Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat spul nu echt zo geweldig? Ik heb er eerder van gehoord, maar ik zie het allemaal nog niet zo...
Overigens, Stevia werd in reformzaken wel verkocht, maar dan als huidproduct. Dat stond er dan ook heel groot op. Maar "je kon het ook best in je thee gooien" werd dan gezegdquote:Op 22 februari 2000 weigerde de Europese Commissie een vergunning af te geven voor het in de handel brengen van stevia als nieuw voedingsmiddel of nieuw voedselingrediënt. Indirect is het verbod te wijten aan de aanvrager van deze vergunning: de Belgische prof. J. Geuns van het Laboratorium voor Plantenfysiologie van de Katholieke Universiteit Leuven. Zonder deze aanvraag was stevia waarschijnlijk gewoon verkrijgbaar gebleven. Dick van der Snoek uit Wommels die met zijn bedrijf 'Vita-reform Van der Snoek' al enkele jaren een ruw stevia-extract op de markt brengt: "Het was dom van Geuns om te doen alsof stevia een nieuw product is. Want dit houdt in, dat er Europees onderzoek moet bestaan dat de veiligheid van het product garandeert. Anders krijg je geen vergunning. En dat onderzoek was niet voorhanden. Dus ging het mis."
Vreemd genoeg financiert de Europese Gemeenschap sinds 1998 wél een project waarin onderzoek wordt gedaan naar de mogelijkheden voor het verbouwen van stevia in Zuid-Europa. De achterliggende gedachte is, dat het verbouwen van stevia het inkomen van de plaatselijke boeren zal opkrikken.
Hm. Hmmhmm.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Het is geen aspartaam, veel lekkerder, en geen suiker. Bovendien was het tot voor kort gewoon illegaal in Europa. Dit is echt een grote stap voorwaartsIk ben er heel blij mee
Een paar jaar geleden ging het verhaal dat Coca Cola het in Amerika wilde gaan gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Hmmhmm.
Nu dus wachten tot ze het in producten gaan stoppen want ik gebruik nooit losse suiker...
Dat zou ik niet kunnen, denk ik. Maar wel stoer. Wat vindt mrs. V daar van?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijn significante ex (die Lizzy hierboven beschrijft) is mijn beste vriendin. Maar dat heeft wel jaren werk gekost.
Ja, suiker is echt slecht voor jequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
want die rotzooi die ze er nu in gooien is heel slecht (en verslavend).
Snap ik liefje. Is ook kut. Ik zou niet weten wat ik zonder de ex zou moeten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet dat ook niet V, maar tus wel reden minder vrijuit allerlei zieleroerselen over de interwebz uit te storten
overigens zie ik het ook bij hetero's wel lukken en ervaar ik.het nog.steeds als een deceptie en een retrospect devaluatie dat het hier niet zo is.
En vies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging het verhaal dat Coca Cola het in Amerika wilde gaan gebruiken.
Dat zou nogal wat zijn, want die rotzooi die ze er nu in gooien is heel slecht (en verslavend).
Zat er maar suiker inquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, suiker is echt slecht voor je
Mrs. V vindt dat fijn. Is ook niet altijd zo geweest, maar dat was omdat ex toen nog een bedreiging voor haar was. Inmiddels gaat ex bijna trouwen met een leukje, dus das wat anders geworden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen, denk ik. Maar wel stoer. Wat vindt mrs. V daar van?
*aai* wat is er dan?quote:
Wiequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zo een hekel aan die nicky minaj ofzo he
Je doet haar er uiteindelijk geen plezier mee als je dat niet doet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*aai* wat is er dan?
Ik moet het Engelse huiswerk van een vriendinnetje van mij nakijken.. het hangt aan elkaar van grammaticale- en spellingsfouten. (dat zie ík zelfs en mijn spelling is bagger) maar ik vind het zo lullig om er zeg maar.. een compleet nieuw verhaaltje van te maken. lol.
ze wil het zelf laten controleren, dus moet ze daar maar tegen kunnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*aai* wat is er dan?
Ik moet het Engelse huiswerk van een vriendinnetje van mij nakijken.. het hangt aan elkaar van grammaticale- en spellingsfouten. (dat zie Ãk zelfs en mijn spelling is bagger) maar ik vind het zo lullig om er zeg maar.. een compleet nieuw verhaaltje van te maken. lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |