Jij had liever Rene Froger en Daniel Dekker als vorig jaar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef MaGNeT het volgende:
Dan is de uitslag bij voorbaat al kansloos.
Mjah, dan wordt het dus Raffaelaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef OverRated het volgende:
Afrojack![]()
Misschien biedt dat wat weer kans aan vlotte (dance) nummers. Kunnen we een keer een serieuze inzending doen. Ik hoop dat ze eens kiezen voor Engels..
Die andere juryleden kunnen beter thuisblijvenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Mjah, dan wordt het dus Raffaela
Oh ja! Dat vind ik best leuke muziek, ondanks mijn leeftijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:46 schreef grazz het volgende:
Ander populair nummer van hem is 'Take over control'.
Wie weet wil ie een toffe remix van ht winnende lied maken![]()
Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn met die oubolligheid.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:25 schreef roos85 het volgende:
Het is in ieder geval een gevarieerde jury, hopelijk zijn we nu eens van het gezeik "dat het een leuk nummer is, maar geen songfestival nummer is" af.
Daar gaat John voor zorgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:09 schreef Blijdoener het volgende:
[..]
Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn met die oubolligheid.
Jup...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik dus ook... dit is helemaal een jury om voor Rafaella te gaan
Inderdaad, goed nieuws dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik dus ook... dit is helemaal een jury om voor Rafaella te gaan
Die presenteert toch??quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Greys het volgende:
Paris Hilton dan in het publiek de 26e?
Ze hebben haar d'r niet voor niets uitgekickt hequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waar is Daniel Dekker?
Hij is toch Meneer Sonfestival volgens Yolanthe?
Of Paris Hilton in het achtergrondkoortjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef grazz het volgende:
Als het Raf wordt dan kan Afrojack altijd nog een vette remix maken ofzo, toch?
Die heeft een eigen platenlabel geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Stacey Rookhuizen? Had die nog een contract voor een bepaald aantal tv-programma's?
X-factor volgens mij, misschien gaat ze nu haar Project Catwalk jurkje dragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Stacey Rookhuizen? Had die nog een contract voor een bepaald aantal tv-programma's?
Who cares, je gaat op de foto met Paris!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik weet wel wie het is en wat de doet, maar het enige talent wat zij heeft is dom kunnen kijken in combinatie met dom lullen. Maar dat gaat ze volgende week wel bewijzen.
Je bedoelt, Paris gaat met mij op de foto.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Who cares, je gaat op de foto met Paris!
Joggingbroek en een colltruiquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er al helemaal zin in![]()
Wat zal ik es aantrekken?
Ik heb geen colltruiquote:
Ik ga me toch een riem om doen en aansnoerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Met een joggingbroek heb ik wel goede kans op een crack-foto!
Bretelsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Een joggingbroek heeft heul niet van die riemlusjes
quote:
Lurrve jij Fok ook al zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:02 schreef Greys het volgende:
Over jury gesproken, die 100 man buitenlandsadviesjury moeten er al om 12 uur zijn.
Dus die gaan de repetities ook zien.
Wat zou je willen vertellen over je kont?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Zo, kunnen we het dan nu weer over konten en joggingbroeken hebben?
Ik denk dat AJ er zit omdat men bij de organisatie hoopt dat Paris Hilton dan ook meekomt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef OverRated het volgende:
Afrojack![]()
Misschien biedt dat wat weer kans aan vlotte (dance) nummers. Kunnen we een keer een serieuze inzending doen. Ik hoop dat ze eens kiezen voor Engels..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het nog niet verteld, maar ik zal het bij deze dan onthullen: vanaf komende zondag treed ik in de voetsporen van sterren-koks als Rudolf en Vincent en word ik de vaste nieuwe kok in het programma van Carlo en Irene op RTL 4.
Ik kan voor geen meter koken, maar dat is geen bezwaar. Aangezien Carlo Boszhard de ballen verstand van muziek heeft, maar in de jury van het Nationaal Songfestival zit, is er niets dat mijn carrière als TV-kok nog in de weg staat.
haha okee dan, 'Nederlandse' buitenlandersquote:Op zondag 26 februari 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Nee die komen niet uit het buitenland
Tenminste, ze wonen nu in elk geval gewoon in Nederland, oorspronkelijk zullen zij of hun ouders ofzo vast wel uit dat land komen.
We weten dit omdat een FOK!ker benaderd is door Talpa (en ook gaat, morgen) omdat hij oorspronkelijk uit Azerbeidzjan komt. Maar woont al heel lang in Nederland. Dus in hoeverre de mening van die mensen in godsnaam moet afwijken van de doorsnee Nederlander snap ik echt niet
Was jij bij de repetitie?quote:Op zondag 26 februari 2012 02:41 schreef Maaarte het volgende:
Het word morgen dus haast gewoon precies The Winner Is...
[ afbeelding ]
De honderd genodigde mogen in een van deze gekleurde stoeltjes hun plaats nemen. Na de battle mogen ze een van de twee kiezen. Bijvoorbeeld: blauw = Joan, rose = Raffaëla... Nou, even kijken hoeveel stoelen er blauw en hoeveel paars kleuren en wij weten thuis hoe de oh-zo-internationale jury gestemd heeft. Om dit nog duidelijker te maken komen het aantal stemmen met koeie letters achter de kandidaten te staan... Roepen jullie even heel hard boehoehoehoe voor mij als Joan maar 10 stemmen heeft gekregen? Dank u!
We gaan verder. Voor de gekleurde stoeltjes zit de vakjury... Nou, die krijgen dus ook te zien wie er hot en wie er not is en gaan dan stemmen... Die stemmen komen dan weer bij die van ons thuis en voila.
Welke FOK!ker?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Nee die komen niet uit het buitenland
Tenminste, ze wonen nu in elk geval gewoon in Nederland, oorspronkelijk zullen zij of hun ouders ofzo vast wel uit dat land komen.
We weten dit omdat een FOK!ker benaderd is door Talpa (en ook gaat, morgen) omdat hij oorspronkelijk uit Azerbeidzjan komt. Maar woont al heel lang in Nederland. Dus in hoeverre de mening van die mensen in godsnaam moet afwijken van de doorsnee Nederlander snap ik echt niet
Oh dan moet ik even terug zoekenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:36 schreef BOPE het volgende:
Jaa. Ik kom oorspronkelijk uit Baku. Vandaar dat telefoontje denk ik. Lijkt me superleuk dit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:43 schreef BOPE het volgende:
Alleen Romenie waren ze nog op zoek. Voor de rest hadden ze alles al.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:32 schreef BOPE het volgende:
Het zal wel iets afwijken.. Maar voor een volledig ingeburgerde buitenlander zal er idd niet al te sterke afwijking zijn. Denk ik dan
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef BOPE het volgende:
Sorry voor geen reactie. Ik was jarig vandaag dus vandaar.
Ik heb het even nagevraagd via talpa hoe ze aan mijn gegevens kwamen. Het blijkt dus dat ze eerder aan een kennis gevraagd hebben en die kon niet omdat ie op vakantie ging. En hij heeft dus mijn nummer doorgegeven.
Toen was alles duidelijk.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:55 schreef BOPE het volgende:
Ik moet om 12:00 aanwezig zijn in studio 24.
Ik ben er vroeg bij iig.
Carlo heeft bij Sunday Night fever laten zien dat hij een prima jurylid/coach is.quote:Op zondag 26 februari 2012 03:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Carlo Boszhard?![]()
Dat wordt dus alweer geen finaleplaats voor Nederland.
Vorige keer was het één en al Pierre Kartner en Rene Froger en Daniel Dekker.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ali b, Carlo Boszhard, Stacey wie ?
En dan al die Idols/voice whatever sterretjes..
John de Mol
Ik heb ook tien keer liever Carlo in de jury dan Rene Frogerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef ato het volgende:
Carlo was bij de SNF (vreselijke show overigens) de beste jurylid, beter dan vreselijke Kim Lian. Hij is ook songfestival idolaat, nee ik geef hem wel de voordeel van de twijfel.
ja ook of Jeroen van de Boom..quote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook tien keer liever Carlo in de jury dan Rene Froger
Ja ik ook Carlo en hij is dan best serieusdat was ie bij SNF ook!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook tien keer liever Carlo in de jury dan Rene Froger
Dat heb ik nooit gekeken.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Carlo heeft bij Sunday Night fever laten zien dat hij een prima jurylid/coach is.
Oke, daarvoor wist ik het ook niet, maar in dat programma was hij degene die gewoon eerlijk zei als er vals werd gezongen, terwijl bijvoorbeeld Kim - Lian van der Meij zei dat de zang goed wasquote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekeken.
Ach ja. We gaan toch weer niet naar de finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |