Als je al moeite hebt met Sunderland...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar is Arsenal mee bezig?Ze kunnen er geen fuck van.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef YazooW het volgende:
Ron Jans bij NOS![]()
Hoezo laten clubs het nog steeds toe dat hun trainers bijbeunen bij de NOS?
Je kon wel eens heel dicht in de buurt komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef Nober het volgende:
Zal het dan toch 4-1 worden zoals ik voorspelde?
Arsenal moet eens beter gaan voetballen, dit is geen oefenpartij ... zo denken ze er wel over lijkt het.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
was offside. Arsenal bestolen door die rat de grens.
Verdedigen nog slechter dan Ajax inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar is Arsenal mee bezig?Ze kunnen er geen fuck van.
Omdat je als trainer met je eigen club bezig moet zijn ipv commentaar leveren op een andere club. Dit seizoen valt het opzich wel mee dan met Ron Jans omdat hij het aardig doet in de competitie, maar ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin Mario Been grote Europese clubs zat af te zeiken terwijl het toen behoorlijk slecht ging met Feyenoord.quote:
Logisch toch ....quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verdedigen nog slechter dan Ajax inderdaad
Ik heb appelsap van de veluwe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nu een Pacifica biertje, uit Mexico
Best lekker spul!
Dus? Als jij trainer bent van de f6 van FC Bal op het dak mag je toch ook zeiken op Barca of Real?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat je als trainer met je eigen club bezig moet zijn ipv commentaar leveren op een andere club. Dit seizoen valt het opzich wel mee dan met Ron Jans omdat hij het aardig doet in de competitie, maar ik kan me nog uitzendingen herinneren waarin Mario Been grote Europese clubs zat af te zeiken terwijl het toen behoorlijk slecht ging met Feyenoord.
En ik ben net naar de wc geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb appelsap van de veluwe.
Best lekker spul!
Tuurlijk. Maar niet openlijk op TV. Als trainer moet je uitstralen dat je 24/7 met je eigen club bezig bent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Als jij trainer bent van de f6 van FC Bal op het dak mag je toch ook zeiken op Barca of Real?
Ik heb water uit de noordzee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb appelsap van de veluwe.
Best lekker spul!
Wat een onzinquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet openlijk op TV. Als trainer moet je uitstralen dat je 24/7 met je eigen club bezig bent.
Toch gaat er nogal wat fout bij Milan, maar tactisch zijn ze echt heer en meester. Ik denk dat ze in de tweede helft de eerste 10 minuten aankijken en dan de boel op slot gaan gooien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lijkt net alsof ik naar een wedstrijd van Barca in topvorm zit te kijken..
dwz.. barca aan de bal en tegenpartij niet.
Goed dat je aan je dagelijkse hoeveelheid zout denktquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb water uit de noordzee.
Heerlijk spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |