Ga op jezelf wonen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:42 schreef arachide. het volgende:
En ik mag morgen niet naar VH, nu ben ik echt ziek.ik wil weg hier, weg, ik zeg het je
![]()
Als ik dat zou doen, dan zou ik dan dood zijn. Geen grapje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tot mijn 21ste thuis gewoond.
Glitz?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik krijg nou college van een duitser in het engels. Mijn god wat een accent.
Hoezo, wordt je mishandeldquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan zou ik dan dood zijn. Geen grapje.
Vind je dat lang dan? Ik tot mijn 22e, en mijn broer tot z'n 26e.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tot mijn 21ste thuis gewoond.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik krijg nou college van een duitser in het engels. Mijn god wat een accent.
Ja. Ik was net 17 toen ik op mezelf ging wonen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:11 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Vind je dat lang dan? Ik tot mijn 22e, en mijn broer tot z'n 26e.
18.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Ik was net 17 toen ik op mezelf ging wonen.
Ik gun iedereen een jaar op zichzelf. Dat je altijd weet dat je het in je eentje ook redtquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ken je die mensen die zeggen dat dat een slecht idee is? Ze hebben gelijk.
Nou, ik ben wel eens gescheiden, sort of.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Typisch ook dat.je gelijk de.vinger op het belangrijkste aspect.er van legt
Maar je moet het willen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel eens gescheiden, sort of.
Er zijn hele hordes vrouwen die niet bij hun partner weg durven gaan omdat ze denken dat ze het niet alleen kunnen.
Dat kan wel. Ook met heel weinig geld.
Kan zeker geen vlaag van verstandsverbijstering claimen?quote:
Ik begrijp gewoon niet dat mensen in een kutrelatie blijven zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar je moet het willen.
Toen ik op reis ging riepen tig mensen "oh ik wou dat ik dat kon doen". Ja wat lul je nou, ik heb ook gewoon ontslag moeten nemen en iets voor mijn huis moeten regelen en alles. Als je dat graag wil, kan het. Maar je moet er wel wat voor over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |