Liefde maakt blind en soms is kiezen tussen een kutrelatie of geen relatie gewoon lastig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mensen in een kutrelatie blijven zitten.
Oh dat ken ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:13 schreef LizzyAdam het volgende:
Uhm iets van 'ex zit ook op fok, ik heb geen zin in hommeles'
Ik hoop vooral dat ze een goed leven krijgen en mij met rust laten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja maar.. Ik denk dat je op een bepaalde mannier altijd van je exen blijft houden. Al is het maar van de fijne herinneringen.
Ik bedoel, je hebt ergens ooit van ze gehouden, dat gaat toch niet zomaar weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Ja, precies, ik hoop ook dat we vrienden kunnen blijven, maar geloof niet dat hij daar zin in heeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja. Vast. Nu. Je bent 17.
Wacht maar tot je een relatie van een aantal jaar hebt waarin je gaat (plannen om te gaan) samenwonen en serieuze gesprekken hebt over aantallen kinderen/ trouwplannen, of juist niet.. Kortom, iemand tegenkomt waar je jezelf oud mee ziet worden. En dat dat uit gaat.
Yepquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef NanKing het volgende:
Frankfurt zit je toch?
Het miezert hier al de hele dag
wat wot wie wat waar?.... praat me bij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, ik hoop ook dat we vrienden kunnen blijven, maar geloof niet dat hij daar zin in heeft
Is dat spul nu echt zo geweldig? Ik heb er eerder van gehoord, maar ik zie het allemaal nog niet zo...quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:43 schreef lezzer het volgende:
En hoera voor Canderel, die Stevia in een consumentvriendelijke variant de schappen in gebracht heeft
[ afbeelding ]
* lezzer ziet zichzelf nog in de natuurvoedingswinkel om Stevia vragen, alwaar onder de toonbank een flesje Stevia druppeltjes als illegaal product te voorschijn kwam.
Ik wist het helemaal nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:44 schreef wonderer het volgende:
Brad en ik zijn gescheiden, eind vorig jaar, da's alles
En Solingen is net zo ver van FFM als Stuttgart, valt inderdaad wel mee.
Yeah, hoewel dat maar tijdelijk is (tot half maart). Tenzij ze daarna nog werk voor me hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wist het helemaal niet, is dat de reden dat je nu in schland woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |