Ik kan meezingenquote:
Oud wijf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb dat toen ook op tv gezien
I knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nietus, ik houd van jou in je volledigheid.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Je houdt alleen van mijn assets.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Erik is een beetje een material girl
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nietus, ik houd van jou in je volledigheid.
Zeg je nou dat Skunk een mannenlichaam heeft?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Hou jij nu opeens van een mannenlichaam?
Zeg je nou dat Skunk een mannenlichaam heeft?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Zeg je nou dat ik een mannenlichaam heb?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor. Of sowieso eigenlijk ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we al bij de fase van het feest dat we zo dronken zijn dat we elkaar allemaal gaan vertellen hoeveel we van elkaar houden en waarom?
Oh nee. das met pillen. Damnit.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor.
hahaha, ja hoor. 1 wijntje er in en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor. Of sowieso eigenlijk ook.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor. Of sowieso eigenlijk ook.
En daarom hou ik van jequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hahaha, ja hoor. 1 wijntje er in en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
O ja o ja o ja o ja. Van de week hadden we het over dat je zomaar bij alles zit te janken. En de dag daarna zat ik in de auto naar mijn werk en op 538 hebben ze dan altijd "wat gebeurde er vandaag zoveel jaar geleden". En toen was er een stukje over een schaatser die een WR aan het rijden was en dattie gewoon een rondje te vroeg stopte met schaatsen. En toen moest ik jankenEn toen dacht ik DAT MOET IK IN LESBEAU vertellen
Nou. Bij deze dus.
EN DAT OP ONZE BRUILOFTquote:
Dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb echt weirdass moodswings de laatste tijd. Ene dag dan hou ik van iedereen en de volgende dag ben ik een massamoord aan het plannen.
Present!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
EN DAT OP ONZE BRUILOFT
Erik kom hier we moeten nu knuffelen.
Nee liefje. Een slank doch hevig gespierd meisjeslijfquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een mannenlichaam heb?
ik kruip wel tussen Skunk en Bakkes in. daar hoor ik namelijk. Ik zei toch dat ik kwam crashen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lizzy en ik begrijpen elkaar, dus we waarderen dat.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als we dan een beetje tegen elkaar aan leunen vallen we niet om
Pics van je kont.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:17 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
die quote laat ik op m'n kont tatoeën.
Ook goed...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef LizzyAdam het volgende:
Nee zeg, er staat in deze reeks al ergens een foto van mn tieten en das meer dan genoeg
Deze moet ik trouwens even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee liefje. Een slank doch hevig gespierd meisjeslijf
Hoi.quote:
Jij hakt toch grote bomen om enzo? Dan ben je gespierdquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Deze moet ik trouwens even quoten voor het nageslacht.![]()
Hevig gespierd![]()
Ren weg, DP is eenquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hakt toch grote bomen om enzo? Dan ben je gespierd
Kom je bij me logeren? Dan mag je met m'n Wake-up light spelenquote:
Lesbo-jargon voor vrouwendelen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kom je bij me logeren? Dan mag je met m'n Wake-up light spelen
Ik slikte al een foute lichtknopjesgrap in...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lesbo-jargon voor vrouwendelen?
Ik slikte al een 'ik slikte' grap in.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik slikte al een foute lichtknopjesgrap in...
Daar voel je anders niks vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Oh hello you!
Oh wacht, jij bent toch zo'n vieze bi? Laat maar dan.
Zo'n afkeer tegen mannen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Behalve een verdwaalde borsthaar op z'n tijd.
quote:
Als het zo erg is, dan neem ik wel een manquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Bovendien hebben sommige lesbo's ook borsthaar.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Jij hebt Dottir, jij mag niet DP ook nog hebben.
Lekker puh!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
hihihihihihihihihihihihih
Ja. Dat dan weer wel
Ja, eeu, eej, niet stoken he!! In een goede relaaaasie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Jij hebt Dottir, jij mag niet DP ook nog hebben.
Nou, je houdt je grijpgrage seksvingertjes toch maar mooi weg van MIJN DP.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee want ik ben een greedy bastard en dat weten ze.
Waarom? Als we het tegen diegene direct boven ons hebben snappen ze heus wel dat het over hen gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef arachide. het volgende:
Maarre, quoten, doen jullie daar niet aan?
Weet je zeker dat er niemand zwanger is?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef LizzyAdam het volgende:
Oh wijnop de een of andere reden zijn mijn etentjes met vrienden de laatste tijd alcoholloos.
Die tweede is een braam.quote:
Alleen als V op de iPad zit dan is het soms even puzzelen want dan quote ze niet en reageert ze traag. Maar dat houdt het spannend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom? Als we het tegen diegene direct boven ons hebben snappen ze heus wel dat het over hen gaat.
Oh Erik...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als V op de iPad zit dan is het soms even puzzelen want dan quote ze niet en reageert ze traag. Maar dat houdt het spannend.
Misschien is het wel een transframboos. Wees niet zo judgemental!quote:
Wat doe ik fout?quote:
Wat is het en waar is het en waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef arachide. het volgende:
Trouwens Erik, ga je 9 maart naar club rits toevallig? Ik ga erheen met een vriendin, mijn lieftallige wederhelft wil niet
Zo'n homofeest, of hoe zeg je dat netjes?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het en waar is het en waarschijnlijk niet.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het en waar is het en waarschijnlijk niet.
Homofeest is wel netjes hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n homofeest, of hoe zeg je dat netjes?in de ekko! Is echt leuk, nouja, vorige keer was heel geslaagd. Ik heb alle mannen daar laten zien wat droogneuken op de dansvloer is.
Jammerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homofeest is wel netjes hoor. Maar ik denk niet dat ik ga.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 06:25 schreef lezzer het volgende:
@erik: iPad HTC Flyer
* lezzer naar kantoor vertrekt
Ja, dat verschuift elke maand zo'n beetje naar voren hè.quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet normaal dan eigenlijk ook niet op 3 minuten eerder liggen?
Ik houd van gekke afrikakindjesvergelijkingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE MAG BLIJ ZIJN DAT JE COLLEGE KRIJG JA! DE ARME KINDJES IN AFRIKA ZOUDEN WILLEN DAT ZE COLLEGE VAN EEN DUITSER IN HET ENGELS ZOUDEN KRIJGEN!
Ga op jezelf wonen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:42 schreef arachide. het volgende:
En ik mag morgen niet naar VH, nu ben ik echt ziek.ik wil weg hier, weg, ik zeg het je
![]()
Als ik dat zou doen, dan zou ik dan dood zijn. Geen grapje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tot mijn 21ste thuis gewoond.
Glitz?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik krijg nou college van een duitser in het engels. Mijn god wat een accent.
Hoezo, wordt je mishandeldquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan zou ik dan dood zijn. Geen grapje.
Vind je dat lang dan? Ik tot mijn 22e, en mijn broer tot z'n 26e.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tot mijn 21ste thuis gewoond.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik krijg nou college van een duitser in het engels. Mijn god wat een accent.
Ja. Ik was net 17 toen ik op mezelf ging wonen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:11 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Vind je dat lang dan? Ik tot mijn 22e, en mijn broer tot z'n 26e.
18.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Ik was net 17 toen ik op mezelf ging wonen.
Ik gun iedereen een jaar op zichzelf. Dat je altijd weet dat je het in je eentje ook redtquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ken je die mensen die zeggen dat dat een slecht idee is? Ze hebben gelijk.
Nou, ik ben wel eens gescheiden, sort of.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Typisch ook dat.je gelijk de.vinger op het belangrijkste aspect.er van legt
Maar je moet het willen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel eens gescheiden, sort of.
Er zijn hele hordes vrouwen die niet bij hun partner weg durven gaan omdat ze denken dat ze het niet alleen kunnen.
Dat kan wel. Ook met heel weinig geld.
Kan zeker geen vlaag van verstandsverbijstering claimen?quote:
Ik begrijp gewoon niet dat mensen in een kutrelatie blijven zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar je moet het willen.
Toen ik op reis ging riepen tig mensen "oh ik wou dat ik dat kon doen". Ja wat lul je nou, ik heb ook gewoon ontslag moeten nemen en iets voor mijn huis moeten regelen en alles. Als je dat graag wil, kan het. Maar je moet er wel wat voor over hebben.
Liefde maakt blind en soms is kiezen tussen een kutrelatie of geen relatie gewoon lastig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mensen in een kutrelatie blijven zitten.
Oh dat ken ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:13 schreef LizzyAdam het volgende:
Uhm iets van 'ex zit ook op fok, ik heb geen zin in hommeles'
Ik hoop vooral dat ze een goed leven krijgen en mij met rust laten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja maar.. Ik denk dat je op een bepaalde mannier altijd van je exen blijft houden. Al is het maar van de fijne herinneringen.
Ik bedoel, je hebt ergens ooit van ze gehouden, dat gaat toch niet zomaar weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Ja, precies, ik hoop ook dat we vrienden kunnen blijven, maar geloof niet dat hij daar zin in heeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja. Vast. Nu. Je bent 17.
Wacht maar tot je een relatie van een aantal jaar hebt waarin je gaat (plannen om te gaan) samenwonen en serieuze gesprekken hebt over aantallen kinderen/ trouwplannen, of juist niet.. Kortom, iemand tegenkomt waar je jezelf oud mee ziet worden. En dat dat uit gaat.
Yepquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef NanKing het volgende:
Frankfurt zit je toch?
Het miezert hier al de hele dag
wat wot wie wat waar?.... praat me bij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, ik hoop ook dat we vrienden kunnen blijven, maar geloof niet dat hij daar zin in heeft
Is dat spul nu echt zo geweldig? Ik heb er eerder van gehoord, maar ik zie het allemaal nog niet zo...quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:43 schreef lezzer het volgende:
En hoera voor Canderel, die Stevia in een consumentvriendelijke variant de schappen in gebracht heeft
[ afbeelding ]
* lezzer ziet zichzelf nog in de natuurvoedingswinkel om Stevia vragen, alwaar onder de toonbank een flesje Stevia druppeltjes als illegaal product te voorschijn kwam.
Ik wist het helemaal nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:44 schreef wonderer het volgende:
Brad en ik zijn gescheiden, eind vorig jaar, da's alles
En Solingen is net zo ver van FFM als Stuttgart, valt inderdaad wel mee.
Yeah, hoewel dat maar tijdelijk is (tot half maart). Tenzij ze daarna nog werk voor me hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wist het helemaal niet, is dat de reden dat je nu in schland woont?
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat spul nu echt zo geweldig? Ik heb er eerder van gehoord, maar ik zie het allemaal nog niet zo...
Overigens, Stevia werd in reformzaken wel verkocht, maar dan als huidproduct. Dat stond er dan ook heel groot op. Maar "je kon het ook best in je thee gooien" werd dan gezegdquote:Op 22 februari 2000 weigerde de Europese Commissie een vergunning af te geven voor het in de handel brengen van stevia als nieuw voedingsmiddel of nieuw voedselingrediënt. Indirect is het verbod te wijten aan de aanvrager van deze vergunning: de Belgische prof. J. Geuns van het Laboratorium voor Plantenfysiologie van de Katholieke Universiteit Leuven. Zonder deze aanvraag was stevia waarschijnlijk gewoon verkrijgbaar gebleven. Dick van der Snoek uit Wommels die met zijn bedrijf 'Vita-reform Van der Snoek' al enkele jaren een ruw stevia-extract op de markt brengt: "Het was dom van Geuns om te doen alsof stevia een nieuw product is. Want dit houdt in, dat er Europees onderzoek moet bestaan dat de veiligheid van het product garandeert. Anders krijg je geen vergunning. En dat onderzoek was niet voorhanden. Dus ging het mis."
Vreemd genoeg financiert de Europese Gemeenschap sinds 1998 wél een project waarin onderzoek wordt gedaan naar de mogelijkheden voor het verbouwen van stevia in Zuid-Europa. De achterliggende gedachte is, dat het verbouwen van stevia het inkomen van de plaatselijke boeren zal opkrikken.
Hm. Hmmhmm.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Het is geen aspartaam, veel lekkerder, en geen suiker. Bovendien was het tot voor kort gewoon illegaal in Europa. Dit is echt een grote stap voorwaartsIk ben er heel blij mee
Een paar jaar geleden ging het verhaal dat Coca Cola het in Amerika wilde gaan gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Hmmhmm.
Nu dus wachten tot ze het in producten gaan stoppen want ik gebruik nooit losse suiker...
Dat zou ik niet kunnen, denk ik. Maar wel stoer. Wat vindt mrs. V daar van?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijn significante ex (die Lizzy hierboven beschrijft) is mijn beste vriendin. Maar dat heeft wel jaren werk gekost.
Ja, suiker is echt slecht voor jequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
want die rotzooi die ze er nu in gooien is heel slecht (en verslavend).
Snap ik liefje. Is ook kut. Ik zou niet weten wat ik zonder de ex zou moeten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet dat ook niet V, maar tus wel reden minder vrijuit allerlei zieleroerselen over de interwebz uit te storten
overigens zie ik het ook bij hetero's wel lukken en ervaar ik.het nog.steeds als een deceptie en een retrospect devaluatie dat het hier niet zo is.
En vies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging het verhaal dat Coca Cola het in Amerika wilde gaan gebruiken.
Dat zou nogal wat zijn, want die rotzooi die ze er nu in gooien is heel slecht (en verslavend).
Zat er maar suiker inquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, suiker is echt slecht voor je
Mrs. V vindt dat fijn. Is ook niet altijd zo geweest, maar dat was omdat ex toen nog een bedreiging voor haar was. Inmiddels gaat ex bijna trouwen met een leukje, dus das wat anders geworden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen, denk ik. Maar wel stoer. Wat vindt mrs. V daar van?
*aai* wat is er dan?quote:
Wiequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zo een hekel aan die nicky minaj ofzo he
Je doet haar er uiteindelijk geen plezier mee als je dat niet doet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*aai* wat is er dan?
Ik moet het Engelse huiswerk van een vriendinnetje van mij nakijken.. het hangt aan elkaar van grammaticale- en spellingsfouten. (dat zie ík zelfs en mijn spelling is bagger) maar ik vind het zo lullig om er zeg maar.. een compleet nieuw verhaaltje van te maken. lol.
ze wil het zelf laten controleren, dus moet ze daar maar tegen kunnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*aai* wat is er dan?
Ik moet het Engelse huiswerk van een vriendinnetje van mij nakijken.. het hangt aan elkaar van grammaticale- en spellingsfouten. (dat zie Ãk zelfs en mijn spelling is bagger) maar ik vind het zo lullig om er zeg maar.. een compleet nieuw verhaaltje van te maken. lol.
^^quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ze wil het zelf laten controleren, dus moet ze daar maar tegen kunnen.
Gewoon, moe en alles is stom en ik wil nooit meer iets doen. Het is gewoon zo'n dag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*aai* wat is er dan?
Ik moet het Engelse huiswerk van een vriendinnetje van mij nakijken.. het hangt aan elkaar van grammaticale- en spellingsfouten. (dat zie ík zelfs en mijn spelling is bagger) maar ik vind het zo lullig om er zeg maar.. een compleet nieuw verhaaltje van te maken. lol.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi fiets, wil je met.mn lichtknopje spelen?
Anders kon je zo'n fles in je bureaula leggen. In een bruine papieren zak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja en jij.gaat dus.mooi met.get ov naar he werk V, maar ik moet dus rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mijn collega's weten van mijn voorliefde, dus ik zou de boel gewoon open en bloot op mijn bureau etaleren. Ik denk dat ze me ook leuker zouden vinden als ik altijd wat tipsy was, dus wininquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Anders kon je zo'n fles in je bureaula leggen. In een bruine papieren zak.
Zusjeeeeeesquote:
Nee! Het zit vet tof!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:09 schreef LizzyAdam het volgende:
nee. 4 uur. ik ben wel naar de kapper geweest, en ik heb nu mega poofy haar. als in.. ik heb ineens massa's haar. Ik ga zo maar eens douchen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |