Dat we 30 jaar geleden geen idee hadden wat internet zou worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:30 schreef Picchia het volgende:
Dat we zoveel smileys zouden posten op internet.
![]()
Dat we nog geen idee hadden wat een website is en autisten nog debielen werden genoemd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
dat er een autistische 40+ (!) fokker elke dag continue kut topics zou openen op een website
Goeiequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef MutedFaith het volgende:
Dat we alsnog 't WK van '78 kunnen gaan winnen.
Dat bedoelde ik met de muur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Dat de Sovjet-Unie zo snel zou gaan imploderen, en dan ook nog betrekkelijk geruisloos.
Is GroenLinks de grootste partij van Nederland (geweest)quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:23 schreef tong80 het volgende:
Dat een afsplitsing van de CPN de grootste partij van Nederland zou worden.
En dat er dan ooit iemand zou zijn die al jarenlang dagelijks gemiddeld 111 berichten op een Internetforum zou plaatsen en al meer dan 450.000 posts geplaatst heeft.quote:
lol... dit was denk ik wel te voorzien sinds men weet dat roken ongezond is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef miep63 het volgende:
uhhhh...Nou ja, dat je helemaal niet meer mag roken in de trein.
Nee, toen ik 30 jaar geleden een sigaretje in de trein zat te roken, kon ik nog niet verwachten dat het op een dag verboden zal zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:52 schreef CSSO het volgende:
[..]
lol... dit was denk ik wel te voorzien sinds men weet dat roken ongezond is.
Dat je niet meer kan poepen in de trein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef miep63 het volgende:
uhhhh...Nou ja, dat je helemaal niet meer mag roken in de trein, op je werk (lig er natuurlijk nog steeds aan wat voor werk je doet), en zelfs in de meeste kroegen niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |