Ik kan meezingenquote:
Oud wijf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb dat toen ook op tv gezien
I knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nietus, ik houd van jou in je volledigheid.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Je houdt alleen van mijn assets.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Erik is een beetje een material girl
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nietus, ik houd van jou in je volledigheid.
Zeg je nou dat Skunk een mannenlichaam heeft?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Hou jij nu opeens van een mannenlichaam?
Zeg je nou dat Skunk een mannenlichaam heeft?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Zeg je nou dat ik een mannenlichaam heb?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor. Of sowieso eigenlijk ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we al bij de fase van het feest dat we zo dronken zijn dat we elkaar allemaal gaan vertellen hoeveel we van elkaar houden en waarom?
Oh nee. das met pillen. Damnit.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor.
hahaha, ja hoor. 1 wijntje er in en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor. Of sowieso eigenlijk ook.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik dronken ben hoor. Of sowieso eigenlijk ook.
En daarom hou ik van jequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hahaha, ja hoor. 1 wijntje er in en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
O ja o ja o ja o ja. Van de week hadden we het over dat je zomaar bij alles zit te janken. En de dag daarna zat ik in de auto naar mijn werk en op 538 hebben ze dan altijd "wat gebeurde er vandaag zoveel jaar geleden". En toen was er een stukje over een schaatser die een WR aan het rijden was en dattie gewoon een rondje te vroeg stopte met schaatsen. En toen moest ik jankenEn toen dacht ik DAT MOET IK IN LESBEAU vertellen
Nou. Bij deze dus.
EN DAT OP ONZE BRUILOFTquote:
Dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb echt weirdass moodswings de laatste tijd. Ene dag dan hou ik van iedereen en de volgende dag ben ik een massamoord aan het plannen.
Present!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
EN DAT OP ONZE BRUILOFT
Erik kom hier we moeten nu knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |