quote:
Dat is zeker waar, maar voor ArenA begrippen een kutplek, dan is het heel ergquote:
Ja sorry dat ga ik er niet voor neerleggen, voor dat geld pak ik 2 of 3 uitwedstrijden van Sparta mee.quote:
Mijn broer is er met mijn neefje. Had ie beloofd. 65 euro voor een kaartjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zelfs nog gekeken hoeveel een kaartje kostte voor deze wedstrijd
ze hebben al best lang balbezitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef TLC het volgende:
Wil Ajax die bal niet ? zodra ze em hebben leveren ze het weer in.
Serieus, voor de Europa league? Da's wel erg duurquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer is er met mijn neefje. Had ie beloofd. 65 euro voor een kaartje
Dat vind ik nog wel meevallen, ze waren net behoorlijk lang in balbezit. Mmm I spoke too soonquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef TLC het volgende:
Wil Ajax die bal niet ? zodra ze em hebben leveren ze het weer in.
Wat is daar triest aan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
Die trieste Ajacieden die meer dan 60 euro betalen voor een kaartje.
Voor een keertje goed voetbalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Serieus, voor de Europa league? Da's wel erg duur
Waarschijnlijk zien zij dit ook als trainingswedstrijdjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
United heeft op de training nog een hoger tempo
Als je een echte supporter bent ga je gewoon. Maar goed, geen "Ajacied" hier kan daar over meepraten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
United heeft op de training nog een hoger tempo
Ozbilic is de slechtste Ajacied die ik in lange tijd gezien heb, geen flauw idee wat hij daar in het eerste moet (dat heb ik er wel bij meer hoor).quote:
Ebecillio is erger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ozbilic is de slechtste Ajacied die ik in lange tijd gezien heb, geen flauw idee wat hij daar in het eerste moet (dat heb ik er wel bij meer hoor).
preciesquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ozbilic is de slechtste Ajacied die ik in lange tijd gezien heb, geen flauw idee wat hij daar in het eerste moet (dat heb ik er wel bij meer hoor).
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Ook wel leuk om af en toe te kijken
http://www.redcafe.net/f1(...)-348594/index13.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |