Obstructie inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef dan rood aan de keeper man.
Denkt dat RVP niet zo snel naar Barca gaat, hij weet natuurlijk ook wel hoe het afgelopen is met Henry daar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hij doet dat ècht niet. Ook Italië is geen optie voor de Pers. Ik denk alleen Barça, Real zie ik hem ook niet naartoe gaan.
Heeft hij dat voor de wedstrijd nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Confetti het volgende:
Nu Willem die Arsenal gaat afmaken in de rust
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef YazooW het volgende:
Szszsz like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
Scheids haalt Arsenal en Barcelona door elkaar
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef YazooW het volgende:
Szszsz like a bossHeuj het stuur zit aan de verkeerde kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik speelde de CL altijd met Chester en Arsenal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ha uit dat gedeelte van mijn geheugen is het ook zo ongeveer gevist waarschijnlijk
Ja maar nu kan hij echt losquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft hij dat voor de wedstrijd nog niet gedaan dan?
Ik denk ook niet dat hij weggaat, maar als dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Denkt dat RVP niet zo snel naar Barca gaat, hij weet natuurlijk ook wel hoe het afgelopen is met Henry daar.
Manchester City dan maar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij weggaat, maar als dan.
Die kerel kiept dood om door een hartstilstand binnen afzienbare tijdquote:
Dit dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
yeah rightquote:
Ik houd hoop.quote:
ditquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Boateng stond op die foto, scoorde 1-0
op die foto had ie anders al twee x gescoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Boateng stond op die foto, scoorde 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |