Het is overduidelijk. EUnetworks vermeldt op de eigen website heel trots dat ze in 13(!!!) steden vertegenwoordigd zijn. Er is geen ontkenning meer mogelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:35 schreef Bastard het volgende:
Ze zijn ons op het spoor.. ik moet nu alles ontkennen maar hoe?
Praat ik nu hardop?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
-knip-
Blijf niet langer slaafs meelopen met het BNW-forum maar creëer je eigen platform!
Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof, een verwijzing naar de laatste poging van de Illuminati om één rijk te creëeren. Maar we moeten uitkijken met onze conclusies, althans, met in hoeverre we deze hardop benoemen. Er zijn hier krachten aan het werk die we niet kunnen controleren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:53 schreef opastokvis het volgende:
ik vraag me af wat remlof's positie is in dit plaatje...
Dat zal je lerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof, een verwijzing naar de laatste poging van de Illuminati om één rijk te creëeren. Maar we moeten uitkijken met onze conclusies, althans, met in hoeverre we deze hardop benoemen. Er zijn hier krachten aan het werk die we niet kunnen controleren.
Tijdens het schrijven van mijn OP is mijn computer 2x vastgelopen...... Vermoedelijk omdat Google aan de hand van mijn zoekopdrachten kon bijhouden dat ik verbanden aan het leggen ben die verborgen moeten blijven.
Heb je weleens met hem gemaild?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof
Nee, nooit mee gemaild. Hoezo? Krijg je in het Duits antwoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je weleens met hem gemaild?
Tevens: Synchromysticism
Ik ben onder de indruk.....quote:
Nein, aber seine E-mail Adresse ist relmof@[keine-Spam-bitte].dequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nee, nooit mee gemaild. Hoezo? Krijg je in het Duits antwoord?
Jij evil-witchqueen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
@Hoppahoppa: hoppahoppa kun je vanaf nu wel vergeten whoehahahahahaha
En dat zal niet het enige zijn wat binnenkort vastloopt. Be afraid, be very afraidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof, een verwijzing naar de laatste poging van de Illuminati om één rijk te creëeren. Maar we moeten uitkijken met onze conclusies, althans, met in hoeverre we deze hardop benoemen. Er zijn hier krachten aan het werk die we niet kunnen controleren.
Tijdens het schrijven van mijn OP is mijn computer 2x vastgelopen...... Vermoedelijk omdat Google aan de hand van mijn zoekopdrachten kon bijhouden dat ik verbanden aan het leggen ben die verborgen moeten blijven.
Dit stuk is het beste stukje, beste conclusie in lange tijd hier.quote:De servers van Fok worden gehost door True B.V., EUNetworks te Amsterdam. Een verwijzing naar de Europese Unie in de naam? Hmmmm zet je toch aan het denken. Kijk eens naar de mooie verlichting op hun website http://www.eunetworks.com/
Het BNW-forum is er dus om mensen voor te liegen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
@Hoppahoppa: hoppahoppa kun je vanaf nu wel vergeten whoehahahahahaha
Je hebt Hoppahoppa impotent gemaakt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
En dat zal niet het enige zijn wat binnenkort vastloopt. Be afraid, be very afraid
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
En Lavenderr. Lavendel wordt in sommige stromingen binnen de oude magie onder andere gebruikt om mannen impotent te maken.
Dat heeft ze in ieder geval geprobeerd. Gelukkig heeft Lavendel alleen een rustgevende werking. Ik ga straks dus heerlijk relaxed Hoppahoppa-en. Eigenlijk is slome zomeravondsex een beetje gek bij dit weer, maar goed. Ik zal aan je denken Lavenderr, ik heb het toch aan jou te danken!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Je hebt Hoppahoppa impotent gemaakt?
[..]
Het is zo makkelijk. Als je een beetje gaat zoeken dan kom je vanzelf iets tegen wat je viavia kunt linken aan iets duisters. Of verlicht, in dit geval. En dit was pas na 5 minuten onderzoek!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:
Hahahahaha.
[..]
Dit stuk is het beste stukje, beste conclusie in lange tijd hier.
Ja, maar wat is je punt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk. Als je een beetje gaat zoeken dan kom je vanzelf iets tegen wat je viavia kunt linken aan iets duisters. Of verlicht, in dit geval. En dit was pas na 5 minuten onderzoek!!!
Ik ben nog op zoek naar de missing-link naar Obama, maar een beetje speuren op Linked-in naar de mensen achter EUnetworks en dan is dat ook zo gevonden.
Moet ik een punt hebben? Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om een complottheorie te bedenken en deze met dubieuze aannames, vage linkjes en halve waarheden te brengen op een manier die de 'echte complotdenkers' hier hanteren en ze vervolgens als feiten te presenteren.quote:
Nou een punt niet persé, een doel lijkt me wel handig voor je iets post.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Moet ik een punt hebben? Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om een complottheorie te bedenken en deze met dubieuze aannames, vage linkjes en halve waarheden te brengen op een manier die de 'echte complotdenkers' hier hanteren en ze vervolgens als feiten te presenteren.
Persoonlijk vind ik deze complottheorie stukken aannemelijker dan sommige anderen die op BNW worden gebracht als waarheid.
Ach nee. Een doel hoeft helemaal niet. En ik wil ook niemand van slag maken. Een beetje lol maken. Wat me wel tegenvalt is dat ik alles aantoon conform de regels van de complotters hier, maar dat er niemand met me meedenkt hoe we dit mysterieuze complot verder kunnen ontrafelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou een punt niet persé, een doel lijkt me wel handig voor je iets post.
Verder, ja maar dat is juist het uitgangspunt van sommige complotters.. De horde/schapen/massa/gewone man etc. kan volgens hun niet bevatten hoe het er echt aan toe gaat. Of willen het gewoon niet zien.
De complotters raken echt niet van slag van zo'n post/topic als deze hoor, dus ik snap je doel niet.
Verder heb je wel gelijk hoor, het is makkelijk overal een complot van te maken. Nu zelf nog de goede eruit halen.
Verwacht je nu serieus dat Bastard en ik je gaan helpen in deze zoektocht?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach nee. Een doel hoeft helemaal niet. En ik wil ook niemand van slag maken. Een beetje lol maken. Wat me wel tegenvalt is dat ik alles aantoon conform de regels van de complotters hier, maar dat er niemand met me meedenkt hoe we dit mysterieuze complot verder kunnen ontrafelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |