Op wikipedia (niet altijd betrouwbaar) vind ik:quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nogmaals... lees je in wat precies een epicentrum is..
Seandai lag 130 kilometer hemelsbreed af, de zeebeving vond plaats 32 km onder de aardkorst
de Kobe aardbeving vond onder landbodem plaats, 16 km in de aardkorst en 20 km van het centrum van Kobe..
ook dar was overigens de grootste schade aan oude gebouwen, welke voor 1960 gebouwd waren en hier was het erg belangrijk dat Kobe een relatief oude stad was...
verder, er zijn een aantal structurele verschillen tusen het type landbeving in Kobe welke plaatsvond in en zijbreuk van de grote tektonische Pacifische platen en de zeebeving van 2011 welke in die pacifische plaat zelf plaatsvond .. de landbevingen hebben en veel grotere schade ten gevolg, ook al kan hu kracht minder zijn.
Ik vraag me af of je dat op basis van die grafiekjes kan zeggen. Ik weet bijvoorbeeld niet waar ze gemeten zijn, of dit alle bekende metingen zijn etc.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Daar ben ik druk mee bezig, maar ben er nog lang niet i.d.d. Thx voor je antwoord.
Kun jij mij uitleggen waarom Jim Stone ernaast zit als hij zegt dat er meerdere epicentra waren en dat deze niet in zee lagen?
[ afbeelding ]
Zien de seismische gegevens eruit als 'n normale aardbeving ?
[ afbeelding ]
[..]
Mocht je linkjes hebben met info hoe deze gegevens te interpreteren dan hou ik me aanbevolen.
Ik vind dit altijd een beetje onzinnige vragen. Experts liegen vaak genoeg, en ook zonder een diploma kan je ergens goed in zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef thesiren.nl het volgende:
Kun je mij even uitleggen waar jim stone zijn expertise ligt?
Hij was een succesvolle snack route vendor? en pianist met 2000 verkochte cd's.
Hij is geen autoriteit op het gebied van aardbevingen hij flanst wat stellingen in elkaar bij elkaar geraapt van het internet. Iedereen is freelance journalist hier maar ik verdien er geen geld mee.
Twijfel je aan deze bronen ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik zie alleen maar aannames bij die gast :
1. Japan offers to enrich uranium for Israel's GREAT SATAN, Iran
Sommigen hier schuiven zelfs natuurrampen in de schoenen van Israël.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat maakt dat uit dat japan uranium voor iran wilde verrijken, Iran wil zelf uranium verrijken ze hebben de japanners daar niet voor nodig. De Fransen hebben hetzelfde aangeboden.
Maar geloof jij er in dat Israël die centrales heeft opgeblazen? Want dan ben ik klaar hier.
Wist jij niet dat Israël er ook voor heeft gezorgd dat de Elfstedentocht niet doorgingquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen hier schuiven zelfs natuurrampen in de schoenen van Israël.
Zelfs invloed op het klimaat hierquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wist jij niet dat Israël er ook voor heeft gezorgd dat de Elfstedentocht niet doorging
Maaruh: Goed topic
En zijn tweede naam is zeker Shalom? There you goquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef HyperViper het volgende:
Wisten jullie dat Azrael van de Smurfen een Mossad agent is. Zijn naam zegt het al. True story.
Dat zou een aanname zijn, pas als de aanname bewezen is niet juist te zijn, is de aanname vals.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef thesiren.nl het volgende:
Ja er was nucleair materiaal en ja er was een explosie. Dat wil niet zeggen dat er een nucleaire explosie was. Dat zou een valse aanname zijn.
Waarom noem je dit dan 'n aanname ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat maakt dat uit dat japan uranium voor iran wilde verrijken, Iran wil zelf uranium verrijken ze hebben de japanners daar niet voor nodig. De Fransen hebben hetzelfde aangeboden.
Maar geloof jij er in dat Israël die centrales heeft opgeblazen? Want dan ben ik klaar hier.
.... iddquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom noem je dit dan 'n aanname ?
Ik weet nog niet wat ik moet geloven, (nogmaals ook mij kost het moeite om zoiets voor mogelijk te houden) ik luister vnl naar wat anderen er over te zeggen hebben ( zoals de nog geheel niet besproken uitspraak van Gundersen, dat waterstof niet op deze manier kan detoneren) daarom dit topic. Als experts twijfelen aan de officiele lezing ga ik me erin verdiepen.
Overigens is dat slechts 'n gedeelte van dit topic, imho is er voldoende andere info die tot nadenken stemt. Dus laat je aub niet weggjagen.
Omdat jij het zegt? Stel je niet aan. Dat kan prima.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef dikkebroekzak het volgende:
Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben
Nee, omdat onderbouwing. Schiet op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt? Stel je niet aan. Dat kan prima.
Grappig dat je het zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zijn tweede naam is zeker Shalom? There you go
Want? Israël is heilig en dus weiger jij in een dergelijke richting uit te denken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef thesiren.nl het volgende:
Dan donder je op naar een ander subforum. Jankbal. Tevens is de term conspiracy theorist iets voor een verstandelijk gehandicapte om te gebruiken, of geloof jij niet dat samenzweringen bestaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik vind het diep in en in triest dat iedere ramp die op de wereld gebeurt door conspiracy theoristen word misbruikt om goedgelovige zieltjes aan de gekste theorien te helpen.
Hetzij om websites te promoten dan wel om advertenties te verkopen of goud te verkopen.
Het is compleet zonder respect voor de slachtoffers van die rampen en voorziet alleen maar in een lawine van stront die ze informatie noemen, maar alleen maar desinformatie is.
Ik wil juist graag kritiek. Maar dan graag wel inhoudelijk. De post van RFM vind ik 'n goed bijvoorbeeld. Ik post en lees hier om te leren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef dikkebroekzak het volgende:
Nou TS, waarom kom je met dit soort absurde beweringen in de OP als je geen kritiek wilt? Je kan moeilijk nee, onmogelijk beweren dat de Japanse autoriteiten dit gepland hebben en verder zie ik geen onderbouwing in de OP maar enkele links naar vage sites van het Niveau- telegraaf of zo. Kortom, niet serieus te nemen.
Misschien zelfs te absurd voor BNW want het gaat om de onderbouwing.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik vind het diep in en in triest dat iedere ramp die op de wereld gebeurt door conspiracy theoristen word misbruikt om goedgelovige zieltjes aan de gekste theorien te helpen.
Hetzij om websites te promoten dan wel om advertenties te verkopen of goud te verkopen.
Het is compleet zonder respect voor de slachtoffers van die rampen en voorziet alleen maar in een lawine van stront die ze informatie noemen, maar alleen maar desinformatie is.
IMO zijn wij allemaal slachtoffer van deze ramp. Ook mijn kostbaarste " bezit ".( mijn kinderen)quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef thesiren.nl het volgende:
Ah, dan was de OP best onduidelijk. Maar goed, dat laatste over die foute waarschuwing van de overheid kan ik me weleens in vinden. Maw dat sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik wil juist graag kritiek. Maar dan graag wel inhoudelijk. De post van RFM vind ik 'n goed bijvoorbeeld. Ik post en lees hier om te leren.
Ik beweer helemaal niet dat Japanse autoriteiten dit gepland hebben.
Ik beweer wel dat ze misdadig hebben gehandeld door b.v. de Amerikaanse millitairen wel te waarschuwen en hun eigen burgers niet.
Vage telegraafbron;
http://www.abc.net.au/am/content/2012/s3410883.htm
Eensch, ik vond het best lastig om 'n OP te maken, doe dat zelden. Deze ramp heeft bovendien zoveel aspecten en we zitten er nog middenin.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ah, dan was de OP best onduidelijk. Maar goed, dat laatste over die foute waarschuwing van de overheid kan ik me weleens in vinden. Maw dat sluit ik niet uit.
Wel ik heb nieuws voor jou:quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef thesiren.nl het volgende:
Ja we leiden aan het waanidee dat in dit subforum er belachlijk veel ruimte is voor oneliners.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik vraag me af of BNWers niet weleens last hebben van waanideëen.
Maar ga daar eens inhoudelijk op in. Niet de vorm, maar de inhoud. Ik wacht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja we leiden aan het waanidee dat in dit subforum er belachlijk veel ruimte is voor oneliners.
Inhoudelijk ingaan op de uitspraak dat alle BNW- ers hetzelfde zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:14 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Maar ga daar eens inhoudelijk op in. Niet de vorm, maar de inhoud. Ik wacht.
Dit domme, niet-onderbouwde gejank voegt voor niemand iets toe. Wat let je om een krant te kopen en verder je mond te houden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef thesiren.nl het volgende:
En alle jankers zoals jij worden zeker betaald door de reguliere media die hun marktaandeel zien teruglopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]![]()
I second this.
Het zijn óf aandachtshoeren óf gelddorstige oplichters die het niet schuwen een leuk duitje te verdienen over de rug van een ander.
Want Iran met nukes zou Israël niets uitmaken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Als er een reden is voor israel om iran aan te vallen is het omdat iran van de dollar af wil en niet omdat ze nukes willen.
Niet helemaal de plek voor deze discussie, maar goed..Je goed recht dat te vragen. Ik weet dat ik me kwetsbaar maak door eerlijk antwoord te geven. so be it.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar TS, ben je ook toevallig 9/11 komplotter (ik zeg hiermee niet dat er een zekere mate van waarheid er niet in berust). Geloof jij ook in Big Foot? Of UFO/vliegende schotel theoriën?
Ik vraag me af of BNWers niet weleens last hebben van waanideëen.
Hey, nog een complot. Mensen die dingen schrijven en net doen of ze de waarheid brengen zijn stiekem op onze centen uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef thesiren.nl het volgende:
Jullie hebben toch wel door dat het bnw hoekje ook een tak van industrie is waar mensen geld verdienen?
Het is SCHANDALIG dat een mod dit soort discussies toe laat!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik ga deze even volgen. Altijd mooi om te zien hoe alle kneuzen de meest waanzinnige theorien verzinnen die werkelijk nergens op gebasseerd zijn.
Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Wat moet het motief ook zijn? Ach het is mooi weer we krijgen een vloedgolf laten we eens een kerncentrale opblazen gewoon voor fun? Leuk voor later? Hiroshima en Nagasaki waren al te lang geleden?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Misschien waren het wel racistische aliens die iets tegen japanners hebben en de vloedgolf hebben veroorzaakt en net daarvoor met hun laser vanuit outerspace de boel tot ontploffing hebben gebracht. Het zou kunnen toch?
Kom op zeg, ik heb aardig wat contacten in japan aangezien ons bedrijf daar ook zit en dit gaat wel heel erg ver. Het is al erg genoeg dat het een tragisch ongeluk is.
De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
Typische BNWHet gekke verzinnen van het normale
Het is de "HET KAN NIET ZO WANT IN WEET HET BETER" factor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die is er wel. Wij hebben daar zo'n 3500 vestigingen en als ik me niet vergis lag meer dan de helft daar van op zijn gat.
Jij komt erg hard en onsympathiek over. Alsof alleen jouw mening geldt en dat van andersdenkenden niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dit domme, niet-onderbouwde gejank voegt voor niemand iets toe. Wat let je om een krant te kopen en verder je mond te houden?
'Nuff said.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet helemaal de plek voor deze discussie, maar goed..Je goed recht dat te vragen. Ik weet dat ik me kwetsbaar maak door eerlijk antwoord te geven. so be it.
Over 9-11 kan ik kort zijn, ik acht het voor 99% zeker dat 9-11 niet alleen veroorzaakt kan zijn door 19 arabieren met stanleymessen.
Ik heb zelf tot 3 maal toe 'n " encounter " meegemaakt.(al eerder hier op Fok met anderen gedeeld) Wat ik gezien heb valt voor mij iig niet onder het bij mij bekende luchtverkeer. Bigfoot heb ik nooit gezien dus daar durf ik niet zo stellig over te zijn.
Het enige waanidee waar ik me aan vasthoud is dat 99% van de mensheid (zo niet meer) in 1e instantie het beste met elkaar voorheeft.
Goed punt Ticker. Wat ben je toch een held. Jammer alleen dat 90% van je post eigenlijk in FB beter op zijn plaats was geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef Ticker het volgende:
Jongens er zijn mensen die wel waarderen wat jullie posten.
Geweldig topic en goede informatie.
Laat je vooral niet geestelijk in de maling nemen door mensen die note bene in hun nicknaam aantonen dat ze ouder dan 35 zijn. Note bene mensen die hun moderatie hebben toegewezen gekregen, omdat ze door Fok! werden gezien als mensen die gesprekken en discussies in goede banen kunnen leiden.
Lachwekkend! Nee meer dan dat! RONDUIT BESCHAMEND! Het zijn de kankergezwellen van dit forum (leest lekker weg hé?) en helaas zijn ze niet meer te helen door een discussie.
Het ergste is nog, dat in een topic als dit, mensen zichzelf sowieso als wandelende schietschijf neerzetten voor de mensen die zichzelf 'slimmer' achten, omdat ze denken dat de wetenschap hun de juiste instrumenten heeft gegeven. Mensen die geen idee hebben van wat gaande is. Mensen in de ban van de beperking van wetenschap. Of mensen die doelbewust de hakken in het zand zetten, besef, die zijn er ook. Soms hebben ze zelf niet door hoe gestuurd ze worden door de maatschappij. Ze zijn een verlengstuk geworden van alles wat 'gevestigd' is.
[..]
Het is SCHANDALIG dat een mod dit soort discussies toe laat!
Ik ben dit zat! De bekende mensen weten dat ik me heb terug getrokken om dit soort discussies onacceptabele reacties teweeg brengen.
Natuurlijk is het altijd de schuld van diegene die terug reageert.. want het is nou net diegene die beter had moeten weten. En deze omgekeerde psychologie vinden we continu terug in onze samenleving. Hij is ermee besmeurt, doordrenkt en ermee opgegroeit.
Wie haalt het in zijn hoofd om hier binnen te komen, TOTAAL geen idee te hebben waar dit over gaat (buiten de bekende wetenschappelijke, voor- en uitgekauwde feiten) en dan te gaan roepen dat TS bij voorbaat een kneus is. Nee niet zomaar een kneus, een kneus die opzettelijk de meest waanzinnige theorieën verzint.
[..]
Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!
Het lijkt me dat de mede moderators op zijn minst de post hadden kunnen weghalen om zo de discussie niet uiteindelijk op pagina 4 pas weer in rails te krijgen.
En waarom is het weer in rails? Door de TS!! En omdat de losgeslagen idioot van een moderator verdwenen is, is er weer adem ruimte voor de mensen die maar al te graag de discussie aan willen gaan. Mensen die maar al te graag antwoorden zouden willen geven.. want het zijn juist die mensen die jouw vraag net zo serieus nemen. Waarom? Omdat zij er misschien niet over na hadden gedacht en het weer nieuwe details kan belichten die voor andere alleen maar meer doorslag geven in de waarheid van theorie! Dat geeft alleen maar meer voer om een theorie waterdicht te maken!
Vervolgens wordt een topic volgespekt met de meest ridicule idioten die ook een fok! account hebben aangemaakt! En.. raad eens? Iedereen mag posten wat die wil! Dit is namelijk geen bewezen forum!
[..]
[..]
De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..
LEUGENS! De mensen die hier topics posten, zijn de mensen die lezen. De overige doen bijna niets. Dat is niet erg, iedereen heeft een drukke baan (hoewel.. sommige) en iedereen heeft weinig tijd.. het gaat er alleen om, beweer ook niet dat je jezelf inleest!
Misschien is de intentie van de mensen die zoveel negativiteit weten te pompen in zo'n topic ook wel duidelijk als je gaat ontleden waar hun kennis echt zit:
[..]
Het is de "HET KAN NIET ZO WANT IN WEET HET BETER" factor.
Iets wat we wat mij betreft vanaf vandaag eruit mogen slaan. Letterlijk.
Het zou sommige mensen goed doen, ze hebben namelijk te lang het idee gehad dat we in een samenleving leven waarin we beschermd worden om te kunnen zeggen wat we willen omdat dit goed zou zijn voor ons allen. Maar als je nou jarenlang (desalniet expres) mee hebt lopen liegen? Wat maakt dat van jou? Een oliedomme mee loper.. een gevaar..
Het is tijd om de stress in onze lichaam om te zetten in rust.. rust geeft je de mogelijkheid om na te denken.
Ik typ dit in alle rust, ik vraag me af hoe die rust bij sommige van jullie zit. Pak je rust, ga dan pas opzoek naar antwoorden. Gestressed discussieren leidt tot ruzies. Ruzies leiden tot grotere wrijving en onbegrip.
Niet begrepen waar je moest zoeken? Simpel, alles was hierin te vinden, en stond op pagina 1:
Geen idee waar je naar kijkt? Technologie van Nikola Tesla, de grootste uitvinder van vorige eeuw. Het grootste geheim van de vorige eeuw.
Helaas wil men niet beseffen dat onze wereld in de grip is van slechte mensen met slechte agenda's.
Het zijn de goede mensen die hebben mogelijk gemaakt dat je hier deze woorden kunt lezen en vrij kunt praten erover.. laat dit zo houden.. hou je ogen open.
Ik wil zoek en wil geen reactie, ik post dit omdat het nodig is.
Kijk naar de titel van het topic en discussier hierover! Nergens anders.
Lees eens mijn reactie een paar posts na de jouwe. Ik had dit getypt zonder de jouwe gelezen te hebben. En kijk dan ook naar mijn stuk over waarheidsgehalte.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:26 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En alle jankers zoals jij worden zeker betaald door de reguliere media die hun marktaandeel zien teruglopen![]()
Natuurlijk zitten er gelddorstige aandachtshoeren tussen de alternatieve media, maar waarom je daarom niet meer zelf zou mogen nadenken of een paar vragen mag stellen ontgaat me.
Bovendien is bij de reguliere media het waarheidsgehalte ook vaak bedroevend laag. Er zijn al zoveel voorbeelden geweest van manipulatie en bedrog dat je, als je nog steeds met die bende wegloopt, niet meer serieus te nemen bent voor iedereen die zijn hersens ook maar een klein beetje gebruikt.
je scheert ons allen over een kam. Mede door mij en een paar anderen is de discussie weer op gang gekomen. Door ons collectief meewerken dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef Ticker het volgende:
Jongens er zijn mensen die wel waarderen wat jullie posten.
Geweldig topic en goede informatie.
Laat je vooral niet geestelijk in de maling nemen door mensen die note bene in hun nicknaam aantonen dat ze ouder dan 35 zijn. Note bene mensen die hun moderatie hebben toegewezen gekregen, omdat ze door Fok! werden gezien als mensen die gesprekken en discussies in goede banen kunnen leiden.
Lachwekkend! Nee meer dan dat! RONDUIT BESCHAMEND! Het zijn de kankergezwellen van dit forum (leest lekker weg hé?) en helaas zijn ze niet meer te helen door een discussie.
Het ergste is nog, dat in een topic als dit, mensen zichzelf sowieso als wandelende schietschijf neerzetten voor de mensen die zichzelf 'slimmer' achten, omdat ze denken dat de wetenschap hun de juiste instrumenten heeft gegeven. Mensen die geen idee hebben van wat gaande is. Mensen in de ban van de beperking van wetenschap. Of mensen die doelbewust de hakken in het zand zetten, besef, die zijn er ook. Soms hebben ze zelf niet door hoe gestuurd ze worden door de maatschappij. Ze zijn een verlengstuk geworden van alles wat 'gevestigd' is.
[..]
Het is SCHANDALIG dat een mod dit soort discussies toe laat!
Ik ben dit zat! De bekende mensen weten dat ik me heb terug getrokken om dit soort discussies onacceptabele reacties teweeg brengen.
Natuurlijk is het altijd de schuld van diegene die terug reageert.. want het is nou net diegene die beter had moeten weten. En deze omgekeerde psychologie vinden we continu terug in onze samenleving. Hij is ermee besmeurt, doordrenkt en ermee opgegroeit.
Wie haalt het in zijn hoofd om hier binnen te komen, TOTAAL geen idee te hebben waar dit over gaat (buiten de bekende wetenschappelijke, voor- en uitgekauwde feiten) en dan te gaan roepen dat TS bij voorbaat een kneus is. Nee niet zomaar een kneus, een kneus die opzettelijk de meest waanzinnige theorieën verzint.
[..]
Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!
Het lijkt me dat de mede moderators op zijn minst de post hadden kunnen weghalen om zo de discussie niet uiteindelijk op pagina 4 pas weer in rails te krijgen.
En waarom is het weer in rails? Door de TS!! En omdat de losgeslagen idioot van een moderator verdwenen is, is er weer adem ruimte voor de mensen die maar al te graag de discussie aan willen gaan. Mensen die maar al te graag antwoorden zouden willen geven.. want het zijn juist die mensen die jouw vraag net zo serieus nemen. Waarom? Omdat zij er misschien niet over na hadden gedacht en het weer nieuwe details kan belichten die voor andere alleen maar meer doorslag geven in de waarheid van theorie! Dat geeft alleen maar meer voer om een theorie waterdicht te maken!
Vervolgens wordt een topic volgespekt met de meest ridicule idioten die ook een fok! account hebben aangemaakt! En.. raad eens? Iedereen mag posten wat die wil! Dit is namelijk geen bewezen forum!
[..]
[..]
De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..
LEUGENS! De mensen die hier topics posten, zijn de mensen die lezen. De overige doen bijna niets. Dat is niet erg, iedereen heeft een drukke baan (hoewel.. sommige) en iedereen heeft weinig tijd.. het gaat er alleen om, beweer ook niet dat je jezelf inleest!
Misschien is de intentie van de mensen die zoveel negativiteit weten te pompen in zo'n topic ook wel duidelijk als je gaat ontleden waar hun kennis echt zit:
[..]
Het is de "HET KAN NIET ZO WANT IN WEET HET BETER" factor.
Iets wat we wat mij betreft vanaf vandaag eruit mogen slaan. Letterlijk.
Het zou sommige mensen goed doen, ze hebben namelijk te lang het idee gehad dat we in een samenleving leven waarin we beschermd worden om te kunnen zeggen wat we willen omdat dit goed zou zijn voor ons allen. Maar als je nou jarenlang (desalniet expres) mee hebt lopen liegen? Wat maakt dat van jou? Een oliedomme mee loper.. een gevaar..
Het is tijd om de stress in onze lichaam om te zetten in rust.. rust geeft je de mogelijkheid om na te denken.
Ik typ dit in alle rust, ik vraag me af hoe die rust bij sommige van jullie zit. Pak je rust, ga dan pas opzoek naar antwoorden. Gestressed discussieren leidt tot ruzies. Ruzies leiden tot grotere wrijving en onbegrip.
Niet begrepen waar je moest zoeken? Simpel, alles was hierin te vinden, en stond op pagina 1:
Geen idee waar je naar kijkt? Technologie van Nikola Tesla, de grootste uitvinder van vorige eeuw. Het grootste geheim van de vorige eeuw.
Helaas wil men niet beseffen dat onze wereld in de grip is van slechte mensen met slechte agenda's.
Het zijn de goede mensen die hebben mogelijk gemaakt dat je hier deze woorden kunt lezen en vrij kunt praten erover.. laat dit zo houden.. hou je ogen open.
Ik wil zoek en wil geen reactie, ik post dit omdat het nodig is.
Kijk naar de titel van het topic en discussier hierover! Nergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |