Grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die grap maakte ik vanmiddag al
Werd er toen ook zo hard gelachen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die grap maakte ik vanmiddag al
Zijn wij ja.quote:
een kleine giniffelquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd er toen ook zo hard gelachen?
Toen veel harderquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd er toen ook zo hard gelachen?
Jammer dat dat met dit moyenne niet gaat.quote:
Randje. Lastig te zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat was geen buitenspel toch?
neequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat was geen buitenspel toch?
Ajax supporters bingo?quote:
Denk het niet. Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef Quisho het volgende:
[..]
Sparta komt ooit wel een keer in de EL. Ooit.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:
Koppers is een gedrocht uit die kutopleiding![]()
Manchester speelt op tien procentquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:19 schreef Paxcon het volgende:
Ajax speelt wel aardig, niks mis mee.
Ze hoorden de naam Anitaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:19 schreef Stiggie het volgende:
Man United lijkt langzaam maar zeker zin te krijgen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
We missen Janssenblackcard en boerrigter wel man.
Hoeveel kost dat dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zelfs nog gekeken hoeveel een kaartje kostte voor deze wedstrijd
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:22 schreef BrokenArrow het volgende:
Waarom speelt el hamadoui niet?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit gewoon op de bank hoor.
In dit tempo kan hij makkelijk meequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
huehuehuequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:22 schreef BrokenArrow het volgende:
Waarom speelt el hamadoui niet?
ik zeg inzettenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een prijzenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goedkoopste was 40, maar dan heb je een kutplek.
Bij de duurste ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goedkoopste was 40, maar dan heb je een kutplek.
quote:
Dat is zeker waar, maar voor ArenA begrippen een kutplek, dan is het heel ergquote:
Ja sorry dat ga ik er niet voor neerleggen, voor dat geld pak ik 2 of 3 uitwedstrijden van Sparta mee.quote:
Mijn broer is er met mijn neefje. Had ie beloofd. 65 euro voor een kaartjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zelfs nog gekeken hoeveel een kaartje kostte voor deze wedstrijd
ze hebben al best lang balbezitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef TLC het volgende:
Wil Ajax die bal niet ? zodra ze em hebben leveren ze het weer in.
Serieus, voor de Europa league? Da's wel erg duurquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer is er met mijn neefje. Had ie beloofd. 65 euro voor een kaartje
Dat vind ik nog wel meevallen, ze waren net behoorlijk lang in balbezit. Mmm I spoke too soonquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef TLC het volgende:
Wil Ajax die bal niet ? zodra ze em hebben leveren ze het weer in.
Wat is daar triest aan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
Die trieste Ajacieden die meer dan 60 euro betalen voor een kaartje.
Voor een keertje goed voetbalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Serieus, voor de Europa league? Da's wel erg duur
Waarschijnlijk zien zij dit ook als trainingswedstrijdjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
United heeft op de training nog een hoger tempo
Als je een echte supporter bent ga je gewoon. Maar goed, geen "Ajacied" hier kan daar over meepraten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
United heeft op de training nog een hoger tempo
Ozbilic is de slechtste Ajacied die ik in lange tijd gezien heb, geen flauw idee wat hij daar in het eerste moet (dat heb ik er wel bij meer hoor).quote:
Ebecillio is erger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ozbilic is de slechtste Ajacied die ik in lange tijd gezien heb, geen flauw idee wat hij daar in het eerste moet (dat heb ik er wel bij meer hoor).
preciesquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ozbilic is de slechtste Ajacied die ik in lange tijd gezien heb, geen flauw idee wat hij daar in het eerste moet (dat heb ik er wel bij meer hoor).
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Ook wel leuk om af en toe te kijken
http://www.redcafe.net/f1(...)-348594/index13.html
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
Centraal topic voor azijnpissende Feyenoordsupporters deze avond.
Kan mij het schelen aan wie het ligtquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan ManU dan aan ajax
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
Centraal topic voor azijnpissende Feyenoordsupporters deze avond.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan mij het schelen aan wie het ligt
Stil maar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Gaan die supporters nog lang door met dat OOOOOOOOOOOHOOOOOOOHO
laten we dan hopen dat Ajax als team beter is... al zijn ze individueel misschien minder. Ze hebben toch al een paar kansjes gecreeerd (of gekregen, zoals jij zou zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sluit je ogen maar. Voor manu is geen Europa beter dan dit. Kost ze alleen maar energie voor de titel in de PL en het is natuurlijk te treurig voor woorden. De individuele klasse van manu is zoveel beter.
Kijk al naar een spits als Rooney in vergelijking met Bulykin
Het heeft wel een positief effect tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Ze zijn ajax en ze komen uit amsterdamquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Over meer dan een week alweer een wedstrijd. Daar zullen ze zich wel voor sparen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sluit je ogen maar. Voor manu is geen Europa beter dan dit. Kost ze alleen maar energie voor de titel in de PL en het is natuurlijk te treurig voor woorden. De individuele klasse van manu is zoveel beter.
Kijk al naar een spits als Rooney in vergelijking met Bulykin
Ja maar dat komt dus door de motivatie van manu voor dit toernooi.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
laten we dan hopen dat Ajax als team beter is... al zijn ze individueel misschien minder. Ze hebben toch al een paar kansjes gecreeerd (of gekregen, zoals jij zou zeggen)
ze kunnen niet beter kneusquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Man U speelt met de handrem erop, niet te zuinig
Tjappie. Trabzon gaat PSV slopen. En daarna gaat Ajax de spits van Trabzon kopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal Blind nog spelen vandaag?
Ik heb het gevoel dat ze vanavond echt niet beter kunnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
ze kunnen niet beter kneus
Doe nou niet zo treurig man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjappie. Trabzon gaat PSV slopen. En daarna gaat Ajax de spits van Trabzon kopen
u jelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Door een motivatiegebrek ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze vanavond echt niet beter kunnen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Als Trabzon verliest neem ik een PSV avatar voor de rest van het seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, maar Ajax geeft ook niet 100% volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Het gebrek aan motivatie straalt er wel vanaf bij ManUtd. Ajax daarentegen speelt best aardig
Wat ze missen bij Ajax is een "leider" een figuur die iedereen op kan swiepen als het ware. Ik weet best dat ManU beter is hoor, maar ik probeer positief te blijven en toch te hopen op die ene goalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja maar dat komt dus door de motivatie van manu voor dit toernooi.
Natuurlijk is de teamkwaliteit van ajax minder. Spelers als Rooney, giggs en nani zitten daar al veel langer. En Ferguson is een 100x betere trainer dan de boer.
quote voor nageslachtquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Trabzon verliest neem ik een PSV avatar voor de rest van het seizoen
Ja maar het is koudquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Cara het volgende:
waarom gaat dat ajaxpubliek er nou niet gewoon achter staan, het is gvd tegen man united
Jij vindt dat dit Man U voluit speelt nu?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
Zo zielig altijd. Vooraf zegt iedereen dat Ajax pakkie krijgt en als ze dan goed spelen is het omdat ManU op reserve speelt. Donder toch op man.
Vind ik niet zo boeiend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij vindt dat dit Man U voluit speelt nu?
Nee, die heeft geen kijk op het spelletjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal Blind nog spelen vandaag?
Tegen NEC toch? Daar hoef je toch geen energie voor te sparen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ajax speelt wel een beetje met de handrem er op zeg.. maar ze moeten natuurlijk sparen voor het weekend
Komt omdat Bulykin speeltquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Stiggie het volgende:
In vergelijking tot de afgelopen weken doet Ajax het goed
Ajax welquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Quisho het volgende:
[..]
Tegen NEC toch? Daar hoef je toch geen energie voor te sparen?
Ik denk dat het toch ook wel met de goede sfeer in het stadion te maken heeft, al is het maar een beetje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt omdat Bulykin speeltDie geeft vertrouwen!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Muto het volgende:
Mensen die dit een schwalbe penalty vinden.
Irrelevant.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Hij raakte Sulejmani wel maar Sulejmani gaat wel overdreven naar de ground.
Bramaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Koppers valt ook nog reuze mee. Dacht dat dat een drama zou worden
Ik verwacht dat United alsnog vrij makkelijk gaat winnen. Tweede helft gaat het verschil in kwaliteit denk ik wel duidelijk worden. Spelers van Ajax raken vermoeid en dan gaan ze fouten maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ajax speelt wel een beetje met de handrem er op zeg.. maar ze moeten natuurlijk sparen voor het weekend
Dan mag je hem gewoon neertrappen inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Muto het volgende:
Wordt niet eens geraakt man. Bovendien speelt hij de bal te ver weg.
Kunnen ze zonder vermoeidheid anders ook wel goedquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat United alsnog vrij makkelijk gaat winnen. Tweede helft gaat het verschil in kwaliteit denk ik wel duidelijk worden. Spelers van Ajax raken vermoeid en dan gaan ze fouten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |