^^quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ze wil het zelf laten controleren, dus moet ze daar maar tegen kunnen.
Gewoon, moe en alles is stom en ik wil nooit meer iets doen. Het is gewoon zo'n dag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*aai* wat is er dan?
Ik moet het Engelse huiswerk van een vriendinnetje van mij nakijken.. het hangt aan elkaar van grammaticale- en spellingsfouten. (dat zie ík zelfs en mijn spelling is bagger) maar ik vind het zo lullig om er zeg maar.. een compleet nieuw verhaaltje van te maken. lol.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi fiets, wil je met.mn lichtknopje spelen?
Anders kon je zo'n fles in je bureaula leggen. In een bruine papieren zak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja en jij.gaat dus.mooi met.get ov naar he werk V, maar ik moet dus rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mijn collega's weten van mijn voorliefde, dus ik zou de boel gewoon open en bloot op mijn bureau etaleren. Ik denk dat ze me ook leuker zouden vinden als ik altijd wat tipsy was, dus wininquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Anders kon je zo'n fles in je bureaula leggen. In een bruine papieren zak.
Zusjeeeeeesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |