abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91697708
Ik ben een complot op het spoor. Het is nogal schokkend en mogelijk is het internet nog niet klaar voor deze informatie. Ook denk ik dat deze onthulling mij misschien wel een lange ban gaat opleveren, maar de waarheid moet getoond worden. Het algemeen belang is op dit punt van grotere waarde dan mijn individuele belang.

Het begint op de frontpage van Fok. Daar stond vanochtend prominent een reclame-banner voor Mary Poppins. Mary Poppins(uiteraard) met een paraplu. We weten allemaal dat de paraplu een symbool is van de Illuminati. Dat hebben ze bij Google-ads goed geplaatst….
Zie:
Daarboven staat een banner van een nieuwe telefoonaanbieder, hebben jullie wel eens goed naar die banner gekeken? Duidelijkere verwijzingen naar de duivel kun je bijna niet bedenken zonder er een drietand bij te tekenen.

De servers van Fok worden gehost door True B.V., EUNetworks te Amsterdam. Een verwijzing naar de Europese Unie in de naam? Hmmmm… zet je toch aan het denken. Kijk eens naar de mooie ‘verlichting’ op hun website…… http://www.eunetworks.com/

Het BNW-forum is er dus om mensen voor te liegen. Dat is ook de reden dat zoveel van de conspiracy-believers hier samen komen. Hoe onzinniger de theorie, hoe meer ruimte er wordt gegeven om deze zonder enige onderbouwing te roepen. Op het moment dat je daar als non-believer tegenin gaat dan gaat je topic op slot, of wordt je gebanned. Allemaal om er voor te zorgen dat de believerbeweging zichzelf belachelijk en daarmee voor de massa ongeloofwaardig maakt.

Ik denk dan ook dat de instructies van de moderators van de illuminati afkomen, als zij er zelf niet gewoon toe behoren. Want zeg nou zelf, kijk eens naar de namen:
Bastard, duidelijk een verwijzing naar een niet van zuiver bloed zijnde persoon. Deels mens, deel reptillian misschien….? En Lavenderr. Lavendel wordt in sommige stromingen binnen de oude magie onder andere gebruikt om mannen impotent te maken. Misschien een verwijzing naar de plannen van de Illuminati om de wereldbevolking drastisch te doen inkrimpen? En dan de songtekst van de band Marillion (bekend van veel vrijmetselaarssymboliek), het nummer Lavender: 'When I am King, you will de Queen'. Tijdens dit nummer vormt de zanger van de band een pyramide met zijn handen. Zijn er misschien plannetjes gemaakt of hoge functies beloofd aan diegene binnen Fok die meewerken aan het complot?

Zie : http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=6366&page=153

Bovenstaande verklaart wat mij betreft waarom er zo partijdig wordt gemod en waarom alles binnen het BNW-forum er op gericht is om vooral de vaste aluminiumhoedjes alle ruimte te geven. De vaak ongefundeerde en wetenschappelijk onjuiste conclusies zorgen er voor dat vrijdenkers belachelijk worden gemaakt en wij trappen er allemaal in. Ik heb zelfs redenen om aan te nemen dat enkele van de vaste gasten gewoon bij het Fok team horen dat dit doel moet verwezenlijken. Het feit dat zij ook af en toe een waarschuwinkje krijgen, is part of the game.

Het draait allemaal om: http://en.wikipedia.org/wiki/Plausible_deniability

Mensen: open je ogen! Blijf niet langer slaafs meelopen met het BNW-forum maar creëer je eigen platform!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:35:10 #2
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_91697881
haha :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:35:28 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91697887
Ze zijn ons op het spoor.. ik moet nu alles ontkennen maar hoe?
Praat ik nu hardop?
The truth was in here.
pi_91697894
_O-
-
pi_91697979
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:35 schreef Bastard het volgende:
Ze zijn ons op het spoor.. ik moet nu alles ontkennen maar hoe?
Praat ik nu hardop?
Het is overduidelijk. EUnetworks vermeldt op de eigen website heel trots dat ze in 13(!!!) steden vertegenwoordigd zijn. Er is geen ontkenning meer mogelijk.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:43:38 #6
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91698036
godver je hebt nog gelijk ook. :'(
OPEN JE OGEN MENSEN! :o
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:46:32 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_91698095
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
-knip-
Blijf niet langer slaafs meelopen met het BNW-forum maar creëer je eigen platform!
}:|
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:53:50 #8
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91698222
ik vraag me af wat remlof's positie is in dit plaatje...
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_91698333
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:53 schreef opastokvis het volgende:
ik vraag me af wat remlof's positie is in dit plaatje...
Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof, een verwijzing naar de laatste poging van de Illuminati om één rijk te creëeren. Maar we moeten uitkijken met onze conclusies, althans, met in hoeverre we deze hardop benoemen. Er zijn hier krachten aan het werk die we niet kunnen controleren.

Tijdens het schrijven van mijn OP is mijn computer 2x vastgelopen...... Vermoedelijk omdat Google aan de hand van mijn zoekopdrachten kon bijhouden dat ik verbanden aan het leggen ben die verborgen moeten blijven.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:02:10 #10
135698 relmof
Sauerkraut und WIenerschnitzel
pi_91698382
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof, een verwijzing naar de laatste poging van de Illuminati om één rijk te creëeren. Maar we moeten uitkijken met onze conclusies, althans, met in hoeverre we deze hardop benoemen. Er zijn hier krachten aan het werk die we niet kunnen controleren.

Tijdens het schrijven van mijn OP is mijn computer 2x vastgelopen...... Vermoedelijk omdat Google aan de hand van mijn zoekopdrachten kon bijhouden dat ik verbanden aan het leggen ben die verborgen moeten blijven.
Dat zal je leren :6
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:05:56 #11
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91698469
quote:
Remlof is natuurlijk makkelijk om te vormen tot Relmof
Heb je weleens met hem gemaild?

Tevens: Synchromysticism

:)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91698557
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Heb je weleens met hem gemaild?

Tevens: Synchromysticism

:)

Nee, nooit mee gemaild. Hoezo? Krijg je in het Duits antwoord?
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:02 schreef relmof het volgende:

[..]

Dat zal je leren :6
Ik ben onder de indruk.....
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:15:20 #13
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91698704
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nee, nooit mee gemaild. Hoezo? Krijg je in het Duits antwoord?
Nein, aber seine E-mail Adresse ist relmof@[keine-Spam-bitte].de .
pi_91703831
@Hoppahoppa: hoppahoppa kun je vanaf nu wel vergeten whoehahahahahaha >:)
pi_91704013
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
Jij evil-witchqueen! _O_ _O_
pi_91704026
quote:

[..]

En dat zal niet het enige zijn wat binnenkort vastloopt. Be afraid, be very afraid 8-)
pi_91704229
Hahahahaha.

quote:
De servers van Fok worden gehost door True B.V., EUNetworks te Amsterdam. Een verwijzing naar de Europese Unie in de naam? Hmmmm zet je toch aan het denken. Kijk eens naar de mooie verlichting op hun website http://www.eunetworks.com/

Het BNW-forum is er dus om mensen voor te liegen.
Dit stuk is het beste stukje, beste conclusie in lange tijd hier. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2011 13:55:05 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:56:47 #18
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91704310
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
En dat zal niet het enige zijn wat binnenkort vastloopt. Be afraid, be very afraid 8-)
Je hebt Hoppahoppa impotent gemaakt?

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
En Lavenderr. Lavendel wordt in sommige stromingen binnen de oude magie onder andere gebruikt om mannen impotent te maken.
pi_91704400
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

Je hebt Hoppahoppa impotent gemaakt?

[..]

Dat heeft ze in ieder geval geprobeerd. Gelukkig heeft Lavendel alleen een rustgevende werking. Ik ga straks dus heerlijk relaxed Hoppahoppa-en. Eigenlijk is slome zomeravondsex een beetje gek bij dit weer, maar goed. Ik zal aan je denken Lavenderr, ik heb het toch aan jou te danken!!
pi_91704493
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:
Hahahahaha.

[..]

Dit stuk is het beste stukje, beste conclusie in lange tijd hier. ^O^
Het is zo makkelijk. Als je een beetje gaat zoeken dan kom je vanzelf iets tegen wat je viavia kunt linken aan iets duisters. Of verlicht, in dit geval. En dit was pas na 5 minuten onderzoek!!!

Ik ben nog op zoek naar de missing-link naar Obama, maar een beetje speuren op Linked-in naar de mensen achter EUnetworks en dan is dat ook zo gevonden.
pi_91705206
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is zo makkelijk. Als je een beetje gaat zoeken dan kom je vanzelf iets tegen wat je viavia kunt linken aan iets duisters. Of verlicht, in dit geval. En dit was pas na 5 minuten onderzoek!!!

Ik ben nog op zoek naar de missing-link naar Obama, maar een beetje speuren op Linked-in naar de mensen achter EUnetworks en dan is dat ook zo gevonden.
Ja, maar wat is je punt?
pi_91705353
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, maar wat is je punt?
Moet ik een punt hebben? Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om een complottheorie te bedenken en deze met dubieuze aannames, vage linkjes en halve waarheden te brengen op een manier die de 'echte complotdenkers' hier hanteren en ze vervolgens als feiten te presenteren.

Persoonlijk vind ik deze complottheorie stukken aannemelijker dan sommige anderen die op BNW worden gebracht als waarheid.
pi_91705480
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Moet ik een punt hebben? Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om een complottheorie te bedenken en deze met dubieuze aannames, vage linkjes en halve waarheden te brengen op een manier die de 'echte complotdenkers' hier hanteren en ze vervolgens als feiten te presenteren.

Persoonlijk vind ik deze complottheorie stukken aannemelijker dan sommige anderen die op BNW worden gebracht als waarheid.
Nou een punt niet persé, een doel lijkt me wel handig voor je iets post. ;)

Verder, ja maar dat is juist het uitgangspunt van sommige complotters.. De horde/schapen/massa/gewone man etc. kan volgens hun niet bevatten hoe het er echt aan toe gaat. Of willen het gewoon niet zien.

De complotters raken echt niet van slag van zo'n post/topic als deze hoor, dus ik snap je doel niet. :D
Verder heb je wel gelijk hoor, het is makkelijk overal een complot van te maken. Nu zelf nog de goede eruit halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2011 14:28:37 ]
pi_91705673
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nou een punt niet persé, een doel lijkt me wel handig voor je iets post. ;)

Verder, ja maar dat is juist het uitgangspunt van sommige complotters.. De horde/schapen/massa/gewone man etc. kan volgens hun niet bevatten hoe het er echt aan toe gaat. Of willen het gewoon niet zien.

De complotters raken echt niet van slag van zo'n post/topic als deze hoor, dus ik snap je doel niet. :D
Verder heb je wel gelijk hoor, het is makkelijk overal een complot van te maken. Nu zelf nog de goede eruit halen.
Ach nee. Een doel hoeft helemaal niet. En ik wil ook niemand van slag maken. Een beetje lol maken. Wat me wel tegenvalt is dat ik alles aantoon conform de regels van de complotters hier, maar dat er niemand met me meedenkt hoe we dit mysterieuze complot verder kunnen ontrafelen.
pi_91706574
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach nee. Een doel hoeft helemaal niet. En ik wil ook niemand van slag maken. Een beetje lol maken. Wat me wel tegenvalt is dat ik alles aantoon conform de regels van de complotters hier, maar dat er niemand met me meedenkt hoe we dit mysterieuze complot verder kunnen ontrafelen.
Verwacht je nu serieus dat Bastard en ik je gaan helpen in deze zoektocht? })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')