Dat we 30 jaar geleden geen idee hadden wat internet zou worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:30 schreef Picchia het volgende:
Dat we zoveel smileys zouden posten op internet.
![]()
Dat we nog geen idee hadden wat een website is en autisten nog debielen werden genoemd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
dat er een autistische 40+ (!) fokker elke dag continue kut topics zou openen op een website
Goeiequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef MutedFaith het volgende:
Dat we alsnog 't WK van '78 kunnen gaan winnen.
Dat bedoelde ik met de muur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Dat de Sovjet-Unie zo snel zou gaan imploderen, en dan ook nog betrekkelijk geruisloos.
Is GroenLinks de grootste partij van Nederland (geweest)quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:23 schreef tong80 het volgende:
Dat een afsplitsing van de CPN de grootste partij van Nederland zou worden.
En dat er dan ooit iemand zou zijn die al jarenlang dagelijks gemiddeld 111 berichten op een Internetforum zou plaatsen en al meer dan 450.000 posts geplaatst heeft.quote:
lol... dit was denk ik wel te voorzien sinds men weet dat roken ongezond is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef miep63 het volgende:
uhhhh...Nou ja, dat je helemaal niet meer mag roken in de trein.
Nee, toen ik 30 jaar geleden een sigaretje in de trein zat te roken, kon ik nog niet verwachten dat het op een dag verboden zal zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:52 schreef CSSO het volgende:
[..]
lol... dit was denk ik wel te voorzien sinds men weet dat roken ongezond is.
Dat je niet meer kan poepen in de trein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef miep63 het volgende:
uhhhh...Nou ja, dat je helemaal niet meer mag roken in de trein, op je werk (lig er natuurlijk nog steeds aan wat voor werk je doet), en zelfs in de meeste kroegen niet meer.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
Dat Nederland Olympisch kampioen volleybal zou worden.
Dat Herman Brood met een luier om van het Hilton zou springen.
Dat Heineken ontvoerd zou worden en zijn gijzelaars daarna nog een keer de kans krijgen top-crimineel te blijven.
Dat er bij TV-spelletjes bij het juist raden hoeveel ongeveer 2+2 er een ton uitgekeerd wordt.
Dat we één munteenheid krijgen in europa.
Dat pijltjes gooien een nationale TV-sport is.
Hans van der Togt een alcoholist en komiek blijkt te zijn.
Dat Georg Bush en zijn zoon beiden president van Amerika worden.
Dat de sprookjes in de Efteling er niet meer toe doen dat er daar belangrijker dingen aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat er dan ooit iemand zou zijn die al jarenlang dagelijks gemiddeld 111 berichten op een Internetforum zou plaatsen en al meer dan 450.000 posts geplaatst heeft.
ach, zolang je maar kan pissenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je niet meer kan poepen in de trein.
Dat heb ik nog nooit gedaan in de trein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral op het station was dat, eh, "leuk". Lekker als de trein stilstaat uitgebreid baggeren. En dat je dan weet dat allemaal forensen op het perron zo'n enorme drol zien liggen tussen de bielzen, met in de wind wapperend wc-papier er aan vast gekleefd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan in de trein.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 jaar geleden een sigaretje in de trein zat te roken, kon ik nog niet verwachten dat het op een dag verboden zal zijn.
Dat kan nog steeds, maar je loopt de kans dat je ruzie krijgt,quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik schijt aanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, maar je loopt de kans dat je ruzie krijgt,
Heb je dat echt gedaan??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vooral op het station was dat, eh, "leuk". Lekker als de trein stilstaat uitgebreid baggeren. En dat je dan weet dat allemaal forensen op het perron zo'n enorme drol zien liggen tussen de bielzen, met in de wind wapperend wc-papier er aan vast gekleefd.
Tja, vroeger. Het waren me toch tijden.
Niet te hard drukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef trabant het volgende:
Er is wat voor te zeggen. Zolang de trein stil staat tocht het inderdaad wel minder aan de billen.
inderdaad, 35 jaar geleden stond er bij ons thuis, tijdens een verjaardagfeestje, een pakje sigaretten en wat sigaren op tafel voor de gasten..... 70's chiquequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 jaar geleden een sigaretje in de trein zat te roken, kon ik nog niet verwachten dat het op een dag verboden zal zijn.
30 jaar geleden had je nog geen Internet, althans geen www.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef Ronald_ het volgende:
Dat waar je vroeger een computer met modem voor nodig had ,nu gewoon in je telefoon zit.
Ja, nieuwsgroepen zijn al heel oud. Fidonet is ouder. Wij hebben nog een HCC bbs beheerd, daar kon je bestanden van downloaden. Wat leek dat toen geavanceerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:48 schreef Ronald_ het volgende:
Vroeger had je al wel het fido netwerk ,en bbs'en.
Newsgroupen volgens mij ook al
En met een biertje erbij.... kan nu ook allemaal niet meer. Ik werd zelfs een rr-station afgetrapt wegens hamburger eten na het stappenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Welnee. Dat was allang te voorzien.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef golfer het volgende:
Dat iedereen mobiel met elkaar zou kunnen bellen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:15 schreef trabant het volgende:
Dat ik de namen van Loekie Knol, Jaap Stobbe en Brammetje Biesterveld vaker langs zou zien komen als toen ik naar 'Hamelen' keek.
Dit idd, om van de smartphone met alles er op en eraan nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef golfer het volgende:
Dat iedereen mobiel met elkaar zou kunnen bellen.
Dat kon 30 jaar geleden ook al. Je belde dan gewoon naar je bank en gaf die opdracht daartoe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef aloa het volgende:
Dat ik geld kan overmaken met mijn telefoon
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kon 30 jaar geleden ook al. Je belde dan gewoon naar je bank en gaf die opdracht daartoe.
Ik gebruik dat geluidje nog steeds voor inkomende messages bij MSN, omdat ik het zo een grappig geluidje vindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef WRH het volgende:
dat ik hele avonden aan het computer beeldscherm gekluisterd kon zitten bij het geluid van 'oh-oh' van ICQ om te kletsen met mensen die in het buitenland woonden en dat datzelfde geluidje jaren later alweer totaal achterhaald en ouderwets zou zijn.
In Amsterdam is dat zo, maar niet in heel Nederland.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
Dat de AH op zondag van 8 tot 22:00 open zou zijn.
Nee, OK, maar ik woon mijn hele leven al hier, vandaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat zo, maar niet in heel Nederland.
Oh, wat doe ik nou in 40+? Ik ben nog niet eens 30
Welles.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat zo, maar niet in heel Nederland.
Ik heb het allemaal nog wel hoor, en zelfs de complete Winkler Prins 27-delige encyclopedie. (niet dat ik die nog gebruik, maar toch...)quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef sorcees het volgende:
Geen stereo installatie meer in je woonkamer.
Geen telefoonboek of gouden gids.
Geen enceclopedie.
Ik zal maar niet zeggen wat ik nog allemaal op zolder heb liggen en al meer dan 10 jaar niet gebruikt heb, maar ik kan er geen afstand van doen, beetje ziek toch?!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal nog wel hoor, en zelfs de complete Winkler Prins 27-delige encyclopedie. (niet dat ik die nog gebruik, maar toch...)
Je had het over de woonkamer in jouw post en daar staat bij mij gewoon nog wel een boekenkast en een stereo-installatie inclusief platenspeler in.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef sorcees het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik nog allemaal op zolder heb liggen en al meer dan 10 jaar niet gebruikt heb, maar ik kan er geen afstand van doen, beetje ziek toch?!
Ik zat er juist laatst aan te denken om weer een platenspeler, tuner en versterker te kopenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nog allemaal op zolder heb liggen en al meer dan 10 jaar niet gebruikt heb, maar ik kan er geen afstand van doen, beetje ziek toch?!
Die zijn nog te koop hoor.quote:
Dit snap ik niet zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik vandaag zou denken dat ik in de tachtiger jaren als jeugdige meer kansen zou hebben als nu.
Tegenwoordig ben je een wandelende streepjescode.
Nee dat heb ik helemaal niet. Ik denk dan: ach op mijn werk heb ik telefoon of waar ik dan ook naar toe ga. Als ik de stad in ga dan neem ik bijvoorbeeld mijn mobiel al niet eens mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Soury het volgende:
De deur uit gaan zonder mobiel. Ja ik rij terug
Het klinkt alsof er net iemand van een incassobureau is langsgeweestquote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef sorcees het volgende:
Geen stereo installatie meer in je woonkamer.
Geen telefoonboek of gouden gids.
Geen enceclopedie.
Dat die media steeds kleiner zouden worden en steeds meer laadvermogen zouden hebben was nog te voorzien. Als iemand me in de 80's had verteld dat de muziek ooit gewoon door een telefoondraadje binnen zou komen lopen had ik 'm voor gek verklaard.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Dat had je toch ook nooit gedacht vroeger? Dat je een klein stickje in je zak zou hebben waar wel 100 albums op passen! Een walkman had je misschien, daar paste NET 1 album op en dan op een cassettebandje
Of dat veel fotozaken, videotheken en platenzaken failliet zouden gaan omdat er geen behoefte meer aan was.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat die media steeds kleiner zouden worden en steeds meer laadvermogen zouden hebben was nog te voorzien. Als iemand me in de 80's had verteld dat de muziek ooit gewoon door een telefoondraadje binnen zou komen lopen had ik 'm voor gek verklaard.
Voor de fotobranche was al lang te voorzien dat Nederland wel érg fotowinkelrijk was, er waren simpelweg teveel winkels om de branche gezond te kunnen houden zelfs al was de digitale camera nooit uitgevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of dat veel fotozaken, videotheken en platenzaken failliet zouden gaan omdat er geen behoefte meer aan was.
Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarmee videotheken hun geld verdienden, heb het altijd een uiterst bedenkelijke branche gevonden Met een hoog Jacobse en van Es-gehalte als het warequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Bij mij vlak in de buurt zit nog steeds een videotheek, waar die tegenwoordig hun geld mee verdienen?
Die waar ik vroeger kwam viel zeker in de Jacobse en van Es categorie inderdaad. Maar deze ziet er heel netjes uit en zit ook in een vrij dure winkelstraat (duur qua huurprijzen dan, tenminste dat denk ik wel).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarmee videotheken hun geld verdienden, heb het altijd een uiterst bedenkelijke branche gevonden Met een hoog Jacobse en van Es-gehalte als het ware
Mijn broer heeft eind jaren 70-begin jaren 80 zo'n zaak overgenomen in Amsterdam-West. Was behoorlijk louche business inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Die waar ik vroeger kwam viel zeker in de Jacobse en van Es categorie inderdaad. Maar deze ziet er heel netjes uit en zit ook in een vrij dure winkelstraat (duur qua huurprijzen dan, tenminste dat denk ik wel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Videotheek en van Kooten en de Bie dat levert deze geweldige sketch op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zover ben ik nog lang niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Of zo als nu gewoon leuk een DVD of Blue Ray kijken in 3D met een 3D bril in je eigen huiskamer.
Nee, dat ga ik nooit doen, dan kan ik naast mijn stoel een emmertje neerzetten, omdat ik misselijk word van 3Dquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Of zo als nu gewoon leuk een DVD of Blue Ray kijken in 3D met een 3D bril in je eigen huiskamer.
Loop je weer 30 jaar achter over 30 jaar!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet.
Misschien over 30 jaar
Dat Wickedangel toch echt een brilletje nodig heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Dat Madonna er geen dag ouder zou uitzien.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:09 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat Wickedangel toch echt een brilletje nodig heeft.
Vergeet je het Ottomaanse Rijk niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef Synthercell het volgende:
Dat na de val Romeinse rijk, 'nazi' Duitsland, de DDR, het 'communisme' in Rusland en Oost Europa, weer hetzelfde in aantocht is maar dan allemaal tegelijk.
Eerste waar ik aan dacht en ik ben slechts 30+quote:
Zo enorm verbazingwekkend zou ik dat niet willen noemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:46 schreef sacha het volgende:
dat Desi Bouterse president van Suriname is
Goeiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:46 schreef sacha het volgende:
dat Desi Bouterse president van Suriname is
ja, scheer even alles over die bekende ene kamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:49 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zo enorm verbazingwekkend zou ik dat niet willen noemen.
Een groot deel van de wereld wordt geregeerd door tuig. Mensen gaan er alleen nogal snel vanuit dat waar geen rook gezien wordt vast ook geen vuur zal zijn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Dat als ik tv zat te kijken ik meteen zou denken: zou er een topic van zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |