quote:
Dat is zeker waar, maar voor ArenA begrippen een kutplek, dan is het heel ergquote:
Ja sorry dat ga ik er niet voor neerleggen, voor dat geld pak ik 2 of 3 uitwedstrijden van Sparta mee.quote:
Mijn broer is er met mijn neefje. Had ie beloofd. 65 euro voor een kaartjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zelfs nog gekeken hoeveel een kaartje kostte voor deze wedstrijd
ze hebben al best lang balbezitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef TLC het volgende:
Wil Ajax die bal niet ? zodra ze em hebben leveren ze het weer in.
Serieus, voor de Europa league? Da's wel erg duurquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer is er met mijn neefje. Had ie beloofd. 65 euro voor een kaartje
Dat vind ik nog wel meevallen, ze waren net behoorlijk lang in balbezit. Mmm I spoke too soonquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef TLC het volgende:
Wil Ajax die bal niet ? zodra ze em hebben leveren ze het weer in.
Wat is daar triest aan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
Die trieste Ajacieden die meer dan 60 euro betalen voor een kaartje.
Voor een keertje goed voetbalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Serieus, voor de Europa league? Da's wel erg duur
Waarschijnlijk zien zij dit ook als trainingswedstrijdjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
United heeft op de training nog een hoger tempo
Als je een echte supporter bent ga je gewoon. Maar goed, geen "Ajacied" hier kan daar over meepraten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
United heeft op de training nog een hoger tempo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |