volgens mij worden we genaaid door een geheimzinnige groep mensen met veel te veel sadistische fantasie en ook nog eens de macht om het uit te kunnen voeren' groep dan naar de 'Alles is toeval en samenzweersels op hoog niveau bestaan niet, tenzij het op wikipedia staat.' groep.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_126904599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Inderdaad, wil je echt iets doen dan moet niemand meer iets afnemen bij dat bedrijf.
Monsanto heeft in 2005 Seminis overgenomen, 's werelds grootste producent van fruit- en groentezaden. Heel wat varianten vind je enkel bij hen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:10:32 #253
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_126910684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Inderdaad, wil je echt iets doen dan moet niemand meer iets afnemen bij dat bedrijf.
Dan krijg je een voedseltekort
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:24:57 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_126911299
Wat lezen veel mensen ook slecht. Het gaat er in de VS voornamelijk om om het LABELEN van GMO producten, dat weten Monsanto en kornuiten keer op keer te dwarsbomen m.b.v. angstzaaiende campagnes en het 'kopen' van politici. Zie eerdere links met wat er o.a. aan de hand was in CA. In de EU is dit wat beter aan banden maar in de VS is het hopeloos. De halve Monsanto top zit in de FDA, ja dat geeft moed. :') !

Als er niets mis met GMO's is waarom mag de burger dan niet weten dat het gaat om genetische meuk? Het is toch te gek voor woorden dat echte lokale boeren die rauwe melk verkopen proces verbaal krijgen , en erger zelfs, en dat de KFC kipsmurrie bekend staat als veilig? ;( Het keer op keer dwarsbomen van Pepsico, Monsanto en Coca Cola om een simpel labeltje op verpakkingen is zwaar bedenkelijk.

Ik vind Monsanto een kakbedrijf maar in eerste instantie gaat 't mij om dat mensen moeten kunnen weten wat ze kopen en consumeren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:36:44 #255
323876 michaelmoore
pi_126911765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef popolon het volgende:

Ik vind Monsanto een kakbedrijf maar in eerste instantie gaat 't mij om dat mensen moeten kunnen weten wat ze kopen en consumeren.
Ik vind het ontwikkelen van betere soorten voedsel een noodzaak

Vooral soorten die zeer diep wortelen zodat men in droge gebieden ook goede oogsten heeft

Overigens is van oudere Monsanto soorten het patent al afgelopen en vrijgegeven

Overigens waarom denk je dat Nederland van die goede soorten tomaten en komkommers heeft , allemaal nieuwe soorten hoor
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:26:50 #256
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_126922823
Big Money wins again:

GMO Labeling Bill Voted Down In Senate

GMO's zijn niet gevaarlijk dus hoeven er ook geen labels op. De overheid beslist wel voor u!

:')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 00:06:07 #257
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126932894
quote:
quote:
The first two shipments are referenced on the website of the Zhuhai Entry-Exit Inspection and Quarantine Bureau, confirming that two illegal GM corn shipments entered Wanzai Port in Zhuhai City on May 7th, and were subsequently destroyed:

Read more: http://www.trueactivist.c(...)hipments-of-gm-corn/
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_126943074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die gekkies, complotters of wat voor andere benamingen jullie ook aan ons geven hebben namelijk ook voor het grootste gedeelte gelijk in wat ze zeggen en geloven. En dat zal naarmate de tijd vordert steeds meer door gaan sijpelen in de "normale" maatschappij en de MSM. Wij zijn voorlopers. Wij hebben onze oogkleppen afgezet die de meeste mensen nog ophebben. Het is te vergelijken met vroeger toen iedereen dacht dat de Aarde plat was en er een paar mensen beweerden dat de Aarde rond was. Die werden toen ook voor van alles en nog wat uitgemaakt. Totdat op een gegeven moment de dag kwam dat iedereen dacht dat de Aarde rond was. Zo zal dat met deze onderwerpen ook gaan. :)
De gekkies en complotters werken dat eerder tegen. Er is genoeg kritiek te leveren op bedrijven als Monsanto, maar die terechte kritiek wordt tegengewerkt door BNW malloten die de meest wilde theorieën opperen. Het is alsof ik beweer dat er sprake is van opwarming van de aarde en zeg dat het volgend jaar al gemiddeld 10 graden warmer gaat worden. Als het dan vervolgens 0,1 graad warmer is, dan claim ik dat ik dit al jaren voorspel. In werkelijkheid heb ik dan natuurlijk helemaal geen gelijk.

Verder zweven er natuurlijk vele van dit soort theorieën rond, waarvan het gros volstrekte kolder is. Het is net als met al die mensen die hun brood verdienen met interessante politieke of economische voorspellingen op TV. Een dobbelsteen voorspelt net zo effectief, maar als je maar vaak genoeg wat roept, dan krijg je vanzelf wel een keer gelijk.
Daar komt nog bij dat allerhande complottheorieën ook niet helemaal uit de lucht gegrepen zijn. Er is vaak wel sprake van een veel afgezwaktere vorm. Het is zeker niet ondenkbaar dat er bij de aanslagen van 9/11 bijvoorbeeld fouten zijn gemaakt door de CIA, zaken zijn genegeerd die achteraf gezien niet genegeerd hadden mogen worden, enzovoort. Dat is echter heel wat anders dan dat de CIA in opdracht van de regering bewust deze aanslagen heeft laten gebeuren of zelfs heeft gepland om draagvlak te creëren voor een oorlog.
Wat er echter vaak gebeurt is dat er dan een rapport komt waaruit b.v. nalatigheid van de CIA blijkt. Vervolgens wordt er door de complotters weer geroepen dat ze 'dit altijd al hebben geroepen'. Dat is natuurlijk verre van waar.

Het 'wij zijn net als de mensen die riepen dat de aarde rond was in plaats van plat' argument is nog het meest treffend beantwoordt door Carl Sagan:

quote:
But the fact that some geniuses were laughed at does not imply that all who are laughed at are geniuses. They laughed at Columbus, they laughed at Fulton, they laughed at the Wright Brothers. But they also laughed at Bozo the Clown.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_126954153
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 24 mei 2013 12:22 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile

Het is zeker niet ondenkbaar dat er bij de aanslagen van 9/11 bijvoorbeeld fouten zijn gemaakt door de CIA, zaken zijn genegeerd die achteraf gezien niet genegeerd hadden mogen worden, enzovoort. Dat is echter heel wat anders dan dat de CIA in opdracht van de regering bewust deze aanslagen heeft laten gebeuren of zelfs heeft gepland om draagvlak te creëren voor een oorlog.
Wat er echter vaak gebeurt is dat er dan een rapport komt waaruit b.v. nalatigheid van de CIA blijkt. Vervolgens wordt er door de complotters weer geroepen dat ze 'dit altijd al hebben geroepen'. Dat is natuurlijk verre van waar.

[..]

foutje ? :{w

Tsja, best kut als je wereldbeeld in duigen valt he ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_126956164
Ik moet je teleurstellen. Van zinloze internetfilmpjes stort mijn wereldbeeld niet in elkaar.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:15:12 #261
323876 michaelmoore
pi_126956310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

De gekkies en complotters werken dat eerder tegen. Er is genoeg kritiek te leveren op bedrijven als Monsanto, maar die terechte kritiek wordt tegengewerkt door BNW malloten die de meest wilde theorieën opperen.

[..]

Monsanto probeert geld te verdienen met technisch onderzoek een patent te behalen en de zaden duur te verkopen , dat gaat eigenlijk te goed, dat is het probleem , de bestaande oude rassen zijn waardeloos en onverkoopbaar en de Monsanto zaden zijn loeiduur

De verleiding om van een productieveld zaad te winnen en die stiekem te gebruiken als tweede generatiezaad is dan ook een enorme verleiding, maar de inspecteurs vinden er velen en ook velen slippen erdoor, zeker met gemengde velden
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:19:35 #262
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126956436
quote:
Even een kort vraagje tussendoor waar ik me al eeuwen aan erger. Waarom hebben die 'truth' filmpjes altijd titels in CAPS. Dat is vaak de reden dat ik er niet op klik. Ik hou niet zo van die aandachttrekkerij.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_126956493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
Ik moet je teleurstellen. Van zinloze internetfilmpjes stort mijn wereldbeeld niet in elkaar.
Zucht.. jammer, maar ook wel begrijpelijk dat je me niet snapt.
Verder is er ook nog de mogelijkheid dat je wereldbeeld zo wereldvreemd is dat het overal tegen bestand is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_126956560
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Even een kort vraagje tussendoor waar ik me al eeuwen aan erger. Waarom hebben die 'truth' filmpjes altijd titels in CAPS. Dat is vaak de reden dat ik er niet op klik. Ik hou niet zo van die aandachttrekkerij.
Zelfde effect als 'BREAKING NEWS'. Je kunt er in dit soort topics ook op wachten dat je een hele Youtube-diarree over je heen gestort krijgt.
pi_126956589
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Rot voor je zeg.

Mij zal het echt worst zijn btw
Eisenhower1961.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:26:20 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126956676
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zelfde effect als 'BREAKING NEWS'. Je kunt er in dit soort topics ook op wachten dat je een hele Youtube-diarree over je heen gestort krijgt.
Het is zonde, wat er zal best een kern van waarheid in sommige filmpjes zitten. Maar de meeste filmpjes lijken te zijn gemaakt door 14-jarige zolderkamerfiguren of panische ADHD aluhoedjes en zijn echt van die beschamende filmpjes. Net zoals op Discovery als het om UFO's gaat. OEH weet je wat, laten we het beeld negatief maken, en dan nog een blur hier en een wazige witte glans daar. Nu moeten ze wel de waarheid zien!

/rant

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:23 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Rot voor je zeg.

Mij zal het echt worst zijn btw
Ja? Mij niet. Want een goede Tegenlicht docu waar vaak ook BNW achtige zaken tegen het licht worden gehouden nemen mensen wel serieus. Het probleem is dat al die wazige filmpjes op het internet alleen maar averechts werken, ook in dit geval van Monsanto, en dat is jammer.
pi_126956866
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het is zonde, wat er zal best een kern van waarheid in sommige filmpjes zitten. Maar de meeste filmpjes lijken te zijn gemaakt door 14-jarige zolderkamerfiguren of panische ADHD aluhoedjes en zijn echt van die beschamende filmpjes. Net zoals op Discovery als het om UFO's gaat. OEH weet je wat, laten we het beeld negatief maken, en dan nog een blur hier en een wazige witte glans daar. Nu moeten ze wel de waarheid zien!

/rant

[..]

Ja? Mij niet. Want een goede Tegenlicht docu waar vaak ook BNW achtige zaken tegen het licht worden gehouden nemen mensen wel serieus. Het probleem is dat al die wazige filmpjes op het internet alleen maar averechts werken, ook in dit geval van Monsanto, en dat is jammer.
Wel consequent blijven dan he ?

Eisenhower1961.
pi_126957519
Eisenhower1961.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:33:39 #269
323876 michaelmoore
pi_126962100
http://www.kennislink.nl/(...)lgend-milieuprobleem

quote:
Maïsveld in de woestijn

Wereldwijd krijgen 860 miljoen mensen regelmatig niet genoeg voedsel binnen om hun honger te stillen en de benodigde voedingsstoffen op te nemen.

Maar liefst 800 miljoen van hen woont in ontwikkelingslanden.
Veel mensen in de westerse wereld denken dat er in principe genoeg voedsel geproduceerd wordt en dat de problemen opgelost zijn als we onze landbouwopbrengsten beter verdelen.
Verschillende wetenschappers voorspellen daarentegen dat er in de komende twee eeuwen een tekort aan granen zal ontstaan.

Granen zijn in steeds grotere mate belangrijk bij de productie van dierenvoeders (met name veevoer) en biobrandstof.
De grote belofte van het genetisch modificeren van planten is dan ook het opschroeven van de wereldvoedselproductie.
pi_126962276
quote:
De wereldvoedselproduktie is echter een secundair probleem. Het primaire probleem is nog altijd distributie.
Een tweede secundair probleem is verspilling; al zal veel hogere produktie dat probleem natuurlijk wel iets kleiner maken (al wordt dan het afvalprobleem weer groter).
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:39:41 #271
323876 michaelmoore
pi_126962367
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:37 schreef Grouch het volgende:

[..]

De wereldvoedselproduktie is echter een secundair probleem. Het primaire probleem is nog altijd distributie.
Een tweede secundair probleem is verspilling; al zal veel hogere produktie dat probleem natuurlijk wel iets kleiner maken (al wordt dan het afvalprobleem weer groter).
Montsanto moet als opdracht krijgen om graan te maken dat naar vlees smaakt.
En met wortels van 30 meter voor in de woestijn en een verdubbeling van de voedingswaarde
En een kruising tussen sinaasappels en mandarijnen, o nee die is er al
pi_126962418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Montsanto moet als opdracht krijgen om graan te maken dat naar vlees smaakt.
En met wortels van 30 meter voor in de woestijn en een verdubbeling van de voedingswaarde
Waarom zouden ze dat echter doen ? Er zit geen winst in.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:41:48 #273
323876 michaelmoore
pi_126962468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Grouch het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat echter doen ? Er zit geen winst in.
Dan moeten ze daar subsidie voor krijgen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:42:24 #274
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_126962497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan moeten ze daar subsidie voor krijgen
Nog meer? _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door popolon op 24-05-2013 20:53:18 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:53:07 #275
323876 michaelmoore
pi_126963106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Nog meer? _O-
ja hennep planten die zonder licht groeien en veel grotere productie

Of graan dat zichzelf snijdt en op bosjes legt
pi_126963510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja hennep planten die zonder licht groeien en veel grotere productie
DAAR zit wel winst ja ;)
Maarja. Dat vinden ze immoreel :P
pi_126967646
quote:
Bij Monsanto blijft het wel vaker bij beloven, Agent Orange was heul niet gevaarlijk...

quote:
But GMOs took the biggest punch this week from academia: Tom Philpott highlights a USDA-funded study [PDF] by University of Wisconsin scientists who found that several types of GMO seeds (including Monsanto’s RoundUp Ready varieties) actually produce a lower yield than conventional seeds. Only one seed — a corn that produces its own pesticide to combat the corn borer — offers any significant yield benefit. In other words, planting most genetically modified seeds results in less harvest per acre than planting non-genetically modified seeds.
http://grist.org/article/(...)e-court-and-science/
Eisenhower1961.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:48:59 #278
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_126972025
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

/rant

[..]

Tegenlicht heeft ook een goeie doc waarin ze concluderen dat er mensen schatrijk zijn geworden door voorkennis mbt 911. En waarin een demolition expert vertelt dat building nr 7 opgeblazen is.

Tegenlicht heeft fantastische documentaires. Vooral over de financiele crisis en legt de corruptie behoorlijk goed bloot. Ze zijn wat milder als andere documentaires op internet zoals Thrive, Money as Debt en docs over 911 maar ze zeggen in feite hetzelfde.
Feyenoord!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 00:06:23 #279
pi_126972721
quote:
quote:
Think you can plant genetically modified seeds with your crop and no one will notice? Better not try it in Hungary, where agriculture officials literally took a scorched-Earth approach to GMO seeds, which are banned there, and burned 1,000 acres of corn crops. Much of what was burned was believed to have come from seeds made at the genetic-engineering company Monsanto, but farmers complained they didn't realize the seeds were modified — and Monsanto denies selling any seeds to Hungary farmers. An independent laboratory in France tested the seeds Monsanto says they sold to Hungary and found no GMO. GMO seeds are allowed across much of the rest of the European Union, but there is growing world-wide objection to Monsanto and other genetically engineered food producers. [Source]
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_126976784
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tegenlicht heeft ook een goeie doc waarin ze concluderen dat er mensen schatrijk zijn geworden door voorkennis mbt 911. En waarin een demolition expert vertelt dat building nr 7 opgeblazen is.

Tegenlicht heeft fantastische documentaires. Vooral over de financiele crisis en legt de corruptie behoorlijk goed bloot. Ze zijn wat milder als andere documentaires op internet zoals Thrive, Money as Debt en docs over 911 maar ze zeggen in feite hetzelfde.
Je draaft wat door, er zijn zeker dingen aan de hand die onder de tafel blijven en tegenlicht komt met een prima verantwoorde documentaire met feiten.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 07:03:59 #281
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_126976849
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 06:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je draaft wat door, er zijn zeker dingen aan de hand die onder de tafel blijven en tegenlicht komt met een prima verantwoorde documentaire met feiten.
Grapjas. Ik draaf helemaal niet door. Zeggen dat er wat dingen aan de hand zijn die onder de tafel blijven is een belachelijke uitspraak wat betreft hoe het financiele systeem in elkaar steekt. Een zware understatement. En als je bv deze uitzending van Tegenlicht bekijkt met Joris Luyendijk dan zul je dat zien:

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2012-2013/Joris.html
Feyenoord!
pi_126976858
Ik maak geen grapjes. Het zien is 1 ding, bewijzen ligt wat lastiger.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 07:26:07 #283
323876 michaelmoore
pi_126976901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Bij Monsanto blijft het wel vaker bij beloven, Agent Orange was heul niet gevaarlijk...

[..]

toen agent orange gemaakt werd , was er nog heul geen monsanto of ga je ze nu ook de schuld geven van de appel die eva in het paradijs opat?

Zi doen gewoon goed onderzoek naar beter voedsel
pi_126976925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 07:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

toen agent orange gemaakt werd , was er nog heul geen monsanto
Monsanto is opgericht in 1901.
De ontwikkeling van agent orange begon in de jaren 40.

Leg die uitspraak van je eens uit ?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:15:07 #285
323876 michaelmoore
pi_126978182
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 07:32 schreef Grouch het volgende:

[..]

Monsanto is opgericht in 1901.
De ontwikkeling van agent orange begon in de jaren 40.

Leg die uitspraak van je eens uit ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_Galston

deze man heeft dat uitgevonden en het was een onschuldig ontbladeringsmiiddel, maar de USA gooide het in hele hoge concentraties op de bevolking , monsanto heeft het wel samen met vele andere bedrijven geproduceerd voor het leger, was kennelijk een goede opdracht net als kogels

Als je pure grammoxone op de bevolking gooit dan krijg je ook rare mensen, daar is het niet voor gemaakt, je moet een masker op en in hele lage concentraties gebruiken
pi_126978282
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_Galston

deze man heeft dat uitgevonden en het was een onschuldig ontbladeringsmiiddel, maar de USA gooide het in hele hoge concentraties op de bevolking , monsanto heeft het wel samen met vele andere bedrijven geproduceerd voor het leger, was kennelijk een goede opdracht net als kogels

Als je pure grammoxone op de bevolking gooit dan krijg je ook rare mensen, daar is het niet voor gemaakt, je moet een masker op en in hele lage concentraties gebruiken
De producent kon er dus niets aan doen, het is misbruikt.
pi_126978329
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:20 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als je het zwart/wit stelt wel ja. En daarnaast is het wel wat apart om te verwachten dat een bedrijf, met als primaire doel geld verdienen, op morele gronden af zou moeten zien van zo'n mooi en groot contract bij een grote kredietwaardige klant als het ministerie van Defensie in Amerika.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:23:41 #288
323876 michaelmoore
pi_126978338
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:20 schreef sig000 het volgende:

[..]

ja net als kernenergie
pi_126978379
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:23 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Als je het zwart/wit stelt wel ja. En daarnaast is het wel wat apart om te verwachten dat een bedrijf, met als primaire doel geld verdienen, op morele gronden af zou moeten zien van zo'n mooi en groot contract bij een grote kredietwaardige klant als het ministerie van Defensie in Amerika.
Een bedrijf wil winst maken en gaat zich niet bezighouden waarom zo'n goede klant het wil.
pi_126978438
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja net als kernenergie
In principe wel, is er vraag naar energie dan gaan wanneer het rendabel is vanzelf partijen daarin investeren.
pi_126978473
In NL zijn we tegen maar check eens waar alle kerncentrales staan.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:31:08 #292
323876 michaelmoore
pi_126978481
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

In principe wel, is er vraag naar energie dan gaan wanneer het rendabel is vanzelf partijen daarin investeren.
In China wel, hier gaat men nog steeds met heel veel subsidie lelijke windmolens bouwen
pi_126978570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In China wel, hier gaat men nog steeds met heel veel subsidie lelijke windmolens bouwen
We hebben natuurlijk meer wind dan zon hier.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:44:46 #294
323876 michaelmoore
pi_126978757
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk meer wind dan zon hier.
in polen en in tsjechie ook, toch zijn daar hele velden met zonneschermen, maar daar is hier grond te duur voor denk ik, in Bulgarije koop je grond voor 600 euro per hectare, en daar is ook voldoende zon
pi_126978783
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

in polen en in tsjechie ook, toch zijn daar hele velden met zonneschermen, maar daar is hier grond te duur voor denk ik, in Bulgarije koop je grond voor 600 euro per hectare, en daar is ook voldoende zon
Ze zijn nog wel duur hoor die panelen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:43:34 #296
pi_126980062
Anon_LosAngeles twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 11:31:20 “@AafkeBrons: #Monsanto is Trending Topic in the Netherlands as we speak. Let's do this world wide.”#OpMonsanto #Anonymous reageer retweet
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:49:46 #297
323876 michaelmoore
pi_126980220
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Anon_LosAngeles twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 11:31:20 “@AafkeBrons: #Monsanto is Trending Topic in the Netherlands as we speak. Let's do this world wide.”#OpMonsanto #Anonymous reageer retweet
Laten we dan ook proefstation Wageningen maar plat bombarderen
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:19:04 #298
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126980978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

China is windmolen land nummer 1. Op die hoogvlaktes richting Mongolie staan windmolen velden waar je U tegen zegt.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:30:25 #299
pi_126981314
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Laten we dan ook proefstation Wageningen maar plat bombarderen
We beginnen geweldloos, bombarderen kan altijd nog.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:36:56 #300
pi_126981557
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')