abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108005723
Kun je mij even uitleggen waar jim stone zijn expertise ligt?
Hij was een succesvolle snack route vendor? en pianist met 2000 verkochte cd's.
Hij is geen autoriteit op het gebied van aardbevingen hij flanst wat stellingen in elkaar bij elkaar geraapt van het internet. Iedereen is freelance journalist hier maar ik verdien er geen geld mee.
pi_108005888
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nogmaals... lees je in wat precies een epicentrum is..
Seandai lag 130 kilometer hemelsbreed af, de zeebeving vond plaats 32 km onder de aardkorst

de Kobe aardbeving vond onder landbodem plaats, 16 km in de aardkorst en 20 km van het centrum van Kobe..
ook dar was overigens de grootste schade aan oude gebouwen, welke voor 1960 gebouwd waren en hier was het erg belangrijk dat Kobe een relatief oude stad was...

verder, er zijn een aantal structurele verschillen tusen het type landbeving in Kobe welke plaatsvond in en zijbreuk van de grote tektonische Pacifische platen en de zeebeving van 2011 welke in die pacifische plaat zelf plaatsvond .. de landbevingen hebben en veel grotere schade ten gevolg, ook al kan hu kracht minder zijn.
Op wikipedia (niet altijd betrouwbaar) vind ik:

Kobe:
• Aardbeving
• 20 sec.
• 20km van kobe
• 22km diep
• 6,8 Mw

Sendai (Fukushima)
• Zeebeving
• Veel naschokken
• 130km van Sendai
• 10km diep
• 7,9 - 9,0 Mw

Sendai was dus flink verder weg, onder zee, maar wel zwaarder en (ws) langer. Of je dan ook schade zou moeten zien agv de beving durf ik nog niet te zeggen.

Of Lissabon een goede vergelijking is vraag ik me af. Dat was (zeker technologisch gezien) een andere periode en men was er ook niet op bedacht (zoals men dat in Japan wel is). Overigens lijkt ook daar de schade vooral agv de vloedgolf te zijn geweest als ik me niet vergis.
pi_108006086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Daar ben ik druk mee bezig, maar ben er nog lang niet i.d.d. Thx voor je antwoord.
Kun jij mij uitleggen waarom Jim Stone ernaast zit als hij zegt dat er meerdere epicentra waren en dat deze niet in zee lagen?

[ afbeelding ]

Zien de seismische gegevens eruit als 'n normale aardbeving ?

[ afbeelding ]

[..]

Mocht je linkjes hebben met info hoe deze gegevens te interpreteren dan hou ik me aanbevolen.
Ik vraag me af of je dat op basis van die grafiekjes kan zeggen. Ik weet bijvoorbeeld niet waar ze gemeten zijn, of dit alle bekende metingen zijn etc.

Ook heb ik geen idee waar normaal de sterkste uitslag gemeten wordt (direct bij het epicentrum of juist iets verder) en of het onmogelijk is dat een grafiekje slechts één spike weergeeft. Wie weet is dat wel een spik agv de tsunami die wellicht (vanwege de eigenschappen van een grote plas water) maar één keer ontstaat.

Wil je dit netjes doen dan is er in elk geval nog wat werk te doen.
pi_108006143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef thesiren.nl het volgende:
Kun je mij even uitleggen waar jim stone zijn expertise ligt?
Hij was een succesvolle snack route vendor? en pianist met 2000 verkochte cd's.
Hij is geen autoriteit op het gebied van aardbevingen hij flanst wat stellingen in elkaar bij elkaar geraapt van het internet. Iedereen is freelance journalist hier maar ik verdien er geen geld mee.
Ik vind dit altijd een beetje onzinnige vragen. Experts liegen vaak genoeg, en ook zonder een diploma kan je ergens goed in zijn.

Ik zou de focus liever bij de inhoud houden en proberen het zelf te begrijpen, anders wordt het grotendeels een aanname-/geloofsspelletje. Dat is weinig waard.
pi_108006283
Ik zie alleen maar aannames bij die gast :
1. Japan offers to enrich uranium for Israel's GREAT SATAN, Iran

2. Immediately, Israel sets up front companies masquerading as security companies, and one of them succeeds in getting a security contract at a Japanese nuclear facility. 4 months later the Dimona Dozen shows up, and under the cover of a security contract gets unlimited access to the heart of Fukushima. They plant the virus, install real cameras outside the facility, and functional poorly disguised nuke cameras inside the facility. In addition to this, they install an unauthorized data connection to allow control of all the guts of the facility via the virus. (they admitted to this connection, as discussed later on this page)

3. After installing Stuxnet and the nukes they scram

4. Israel waits for one of the many natural quakes in Japan to provide cover for a tsunami bomb, and they already have it at the bottom of the Japan trench. VLF communications are established with the bomb to penetrate the water. David in Dimona gets seismic reading from Japan. 6.67 in progress, BOOM. (new evidence shows the quake most likely was not natural)

Tsunami comes in, swamps stuxnet infected power plant, direct video feed from legitimate cameras security company installed gets to David via totally unauthorized channel, and David knows just when to cut the generators off. Others on the team do all they can to counteract measures taken by the employees at fukushima, who are unaware an attack is taking place and do not understand why everything is going crazy

5. Israeli Prime Minister calls Japan, and says TAKE THAT for offering help to Iran, and ya know, there are FIVE MORE NUKES in the ocean off the coast of Japan, and we are going to set those off and destroy your coastal cities if you do not forget that 6.67, and say it was a 9 to cover for tsunami effects. AND NOW we are going to make your people DEMAND you move away from nuclear power so you can NEVER threaten us like that again. We are BLOWING UP FUKUSHIMA DIIACHI and you are going to go along with whatever story we tell you to. SO THERE
:'(
de ene keer zijn het nukes de andere keer is het haarp. :'(
je zou je eens moeten verdiepen in hoe vaak die vent zichzelf tegenspreekt, voor je dit als bewijs voor je stelling gebruikt.
pi_108006833
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108007347
Wat maakt dat uit dat japan uranium voor iran wilde verrijken, Iran wil zelf uranium verrijken ze hebben de japanners daar niet voor nodig. De Fransen hebben hetzelfde aangeboden.
Maar geloof jij er in dat Israël die centrales heeft opgeblazen? Want dan ben ik klaar hier.

[ Bericht 11% gewijzigd door thesiren.nl op 15-02-2012 15:11:56 ]
pi_108007735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat maakt dat uit dat japan uranium voor iran wilde verrijken, Iran wil zelf uranium verrijken ze hebben de japanners daar niet voor nodig. De Fransen hebben hetzelfde aangeboden.
Maar geloof jij er in dat Israël die centrales heeft opgeblazen? Want dan ben ik klaar hier.

Sommigen hier schuiven zelfs natuurrampen in de schoenen van Israël.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:23:59 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108008067
Het is wellicht wat kortzichtig, maar toch. Als een dergelijk verhaal de suggestie wekt dat een mushroomcloud alleen veroorzaakt kan worden door een nucleaire explosie vrees ik voor de rest van het verhaal... Is er iemand die die vrees weg kan halen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108008211
Ja er was nucleair materiaal en ja er was een explosie. Dat wil niet zeggen dat er een nucleaire explosie was. Dat zou een valse aanname zijn.
pi_108008240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sommigen hier schuiven zelfs natuurrampen in de schoenen van Israël.
Wist jij niet dat Israël er ook voor heeft gezorgd dat de Elfstedentocht niet doorging :(

Maaruh: Goed topic :)
pi_108008339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wist jij niet dat Israël er ook voor heeft gezorgd dat de Elfstedentocht niet doorging :(

Maaruh: Goed topic :)
Zelfs invloed op het klimaat hier :o :o :o
Goed topic. Nare TT.
pi_108008494
Wisten jullie dat Azrael van de Smurfen een Mossad agent is. Zijn naam zegt het al. True story.
pi_108008549
quote:
4s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef HyperViper het volgende:
Wisten jullie dat Azrael van de Smurfen een Mossad agent is. Zijn naam zegt het al. True story.
En zijn tweede naam is zeker Shalom? There you go :{
pi_108008766
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef thesiren.nl het volgende:
Ja er was nucleair materiaal en ja er was een explosie. Dat wil niet zeggen dat er een nucleaire explosie was. Dat zou een valse aanname zijn.
Dat zou een aanname zijn, pas als de aanname bewezen is niet juist te zijn, is de aanname vals.

Logica voor dummies. :')
pi_108008844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.....Maaruh: Goed topic :)
Dat zonder meer :Y
pi_108008955
quote:

Waarom noem je dit dan 'n aanname ?

Ik weet nog niet wat ik moet geloven, (nogmaals ook mij kost het moeite om zoiets voor mogelijk te houden) ik luister vnl naar wat anderen er over te zeggen hebben ( zoals de nog geheel niet besproken uitspraak van Gundersen, dat waterstof niet op deze manier kan detoneren) daarom dit topic. Als experts twijfelen aan de officiele lezing ga ik me erin verdiepen.

Overigens is dat slechts 'n gedeelte van dit topic, imho is er voldoende andere info die tot nadenken stemt. Dus laat je aub niet weggjagen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108009328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Waarom noem je dit dan 'n aanname ?

Ik weet nog niet wat ik moet geloven, (nogmaals ook mij kost het moeite om zoiets voor mogelijk te houden) ik luister vnl naar wat anderen er over te zeggen hebben ( zoals de nog geheel niet besproken uitspraak van Gundersen, dat waterstof niet op deze manier kan detoneren) daarom dit topic. Als experts twijfelen aan de officiele lezing ga ik me erin verdiepen.

Overigens is dat slechts 'n gedeelte van dit topic, imho is er voldoende andere info die tot nadenken stemt. Dus laat je aub niet weggjagen.
.... idd
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:00:47 #69
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108009624
Nou TS, waarom kom je met dit soort absurde beweringen in de OP als je geen kritiek wilt? Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben en verder zie ik geen onderbouwing in de OP maar enkele links naar vage sites van het Niveau- telegraaf of zo. Kortom, niet serieus te nemen.

Misschien zelfs te absurd voor BNW want het gaat om de onderbouwing. :{w
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108009663
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef dikkebroekzak het volgende:
Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben
Omdat jij het zegt? Stel je niet aan. Dat kan prima.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:03:16 #71
354945 dikkebroekzak
pi_108009730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Omdat jij het zegt? Stel je niet aan. Dat kan prima.
Nee, omdat onderbouwing. Schiet op.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108010081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En zijn tweede naam is zeker Shalom? There you go :{
Grappig dat je het zegt.

Ben Shalom Bernanke heet ook Shalom van zijn tweede naam, en is president van de Federal Reserve. Net als zijn voorganger Grünspan heeft hij een Joodse achtergrond, en samen met onder andere Lloyd Blankfein - die ook Joods is - heeft hij een flink aantal teugels van het monetaire systeem in handen.
pi_108010139
quote:

Want? Israël is heilig en dus weiger jij in een dergelijke richting uit te denken?

Wat geloven betreft: het lijkt mij vooral slim om de feiten te onderzoeken, in plaats van maar zomaar dingen te geloven of weg te lopen omdat anderen dat doen.
pi_108010492
Ik vind het diep in en in triest dat iedere ramp die op de wereld gebeurt door conspiracy theoristen word misbruikt om goedgelovige zieltjes aan de gekste theorien te helpen.
Hetzij om websites te promoten dan wel om advertenties te verkopen of goud te verkopen.
Het is compleet zonder respect voor de slachtoffers van die rampen en voorziet alleen maar in een lawine van stront die ze informatie noemen, maar alleen maar desinformatie is.
pi_108010515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik vind het diep in en in triest dat iedere ramp die op de wereld gebeurt door conspiracy theoristen word misbruikt om goedgelovige zieltjes aan de gekste theorien te helpen.
Hetzij om websites te promoten dan wel om advertenties te verkopen of goud te verkopen.
Het is compleet zonder respect voor de slachtoffers van die rampen en voorziet alleen maar in een lawine van stront die ze informatie noemen, maar alleen maar desinformatie is.
Dan donder je op naar een ander subforum. Jankbal. Tevens is de term conspiracy theorist iets voor een verstandelijk gehandicapte om te gebruiken, of geloof jij niet dat samenzweringen bestaan?
pi_108010659
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef dikkebroekzak het volgende:
Nou TS, waarom kom je met dit soort absurde beweringen in de OP als je geen kritiek wilt? Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben en verder zie ik geen onderbouwing in de OP maar enkele links naar vage sites van het Niveau- telegraaf of zo. Kortom, niet serieus te nemen.

Misschien zelfs te absurd voor BNW want het gaat om de onderbouwing. :{w
Ik wil juist graag kritiek. Maar dan graag wel inhoudelijk. De post van RFM vind ik 'n goed bijvoorbeeld. Ik post en lees hier om te leren.
Ik beweer helemaal niet dat Japanse autoriteiten dit gepland hebben.
Ik beweer wel dat ze misdadig hebben gehandeld door b.v. de Amerikaanse millitairen wel te waarschuwen en hun eigen burgers niet.

Vage telegraafbron;
http://www.abc.net.au/am/content/2012/s3410883.htm
Eisenhower1961.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:26:52 #77
354945 dikkebroekzak
pi_108010723
quote:
_O_

I second this.

Het zijn óf aandachtshoeren óf gelddorstige oplichters die het niet schuwen een leuk duitje te verdienen over de rug van een ander. :{
― Albert Einstein
pi_108010860
Als er een reden is voor israel om iran aan te vallen is het omdat iran van de dollar af wil en niet omdat ze nukes willen.
pi_108010865
quote:
IMO zijn wij allemaal slachtoffer van deze ramp. Ook mijn kostbaarste " bezit ".( mijn kinderen)
Ik zeg n.b. dat het zelfs mij moeite kost om te veronderstellen dat er mensen zijn de tot zoiets in staat zouden zijn. En ik verdien er geen cent aan hoor. Sterker, ik steek er kostbare tijd in.
En nogmaals de " nuke theorie " zo zal ik hem maar noemen is maar 'n klein gedeelte van dit topic, de rol van de media en autoriteiten in deze vind ik ook bijzonder kwalijk.
Eisenhower1961.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:30:14 #80
354945 dikkebroekzak
pi_108010879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik wil juist graag kritiek. Maar dan graag wel inhoudelijk. De post van RFM vind ik 'n goed bijvoorbeeld. Ik post en lees hier om te leren.
Ik beweer helemaal niet dat Japanse autoriteiten dit gepland hebben.
Ik beweer wel dat ze misdadig hebben gehandeld door b.v. de Amerikaanse millitairen wel te waarschuwen en hun eigen burgers niet.

Vage telegraafbron;
http://www.abc.net.au/am/content/2012/s3410883.htm
Ah, dan was de OP best onduidelijk. Maar goed, dat laatste over die foute waarschuwing van de overheid kan ik me weleens in vinden. Maw dat sluit ik niet uit.
― Albert Einstein
pi_108011075
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:30 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ah, dan was de OP best onduidelijk. Maar goed, dat laatste over die foute waarschuwing van de overheid kan ik me weleens in vinden. Maw dat sluit ik niet uit.
Eensch, ik vond het best lastig om 'n OP te maken, doe dat zelden. Deze ramp heeft bovendien zoveel aspecten en we zitten er nog middenin.
Als v.b.en van manipulatie door de media postte ik de BBC docu als v.b. maar kan zijn dat dit ondersneeuwt door de extreme theorie van Jim Stone en Co.
Eisenhower1961.
pi_108011307
quote:
Wel ik heb nieuws voor jou: :(

Als jij als goedgelovig zieltje de standaard media wilt blijven geloven, dan doe je dat maar.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere mensen die elkaar de ruimte geven om afwijkende meningen, bizarre opties en onverwachte meldingen te bespreken, ook al zijn ze het ook onderling vaak oneens

Verder heb ik geen boodschap aan je eigen onrespectabele woorden gericht op de users in dit BNW-forum die de vrijheid hebben om te mogen lezen wat ze willen en er niet van gediend zijn door de eerste beste suf-pilaar te laten voorschrijven dat er in BNW een lawine aan stront staat. :')

kom aub niet aan met zo'n huichelachtige kreet met "respect voor de slachtoffers", }:|
pi_108011929
Wat is een suf pilaar? En die lawine aan stront gaat over jim stone die het de ene keer over haarp dan over nukes en de mossad heeft. Ik zit er tussenin de gewone media geven niet vaak goede info en jimstone schrijft fictie alsof het werkelijkheid is.
Jullie hebben toch wel door dat het bnw hoekje ook een tak van industrie is waar mensen geld verdienen?

[ Bericht 88% gewijzigd door thesiren.nl op 15-02-2012 16:58:29 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:05:44 #84
354945 dikkebroekzak
pi_108012462
Maar TS, ben je ook toevallig 9/11 komplotter (ik zeg hiermee niet dat er een zekere mate van waarheid er niet in berust). Geloof jij ook in Big Foot? Of UFO/vliegende schotel theoriën?

Ik vraag me af of BNWers niet weleens last hebben van waanideëen.
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:12:20 #85
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_108012765
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ja we leiden aan het waanidee dat in dit subforum er belachlijk veel ruimte is voor oneliners. :Y
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:14:23 #86
354945 dikkebroekzak
pi_108012839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja we leiden aan het waanidee dat in dit subforum er belachlijk veel ruimte is voor oneliners. :Y
Maar ga daar eens inhoudelijk op in. Niet de vorm, maar de inhoud. Ik wacht.
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:15:23 #87
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_108012872
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:14 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Maar ga daar eens inhoudelijk op in. Niet de vorm, maar de inhoud. Ik wacht.
Inhoudelijk ingaan op de uitspraak dat alle BNW- ers hetzelfde zijn :?
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_108013154
quote:
Dit domme, niet-onderbouwde gejank voegt voor niemand iets toe. Wat let je om een krant te kopen en verder je mond te houden?
pi_108013278
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

_O_

I second this.

Het zijn óf aandachtshoeren óf gelddorstige oplichters die het niet schuwen een leuk duitje te verdienen over de rug van een ander. :{
En alle jankers zoals jij worden zeker betaald door de reguliere media die hun marktaandeel zien teruglopen :')

Natuurlijk zitten er gelddorstige aandachtshoeren tussen de alternatieve media, maar waarom je daarom niet meer zelf zou mogen nadenken of een paar vragen mag stellen ontgaat me.

Bovendien is bij de reguliere media het waarheidsgehalte ook vaak bedroevend laag. Er zijn al zoveel voorbeelden geweest van manipulatie en bedrog dat je, als je nog steeds met die bende wegloopt, niet meer serieus te nemen bent voor iedereen die zijn hersens ook maar een klein beetje gebruikt.
pi_108013299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Als er een reden is voor israel om iran aan te vallen is het omdat iran van de dollar af wil en niet omdat ze nukes willen.
Want Iran met nukes zou Israël niets uitmaken?

Overigens wil Iran wel degelijk van de dollar af, zoals je misschien wist.
pi_108013320
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar TS, ben je ook toevallig 9/11 komplotter (ik zeg hiermee niet dat er een zekere mate van waarheid er niet in berust). Geloof jij ook in Big Foot? Of UFO/vliegende schotel theoriën?

Niet helemaal de plek voor deze discussie, maar goed..Je goed recht dat te vragen. Ik weet dat ik me kwetsbaar maak door eerlijk antwoord te geven. so be it.
Over 9-11 kan ik kort zijn, ik acht het voor 99% zeker dat 9-11 niet alleen veroorzaakt kan zijn door 19 arabieren met stanleymessen.

Ik heb zelf tot 3 maal toe 'n " encounter " meegemaakt.(al eerder hier op Fok met anderen gedeeld) Wat ik gezien heb valt voor mij iig niet onder het bij mij bekende luchtverkeer. Bigfoot heb ik nooit gezien dus daar durf ik niet zo stellig over te zijn.

Het enige waanidee waar ik me aan vasthoud is dat 99% van de mensheid (zo niet meer) in 1e instantie het beste met elkaar voorheeft.
Eisenhower1961.
pi_108013358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef thesiren.nl het volgende:

Jullie hebben toch wel door dat het bnw hoekje ook een tak van industrie is waar mensen geld verdienen?
Hey, nog een complot. Mensen die dingen schrijven en net doen of ze de waarheid brengen zijn stiekem op onze centen uit.

Ja, dat wisten we, maar dan hoef je nog niet zo te gaan huilen als we een bepaalde hypothese onderzoeken die jou om de een of andere reden niet ligt.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:30:43 #93
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_108013437
Jongens er zijn mensen die wel waarderen wat jullie posten.
Geweldig topic en goede informatie.

Laat je vooral niet geestelijk in de maling nemen door mensen die note bene in hun nicknaam aantonen dat ze ouder dan 35 zijn. Note bene mensen die hun moderatie hebben toegewezen gekregen, omdat ze door Fok! werden gezien als mensen die gesprekken en discussies in goede banen kunnen leiden.

Lachwekkend! Nee meer dan dat! RONDUIT BESCHAMEND! Het zijn de kankergezwellen van dit forum (leest lekker weg hé?) en helaas zijn ze niet meer te helen door een discussie.

Het ergste is nog, dat in een topic als dit, mensen zichzelf sowieso als wandelende schietschijf neerzetten voor de mensen die zichzelf 'slimmer' achten, omdat ze denken dat de wetenschap hun de juiste instrumenten heeft gegeven. Mensen die geen idee hebben van wat gaande is. Mensen in de ban van de beperking van wetenschap. Of mensen die doelbewust de hakken in het zand zetten, besef, die zijn er ook. Soms hebben ze zelf niet door hoe gestuurd ze worden door de maatschappij. Ze zijn een verlengstuk geworden van alles wat 'gevestigd' is.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik ga deze even volgen. Altijd mooi om te zien hoe alle kneuzen de meest waanzinnige theorien verzinnen die werkelijk nergens op gebasseerd zijn.
Het is SCHANDALIG dat een mod dit soort discussies toe laat!
Ik ben dit zat! De bekende mensen weten dat ik me heb terug getrokken om dit soort discussies onacceptabele reacties teweeg brengen.
Natuurlijk is het altijd de schuld van diegene die terug reageert.. want het is nou net diegene die beter had moeten weten. En deze omgekeerde psychologie vinden we continu terug in onze samenleving. Hij is ermee besmeurt, doordrenkt en ermee opgegroeit.

Wie haalt het in zijn hoofd om hier binnen te komen, TOTAAL geen idee te hebben waar dit over gaat (buiten de bekende wetenschappelijke, voor- en uitgekauwde feiten) en dan te gaan roepen dat TS bij voorbaat een kneus is. Nee niet zomaar een kneus, een kneus die opzettelijk de meest waanzinnige theorieën verzint.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mooi gesproken.

Wat moet het motief ook zijn? Ach het is mooi weer we krijgen een vloedgolf laten we eens een kerncentrale opblazen gewoon voor fun? Leuk voor later? Hiroshima en Nagasaki waren al te lang geleden?
Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!
Het lijkt me dat de mede moderators op zijn minst de post hadden kunnen weghalen om zo de discussie niet uiteindelijk op pagina 4 pas weer in rails te krijgen.
En waarom is het weer in rails? Door de TS!! En omdat de losgeslagen idioot van een moderator verdwenen is, is er weer adem ruimte voor de mensen die maar al te graag de discussie aan willen gaan. Mensen die maar al te graag antwoorden zouden willen geven.. want het zijn juist die mensen die jouw vraag net zo serieus nemen. Waarom? Omdat zij er misschien niet over na hadden gedacht en het weer nieuwe details kan belichten die voor andere alleen maar meer doorslag geven in de waarheid van theorie! Dat geeft alleen maar meer voer om een theorie waterdicht te maken!

Vervolgens wordt een topic volgespekt met de meest ridicule idioten die ook een fok! account hebben aangemaakt! En.. raad eens? Iedereen mag posten wat die wil! Dit is namelijk geen bewezen forum!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:35 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Misschien waren het wel racistische aliens die iets tegen japanners hebben en de vloedgolf hebben veroorzaakt en net daarvoor met hun laser vanuit outerspace de boel tot ontploffing hebben gebracht. Het zou kunnen toch?

Kom op zeg, ik heb aardig wat contacten in japan aangezien ons bedrijf daar ook zit en dit gaat wel heel erg ver. Het is al erg genoeg dat het een tragisch ongeluk is.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
Typische BNW _O- Het gekke verzinnen van het normale
De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..
LEUGENS! De mensen die hier topics posten, zijn de mensen die lezen. De overige doen bijna niets. Dat is niet erg, iedereen heeft een drukke baan (hoewel.. sommige) en iedereen heeft weinig tijd.. het gaat er alleen om, beweer ook niet dat je jezelf inleest!

Misschien is de intentie van de mensen die zoveel negativiteit weten te pompen in zo'n topic ook wel duidelijk als je gaat ontleden waar hun kennis echt zit:

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Die is er wel. Wij hebben daar zo'n 3500 vestigingen en als ik me niet vergis lag meer dan de helft daar van op zijn gat.
Het is de "HET KAN NIET ZO WANT IN WEET HET BETER" factor.
Iets wat we wat mij betreft vanaf vandaag eruit mogen slaan. Letterlijk.
Het zou sommige mensen goed doen, ze hebben namelijk te lang het idee gehad dat we in een samenleving leven waarin we beschermd worden om te kunnen zeggen wat we willen omdat dit goed zou zijn voor ons allen. Maar als je nou jarenlang (desalniet expres) mee hebt lopen liegen? Wat maakt dat van jou? Een oliedomme mee loper.. een gevaar..
Het is tijd om de stress in onze lichaam om te zetten in rust.. rust geeft je de mogelijkheid om na te denken.
Ik typ dit in alle rust, ik vraag me af hoe die rust bij sommige van jullie zit. Pak je rust, ga dan pas opzoek naar antwoorden. Gestressed discussieren leidt tot ruzies. Ruzies leiden tot grotere wrijving en onbegrip.

Niet begrepen waar je moest zoeken? Simpel, alles was hierin te vinden, en stond op pagina 1:

Geen idee waar je naar kijkt? Technologie van Nikola Tesla, de grootste uitvinder van vorige eeuw. Het grootste geheim van de vorige eeuw.
Helaas wil men niet beseffen dat onze wereld in de grip is van slechte mensen met slechte agenda's.
Het zijn de goede mensen die hebben mogelijk gemaakt dat je hier deze woorden kunt lezen en vrij kunt praten erover.. laat dit zo houden.. hou je ogen open.

Ik wil zoek en wil geen reactie, ik post dit omdat het nodig is.
Kijk naar de titel van het topic en discussier hierover! Nergens anders.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:30:55 #94
354945 dikkebroekzak
pi_108013444
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Dit domme, niet-onderbouwde gejank voegt voor niemand iets toe. Wat let je om een krant te kopen en verder je mond te houden?
Jij komt erg hard en onsympathiek over. Alsof alleen jouw mening geldt en dat van andersdenkenden niet.

Nieuwskranten bestaan er honderden jaren, al is het waarheidsgehalte daarvan de laatste paar decennia iets gaan boeten aan de uitvinding van propaganda, het neemt niet weg dat de meerderheid van hun contributies aannemelijk waar zijn.

Itt de reputatie van de ietwat schreeuwerig overkomende komplottheorie-aanhangers.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorie
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:35:17 #95
354945 dikkebroekzak
pi_108013563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Niet helemaal de plek voor deze discussie, maar goed..Je goed recht dat te vragen. Ik weet dat ik me kwetsbaar maak door eerlijk antwoord te geven. so be it.
Over 9-11 kan ik kort zijn, ik acht het voor 99% zeker dat 9-11 niet alleen veroorzaakt kan zijn door 19 arabieren met stanleymessen.

Ik heb zelf tot 3 maal toe 'n " encounter " meegemaakt.(al eerder hier op Fok met anderen gedeeld) Wat ik gezien heb valt voor mij iig niet onder het bij mij bekende luchtverkeer. Bigfoot heb ik nooit gezien dus daar durf ik niet zo stellig over te zijn.

Het enige waanidee waar ik me aan vasthoud is dat 99% van de mensheid (zo niet meer) in 1e instantie het beste met elkaar voorheeft.
'Nuff said. 8-)
― Albert Einstein
pi_108013607
quote:
4s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef Ticker het volgende:

Laat je vooral niet geestelijk in de maling nemen door mensen die note bene in hun nicknaam aantonen dat ze ouder dan 35 zijn. Note bene mensen die hun moderatie hebben toegewezen gekregen, omdat ze door Fok! werden gezien als mensen die gesprekken en discussies in goede banen kunnen leiden.

Lachwekkend! Nee meer dan dat! RONDUIT BESCHAMEND! Het zijn de kankergezwellen van dit forum (leest lekker weg hé?) en helaas zijn ze niet meer te helen door een discussie.

Het ergste is nog, dat in een topic als dit, mensen zichzelf sowieso als wandelende schietschijf neerzetten voor de mensen die zichzelf 'slimmer' achten, omdat ze denken dat de wetenschap hun de juiste instrumenten heeft gegeven. Mensen die geen idee hebben van wat gaande is. Mensen in de ban van de beperking van wetenschap. Of mensen die doelbewust de hakken in het zand zetten, besef, die zijn er ook. Soms hebben ze zelf niet door hoe gestuurd ze worden door de maatschappij. Ze zijn een verlengstuk geworden van alles wat 'gevestigd' is.

[..]

Ik ben dit zat! De bekende mensen weten dat ik me heb terug getrokken om dit soort discussies onacceptabele reacties teweeg brengen.
Natuurlijk is het altijd de schuld van diegene die terug reageert.. want het is nou net diegene die beter had moeten weten. En deze omgekeerde psychologie vinden we continu terug in onze samenleving. Hij is ermee besmeurt, doordrenkt en ermee opgegroeit.

Wie haalt het in zijn hoofd om hier binnen te komen, TOTAAL geen idee te hebben waar dit over gaat (buiten de bekende wetenschappelijke, voor- en uitgekauwde feiten) en dan te gaan roepen dat TS bij voorbaat een kneus is. Nee niet zomaar een kneus, een kneus die opzettelijk de meest waanzinnige theorieën verzint.

[..]

Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!
Het lijkt me dat de mede moderators op zijn minst de post hadden kunnen weghalen om zo de discussie niet uiteindelijk op pagina 4 pas weer in rails te krijgen.
En waarom is het weer in rails? Door de TS!! En omdat de losgeslagen idioot van een moderator verdwenen is, is er weer adem ruimte voor de mensen die maar al te graag de discussie aan willen gaan. Mensen die maar al te graag antwoorden zouden willen geven.. want het zijn juist die mensen die jouw vraag net zo serieus nemen. Waarom? Omdat zij er misschien niet over na hadden gedacht en het weer nieuwe details kan belichten die voor andere alleen maar meer doorslag geven in de waarheid van theorie! Dat geeft alleen maar meer voer om een theorie waterdicht te maken!

Vervolgens wordt een topic volgespekt met de meest ridicule idioten die ook een fok! account hebben aangemaakt! En.. raad eens? Iedereen mag posten wat die wil! Dit is namelijk geen bewezen forum!

[..]

[..]

De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..
LEUGENS! De mensen die hier topics posten, zijn de mensen die lezen. De overige doen bijna niets. Dat is niet erg, iedereen heeft een drukke baan (hoewel.. sommige) en iedereen heeft weinig tijd.. het gaat er alleen om, beweer ook niet dat je jezelf inleest!

Misschien is de intentie van de mensen die zoveel negativiteit weten te pompen in zo'n topic ook wel duidelijk als je gaat ontleden waar hun kennis echt zit:

[..]

Het zou sommige mensen goed doen, ze hebben namelijk te lang het idee gehad dat we in een samenleving leven waarin we beschermd worden om te kunnen zeggen wat we willen omdat dit goed zou zijn voor ons allen. Maar als je nou jarenlang (desalniet expres) mee hebt lopen liegen? Wat maakt dat van jou? Een oliedomme mee loper.. een gevaar..
Het is tijd om de stress in onze lichaam om te zetten in rust.. rust geeft je de mogelijkheid om na te denken.
Ik typ dit in alle rust, ik vraag me af hoe die rust bij sommige van jullie zit. Pak je rust, ga dan pas opzoek naar antwoorden. Gestressed discussieren leidt tot ruzies. Ruzies leiden tot grotere wrijving en onbegrip.

Niet begrepen waar je moest zoeken? Simpel, alles was hierin te vinden, en stond op pagina 1:

Geen idee waar je naar kijkt? Technologie van Nikola Tesla, de grootste uitvinder van vorige eeuw. Het grootste geheim van de vorige eeuw.
Helaas wil men niet beseffen dat onze wereld in de grip is van slechte mensen met slechte agenda's.
Het zijn de goede mensen die hebben mogelijk gemaakt dat je hier deze woorden kunt lezen en vrij kunt praten erover.. laat dit zo houden.. hou je ogen open.

Goed punt Ticker. Wat ben je toch een held. Jammer alleen dat 90% van je post eigenlijk in FB beter op zijn plaats was geweest.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:36:54 #97
354945 dikkebroekzak
pi_108013612
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:26 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

En alle jankers zoals jij worden zeker betaald door de reguliere media die hun marktaandeel zien teruglopen :')

Natuurlijk zitten er gelddorstige aandachtshoeren tussen de alternatieve media, maar waarom je daarom niet meer zelf zou mogen nadenken of een paar vragen mag stellen ontgaat me.

Bovendien is bij de reguliere media het waarheidsgehalte ook vaak bedroevend laag. Er zijn al zoveel voorbeelden geweest van manipulatie en bedrog dat je, als je nog steeds met die bende wegloopt, niet meer serieus te nemen bent voor iedereen die zijn hersens ook maar een klein beetje gebruikt.
Lees eens mijn reactie een paar posts na de jouwe. Ik had dit getypt zonder de jouwe gelezen te hebben. En kijk dan ook naar mijn stuk over waarheidsgehalte.
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:41:12 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108013765
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:44:24 #99
354945 dikkebroekzak
pi_108013896
quote:
4s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

je scheert ons allen over een kam. Mede door mij en een paar anderen is de discussie weer op gang gekomen. Door ons collectief meewerken dus.

En toch hang jij de pessimist uit.
― Albert Einstein
pi_108013905
Ik blijf dit topic wel volgen. Ik heb het te druk om alle links in de OP te lezen, maar mochten de 'aanwijzingen' op een geordende manier worden behandeld, dan zal ik mijn steentje zeker bijdragen. Helaas ontbreekt het daar vaak aan bij dit soort topics.

Ik kijk in ieder geval uit naar de vicsim-foto's.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')