Tegen NEC toch? Daar hoef je toch geen energie voor te sparen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ajax speelt wel een beetje met de handrem er op zeg.. maar ze moeten natuurlijk sparen voor het weekend
Komt omdat Bulykin speeltquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Stiggie het volgende:
In vergelijking tot de afgelopen weken doet Ajax het goed
Ajax welquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Quisho het volgende:
[..]
Tegen NEC toch? Daar hoef je toch geen energie voor te sparen?
Ik denk dat het toch ook wel met de goede sfeer in het stadion te maken heeft, al is het maar een beetje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt omdat Bulykin speeltDie geeft vertrouwen!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Muto het volgende:
Mensen die dit een schwalbe penalty vinden.
Irrelevant.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Hij raakte Sulejmani wel maar Sulejmani gaat wel overdreven naar de ground.
Bramaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Koppers valt ook nog reuze mee. Dacht dat dat een drama zou worden
Ik verwacht dat United alsnog vrij makkelijk gaat winnen. Tweede helft gaat het verschil in kwaliteit denk ik wel duidelijk worden. Spelers van Ajax raken vermoeid en dan gaan ze fouten maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ajax speelt wel een beetje met de handrem er op zeg.. maar ze moeten natuurlijk sparen voor het weekend
Dan mag je hem gewoon neertrappen inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Muto het volgende:
Wordt niet eens geraakt man. Bovendien speelt hij de bal te ver weg.
Kunnen ze zonder vermoeidheid anders ook wel goedquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat United alsnog vrij makkelijk gaat winnen. Tweede helft gaat het verschil in kwaliteit denk ik wel duidelijk worden. Spelers van Ajax raken vermoeid en dan gaan ze fouten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |