Had nou maar geluisterd, Wengerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Haal die Sagna er in godsnaam uit...
Idd Johan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snap soms niet dat de spelers die scoren niet even de persoon gaan bedanken die de voorzet gaf.
Egoïstisch vind ik dat.
Idd!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snap soms niet dat de spelers die scoren niet even de persoon gaan bedanken die de voorzet gaf.
Egoïstisch vind ik dat.
Buitenspel Zlatan... maar mooi dit, hopelijk 5-0 en meer mag ook!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Sagna loopt letterlijk te slapen man, tering wat is hij slecht
quote:
sad but truequote:
Die moet daar zsm weg idd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef YazooW het volgende:
van Persie heeft er in ieder geval weer een reden bij om zijn contract niet te verlengen
Die is bij het bestuur aan het ballen.quote:
een Tolk pleasequote:
True. Gemiddeld heeft 1 speler van Milan meer ervaring dan het hele elftal van Arsenal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef vincerusso het volgende:
die mannen tegen de jongetjes dit
Dat hij haar ook gedaan heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ludo vertaal dat Italiaans eens.
bejaarden vs tienersquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef vincerusso het volgende:
die mannen tegen de jongetjes dit
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij haar ook gedaan heeft.
En kwaliteit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Gemiddeld heeft 1 speler van Milan meer ervaring dan het hele elftal van Arsenal.
Ik zit serieus dan te bedenken waar hij dan wel heen zou moeten. Kan geen club bedenken wat zo bij hem zou passen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Bij Madrid zie ik hem ook niet snel spelen eigenlijk.
100 jaar geleden, toen ze nog 17 was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef alors het volgende:
Kos kapot, dat kan er ook nog wel bij ja
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze zijn fysiek veel sterker lol
quote:
Moeten ze wel de bal krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Even snel de 2-1 voor de rust please
Unitedquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit serieus dan te bedenken waar hij dan wel heen zou moeten. Kan geen club bedenken wat zo bij hem zou passen.
Het warme zuiden, zonnetje meepikken in Spanje of Italië. Voor het geld hoeft het toch niet meer.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar da's logisch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de bal niet hebt kan je ook niet scoren.
Wat een achternaamquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Wrijfhout het volgende:
Wenger kan beter weer Keown, Adams, Dixon en Nigel Winterburn opstellen in de verdediging, die spelen geheid beter dat het zooitje wat nu achterin loopt.
Ach dat zeiden ze ook van Cruijf, Figo, etc.!quote:
Die verdedigingquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Wrijfhout het volgende:
Wenger kan beter weer Keown, Adams, Dixon en Nigel Winterburn opstellen in de verdediging, die spelen geheid beter dat het zooitje wat nu achterin loopt.
Cruijff deed het om Ajax te tarten, en Figo is een rat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach dat zeiden ze ook van Cruijf, Figo, etc.!
Ajax beter dan Arsenal dus?quote:
Luis Enrique.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Ethanolic het volgende:
Die Boateng schiet zo achtelijk hard.
Wil je dat graag horen? Ja. Ja. Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax beter dan Arsenal dus?
Dus zeg nooit nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff deed het om Ajax te tarten, en Figo is een rat.
ditquote:
Ja, zodat Milan de tweede helft er nog een beetje zin in heeft en er nog 2 in knalt. Arsenal is echt helemaal nergens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Even snel de 2-1 voor de rust please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milan gaat de tweede helft niets meer doen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, zodat Milan de tweede helft er nog een beetje zin in heeft en er nog 2 in knalt. Arsenal is echt helemaal nergens.
Ha uit dat gedeelte van mijn geheugen is het ook zo ongeveer gevist waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verdedigingArsenal op Fifa 99
Met Bergkamp, Petit, Parlour en Overmars
Hij doet dat ècht niet. Ook Italië is geen optie voor de Pers. Ik denk alleen Barça, Real zie ik hem ook niet naartoe gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef YazooW het volgende:
Szszsz like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet veel te hard.
Obstructie inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef dan rood aan de keeper man.
Denkt dat RVP niet zo snel naar Barca gaat, hij weet natuurlijk ook wel hoe het afgelopen is met Henry daar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hij doet dat ècht niet. Ook Italië is geen optie voor de Pers. Ik denk alleen Barça, Real zie ik hem ook niet naartoe gaan.
Heeft hij dat voor de wedstrijd nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Confetti het volgende:
Nu Willem die Arsenal gaat afmaken in de rust
Szszsz like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
Scheids haalt Arsenal en Barcelona door elkaar
Szszsz like a bossHeuj het stuur zit aan de verkeerde kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik speelde de CL altijd met Chester en Arsenal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ha uit dat gedeelte van mijn geheugen is het ook zo ongeveer gevist waarschijnlijk
Ja maar nu kan hij echt losquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft hij dat voor de wedstrijd nog niet gedaan dan?
Ik denk ook niet dat hij weggaat, maar als dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Denkt dat RVP niet zo snel naar Barca gaat, hij weet natuurlijk ook wel hoe het afgelopen is met Henry daar.
Manchester City dan maar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij weggaat, maar als dan.
Die kerel kiept dood om door een hartstilstand binnen afzienbare tijdquote:
Dit dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
yeah rightquote:
Ik houd hoop.quote:
ditquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Boateng stond op die foto, scoorde 1-0
op die foto had ie anders al twee x gescoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Boateng stond op die foto, scoorde 1-0
Als je al moeite hebt met Sunderland...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar is Arsenal mee bezig?Ze kunnen er geen fuck van.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef YazooW het volgende:
Ron Jans bij NOS![]()
Hoezo laten clubs het nog steeds toe dat hun trainers bijbeunen bij de NOS?
Je kon wel eens heel dicht in de buurt komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef Nober het volgende:
Zal het dan toch 4-1 worden zoals ik voorspelde?
Arsenal moet eens beter gaan voetballen, dit is geen oefenpartij ... zo denken ze er wel over lijkt het.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
was offside. Arsenal bestolen door die rat de grens.
Verdedigen nog slechter dan Ajax inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar is Arsenal mee bezig?Ze kunnen er geen fuck van.
Omdat je als trainer met je eigen club bezig moet zijn ipv commentaar leveren op een andere club. Dit seizoen valt het opzich wel mee dan met Ron Jans omdat hij het aardig doet in de competitie, maar ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin Mario Been grote Europese clubs zat af te zeiken terwijl het toen behoorlijk slecht ging met Feyenoord.quote:
Logisch toch ....quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verdedigen nog slechter dan Ajax inderdaad
Ik heb appelsap van de veluwe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nu een Pacifica biertje, uit Mexico
Best lekker spul!
Dus? Als jij trainer bent van de f6 van FC Bal op het dak mag je toch ook zeiken op Barca of Real?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je als trainer met je eigen club bezig moet zijn ipv commentaar leveren op een andere club. Dit seizoen valt het opzich wel mee dan met Ron Jans omdat hij het aardig doet in de competitie, maar ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin Mario Been grote Europese clubs zat af te zeiken terwijl het toen behoorlijk slecht ging met Feyenoord.
En ik ben net naar de wc geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb appelsap van de veluwe.
Best lekker spul!
Tuurlijk. Maar niet openlijk op TV. Als trainer moet je uitstralen dat je 24/7 met je eigen club bezig bent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Als jij trainer bent van de f6 van FC Bal op het dak mag je toch ook zeiken op Barca of Real?
Ik heb water uit de noordzee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb appelsap van de veluwe.
Best lekker spul!
Wat een onzinquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet openlijk op TV. Als trainer moet je uitstralen dat je 24/7 met je eigen club bezig bent.
Toch gaat er nogal wat fout bij Milan, maar tactisch zijn ze echt heer en meester. Ik denk dat ze in de tweede helft de eerste 10 minuten aankijken en dan de boel op slot gaan gooien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lijkt net alsof ik naar een wedstrijd van Barca in topvorm zit te kijken..
dwz.. barca aan de bal en tegenpartij niet.
Goed dat je aan je dagelijkse hoeveelheid zout denktquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb water uit de noordzee.
Heerlijk spul.
Dan gaat hij hem gewoon halenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef YazooW het volgende:
Henry, heel leuk enzo, maar als ze zo door blijven spelen krijgt hij waarschijnlijk geen ene bal.
Ja, dat blijkt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iedereen denkt er wat anders over he.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je als trainer met je eigen club bezig moet zijn ipv commentaar leveren op een andere club. Dit seizoen valt het opzich wel mee dan met Ron Jans omdat hij het aardig doet in de competitie, maar ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin Mario Been grote Europese clubs zat af te zeiken terwijl het toen behoorlijk slecht ging met Feyenoord.
Lol, niemand verwacht dat Jans elke avond van de week met Heerenveen bezig is hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet openlijk op TV. Als trainer moet je uitstralen dat je 24/7 met je eigen club bezig bent.
Alsof ze hun eigen team iets te kort doet als ze af en toe anderhalf uur een wedstrijd gaan analyseren voor een zender. Anders zitten toch thuis op de bank te kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Oxlade-Chamberlain er nog niet in?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef vincerusso het volgende:
wat een armoede om henry te brengen
nopequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Oxlade-Chamberlain er nog niet in?
Je hebt geluid nodig om die conclusie te kunnen trekken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb de eerste helft zonder geluid gekeken (want zat 4x12 reps 150kg te benchpressen jullieweetz). Maar is het veld zo slecht of Arsenal echt van niveau De Graafschap?
Jou TV hangt aan het plafond?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb de eerste helft zonder geluid gekeken (want zat 4x12 reps 150kg te benchpressen jullieweetz). Maar is het veld zo slecht of Arsenal echt van niveau De Graafschap? Dat halve team lijkt vol met slome gasten zonder balcontrole te zitten.
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:55 schreef Zorro het volgende:
Henry, was dat niet die van die handsbal? Tegen de Ieren? In de beslissende playoff wedstrijd? Voor het WK?
Ja, ik dacht al zoiets...
Wat een baas he...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:55 schreef Zorro het volgende:
Henry, was dat niet die van die handsbal? Tegen de Ieren? In de beslissende playoff wedstrijd? Voor het WK?
Ja, ik dacht al zoiets...
God straft onmiddelijkquote:
Siem de jong ook trouwensquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uitglijden geleerd in onze hoofdstad
Nee maar ik deed hem zo ver reclined dat ik ondersteboven hing.quote:
Ja, het gaat toch ook goed?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef NLGooner het volgende:
Kut, ik had nog hoop(ja ik ben optimist
)
baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik deed hem zo ver reclined dat ik ondersteboven hing.
Ja heb nog steeds goede hoop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
mexicanobakker
denk je nog steeds dat arsenal gaat winnen?
Enquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
v. Bommel blij met die Robinho lief doen
Was tijdje terug wel anders
[ afbeelding ]
En traag, vooral.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef YazooW het volgende:
Het is ook allemaal zo voorspelbaar wat Arsenal doet.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |