abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108016317
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef dikkebroekzak het volgende:
Nou ik ben geenszins mijn eigen waardeoordeel nu aan het geven, maar als jullie dit soort flauwekul bj een psychiater zouden gaan verkondigen, worden jullie opgenomen zonder meer. Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{
Nou je kan het misschien es aankaarten bij je volgende afspraak :*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:56:24 #127
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108016351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:00 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Als jij wat in Japan gebeurde normaal vindt ben je misschien zelf wel gek :{
Nou ik vind natuurrampen helaas wel heel normaal. Gebeurt al sinds het ontspruiten van de geschiedenis.

Voorbeeld:Pompeii. Dinosaurussen. Etc etc.

Dat de mens in dit geval een helpende bij had, (het plaatsen van gevaarlijke nucleair materiaal/reactoren in het gebied) doet daar niets af aan.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:58:10 #128
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108016427
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nou ik vind natuurrampen helaas wel heel normaal. Gebeurt al sinds het ontspruiten van de geschiedenis.

Voorbeeld:Pompeii. Dinosaurussen. Etc etc.

Dat de mens in dit geval een helpende bij had, (het plaatsen van gevaarlijke nucleair materiaal/reactoren in het gebied) doet daar niets af aan.
Alles om jezelf in de waan te laten he.

Cognitieve dissonantie?
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_108016451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ga mij nou niet napraten.
Ok, ik hou het netjes;

Ik kom met een link:

http://www.dailymail.co.u(...)y-days-disaster.html

Het wordt toch eens tijd dat users als J0kkebr0k zich ook voor HAARP gaan interesseren.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:00:21 #130
354945 dikkebroekzak
pi_108016507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou je kan het misschien es aankaarten bij je volgende afspraak :*
Waarom? Het zijn juist jullie die deze hersenschimmen rond gaan vertellen.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:02:33 #131
354945 dikkebroekzak
pi_108016585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Alles om jezelf in de waan te laten he.

Cognitieve dissonantie?
Grote woorden voor iemand die ook niet maar een van zijn paranoide waanbeelden kan onderbouwen.
― Albert Einstein
pi_108016636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

-edit

Waarom begin je over mini-nukes net nadat ik erover gepost heb, heb niemand het woordje mini-nukes nog horen zeggen in dit topic.
Ik vergat het woord "mogelijkheid" te onderstrepen, niet zozeer dat er over gepost moest worden .

Daarmee bedoelde ik dat het gebruik van mini-nuke als wapen, afhankelijk is van locatie en leylijnen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:04:08 #133
pi_108016650
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Grote woorden voor iemand die ook niet maar een van zijn paranoide waanbeelden kan onderbouwen.
:)

Volgens mij denken sommige daar wel anders over, maar die zijn ook allemaal gek he?

Jij bent de enige die hier nog mentaal in orde is, de rest spoort niet en lijdt aan waanbeelden.

Blijf dan weg hier als je het niet gelooft, niemand dwingt je om deze informatie te geloven :W
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:05:27 #134
pi_108016695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik vergat het woord "mogelijkheid" te onderstrepen, niet zozeer dat er over gepost moest worden .

Daarmee bedoelde ik dat het gebruik van mini-nuke als wapen, afhankelijk is van locatie en leylijnen.
Ik vind het gewoon weer toevallig dat het woordje mini-nuke nog geen enkele keer is genoemd in het hele topic en dat jij het dan, nog geen 10 reacties na de mijne, gebruikt.
Maar goed, ik lijd aan waanbeelden :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:06:22 #135
354945 dikkebroekzak
pi_108016724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Volgens mij denken sommige daar wel anders over, maar die zijn ook allemaal gek he?

Jij bent de enige die hier nog mentaal in orde is, de rest spoort niet en lijdt aan waanbeelden.

Blijf dan weg hier als je het niet gelooft, niemand dwingt je om deze informatie te geloven :W
Dat doen juist jullie met jullie monopolie op de waarheid.
― Albert Einstein
pi_108016733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ah, deze quote ik voor mijn speciale verzameling, thanks .. 8-)

@Resonancer,

Er was ook een intens gerbuik van HAARP gemeten, net voor die "Tsunami" van Fukushima.
Heb in het HAARP topic laatst het volgende gepost:

quote:
Thursday, 28 April 2011

US Government Takes Down HAARP Website to Conceal Evidence of US Weather Modification and Earthquake Inducing Warfare.

The HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) website has been down for the past 3 weeks. It was ordered taken down by the US government to conceal US weather modification and earthquake inducing warfare activities against foreign states.

The HAARP website was publishing very damaging evidence of US military weather modification and earthquake triggering operations against foreign states. HAARP’s waterfall charts and magnetometer charts gave evidence of an ongoing weather war between the United States government and foreign states. The magnetometer presented concrete evidence that HAARP triggered the Japan earthquake and ensuing tsunami.'
http://presscore.ca/2011/?p=2261
In het filmpje over HAARP in de OP zitten n aantal waarnemingen verwerkt.

Hieronder wat meer v.b.en.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108016737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
Heerlijk dit. BNW posters die aangevallen worden door BNW lezers, die alles proberen onderuit te halen, omdat ze reguliere media gebruiken.
Miss is het eens tijd om daar een topic over te maken. BNW misbruikt door NWO.

Mijn mening: Blijf gewoon weg uit BNW als je niks te brengen hebt. (reguliere feiten) staan in NWS. doei :W
Dat was er al eens:
BNW-forum, het instrument van de Illuminati!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:07:08 #138
pi_108016752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat doen juist jullie met jullie monopolie op de waarheid.
http://www.verkopersonlin(...)mee-moet-omgaan.html
:W
pi_108016766
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Mwah, het blijft natuurlijk een discussie he? Dus het lijkt mij dat iedereen zijn mening mag geven.
En het is niet aan users om mensen weg te sturen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:07:33 #140
354945 dikkebroekzak
pi_108016768
En ik ga niet weg omdat ik een andere mening heb hieromtrent. Probeer anders dat fatsoenlijk te weerleggen.

Of is dit jouw zwaktebod?
― Albert Einstein
pi_108016779
quote:

[..]

Ach, hij doet het om ons te helpen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:08:17 #142
pi_108016797
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah, het blijft natuurlijk een discussie he? Dus het lijkt mij dat iedereen zijn mening mag geven.
En het is niet aan users om mensen weg te sturen.
Nee maar hij voegt niets toe, hij noemt de users in dit topic mensen die aan waanbeelden lijden. Dat noem ik geen discussie en voegt totaal niets toe.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:09:14 #143
pi_108016835
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:07 schreef dikkebroekzak het volgende:
En ik ga niet weg omdat ik een andere mening heb hieromtrent. Probeer anders dat fatsoenlijk te weerleggen.

Of is dit jouw zwaktebod?
Even voor de duidelijkheid, wat heb jij al weerlegt?
Behalve dan een sarcastische opmerking:"Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{" met een leuke smiley erbij.
pi_108016838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Nee maar hij voegt niets toe, hij noemt de users in dit topic mensen die aan waanbeelden lijden. Dat noem ik geen discussie en voegt totaal niets toe.
Deels klopt het wel hoor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_108016905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die heb ik niet over het hoofd gezien.
Ok, ik vond het filmpje ook interessant hoor, mooi om te zien hoe de propaganda werkt, maar de tegenhanger (kritiek) vind ik vele malen belangrijker.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108016910
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ok, ik hou het netjes;

Ik kom met een link:

http://www.dailymail.co.u(...)y-days-disaster.html

Het wordt toch eens tijd dat users als J0kkebr0k zich ook voor HAARP gaan interesseren.
Quote de inhoud dan even, want er zijn er maar weinig die de linkjes aanklikken. Ik zal het wel ff quoten:

A warning sign? Atmosphere above epicentre of deadly Japan earthquake heated up 'rapidly' in days before disaster

Scientists hope they will one day be able to predict quakes uses air ionisation data

The atmosphere directly above the fault zone which produced Japan's recent devastating earthquake heated up significantly in the days before the disaster, a study has shown.

Before the March 11 earthquake, the total electron content in a part of the upper atmosphere, called the ionosphere, increased dramatically over the earthquake's epicentre, reaching a maximum three days before the quake struck.

It is believed that in the days before an earthquake, the stresses on geological faults in the Earth's crust causes the release of large amounts of radon gas.

Satellite images showing changes in the heat of the atmosphere above the epicentre of the March 11 earthquake between March 1 and March 12. The total electron content in the ionosphere increased dramatically before the quake

This radioactive gas ionises the air, giving it a charge, and since water is polar it is attracted to the charged particles in the air.

This then leads to the water molecules in the air condensing (turning into liquid) - a process which releases heat.

It was this excess heat which was observed in the form of infrared radiation in recordings taken three days before the deadly magnitude 9 earthquake struck.

'Our first results show that on March 8 a rapid increase of emitted infrared radiation was observed from the satellite data,' said Dimitar Ouzounov at the NASA Goddard Space Flight Centre in Maryland, one of the scientists behind the findings.

Because Japan is a known earthquake hotspot, scientists had set up atmospheric monitoring stations there, using satellites to measure the state of the atmosphere before an earthquake.

A massive wave from a tsunami caused by the March 11 earthquake under the sea off the coast of Japan crashes over a street in Miyako City, in northeastern Japan. A 'rapid increase' of infrared radiation was noticed in the atmosphere before the quake

A man walks next to port area destroyed by the earthquake and tsunami in Kessenuma town, in Miyagi prefecture on March 28. It is hoped studies on the atmosphere could one day be used to predict earthquakes

It is hoped the findings could lead to similar data one day being used to predict earthquakes.

The March 11 earthquake was the most powerful known earthquake to have hit Japan,

The earthquake struck under the sea off the coast of Japan. The epicentre was approximately 43 miles east of the Oshika Peninsula of Tōhoku.

So far over 15,000 deaths have been confirmed and nearly 10,000 more are missing.

Bron: http://www.dailymail.co.u(...)y-days-disaster.html

Maar inderdaad. Misschien moet ik me maar eens wat meer in HAARP verdiepen. Weet er tot nu toe nog maar weinig van en eerlijk gezegd vind/vond ik het altijd maar onzin. Misschien moet ik daar van terugkomen. Weet het nog niet :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:11:28 #147
354945 dikkebroekzak
pi_108016920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, wat heb jij al weerlegt?
Behalve dan een sarcastische opmerking:"Dat de Fukushima ramp in scene was gezet door de mens. :{" met een leuke smiley erbij.
dat jullie versie van de feiten niet kan kloppen doodat het hoogstens irrationeel is en minstens vergezocht.
― Albert Einstein
pi_108016927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Daar moet je tegen kunnen als je op BNW post.
Gewoon met goede argumenten komen en je niet laten verleiden tot ad hominems.
pi_108016946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:05 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon weer toevallig dat het woordje mini-nuke nog geen enkele keer is genoemd in het hele topic en dat jij het dan, nog geen 10 reacties na de mijne, gebruikt.
Maar goed, ik lijd aan waanbeelden :)
Ik had jouw post dan ook daarover nog niet gelezen. Maar ik heb bijna een jaar moeten wachten voordat ik de tijd rijp vond om er zelf ook over te beginnen. :)

Er bestaat helaas namelijk ook iets als "politieke correcte conspiracies".

@Resonancer,

mooie links ! ^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:13:28 #150
pi_108017017
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

dat jullie versie van de feiten niet kan kloppen doodat het hoogstens irrationeel is en minstens vergezocht.
Even een samenvatting van je reacties in dit topic:
quote:
Typische BNW _O- Het gekke verzinnen van het normale

Uhhhh nee. Dat waren eerder de onderzee kolonien van George Bush in de Grote Ocean. :{w Lees je in. _O-

Die gingen explosieven detoneren onderwater jwz

Nou TS, waarom kom je met dit soort absurde beweringen in de OP als je geen kritiek wilt? Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben en verder zie ik geen onderbouwing in de OP maar enkele links naar vage sites van het Niveau- telegraaf of zo. Kortom, niet serieus te nemen.

Misschien zelfs te absurd voor BNW want het gaat om de onderbouwing. :{w

Het zijn óf aandachtshoeren óf gelddorstige oplichters die het niet schuwen een leuk duitje te verdienen over de rug van een ander. :{

Maar TS, ben je ook toevallig 9/11 komplotter (ik zeg hiermee niet dat er een zekere mate van waarheid er niet in berust). Geloof jij ook in Big Foot? Of UFO/vliegende schotel theoriën?

Ik vraag me af of BNWers niet weleens last hebben van waanideëen.
Wat een inzicht, wat een feiten, wat een weerlegging van feiten.

Het enige wat je doet is ridiculiseren en mensen aanvallen.

Voor de objectieve mens is dat wel duidelijk, jij staat niets eens open voor deze informatie.

WAT DOE JE DAN HIER IN BNW?

Ga lekker buiten spelen. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')