quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
Dat Nederland Olympisch kampioen volleybal zou worden.
Dat Herman Brood met een luier om van het Hilton zou springen.
Dat Heineken ontvoerd zou worden en zijn gijzelaars daarna nog een keer de kans krijgen top-crimineel te blijven.
Dat er bij TV-spelletjes bij het juist raden hoeveel ongeveer 2+2 er een ton uitgekeerd wordt.
Dat we één munteenheid krijgen in europa.
Dat pijltjes gooien een nationale TV-sport is.
Hans van der Togt een alcoholist en komiek blijkt te zijn.
Dat Georg Bush en zijn zoon beiden president van Amerika worden.
Dat de sprookjes in de Efteling er niet meer toe doen dat er daar belangrijker dingen aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat er dan ooit iemand zou zijn die al jarenlang dagelijks gemiddeld 111 berichten op een Internetforum zou plaatsen en al meer dan 450.000 posts geplaatst heeft.
ach, zolang je maar kan pissenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je niet meer kan poepen in de trein.
Dat heb ik nog nooit gedaan in de trein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral op het station was dat, eh, "leuk". Lekker als de trein stilstaat uitgebreid baggeren. En dat je dan weet dat allemaal forensen op het perron zo'n enorme drol zien liggen tussen de bielzen, met in de wind wapperend wc-papier er aan vast gekleefd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan in de trein.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 jaar geleden een sigaretje in de trein zat te roken, kon ik nog niet verwachten dat het op een dag verboden zal zijn.
Dat kan nog steeds, maar je loopt de kans dat je ruzie krijgt,quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik schijt aanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, maar je loopt de kans dat je ruzie krijgt,
Heb je dat echt gedaan??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vooral op het station was dat, eh, "leuk". Lekker als de trein stilstaat uitgebreid baggeren. En dat je dan weet dat allemaal forensen op het perron zo'n enorme drol zien liggen tussen de bielzen, met in de wind wapperend wc-papier er aan vast gekleefd.
Tja, vroeger. Het waren me toch tijden.
Niet te hard drukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef trabant het volgende:
Er is wat voor te zeggen. Zolang de trein stil staat tocht het inderdaad wel minder aan de billen.
inderdaad, 35 jaar geleden stond er bij ons thuis, tijdens een verjaardagfeestje, een pakje sigaretten en wat sigaren op tafel voor de gasten..... 70's chiquequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nee, toen ik 30 jaar geleden een sigaretje in de trein zat te roken, kon ik nog niet verwachten dat het op een dag verboden zal zijn.
30 jaar geleden had je nog geen Internet, althans geen www.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef Ronald_ het volgende:
Dat waar je vroeger een computer met modem voor nodig had ,nu gewoon in je telefoon zit.
Ja, nieuwsgroepen zijn al heel oud. Fidonet is ouder. Wij hebben nog een HCC bbs beheerd, daar kon je bestanden van downloaden. Wat leek dat toen geavanceerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:48 schreef Ronald_ het volgende:
Vroeger had je al wel het fido netwerk ,en bbs'en.
Newsgroupen volgens mij ook al
En met een biertje erbij.... kan nu ook allemaal niet meer. Ik werd zelfs een rr-station afgetrapt wegens hamburger eten na het stappenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Welnee. Dat was allang te voorzien.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef golfer het volgende:
Dat iedereen mobiel met elkaar zou kunnen bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |