Weet je zeker dat er niemand zwanger is?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef LizzyAdam het volgende:
Oh wijnop de een of andere reden zijn mijn etentjes met vrienden de laatste tijd alcoholloos.
Die tweede is een braam.quote:
Alleen als V op de iPad zit dan is het soms even puzzelen want dan quote ze niet en reageert ze traag. Maar dat houdt het spannend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom? Als we het tegen diegene direct boven ons hebben snappen ze heus wel dat het over hen gaat.
Oh Erik...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als V op de iPad zit dan is het soms even puzzelen want dan quote ze niet en reageert ze traag. Maar dat houdt het spannend.
Misschien is het wel een transframboos. Wees niet zo judgemental!quote:
Wat doe ik fout?quote:
Wat is het en waar is het en waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef arachide. het volgende:
Trouwens Erik, ga je 9 maart naar club rits toevallig? Ik ga erheen met een vriendin, mijn lieftallige wederhelft wil niet
Zo'n homofeest, of hoe zeg je dat netjes?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het en waar is het en waarschijnlijk niet.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het en waar is het en waarschijnlijk niet.
Homofeest is wel netjes hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n homofeest, of hoe zeg je dat netjes?in de ekko! Is echt leuk, nouja, vorige keer was heel geslaagd. Ik heb alle mannen daar laten zien wat droogneuken op de dansvloer is.
Jammerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homofeest is wel netjes hoor. Maar ik denk niet dat ik ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |