ik heb de waterkoker net ook aan gezetquote:
Nee hoor, zo'n vreselijke dramaqueen. Vraag mij af of ze haar eigen kind straks ook zo gaat toesprekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Nicolette van Dam een pijnlijke dood toewens? Wat een verschrikkelijke neppe gemaakte teef
Ja het is 69.9 dus we maken er maar 70 van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Ze telt er iets bij op? Je moet er juist iets van afhalen ivm de kleren.
dat spul gaat regelrecht naar je buikquote:
Dacht het wel ja. Of misschien bij de dokter niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja het is 69.9 dus we maken er maar 70 van.![]()
Maar de vorige keer was ook met kleren toch? Of niet?
Ik hoop dat het ergens anders naar toe gaatquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat spul gaat regelrecht naar je buik
Als het namelijk altijd met kleren is maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht het wel ja. Of misschien bij de dokter niet.
naar je hoofd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ergens anders naar toe gaat
Moet je wel ongeveer hetzelfde aanhebben, ik zag haar toenstraks met een leren jasje op de weegschaal staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het namelijk altijd met kleren is maakt het niet zoveel uit.
Ja ach. In principe maakt het hier niet zoveel meer uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel ongeveer hetzelfde aanhebben, ik zag haar toenstraks met een leren jasje op de weegschaal staan.
Juist niet.. vette kop vol met puisten en vette huid. BAH!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind je? Ze heeft wel een mooi koppie.
Is ook zo, je merkt het vanzelf wel als je kleren wat losser gaan zitten, dan weet je dat je bent afgevallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ach. In principe maakt het hier niet zoveel meer uit
Kind is elf, alsof je je dan super bewust ben van de consequenties van je keuzes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef AsWolk95 het volgende:
Zo te zien boeit het haar niet zoveel.
Die wil gewoon dichtslibben en nu geven ze de ouders de schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het wel kansloos dat ze zo in de gaten moet worden gehouden, wat een kutkind!
En de volgende keer draagt ze luchtige zomerkleding en is ze ineens 8 kilo lichter!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel ongeveer hetzelfde aanhebben, ik zag haar toenstraks met een leren jasje op de weegschaal staan.
5 kg kan inderdaad al heel wat doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, je merkt het vanzelf wel als je kleren wat losser gaan zitten, dan weet je dat je bent afgevallen.
Toen ik elf was werkte ik al twintig jaar in de kolenmijnen 36/7 om mijn 14 kinderen te onderhouden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kind is elf, alsof je je dan super bewust ben van de consequenties van je keuzes.
Ze is zich wel bewust dat ze moet afvallen en dat ze teveel weegt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kind is elf, alsof je je dan super bewust ben van de consequenties van je keuzes.
omdat ze er zelf wel van mogen genieten want zij izjn niet dik?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef roos85 het volgende:
waarom halen die ouders dan nog snoep
Maar ze blijft elf, met de bijbehorende wilskracht en geestelijke bagage. Snoep trekt harder dan een abstract begrip van diabetes over 5 jaar. Dat is ongeveer de helft van haar huidige leeftijd. Een eeuwigheid in haar ogen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef AsWolk95 het volgende:
[..]
Ze is zich wel bewust dat ze moet afvallen en dat ze teveel weegt.
datquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef roos85 het volgende:
dus dat. Ze moeten echt niks meer in huis hebben en haar ook geen zakgeld meer geven zodat ze niet zelf wat kan kopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef roos85 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Opsluiten met water en broodeen zout-infuus.
gestraft worden voor je vette dochterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Dat is ook wel de kat op het spek binden, lekkere toetjes voor pa en ma en zij mag het niet.
Maar ook hun eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gestraft worden voor je vette dochter
Als je doorzettingsvermogen hebt moet het je lukken om daar vanaf te blijven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Dat is ook wel de kat op het spek binden, lekkere toetjes voor pa en ma en zij mag het niet.
Ja en terecht! Die ouders hebben geen vetreserve genoeg voor drie hongerwinters en twee kerstdiners waar je moeder een poging waagt tot koken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Van cocaïne krijg je een mooi lijntje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:05 schreef Baszh het volgende:
En als je weet dat je kind dat niet heeft?
OF ze moeten beter opletten OF het gewoon niet kopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gestraft worden voor je vette dochter
Gewoon een kleine kluis in je koelkast zettenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:05 schreef Baszh het volgende:
En als je weet dat je kind dat niet heeft?
Zulke kinderen vinden alles.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
ik zit ook maar de advocaat van de duivel te spelen hoorik zou het gewoon op een plek neer zetten waar het kind mn secret stash nooit vind
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
ik zit ook maar de advocaat van de duivel te spelen hoorik zou het gewoon op een plek neer zetten waar het kind mn secret stash nooit vind
Zie mijn ondertitel. Ben jij nou zo'n Pool die banen steelt van niet hardwerkende Nederlanders?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
Of dat ja. Vooral als je weet dat ze het anders stiekem gaat opeten. Het lijkt me trouwens dat je wel merkt als er opeens 1 toetje minder in de ijskast staat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
Sleutels zijn te kopiëren, en sloten te kraken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zeg voorraadkast met sleutel voor ouders voor de ongezonde meuk en verder het huis ongedaan maken van alle verleidingen. Probleem opgelost.
precies dat, kind gooit dr 73 kilo tegen die deur en gaaaaaan!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Baszh het volgende:
[..]
Sleutels zijn te kopiëren, en sloten te kraken!
kloptquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat ja. Vooral als je weet dat ze het anders stiekem gaat opeten. Het lijkt me trouwens dat je wel merkt als er opeens 1 toetje minder in de ijskast staat.
Nou ja, dan is het iig duidelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Baszh het volgende:
[..]
Sleutels zijn te kopiëren, en sloten te kraken!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies dat, kind gooit dr 73 kilo tegen die deur en gaaaaaan!
70 hequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oke oke slecht idee dat slotquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kloptmaar zo iets gewoon in de koelkast zetten is ook gewoon fout. Je weet dat het kind geen zelfbeheersing heeft, slot op de koelkast dan maar?
Probeer het! We horen het wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Smaakt een kind met suikerziekte nou extra zoet?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Smaakt een kind met suikerziekte nou extra zoet?
Dat vroeg Kim Lee. Dat is mijn Noord-Koreaanse neef. Die wil wel eens van dieet veranderen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer het! We horen het wel.
sponsoren hebben zich terug getrokken of zo?quote:
In Noord-Korea hebben ze niet zoveel te willen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vroeg Kim Lee. Dat is mijn Noord-Koreaanse neef. Die wil wel eens van dieet veranderen.
Ik zou wel meedoen iig, lijkt me wel grappigquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zie jij deze ouders gezellig mee kangoojumpen?
Als ze niet zo duur waren had ik ze misschien al gekocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou wel meedoen iig, lijkt me wel grappig
ik miste um ook alquote:
Ach, het zag er net ook niet uit alsof ze gesponsord worden door de lokale runnersworldquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou wel meedoen iig, lijkt me wel grappig
is ze getrouwd op dr 11de?!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
die jongen past 2 keer in haar man
Oh die heb ik gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, het zag er net ook niet uit alsof ze gesponsord worden door de lokale runnersworld
man als uitdrukking van: sow zeg! dat kan toch niet manquote:
das anderhalve kilo plamuur,...quote:
ooo.. dacht al! bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
man als uitdrukking van: sow zeg! dat kan toch niet man
Ipv echt dr man...
schattig hequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Die jongetjesEcht nog van die kindjes.
grappig is dat hoe een 11 jarig meisje een stuk ouder lijkt dan een 11 jarig jongetjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Die jongetjesEcht nog van die kindjes.
Ja heel erg irritant! Dan al die gesponsorde troep, zelfs een tandenreiniger die niks van doen heeft met afvallen en dan aan het einde die brief, geschreven door een stagaire van de productie die ze moeten voorlezenquote:Op donderdag 16 februari 2012 02:05 schreef Rosa_blanca het volgende:
ben t nu aant terugkijken, maar ben ik de enige die zich ergert aan dat beginstukje elke keer?? "een kind van 9 met 10 kilo overgewicht is niet normaal, een jongen van 10 die in een half jaar 15 kilo aankomt roept vragen op" blablabla ... echt, wat een domme tekst.. en hoe ze het ook opzegt... arghhhh!
quote:
Ga je lekker frietjes met mayo eten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn Actifry staat weer te pruttelen...
Tot 50% minder vet!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn Actifry staat weer te pruttelen...
Patatquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga je lekker frietjes met mayo eten?
in de Actifry kan alleen patat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga je lekker frietjes met mayo eten?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef hexje het volgende:
[..]
in de Actifry kan alleen patat.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het wel gezien na 1 frikadel en een bordje patat per maand hoor.quote:
Tja, bij elke keer patat 3 frikandellen. En waarschijnlijk flink wat mayo er bij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef pleeborstel het volgende:
9 frikadellen per week, niet normaal
daar kan ik alleen maar van dromenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef pleeborstel het volgende:
9 frikadellen per week, niet normaal
Dun sowieso niet. Ik gok iets te dik voor zn leeftijd. Kijk maar naar zn armpjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij best dun was, die met Ajax shirtje.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
nou xiomara, wees maar gerust
als je zo doorgaat zie je je lieve oma snel weer
ja maar als je niets anders te eten krijgt van je moeder heb je niet veel keuzequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Als ik zo vaak patat met frikandellen zou eten, zou ik het niet eens meer lekker vinden. 1x in de 3 weken of zo vind ik zat.
Nee heb je gelijk in. Die moeder moet normaal leren koken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar als je niets anders te eten krijgt van je moeder heb je niet veel keuze
met de actifryquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in. Die moeder moet normaal leren koken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd, ik vind haar er veel zwaarder uitzien dan dat meisje van vorige week...
Nu weegt moeders 65 kilo, dat zie je toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef DeLuna het volgende:
"Ik ben ook zo zwaar geweest"
Nu niet dan?
Haha, dan weeg ik 35kg zekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nu weegt moeders 65 kilo, dat zie je toch?
Inderdaad, die moeder gooit 3 keer per week de frituur aan...zuchtquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef DeLuna het volgende:
"Ik ben ook zo zwaar geweest"
Nu niet dan?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Ivo1985 het volgende:
Chips en cola pakkenof ander lekkers.
HMMM Milka reclame er bij:P
Ik zei dat net ook al tegen mijn moeder. Milka, en nu je tanden poetsen met Prodentquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Ivo1985 het volgende:
Chips en cola pakkenof ander lekkers.
HMMM Milka reclame er bij:P
USA? Daar zijn deze mensen slank bij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef Superslechterik het volgende:
Nog een week, dan verhuis ik naar het land met het grootste obesitas procent,
kan ik de hele dag mensen aanstaren.
hangt er van af waar, in San Fransisco zijn ze opvallend dun, in New York zijn ze opvallend dik maar kunnen dikke wel hard lopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
USA? Daar zijn deze mensen slank bij.
Nee, in Schotland liggen de percentages nog hoger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het niet Mexico ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
komt door die fried mars barsquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nee, in Schotland liggen de percentages nog hoger.
Is dat zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nee, in Schotland liggen de percentages nog hoger.
Ik ben alleen in NY en Miami geweest, in NY heb ik inderdaad van die echte HELE dikke gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hangt er van af waar, in San Fransisco zijn ze opvallend dun, in New York zijn ze opvallend dik maar kunnen dikke wel hard lopen
Ze frituren daar ook brood, voor bij het ontbijt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef Frag_adder het volgende:
heyyy ze weegt net zo veel als ik!
[..]
komt door die fried mars bars
Ik ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef hexje het volgende:
Ik erger mij aan de manier van praten van deze moeder.
als je dan toch vet eetquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ze frituren daar ook brood, voor bij het ontbijt.
die praat zo denigrerend elitairquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ik vind die blonde vrouw erger.
dan lunch ik altijd meer dan een frikadelquote:
Ik dacht het ook te horen, kipshoarma met rijst..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Gaan ze nou kipshoarma eten? Of hoorde ik dat verkeerd.
Dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan lunch ik altijd meer dan een frikadel
ik ben bang dat hoeveel kilos hier ook af gaan, ze die rotkop blijft houdenquote:
en de actifry en wii fit danquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook van die kangoojumps
even mijn kind vetmesten
want roken onderdrukt het hongergevoel!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Superslechterik het volgende:
Deze aflevering wordt u mede mogelijk gemaakt door Marlboro.
Ik koop altijd van die ragertjes, flossen vind ik ook helemaal niets.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Waterflosser? Werkt dat een beetje? Ik haat flossen met flosdraad.
gum tandenstokers!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop altijd van die ragertjes, flossen vind ik ook helemaal niets.
is een merkquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gum? Die ken ik niet, ik koop weleens de gewone houten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |