abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108014121
quote:
Dat is ook desinformatie wel laarzen aantrekken maar hij vind dat kinderen weer op het schoolplein moeten daar, alsof er niets aan de hand is. Sterker nog hij beweerd dat een beetje straling goed voor je is.
pi_108014145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:26 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Want Iran met nukes zou Israël niets uitmaken?

Overigens wil Iran wel degelijk van de dollar af, zoals je misschien wist.
Ik denk zelf dat Israël ook liever betere betrekkingen met Iran onderhoudt, maar dat Iran dat niet wil.
Maar goed, dit topic gaat over Fukushima.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:56:29 #103
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108014297
http://theunhivedmind.com/wordpress/?p=21365
"Former NSA analyst, Jim Stone, argues that there was no earthquake. The tsunami was caused by nuclear bombs in the sea and the Fukushima explosion and meltdown was caused by mini-nukes hidden in cameras installed by an Israeli security firm. The motive: punish Japan for offering to enrich Iranian uranium and straying from Illuminati diktat."

(video met Jim Stone die zijn verhaal doet)

"The ignorance of the so-called alternative media on this subject reminds me of what happened when Dimitri Khalezov exposed 9/11 like no one else ever did or could. He was attacked regularly and ignored by the so-called alternative media. Why would they do this is they’re looking for truth? You’ve seen the alternative media push all sorts of nonsense but yet they won’t touch this type of information and then make claims against the researchers who provide the information. This should tell you something. Remember the alternative media and conspiracy arena was a creation by Jesuit soldier, Frederick Copleston SJ. The conspiracy arena is funded by the Catholic Church and the American Protective League continuum continues to this day. Such as Alex Jones connected to the multiple agents of the Council of National Policy including Stan Monteith. The agenda of this clique is to blame Torah-Judiacs for everything and anyone other than the Roman Empire controlling everything via New Jerusalem aka City of London. You’re not told that the evil Jews are Sabbatean Frankist Hofjudens and not Torah-Israelites. Torah-Israelites do not even believe that Israel should exist yet so what do they care about Israel for? Israel is run by the Council on Foreign Relations which answers to the Pilgrims Society and Knights of Malta controlling the New Jerusalem. Shimon Peres answers to the Pope like the loyal Jesuit trained hofjuden that he is. East Jerusalem is owned by the Papacy since 1993 and the Oslo Accord signing. Any Rabbi who goes against Oslo gets whacked or suppressed. Study why the Torah-Israelite is hated and blamed for crimes of the Sabbatean. Go check your Reformation Bibles and see why the Vatican would be doing such a thing rather than looking after the Torah-Israelite. Its all there once you understand the Vatican is antiChristos and nothing to do with Christianity, never was and never will be. May I remind you that Dimitri Khalezov’s presentation about 9/11 was banned from public viewing on Youtube. It can only be viewed now because the information got out further than the establishment would have liked.

-=The Unhived Mind
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_108014436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Israël ook liever betere betrekkingen met Iran onderhoudt, maar dat Iran dat niet wil.
Het zal - zoals vaker het geval is met ruzie - van twee kanten komen.

Israël zit al decennia op een heel kernwapenarsenaal, maar schijnheilig als ze zijn zeuren ze vooral op Iran als die ook een keer zo'n ding willen, zonder ooit op vragen over het eigen bezit in te gaan.

Bovendien verjagen ze Palestijnen van hun grondgebied en bouwen ze vervolgens om het deel waar ze nog wel mogen komen een concentratiekamp-muur, en waar de muur nog niet staat staan automatische wapens die op alles schieten wat beweegt binnen een bepaalde zone.

Dan spelen er nog belangen rondom de dollar, waar Iran kritisch op is en Israël - samen met Ben Shalom Bernanke, Timothy Geithner en Lloyd Blankfein die hun Joodse roots delen - een stuk minder.

Als je dan vervolgens Iran gaat vragen vriendjes te worden moet je niet heel vreemd op kijken als je niet met open armen ontvangen wordt, maar daar gaat dit topic inderdaad niet over.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:03:58 #105
pi_108014552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vandaar die Mossad agenten die Iraanse nucleaire wetenschappers vermoorden...

Als het aan Israel ligt, hebben ze liever nog vandaag als morgen oorlog met Iran. Ze laten geen mogelijkheid onbenut om Iran te beschuldigen van allerlei aanslagen en whatever.
Open je ogen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:05:42 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108014614
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Dat is ook desinformatie wel laarzen aantrekken maar hij vind dat kinderen weer op het schoolplein moeten daar, alsof er niets aan de hand is. Sterker nog hij beweerd dat een beetje straling goed voor je is.
En om die redenen vind je het desinfo? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108014620
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Vandaar die Mossad agenten die Iraanse nucleaire wetenschappers vermoorden...

Als het aan Israel ligt, hebben ze liever nog vandaag als morgen oorlog met Iran. Ze laten geen mogelijkheid onbenut om Iran te beschuldigen van allerlei aanslagen en whatever.
Open je ogen.
Niet mee eens. Je doet net alsof Iran zo onschuldig is. Open je ogen.
pi_108014642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

Open je ogen.
Lavenderr is Joods en van daaruit wat milder over Israël. Op zich niet onbegrijpelijk, maar het zou de Joodse gemeenschap in het algemeen sieren als ze zich soms wat ethischer en kritischer zouden opstellen aangaande Israël.

Er zijn overigens wel bepaalde Joodse stromingen die dat wel doen. Sterker nog, er zijn Joden die uit Israël wegtrekken wegens hun afkeur van het gevoerde beleid.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:07:32 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108014672
Onikaan ni ov dovah
pi_108014686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zolang Israël een hele berg kernwapens bezit is het niet bepaald kies om Iraanse nucleaire wetenschappers te vermoorden wegen een 'nucleaire dreiging', of wel? Het lijkt me dat Israël zelf by far de grootste nucleaire dreiging is in het gebied, en misschien wel ter wereld.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:10:17 #111
pi_108014780
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik verwerp alleen je suggestie dat Iran de agressor zou zijn, terwijl dat overduidelijk Israël is.

Zeker is Iran niet heilig, maar welk land is dat wel. Feit is en blijft dat Israël ons richting die oorlog met Iran aan het duwen is, Iran verdedigt alleen maar.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:10:58 #112
pi_108014805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Lavenderr is Joods en van daaruit wat milder over Israël. Op zich niet onbegrijpelijk, maar het zou de Joodse gemeenschap in het algemeen sieren als ze zich soms wat ethischer en kritischer zouden opstellen aangaande Israël.

Er zijn overigens wel bepaalde Joodse stromingen die dat wel doen. Sterker nog, er zijn Joden die uit Israël wegtrekken wegens hun afkeur van het gevoerde beleid.
Yep.
http://www.nkusa.org/
pi_108014815
Heerlijk dit. BNW posters die aangevallen worden door BNW lezers, die alles proberen onderuit te halen, omdat ze reguliere media gebruiken.
Miss is het eens tijd om daar een topic over te maken. BNW misbruikt door NWO.

Mijn mening: Blijf gewoon weg uit BNW als je niks te brengen hebt. (reguliere feiten) staan in NWS. doei :W
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:13:02 #114
pi_108014880
Eens met Blaadjes.

Als je het allemaal onzin vindt, dan blijf hier weg en ga lekker het NOS journaal kijken.
pi_108015307
Eindelijk nog es een topic met ballen in BNW !
Met een degelijk onderbouwde OP, ook voor diegenen die het niet willen zien.
Dat sommigen het niet kunnen verkroppen dat er met een vinger naar Israel gewezen wordt, spijtig ... maar het is nu eenmaal realiteit
En laten we ook het Stuxnet-virus hier maar vernoemen, waarbij Israel ook bij de hoofdverdachten hoort ...

Hulde aan Resonancer voor zijn werk en hulde aan Ticker voor zijn ongezouten uiteenzetting over de mentaliteit alhier ^O^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:32:12 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108015548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:25 schreef UncleScorp het volgende:
Eindelijk nog es een topic met ballen in BNW !
Met een degelijk onderbouwde OP, ook voor diegenen die het niet willen zien.
Dat sommigen het niet kunnen verkroppen dat er met een vinger naar Israel gewezen wordt, spijtig ... maar het is nu eenmaal realiteit
En laten we ook het Stuxnet-virus hier maar vernoemen, waarbij Israel ook bij de hoofdverdachten hoort ...

Hulde aan Resonancer voor zijn werk en hulde aan Ticker voor zijn ongezouten uiteenzetting over de mentaliteit alhier ^O^
Dat dus. OP leest goed weg, zit werk in of je het er mee eens bent of niet.
The truth was in here.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:35:49 #117
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_108015681
Grotendeels wil de bevolking van Iran wel van het huidige regime af. Maar ik denk dat geen bevolking van welk land dan ook zit te wachten op oorlog.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:36:11 #118
pi_108015698
Ik had hem al eens geplaatst maar vond het in het licht van dit topic toch zo interessant om hem nogmaals te plaatsen:
The Crown Maltese have given a warning to Japan today the 1st of January 2012. If Japan continues to not play ball in the overt and covert economic system and threaten the U.S. Dollar then Japan will see '3/11 Part II 'The Aftershock'' which this time will destroy Tokyo as threatened previously. This may even be the second warning due to an Earthquake in Central Japan weeks back. Japan is fighting an enemy with very dangerous covert weaponry(HAARP) the populace have had zero idea about. Weapons which can cause great disasters yet aid in veiling that the disaster is really warfare. Do your homework on the subject.
pi_108015766
Goede post, Ticker ^O^

Je geeft het goed aan, zelfs als FB als ook inhoudelijk gezien het TS-onderwerp; precies waar het om gaat met het behandelen van de inhoud van dit topic.

es kijken wat ik zou kunnen toevoegen..,

quote:
4s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef Ticker het volgende:
Jongens er zijn mensen die wel waarderen wat jullie posten.
Geweldig topic en goede informatie.

Ja, idd; dit is echt nieuws, mijn complimenten voor het werk van Resonancer.

quote:
Laat je vooral niet geestelijk in de maling nemen door mensen die note bene in hun nicknaam aantonen dat ze ouder dan 35 zijn. Note bene mensen die hun moderatie hebben toegewezen gekregen, omdat ze door Fok! werden gezien als mensen die gesprekken en discussies in goede banen kunnen leiden.

Lachwekkend! Nee meer dan dat! RONDUIT BESCHAMEND! Het zijn de kankergezwellen van dit forum (leest lekker weg hé?) en helaas zijn ze niet meer te helen door een discussie.

Ja, ik wou er ook al wat van zeggen; n.b. een verdwaalde moderator die effe met zijn 1976-houding een uitstekend topic in het BNW-forum kan komen dwarsfietsen.

quote:
Het ergste is nog, dat in een topic als dit, mensen zichzelf sowieso als wandelende schietschijf neerzetten voor de mensen die zichzelf 'slimmer' achten, omdat ze denken dat de wetenschap hun de juiste instrumenten heeft gegeven. Mensen die geen idee hebben van wat gaande is. Mensen in de ban van de beperking van wetenschap. Of mensen die doelbewust de hakken in het zand zetten, besef, die zijn er ook. Soms hebben ze zelf niet door hoe gestuurd ze worden door de maatschappij. Ze zijn een verlengstuk geworden van alles wat 'gevestigd' is.

[..]

Het is SCHANDALIG dat een mod dit soort discussies toe laat!
Zo'n user, dikkebroekzak, noemt die zich; wat een misselijke gast; als BNW hem niet bevalt, blijf dan weg. })

verder .. maar ik denk dat Gray nog geen kans heeft gehad om zich hierover te buigen.

I
quote:
k ben dit zat! De bekende mensen weten dat ik me heb terug getrokken om dit soort discussies onacceptabele reacties teweeg brengen.
Natuurlijk is het altijd de schuld van diegene die terug reageert.. want het is nou net diegene die beter had moeten weten. En deze omgekeerde psychologie vinden we continu terug in onze samenleving. Hij is ermee besmeurt, doordrenkt en ermee opgegroeit.
blijf terugkomen Ticker, zeker met dit topic, dit is topic is echt GAAF.

quote:
Wie haalt het in zijn hoofd om hier binnen te komen, TOTAAL geen idee te hebben waar dit over gaat (buiten de bekende wetenschappelijke, voor- en uitgekauwde feiten) en dan te gaan roepen dat TS bij voorbaat een kneus is. Nee niet zomaar een kneus, een kneus die opzettelijk de meest waanzinnige theorieën verzint.

[..]
Ja en je hebt gelijk; maar de vaste kern hier op BNW weten heus wel dat TS zijn mannetje staat.

quote:
Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!
Het lijkt me dat de mede moderators op zijn minst de post hadden kunnen weghalen om zo de discussie niet uiteindelijk op pagina 4 pas weer in rails te krijgen.

En waarom is het weer in rails? Door de TS!! En omdat de losgeslagen idioot van een moderator verdwenen is, is er weer adem ruimte voor de mensen die maar al te graag de discussie aan willen gaan. Mensen die maar al te graag antwoorden zouden willen geven.. want het zijn juist die mensen die jouw vraag net zo serieus nemen. Waarom? Omdat zij er misschien niet over na hadden gedacht en het weer nieuwe details kan belichten die voor andere alleen maar meer doorslag geven in de waarheid van theorie! Dat geeft alleen maar meer voer om een theorie waterdicht te maken!
Ik denk niet dat Fok! dit aanmoedigt.

Zo'n mod Daniel1976 is ook zo bezig in andere forumdelen van Fok!. Ze zullen het ook wel elders terugzien en maatregelen treffen.

quote:
Vervolgens wordt een topic volgespekt met de meest ridicule idioten die ook een fok! account hebben aangemaakt! En.. raad eens? Iedereen mag posten wat die wil! Dit is namelijk geen bewezen forum!

[..]

[..]
Ik herken ze. Negeren die hap.

quote:
De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..

LEUGENS! De mensen die hier topics posten, zijn de mensen die lezen. De overige doen bijna niets. Dat is niet erg, iedereen heeft een drukke baan (hoewel.. sommige) en iedereen heeft weinig tijd.. het gaat er alleen om, beweer ook niet dat je jezelf inleest!

Misschien is de intentie van de mensen die zoveel negativiteit weten te pompen in zo'n topic ook wel duidelijk als je gaat ontleden waar hun kennis echt zit:

[..]
Het zijn wat pubertjes (behalve mister 1976 dan).

quote:
Het is de "HET KAN NIET ZO WANT IN WEET HET BETER" factor.
Iets wat we wat mij betreft vanaf vandaag eruit mogen slaan. Letterlijk.
Het zou sommige mensen goed doen, ze hebben namelijk te lang het idee gehad dat we in een samenleving leven waarin we beschermd worden om te kunnen zeggen wat we willen omdat dit goed zou zijn voor ons allen. Maar als je nou jarenlang (desalniet expres) mee hebt lopen liegen? Wat maakt dat van jou? Een oliedomme mee loper.. een gevaar..
Het is tijd om de stress in onze lichaam om te zetten in rust.. rust geeft je de mogelijkheid om na te denken.
Ik typ dit in alle rust, ik vraag me af hoe die rust bij sommige van jullie zit. Pak je rust, ga dan pas opzoek naar antwoorden. Gestressed discussieren leidt tot ruzies. Ruzies leiden tot grotere wrijving en onbegrip.
Mooi, on topic:

quote:
Niet begrepen waar je moest zoeken? Simpel, alles was hierin te vinden, en stond op pagina 1:

Geen idee waar je naar kijkt? Technologie van Nikola Tesla, de grootste uitvinder van vorige eeuw. Het grootste geheim van de vorige eeuw.
Helaas wil men niet beseffen dat onze wereld in de grip is van slechte mensen met slechte agenda's.
Het zijn de goede mensen die hebben mogelijk gemaakt dat je hier deze woorden kunt lezen en vrij kunt praten erover.. laat dit zo houden.. hou je ogen open.

Ik wil zoek en wil geen reactie, ik post dit omdat het nodig is.
Kijk naar de titel van het topic en discussier hierover! Nergens anders.
Goed gesproken Ticker ! ^O^

Ja, Nikola Tesla,

en Ticker, wist je ook van die aardbeving in 1995 van Kobe ? dat was echt het werk van Tesla-wapens. Geen nukes (nog niet daar).

ik zou ook willen toevoegen igv Fukushima; kijken naar de mogelijkheid van mini-nukes;

en natuurlijk Bruce Cathie :Y
pi_108015871
quote:
Lees de OP nog 's!

Over het hoofd gezien ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:48:38 #121
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108016100
Nou ik ben geenszins mijn eigen waardeoordeel nu aan het geven, maar als jullie dit soort flauwekul bj een psychiater zouden gaan verkondigen, worden jullie opgenomen zonder meer. Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:50:04 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108016146
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lees de OP nog 's!

Over het hoofd gezien ?
Die heb ik niet over het hoofd gezien.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:52:25 #123
pi_108016216
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef dikkebroekzak het volgende:
Nou ik ben geenszins mijn eigen waardeoordeel nu aan het geven, maar als jullie dit soort flauwekul bj een psychiater zouden gaan verkondigen, worden jullie opgenomen zonder meer. Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{
Gaat er moeilijk in he?

Slaap lekker :z :Z
pi_108016278
quote:
Ah, deze quote ik voor mijn speciale verzameling, thanks .. 8-)

@Resonancer,

Er was ook een intens gerbuik van HAARP gemeten, net voor die "Tsunami" van Fukushima.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:55:35 #125
pi_108016311
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Bankfurt het volgende:

ik zou ook willen toevoegen igv Fukushima; kijken naar de mogelijkheid van mini-nukes;

-edit

Waarom begin je over mini-nukes net nadat ik erover gepost heb, heb niemand het woordje mini-nukes nog horen zeggen in dit topic.

[ Bericht 35% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 15-02-2012 19:00:47 ]
pi_108016317
quote:
Nou je kan het misschien es aankaarten bij je volgende afspraak :*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:56:24 #127
354945 dikkebroekzak
pi_108016351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:00 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Als jij wat in Japan gebeurde normaal vindt ben je misschien zelf wel gek :{
Nou ik vind natuurrampen helaas wel heel normaal. Gebeurt al sinds het ontspruiten van de geschiedenis.

Voorbeeld:Pompeii. Dinosaurussen. Etc etc.

Dat de mens in dit geval een helpende bij had, (het plaatsen van gevaarlijke nucleair materiaal/reactoren in het gebied) doet daar niets af aan.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:58:10 #128
pi_108016427
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nou ik vind natuurrampen helaas wel heel normaal. Gebeurt al sinds het ontspruiten van de geschiedenis.

Voorbeeld:Pompeii. Dinosaurussen. Etc etc.

Dat de mens in dit geval een helpende bij had, (het plaatsen van gevaarlijke nucleair materiaal/reactoren in het gebied) doet daar niets af aan.
Alles om jezelf in de waan te laten he.

Cognitieve dissonantie?
pi_108016451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ga mij nou niet napraten.
Ok, ik hou het netjes;

Ik kom met een link:

http://www.dailymail.co.u(...)y-days-disaster.html

Het wordt toch eens tijd dat users als J0kkebr0k zich ook voor HAARP gaan interesseren.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:00:21 #130
354945 dikkebroekzak
pi_108016507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou je kan het misschien es aankaarten bij je volgende afspraak :*
Waarom? Het zijn juist jullie die deze hersenschimmen rond gaan vertellen.
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:02:33 #131
354945 dikkebroekzak
pi_108016585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Alles om jezelf in de waan te laten he.

Cognitieve dissonantie?
Grote woorden voor iemand die ook niet maar een van zijn paranoide waanbeelden kan onderbouwen.
― Albert Einstein
pi_108016636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

-edit

Waarom begin je over mini-nukes net nadat ik erover gepost heb, heb niemand het woordje mini-nukes nog horen zeggen in dit topic.
Ik vergat het woord "mogelijkheid" te onderstrepen, niet zozeer dat er over gepost moest worden .

Daarmee bedoelde ik dat het gebruik van mini-nuke als wapen, afhankelijk is van locatie en leylijnen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:04:08 #133
pi_108016650
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Grote woorden voor iemand die ook niet maar een van zijn paranoide waanbeelden kan onderbouwen.
:)

Volgens mij denken sommige daar wel anders over, maar die zijn ook allemaal gek he?

Jij bent de enige die hier nog mentaal in orde is, de rest spoort niet en lijdt aan waanbeelden.

Blijf dan weg hier als je het niet gelooft, niemand dwingt je om deze informatie te geloven :W
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:05:27 #134
pi_108016695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik vergat het woord "mogelijkheid" te onderstrepen, niet zozeer dat er over gepost moest worden .

Daarmee bedoelde ik dat het gebruik van mini-nuke als wapen, afhankelijk is van locatie en leylijnen.
Ik vind het gewoon weer toevallig dat het woordje mini-nuke nog geen enkele keer is genoemd in het hele topic en dat jij het dan, nog geen 10 reacties na de mijne, gebruikt.
Maar goed, ik lijd aan waanbeelden :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:06:22 #135
354945 dikkebroekzak
pi_108016724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Volgens mij denken sommige daar wel anders over, maar die zijn ook allemaal gek he?

Jij bent de enige die hier nog mentaal in orde is, de rest spoort niet en lijdt aan waanbeelden.

Blijf dan weg hier als je het niet gelooft, niemand dwingt je om deze informatie te geloven :W
Dat doen juist jullie met jullie monopolie op de waarheid.
― Albert Einstein
pi_108016733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ah, deze quote ik voor mijn speciale verzameling, thanks .. 8-)

@Resonancer,

Er was ook een intens gerbuik van HAARP gemeten, net voor die "Tsunami" van Fukushima.
Heb in het HAARP topic laatst het volgende gepost:

quote:
Thursday, 28 April 2011

US Government Takes Down HAARP Website to Conceal Evidence of US Weather Modification and Earthquake Inducing Warfare.

The HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) website has been down for the past 3 weeks. It was ordered taken down by the US government to conceal US weather modification and earthquake inducing warfare activities against foreign states.

The HAARP website was publishing very damaging evidence of US military weather modification and earthquake triggering operations against foreign states. HAARP’s waterfall charts and magnetometer charts gave evidence of an ongoing weather war between the United States government and foreign states. The magnetometer presented concrete evidence that HAARP triggered the Japan earthquake and ensuing tsunami.'
http://presscore.ca/2011/?p=2261
In het filmpje over HAARP in de OP zitten n aantal waarnemingen verwerkt.

Hieronder wat meer v.b.en.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108016737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
Heerlijk dit. BNW posters die aangevallen worden door BNW lezers, die alles proberen onderuit te halen, omdat ze reguliere media gebruiken.
Miss is het eens tijd om daar een topic over te maken. BNW misbruikt door NWO.

Mijn mening: Blijf gewoon weg uit BNW als je niks te brengen hebt. (reguliere feiten) staan in NWS. doei :W
Dat was er al eens:
BNW-forum, het instrument van de Illuminati!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:07:08 #138
pi_108016752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

http://www.verkopersonlin(...)mee-moet-omgaan.html
:W
pi_108016766
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Mwah, het blijft natuurlijk een discussie he? Dus het lijkt mij dat iedereen zijn mening mag geven.
En het is niet aan users om mensen weg te sturen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:07:33 #140
354945 dikkebroekzak
pi_108016768
En ik ga niet weg omdat ik een andere mening heb hieromtrent. Probeer anders dat fatsoenlijk te weerleggen.

Of is dit jouw zwaktebod?
― Albert Einstein
pi_108016779
quote:

[..]

Ach, hij doet het om ons te helpen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:08:17 #142
pi_108016797
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah, het blijft natuurlijk een discussie he? Dus het lijkt mij dat iedereen zijn mening mag geven.
En het is niet aan users om mensen weg te sturen.
Nee maar hij voegt niets toe, hij noemt de users in dit topic mensen die aan waanbeelden lijden. Dat noem ik geen discussie en voegt totaal niets toe.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:09:14 #143
pi_108016835
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:07 schreef dikkebroekzak het volgende:
En ik ga niet weg omdat ik een andere mening heb hieromtrent. Probeer anders dat fatsoenlijk te weerleggen.

Of is dit jouw zwaktebod?
Even voor de duidelijkheid, wat heb jij al weerlegt?
Behalve dan een sarcastische opmerking:"Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{" met een leuke smiley erbij.
pi_108016838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Nee maar hij voegt niets toe, hij noemt de users in dit topic mensen die aan waanbeelden lijden. Dat noem ik geen discussie en voegt totaal niets toe.
Deels klopt het wel hoor.
pi_108016905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die heb ik niet over het hoofd gezien.
Ok, ik vond het filmpje ook interessant hoor, mooi om te zien hoe de propaganda werkt, maar de tegenhanger (kritiek) vind ik vele malen belangrijker.
Eisenhower1961.
pi_108016910
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ok, ik hou het netjes;

Ik kom met een link:

http://www.dailymail.co.u(...)y-days-disaster.html

Het wordt toch eens tijd dat users als J0kkebr0k zich ook voor HAARP gaan interesseren.
Quote de inhoud dan even, want er zijn er maar weinig die de linkjes aanklikken. Ik zal het wel ff quoten:

A warning sign? Atmosphere above epicentre of deadly Japan earthquake heated up 'rapidly' in days before disaster

Scientists hope they will one day be able to predict quakes uses air ionisation data

The atmosphere directly above the fault zone which produced Japan's recent devastating earthquake heated up significantly in the days before the disaster, a study has shown.

Before the March 11 earthquake, the total electron content in a part of the upper atmosphere, called the ionosphere, increased dramatically over the earthquake's epicentre, reaching a maximum three days before the quake struck.

It is believed that in the days before an earthquake, the stresses on geological faults in the Earth's crust causes the release of large amounts of radon gas.

Satellite images showing changes in the heat of the atmosphere above the epicentre of the March 11 earthquake between March 1 and March 12. The total electron content in the ionosphere increased dramatically before the quake

This radioactive gas ionises the air, giving it a charge, and since water is polar it is attracted to the charged particles in the air.

This then leads to the water molecules in the air condensing (turning into liquid) - a process which releases heat.

It was this excess heat which was observed in the form of infrared radiation in recordings taken three days before the deadly magnitude 9 earthquake struck.

'Our first results show that on March 8 a rapid increase of emitted infrared radiation was observed from the satellite data,' said Dimitar Ouzounov at the NASA Goddard Space Flight Centre in Maryland, one of the scientists behind the findings.

Because Japan is a known earthquake hotspot, scientists had set up atmospheric monitoring stations there, using satellites to measure the state of the atmosphere before an earthquake.

A massive wave from a tsunami caused by the March 11 earthquake under the sea off the coast of Japan crashes over a street in Miyako City, in northeastern Japan. A 'rapid increase' of infrared radiation was noticed in the atmosphere before the quake

A man walks next to port area destroyed by the earthquake and tsunami in Kessenuma town, in Miyagi prefecture on March 28. It is hoped studies on the atmosphere could one day be used to predict earthquakes

It is hoped the findings could lead to similar data one day being used to predict earthquakes.

The March 11 earthquake was the most powerful known earthquake to have hit Japan,

The earthquake struck under the sea off the coast of Japan. The epicentre was approximately 43 miles east of the Oshika Peninsula of Tōhoku.

So far over 15,000 deaths have been confirmed and nearly 10,000 more are missing.

Bron: http://www.dailymail.co.u(...)y-days-disaster.html

Maar inderdaad. Misschien moet ik me maar eens wat meer in HAARP verdiepen. Weet er tot nu toe nog maar weinig van en eerlijk gezegd vind/vond ik het altijd maar onzin. Misschien moet ik daar van terugkomen. Weet het nog niet :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:11:28 #147
354945 dikkebroekzak
pi_108016920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, wat heb jij al weerlegt?
Behalve dan een sarcastische opmerking:"Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{" met een leuke smiley erbij.
dat jullie versie van de feiten niet kan kloppen doodat het hoogstens irrationeel is en minstens vergezocht.
― Albert Einstein
pi_108016927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Daar moet je tegen kunnen als je op BNW post.
Gewoon met goede argumenten komen en je niet laten verleiden tot ad hominems.
pi_108016946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:05 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon weer toevallig dat het woordje mini-nuke nog geen enkele keer is genoemd in het hele topic en dat jij het dan, nog geen 10 reacties na de mijne, gebruikt.
Maar goed, ik lijd aan waanbeelden :)
Ik had jouw post dan ook daarover nog niet gelezen. Maar ik heb bijna een jaar moeten wachten voordat ik de tijd rijp vond om er zelf ook over te beginnen. :)

Er bestaat helaas namelijk ook iets als "politieke correcte conspiracies".

@Resonancer,

mooie links ! ^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:13:28 #150
pi_108017017
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

dat jullie versie van de feiten niet kan kloppen doodat het hoogstens irrationeel is en minstens vergezocht.
Even een samenvatting van je reacties in dit topic:
quote:
Typische BNW _O- Het gekke verzinnen van het normale

Uhhhh nee. Dat waren eerder de onderzee kolonien van George Bush in de Grote Ocean. :{w Lees je in. _O-

Die gingen explosieven detoneren onderwater jwz

Nou TS, waarom kom je met dit soort absurde beweringen in de OP als je geen kritiek wilt? Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben en verder zie ik geen onderbouwing in de OP maar enkele links naar vage sites van het Niveau- telegraaf of zo. Kortom, niet serieus te nemen.

Misschien zelfs te absurd voor BNW want het gaat om de onderbouwing. :{w

Het zijn óf aandachtshoeren óf gelddorstige oplichters die het niet schuwen een leuk duitje te verdienen over de rug van een ander. :{

Maar TS, ben je ook toevallig 9/11 komplotter (ik zeg hiermee niet dat er een zekere mate van waarheid er niet in berust). Geloof jij ook in Big Foot? Of UFO/vliegende schotel theoriën?

Ik vraag me af of BNWers niet weleens last hebben van waanideëen.
Wat een inzicht, wat een feiten, wat een weerlegging van feiten.

Het enige wat je doet is ridiculiseren en mensen aanvallen.

Voor de objectieve mens is dat wel duidelijk, jij staat niets eens open voor deze informatie.

WAT DOE JE DAN HIER IN BNW?

Ga lekker buiten spelen. :W
pi_108017078
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:35 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

'Nuff said. 8-)
ik hoop dan ook dat je het hier verder bij laat. :{w
Eisenhower1961.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:15:38 #152
354945 dikkebroekzak
pi_108017101
quote:

[..]

ho ho, zo, iemand voelt zich diep gekwetst. :W

Ja, dat noem ik wel waanideen als je het niet eens feitelijk kan onderbouwen. Zo kan ik ook beweren dat de Mars-mannetjes het politiekbeleid op arde bepalen en dit nooit onderbouwen/bewijzen en als je mij dan accuseert van waanbeelden, kan ik ook daarop direct gaan happen :W
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:16:48 #153
354945 dikkebroekzak
pi_108017137
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef Resonancer het volgende:

[..]

ik hoop dan ook dat je het hier verder bij laat. :{w
Dat deed ik al dus.

Tenzij je het nog een keer wilt citeren, dan gaan we er op in. 8-)
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:17:06 #154
pi_108017146
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ja, dat noem ik wel waanideen als je het niet eens feitelijk kan onderbouwen. Zo kan ik ook beweren dat de Mars-mannetjes het politiekbeleid op arde bepalen en dit nooit onderbouwen/bewijzen en als je mij dan accuseert van waanbeelden, kan ik ook daarop direct gaan happen :W
Heb je mijn post hierboven wel gelezen?

Al zouden hier de Technische Universiteiten van Nederland samen komen om het verhaal te ondersteunen zou jij ze nog weten weg te trollen met je onzin. Ga toch spelen man.
pi_108017148
Als ik zeg dat ik in God geloof, heb ik dan ook waanbeelden?
pi_108017160
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Er is hier geen monopolie, maar binnenkomen en dan zeggen dat mensen gek zijn voegt hoe dan ook niets toe. En dat heeft met monopolies niets te maken.
pi_108017171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef Loppe het volgende:
Ja.
pi_108017187
quote:

[..]

Wat doe jij in BNW? Leg dat eens uit met feitelijke onderbouwing.
pi_108017196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja.
Waarom?
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:18:50 #160
pi_108017206
quote:
Nee
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:19:52 #161
354945 dikkebroekzak
pi_108017238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:13 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Even een samenvatting van je reacties in dit topic:

[..]

Wat een inzicht, wat een feiten, wat een weerlegging van feiten.

Het enige wat je doet is ridiculiseren en mensen aanvallen.

Voor de objectieve mens is dat wel duidelijk, jij staat niets eens open voor deze informatie.

WAT DOE JE DAN HIER IN BNW?

Ga lekker buiten spelen. :W
maar dat is sowieso het niveau van dit topic helaas. Hoe kan ik feitelijk op reageren als er nergens enige feiten zijn neergezet door de tegenstanders?

Beetje nieuws of the wereld niveau.
― Albert Einstein
pi_108017257
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

En dit is een statement zonder onderbouwing, beste medeposter, -denker en krantenlezer.

Of iets in jouw optiek vergezocht kan je toch niet relevant noemen? Het zegt vooral iets over jouw wereldbeeld en inbeeldingsvermogen, en weinig over de situatie in Japan en de feiten daar omheen.
pi_108017259
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat deed ik al dus.

Tenzij je het nog een keer wilt citeren, dan gaan we er op in. 8-)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:20:25 #164
pi_108017260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat doe jij in BNW? Leg dat eens uit met feitelijke onderbouwing.
Ik weet het wel, simpel gezegd is het om zijn ego te strelen. Heb het er maar over met een psycholoog, ik garandeer je dat hij je een soortgelijke verklaring zal geven.
pi_108017284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:18 schreef Loppe het volgende:

[..]

Waarom?
Daarom.
pi_108017300
quote:

Zo kan ik ook beweren dat de Mars-mannetjes het politiekbeleid op arde bepalen en dit nooit onderbouwen/bewijzen en als je mij dan accuseert van waanbeelden, kan ik ook daarop direct gaan happen :W
Schrijf een mooie OP en open een topique, slimbo.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:21:22 #167
354945 dikkebroekzak
pi_108017302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Heb je mijn post hierboven wel gelezen?

Al zouden hier de Technische Universiteiten van Nederland samen komen om het verhaal te ondersteunen zou jij ze nog weten weg te trollen met je onzin. Ga toch spelen man.
jij doet nu heel erg kinderachtig. Je stelt me teleur :N

ik had meer van je verwacht
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:21:43 #168
pi_108017327
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:19 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

maar dat is sowieso het niveau van dit topic helaas. Hoe kan ik feitelijk op reageren als er nergens enige feiten zijn neergezet door de tegenstanders?

Beetje nieuws of the wereld niveau.
Jij hebt een eerste post van TS niet gelezen?
Staat namelijk vol met feiten, die jij gemakkelijkheidshalve even negeert voor je eigen gemoedsrust.

Ga lekker met je duplo spelen ofzo, misschien kan je dat mentaal wel aan.
pi_108017333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:20 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ik weet het wel, simpel gezegd is het om zijn ego te strelen. Heb het er maar over met een psycholoog, ik garandeer je dat hij je een soortgelijke verklaring zal geven.
TRU ;)
pi_108017347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[quote]
Maar inderdaad. Misschien moet ik me maar eens wat meer in HAARP verdiepen. Weet er tot nu toe nog maar weinig van en eerlijk gezegd vind/vond ik het altijd maar onzin. Misschien moet ik daar van terugkomen. Weet het nog niet :)
Ja, (ik zou zelf niet weten hoe ik het zo mooi zou quoten als jij hier, misschien is mijn webbrowser niet geschikt).

Maar als je een technische opleiding hebt gedaan, zul je helemaal opnieuw moeten beginnen en open moeten staan voor een andere benadering van m.n. elektronica en zwaartekracht.

Maar die trillingen- en golventheorie is juist weer wel heel nuttig, vooral in combinatie met astrologie (nee, geen astronomie).

Dus ... wees kritisch, net zoals jij dat ook bent met de benadering van al die fake TV beelden, waarmee je jezelf al op BNW onsterfelijk hebt gemaakt. Daarvoor nog steeds mijn oprechte waardering. :)
pi_108017349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Daarom.
Lekker kort en bondig. Daar houdt onze Loppe van :)
pi_108017368
quote:
Nee. Geloof zegt in pricipe ook al dat het niet perse feitelijk onderbouwd hoeft te zijn. Ik zie de relatie met waanbeelden dan ook niet.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:22:42 #173
pi_108017371
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

jij doet nu heel erg kinderachtig. Je stelt me teleur :N

ik had meer van je verwacht
Jammer dat de waarheid je teleur stelt, maar dat was te verwachten natuurlijk.
pi_108017425
Laten we weer on-topic gaan, misschien kan die zak van hierboven dan nog wat inhoudelijks toevoegen.
pi_108017432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, (ik zou zelf niet weten hoe ik het zo mooi zou quoten als jij hier, misschien is mijn webbrowser niet geschikt).

Maar als je een technische opleiding hebt gedaan, zul je helemaal opnieuw moeten beginnen en open moeten staan voor een andere benadering van m.n. elektronica en zwaartekracht.

Maar die trillingen- en golventheorie is juist weer wel heel nuttig, vooral in combinatie met astrologie (nee, geen astronomie).

Dus ... wees kritisch, net zoals jij dat ook bent met de benadering van al die fake TV beelden, waarmee je jezelf al op BNW onsterfelijk hebt gemaakt. Daarvoor nog steeds mijn oprechte waardering. :)
Nou.. onsterfelijk ... :@ ;)

Maaruh... ik ga weleens kijken naar het fenomeen HAARP. Misschien toch wel interessant.
pi_108017441
*even checkt waarover het topic ook weer ging
pi_108017443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker kort en bondig. Daar houdt onze Loppe van :)
Tja. Ik sluit me aan bij de doelgroep.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:25:00 #178
pi_108017485
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

_O_

Iemand die open staat en niet bij voorbaat de hele boel als onzin afdoet.

Kan jij dikkebroekzak niet even onder je hoede nemen en hem leren hoe 'denken' werkt? ;)
pi_108017486
Ik vergeef het je.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:25:16 #180
354945 dikkebroekzak
pi_108017498
Maar wat voor feiten heb ik gelezen over de 'waarheid' wat jullie willenponeren?

Behalve roddelkrantlinks die geen hond naar kijkt anders en niemand anders serieus neemt. Dat noem ik geen bronnen.

Kom eens met de Volkskrant of Parool of Nos of NY times of Le Monde of Der Spiegel die zulke dingen verkondigt als bron.
― Albert Einstein
pi_108017519
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Nee. Geloof zegt in pricipe ook al dat het niet perse feitelijk onderbouwd hoeft te zijn. Ik zie de relatie met waanbeelden dan ook niet.
Waarom wil iedereen hier dan toch altijd alles wat ze geloven onderbouwen met beroerde foto's en slechte verhaallijnen?

Houd het gewoon lekker bij geloven en val het internet er niet mee lastig.... ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:25:52 #182
pi_108017526
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar wat voor feiten heb ik gelezen over de 'waarheid' wat jullie willenponeren?

Behalve roddelkrantlinks die geen hond naar kijkt anders en niemand andersserieus neemt. Dat noem ik geen bronnen.

Kom eens met de Volkskrant of Parool of Nos of NY times of Le Monde of Der Spiegel die zulke dingen verkondigt als bron.
*Hokjesdenkeralert*

Kssssst, en nu weer terug naar Onzin voor je leven!
pi_108017542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

_O_

Iemand die open staat en niet bij voorbaat de hele boel als onzin afdoet.

Kan jij dikkebroekzak niet even onder je hoede nemen en hem leren hoe 'denken' werkt? ;)
Ik kijk wel uit. Daar zijn peuterleidsters voor bedoeld ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:27:21 #184
pi_108017600
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit. Daar zijn peuterleidsters voor bedoeld ;)
Inderdaad.

quote:

Behalve roddelkrantlinks die geen hond naar kijkt anders en niemand anders serieus neemt. Dat noem ik geen bronnen.

NOS(of al die andere for that matter) is een betrouwbare bron _O-

Jij hebt nog veel te leren jochie, héél veel.
pi_108017658
quote:

Normaal zeg ik dit niet maar ok nu 1 keer: SUKKEL. Dit is BNW en niet NWS...hoe dom kun je zijn.

Tis eigenlijk wel zielig....en dan heeft ie nog een dikke broekzak ook....het zit je niet mee he. :N
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:29:50 #186
354945 dikkebroekzak
pi_108017696
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Jij hebt een eerste post van TS niet gelezen?
Staat namelijk vol met feiten, die jij gemakkelijkheidshalve even negeert voor je eigen gemoedsrust.

Ga lekker met je duplo spelen ofzo, misschien kan je dat mentaal wel aan.
_O- :') ______!

Dat jij dit voor bronnen ziet, doe je veel af aan je eigen geloofwaardigheid.

Zo kan iemand ook een leuke website opzetten en daar allerlei vergezochte 'feiten' neerzetten. Maar het zijn en blijven nergens gerespecteerde/bekende bronnen.

Punt duidelijk lijkt me. Wie trollt eerder wie?
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:30:18 #187
pi_108017722
Dikkebroekzak is nou typisch een voorbeeld van een naïeve rozenbrillendrager, die overgaat in trollen als hij het niet meer aankan.

Desinformatieagent zou ik hem dan weer niet noemen, daar is hij simpelweg te dom voor.
pi_108017761
ik ben het eens met de ex-black pope ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:31:36 #189
pi_108017785
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:29 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

_O- :') ______!

Dat jij dit voor bronnen ziet, doe je veel af aan je eigen geloofwaardigheid.

Zo kan iemand ook een leuke website opzetten en daar allerlei vergezochte 'feiten' neerzetten. Maar het zijn en blijven nergens gerespecteerde/bekende bronnen.

Punt duidelijk lijkt me. Wie trollt eerder wie?
Laten we stemmen wie denkt dat er hier een trol is.
Ik kan de uitslag wel raden.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:32:12 #190
pi_108017815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
ik ben het eens met de ex-black pope ;)
Wrijf het er maar in :)

Ik wil weer paus zijnnnnnnnn :'(
pi_108017820
oei nieuwe stof dikke broekzak....er is nooit een zwarte paus geweest.
pi_108017821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dikkebroekzak is nou typisch een voorbeeld van een naïeve rozenbrillendrager, die overgaat in trollen als hij het niet meer aankan.

Desinformatieagent zou ik hem dan weer niet noemen, daar is hij simpelweg te dom voor.
Kunnen we het over Fukushima hebben?
Het lijkt het schoolplein wel. "Jij bent stom", "nee jij, stommerd" :6
pi_108017860
Okay mensen. Negeer de trolls en weer ontopic graag. Waar is Gray als je hem nodig hebt? :{

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 19:33:34 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:33:24 #194
pi_108017867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zal ik jou dan even aan je haren trekken? Stom meisje. :)
(of je profiel klopt niet)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:34:13 #195
354945 dikkebroekzak
pi_108017904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:27 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

NOS(of al die andere for that matter) is een betrouwbare bron _O-

Jij hebt nog veel te leren jochie, héél veel.
Maar de sites die jij citeert zijn opgezet door onbekende particulieren.

Maar goed advies, ik open morgen een eigen website met allerlei 'feiten' over de Mars-mannetjes _O- Dan kan ik ook geciteerd worden als bron :')
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:34:46 #196
pi_108017930
Misschien kan dikkebroekzak zijn eigen nieuwschierigheid wel niet verkroppen, wat kwam hij hier anders doen in BNW?
Blijkbaar is hij naar iets op zoek, als het niet de 'waarheid' is of ondersteunende feiten, dan is het wel zijn eigen ego strelen, want wij zijn allemaal gek toch?

Hail Dikkebroekzak, king of the trolls _O_
pi_108017932
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...ik lied me verleiden.

En niet door jou dus maar een dikke broekzak...brrrrr ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:36:29 #198
354945 dikkebroekzak
pi_108018000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Normaal zeg ik dit niet maar ok nu 1 keer: SUKKEL. Dit is BNW en niet NWS...hoe dom kun je zijn.

Tis eigenlijk wel zielig....en dan heeft ie nog een dikke broekzak ook....het zit je niet mee he. :N
gaan we weer ontaarden in schelden? Als je toch je zin niet krijgt?

Niveau naar beneden bijgesteld tot........ KINDERACHTIG. :W
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:36:37 #199
pi_108018007
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Maar de sites die jij citeert zijn opgezet door onbekende particulieren.

Maar goed advies, ik open morgen een eigen website met allerlei 'feiten' over de Mars-mannetjes _O- Dan kan ik ook geciteerd worden als bron :')
Ja kun je doen, wil wel zien hoeveel mensen jouw site hier dan aan zullen halen als feit, ik denk niet veel :')

Denk je nu werkelijk dat wij hier elke site als feitelijke waarheid aannemen en vervolgens citeren om ons verhaal door te drukken?

Wij zijn echt op zoek naar de waarheid, wij zeggen niet dat we die kennen, wij zijn alleen op zoek.

Dat jij daarover valt, zegt genoeg over jou.

En nu ben ik klaar met je, je hebt jezelf genoeg voor lul gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')