quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:15 schreef trabant het volgende:
Dat ik de namen van Loekie Knol, Jaap Stobbe en Brammetje Biesterveld vaker langs zou zien komen als toen ik naar 'Hamelen' keek.
Dit idd, om van de smartphone met alles er op en eraan nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef golfer het volgende:
Dat iedereen mobiel met elkaar zou kunnen bellen.
Dat kon 30 jaar geleden ook al. Je belde dan gewoon naar je bank en gaf die opdracht daartoe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef aloa het volgende:
Dat ik geld kan overmaken met mijn telefoon
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kon 30 jaar geleden ook al. Je belde dan gewoon naar je bank en gaf die opdracht daartoe.
Ik gebruik dat geluidje nog steeds voor inkomende messages bij MSN, omdat ik het zo een grappig geluidje vindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef WRH het volgende:
dat ik hele avonden aan het computer beeldscherm gekluisterd kon zitten bij het geluid van 'oh-oh' van ICQ om te kletsen met mensen die in het buitenland woonden en dat datzelfde geluidje jaren later alweer totaal achterhaald en ouderwets zou zijn.
In Amsterdam is dat zo, maar niet in heel Nederland.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
Dat de AH op zondag van 8 tot 22:00 open zou zijn.
Nee, OK, maar ik woon mijn hele leven al hier, vandaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat zo, maar niet in heel Nederland.
Oh, wat doe ik nou in 40+? Ik ben nog niet eens 30
Welles.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat zo, maar niet in heel Nederland.
Ik heb het allemaal nog wel hoor, en zelfs de complete Winkler Prins 27-delige encyclopedie. (niet dat ik die nog gebruik, maar toch...)quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef sorcees het volgende:
Geen stereo installatie meer in je woonkamer.
Geen telefoonboek of gouden gids.
Geen enceclopedie.
Ik zal maar niet zeggen wat ik nog allemaal op zolder heb liggen en al meer dan 10 jaar niet gebruikt heb, maar ik kan er geen afstand van doen, beetje ziek toch?!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal nog wel hoor, en zelfs de complete Winkler Prins 27-delige encyclopedie. (niet dat ik die nog gebruik, maar toch...)
Je had het over de woonkamer in jouw post en daar staat bij mij gewoon nog wel een boekenkast en een stereo-installatie inclusief platenspeler in.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef sorcees het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik nog allemaal op zolder heb liggen en al meer dan 10 jaar niet gebruikt heb, maar ik kan er geen afstand van doen, beetje ziek toch?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |