Jij had liever Rene Froger en Daniel Dekker als vorig jaar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef MaGNeT het volgende:
Dan is de uitslag bij voorbaat al kansloos.
Mjah, dan wordt het dus Raffaelaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef OverRated het volgende:
Afrojack![]()
Misschien biedt dat wat weer kans aan vlotte (dance) nummers. Kunnen we een keer een serieuze inzending doen. Ik hoop dat ze eens kiezen voor Engels..
Die andere juryleden kunnen beter thuisblijvenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Mjah, dan wordt het dus Raffaela
Oh ja! Dat vind ik best leuke muziek, ondanks mijn leeftijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:46 schreef grazz het volgende:
Ander populair nummer van hem is 'Take over control'.
Wie weet wil ie een toffe remix van ht winnende lied maken![]()
Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn met die oubolligheid.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:25 schreef roos85 het volgende:
Het is in ieder geval een gevarieerde jury, hopelijk zijn we nu eens van het gezeik "dat het een leuk nummer is, maar geen songfestival nummer is" af.
Daar gaat John voor zorgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:09 schreef Blijdoener het volgende:
[..]
Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn met die oubolligheid.
Jup...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik dus ook... dit is helemaal een jury om voor Rafaella te gaan
Inderdaad, goed nieuws dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik dus ook... dit is helemaal een jury om voor Rafaella te gaan
Die presenteert toch??quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Greys het volgende:
Paris Hilton dan in het publiek de 26e?
Ze hebben haar d'r niet voor niets uitgekickt hequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waar is Daniel Dekker?
Hij is toch Meneer Sonfestival volgens Yolanthe?
Of Paris Hilton in het achtergrondkoortjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef grazz het volgende:
Als het Raf wordt dan kan Afrojack altijd nog een vette remix maken ofzo, toch?
Die heeft een eigen platenlabel geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Stacey Rookhuizen? Had die nog een contract voor een bepaald aantal tv-programma's?
X-factor volgens mij, misschien gaat ze nu haar Project Catwalk jurkje dragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Stacey Rookhuizen? Had die nog een contract voor een bepaald aantal tv-programma's?
Who cares, je gaat op de foto met Paris!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik weet wel wie het is en wat de doet, maar het enige talent wat zij heeft is dom kunnen kijken in combinatie met dom lullen. Maar dat gaat ze volgende week wel bewijzen.
Je bedoelt, Paris gaat met mij op de foto.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Who cares, je gaat op de foto met Paris!
Joggingbroek en een colltruiquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er al helemaal zin in![]()
Wat zal ik es aantrekken?
Ik heb geen colltruiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |