ik hoop dan ook dat je het hier verder bij laat.quote:
ho ho, zo, iemand voelt zich diep gekwetst.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Nee maar hij voegt niets toe, hij noemt de users in dit topic mensen die aan waanbeelden lijden. Dat noem ik geen discussie en voegt totaal niets toe.
Dat deed ik al dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
ik hoop dan ook dat je het hier verder bij laat.
Heb je mijn post hierboven wel gelezen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ho ho, zo, iemand voelt zich diep gekwetst.![]()
Ja, dat noem ik wel waanideen als je het niet eens feitelijk kan onderbouwen. Zo kan ik ook beweren dat de Mars-mannetjes het politiekbeleid op arde bepalen en dit nooit onderbouwen/bewijzen en als je mij dan accuseert van waanbeelden, kan ik ook daarop direct gaan happen
Er is hier geen monopolie, maar binnenkomen en dan zeggen dat mensen gek zijn voegt hoe dan ook niets toe. En dat heeft met monopolies niets te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat doen juist jullie met jullie monopolie op de waarheid.
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef Loppe het volgende:
Als ik zeg dat ik in God geloof, heb ik dan ook waanbeelden?
Wat doe jij in BNW? Leg dat eens uit met feitelijke onderbouwing.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ho ho, zo, iemand voelt zich diep gekwetst.![]()
Ja, dat noem ik wel waanideen als je het niet eens feitelijk kan onderbouwen. Zo kan ik ook beweren dat de Mars-mannetjes het politiekbeleid op arde bepalen en dit nooit onderbouwen/bewijzen en als je mij dan accuseert van waanbeelden, kan ik ook daarop direct gaan happen
Neequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef Loppe het volgende:
maar dat is sowieso het niveau van dit topic helaas. Hoe kan ik feitelijk op reageren als er nergens enige feiten zijn neergezet door de tegenstanders?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:13 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Even een samenvatting van je reacties in dit topic:
[..]
Wat een inzicht, wat een feiten, wat een weerlegging van feiten.
Het enige wat je doet is ridiculiseren en mensen aanvallen.
Voor de objectieve mens is dat wel duidelijk, jij staat niets eens open voor deze informatie.
WAT DOE JE DAN HIER IN BNW?
Ga lekker buiten spelen.
En dit is een statement zonder onderbouwing, beste medeposter, -denker en krantenlezer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
dat jullie versie van de feiten niet kan kloppen doodat het hoogstens irrationeel is en minstens vergezocht.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat deed ik al dus.
Tenzij je het nog een keer wilt citeren, dan gaan we er op in.
Ik weet het wel, simpel gezegd is het om zijn ego te strelen. Heb het er maar over met een psycholoog, ik garandeer je dat hij je een soortgelijke verklaring zal geven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat doe jij in BNW? Leg dat eens uit met feitelijke onderbouwing.
Daarom.quote:
Schrijf een mooie OP en open een topique, slimbo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef dikkebroekzak het volgende:
Zo kan ik ook beweren dat de Mars-mannetjes het politiekbeleid op arde bepalen en dit nooit onderbouwen/bewijzen en als je mij dan accuseert van waanbeelden, kan ik ook daarop direct gaan happen
jij doet nu heel erg kinderachtig. Je stelt me teleurquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Heb je mijn post hierboven wel gelezen?
Al zouden hier de Technische Universiteiten van Nederland samen komen om het verhaal te ondersteunen zou jij ze nog weten weg te trollen met je onzin. Ga toch spelen man.
Jij hebt een eerste post van TS niet gelezen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:19 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
maar dat is sowieso het niveau van dit topic helaas. Hoe kan ik feitelijk op reageren als er nergens enige feiten zijn neergezet door de tegenstanders?
Beetje nieuws of the wereld niveau.
TRUquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:20 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ik weet het wel, simpel gezegd is het om zijn ego te strelen. Heb het er maar over met een psycholoog, ik garandeer je dat hij je een soortgelijke verklaring zal geven.
Ja, (ik zou zelf niet weten hoe ik het zo mooi zou quoten als jij hier, misschien is mijn webbrowser niet geschikt).quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[quote]
Maar inderdaad. Misschien moet ik me maar eens wat meer in HAARP verdiepen. Weet er tot nu toe nog maar weinig van en eerlijk gezegd vind/vond ik het altijd maar onzin. Misschien moet ik daar van terugkomen. Weet het nog niet
Nee. Geloof zegt in pricipe ook al dat het niet perse feitelijk onderbouwd hoeft te zijn. Ik zie de relatie met waanbeelden dan ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef Loppe het volgende:
Jammer dat de waarheid je teleur stelt, maar dat was te verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij doet nu heel erg kinderachtig. Je stelt me teleur
ik had meer van je verwacht
Nou.. onsterfelijk ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, (ik zou zelf niet weten hoe ik het zo mooi zou quoten als jij hier, misschien is mijn webbrowser niet geschikt).
Maar als je een technische opleiding hebt gedaan, zul je helemaal opnieuw moeten beginnen en open moeten staan voor een andere benadering van m.n. elektronica en zwaartekracht.
Maar die trillingen- en golventheorie is juist weer wel heel nuttig, vooral in combinatie met astrologie (nee, geen astronomie).
Dus ... wees kritisch, net zoals jij dat ook bent met de benadering van al die fake TV beelden, waarmee je jezelf al op BNW onsterfelijk hebt gemaakt. Daarvoor nog steeds mijn oprechte waardering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |