Save games of downloads?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:45 schreef Rick_dB het volgende:
wat is trouwens een redelijke kaart voor iemand die redelijk wat speelt? Heb op dit moment zo'n 10 games op de wishlist staan.. zullen vast geen grote bestanden zijn toch?
Sommige Vita spellen hebben een eigen geheugen voor savegames.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Rick_dB het volgende:
saves, ik ben nog van de ouderwetse koopgamersvind het altijd wel leuk en prettig om ee ncollectie in de kast te hebben die niet gekopieerd en geprint zijn, maar gewoon origineel
Vergeet de verzendkosten niet en een verloopstekker US/EU.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik kijk net op videogamesplus.ca en daar zijn de prijzen wel heeeel aantrekkelijk moet ik zeggen:
- PS Vita 260CDN = 198¤
- 8GB 30CDN = 23¤
- FIFA 40CDN = 30¤
Totaal 330CND = 251¤
Weliswaar ietwat afgrond op alledrie de vlakken, maar de prijs spreek toch voor zich.
Volgens real-time wisselkoersen berekend.
Verzendkosten meegerekend is het inderdaad gelijk qua prijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Vergeet de verzendkosten niet en een verloopstekker US/EU.
Klopt.quote:
Dat zal nog wel komen denk ik. Nadat de RPG's uit zijn gebracht zullen de verkopen in Japan ook flink stijgen. Daarnaast is piraterij (tot nu toe) geen probleem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me toch eerder het oude PSP-probleem, te weinig echt toffe spellen....
Hangt van het genre af. Veel JRPGs zijn bijvoorbeeld nooit buiten Japan uitgebracht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me toch eerder het oude PSP-probleem, te weinig echt toffe spellen....
Nee, niet veel. Enige interessante is misschien MediaMarkt:quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanbieding waarbij niet met CC hoeft worden betaald?
CC heb ik namelijk (nog) niet en aamvragen duurt te lang ivm de actietermijn.
Minder dan 3DS voor mijn gevoel, maar het is een mooi apparaatje. Heb je de reviews op FOK!games al gelezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
De Vita leeft echt niet hč? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.
Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop
quote:Sony: PS2- en PS3-games worden niet speelbaar op PS Vita
Sony Computer Entertainment heeft bekendgemaakt dat het bedrijf geen plannen heeft om de PlayStation Vita compatibel te maken met PlayStation 2- en/of PlayStation 3-games. Dit staat in een uitgebreide faq over de nieuwe handheld.
In de lijst met veelgestelde vragen, die Sony heeft gepubliceerd op het officiėle Europese PlayStation blog, wordt ook de vraag behandeld of de PlayStation Vita compatibel is met de overige platforms van PlayStation. Hierop antwoordt Sony dat er geen plannen zijn om spellen van de PlayStation 3 of de PlayStation 2 geschikt te maken voor gebruik op de PlayStation Vita.
Daarmee doelt Sony vooral op downloadable games voor de PlayStation 3, inclusief het aanbod aan 'PS2 Classics' dat Sony digitaal uitbrengt voor de PlayStation 3. In dit aanbod zitten onder andere oude klassiekers als God Hand en SSX: On Tour. Hoewel de PlayStation Vita volgens Sony wat game-ervaring betreft niet hoeft onder te doen voor de PlayStation 3, zullen deze games niet speelbaar zijn op de Vita.
De enige backward compatibility die de PlayStation Vita wel heeft, is met een aantal PlayStation Portable-games. Gamers die een gedownloade versie hebben van een PSP-game die door Sony is opgenomen in een lijst met ondersteunde games, kunnen de Vita-versie gratis downloaden. De ondersteuning geldt niet voor games die gebruikers op umd hebben aangeschaft; deze moeten opnieuw worden aangeschaft als de gebruiker ze op de PlayStation Vita wil spelen.
Hoewel Sony in de faq dus stelt dat er geen games voor de PS2 of PS3 op de Vita gespeeld kunnen worden, wordt niet uitgesloten dat er van games die eerder voor de consoles verschenen nog wel Vita-remakes uitgebracht kunnen worden. Concrete voorbeelden daarvan zijn er echter nog niet.
Veel spellen zijn op een touchscreen inderdaad een stuk minder fijn om te spelen dan met knoppen. God of War zou bijvoorbeeld onmogelijk zijn om op alleen een touchscreen te spelen volgens mij. Maar ik vind dat Rockstar GTA3 heel goed geport heeft. Het rijden zuigt, maar dat was in het origineel ook zo, en voor de rest speel ik dat spel liever op mijn iPhone dan Vice City Stories op mijn PSP.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef BramPowert het volgende:
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.
Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn
Ik had er nooit bij nagedacht, totdat ik Fifa ging spelen (met het touchpad schiet je). Blijk ik dus iedere 2 seconden op de achterkant te drukken, wat resulteerde in schoten op doel vanaf de middellijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
De Vita leeft echt niet hč? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dusquote:
twitter:XSEEDGames twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 06:26:49@reson8er @adolson Ys I&II may not be compatible with Vita yet after all! Will need to research more. Hopefully in future PSN update! reageer retweet
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus
Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.
Bij dat event was ik ook en natuurlijk ook gebruik gemaakt van de deal. Alleen wel jammer dat iemand van sony eerst loopt te vertellen dat je als verkoper een klant het best een 16GB kaartje kan verkopen en ze er volgens ( bij die aanbieding ) er een 4GB kaartje bij doen xD.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus
Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.
Nee, het was enkel voor winkelpersoneel van de FRS en dergelijke. Maar ik had het geluk dat ik viavia ook mee kon gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
Hustle Kings, Wipeout HD en Fury kan ik dus al gratis downloaden.quote:[list]
• If you purchase Hustle Kings for PS Vita, you will get Hustle Kings on PS3 for free. If you already own Hustle Kings on PS3, you’ll be able to download the PS Vita version for free.
• If you purchase WipEout 2048, you will be able to download WipEout 2048’s DLC packs, WipEout HD and HD Fury for free when they launch on PS Vita later this spring (if you already own the PS3 versions)
• DLC purchased for the PS3 version of Ultimate Marvel vs. Capcom 3 can be used on the PS Vita version for free (and vice versa).
[/list]
Nee, winkels en pers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
QFT!quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Hij komt, hij komt...er voorlopig nog niet in
Welke MM dan? Op de site liggen alle flyers eruitquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bij de MediaMarkt nu een aanbieding:
- PS Vita plus 2 games waarvan je alleen de duurste betaald
Weet iemand trouwens hoe het zitten met de downloads die je van PSN haalt wat betreft het altijd op je memory stick moeten blijven staan van de content.
Wat ik bedoel; is het mogelijk hetgeen dat gedownload hebt uit de store van je memory card af te halen en op je pc te zetten bijvoorbeeld (voor het geval je memory card vol raakt)?
Folder Cruquius: ¤249 Vita, 4GB memory card ¤19, 2e Vita spel gratis bij aankoop van Vita (goedkoopste is gratis).quote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke MM dan? Op de site liggen alle flyers eruit
Ben wel benieuwd hoe snel die geheugenkaarten zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem zaterdag even in mijn handen gehad. Demo van Gravity Daze geprobeerd. Ziet er prachtig uit...maar die laadtijden.
http://flyer.redblue.de/N(...)MM_ENS_2002TUBA1.pdfquote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke MM dan? Op de site liggen alle flyers eruit
http://games.fok.nl/colum(...)leidende-gedrag.htmlquote:Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
3G gaming werd dacht ik sowieso niet ondersteund, aangezien het netwerk daar te weinig capaciteit voor heeft.
Daarnaast kan je met 3G max. 20mb downloaden geloof ik, dus als je bestanden uit de store wil halen zul je al snel wifi nodig hebben.
3G is dus vooral handig indien je on the go ff wat wil internetten of iets (al heb je daar smartphones ook voor).
Edit: Ah, Enschede en Hengelo.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
http://flyer.redblue.de/N(...)MM_ENS_2002TUBA1.pdf
Directe link naar de flyer, pagina 5 staat de Vita.
Zijn er FPS' voor de PSP dan? Ik speel nog vrij regelmatig op mijn PSP, maar keen geen goede FPS.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat heb ik ook met mijn PSP, die gebruik ik ook te weinig, maar ik denk dat het toch echt komt door het gebrek aan 2de analoge stick, ik ben echt een FPS-speler, maar dat werkt gewoon niet lekker.
nee, dat is dus een beetje het probleemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zijn er FPS' voor de PSP dan? Ik speel nog vrij regelmatig op mijn PSP, maar keen geen goede FPS.
Oh lol ik dacht vandaag, meestal releases toch op dinsdag. Heb ik nog een dag om erover na te denken of ik er een ga aanschaffen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De winkels verkopen 'm pas vanaf morgen. Tot nu toe nog geen embargo's gebroken volgens mij
Killzone / Resistance vind ik persoonlijk ook geweldige games en hopelijk nu ook fijn te spelen met de twee analoge sticks.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is dus een beetje het probleem. Er zijn er wel een paar, maar dat werkt dus gewoon niet zo lekker.
Dit is ook echt de enige reden waarom ik er 1 ga halen, en dus eigenlijk maar hopen op wat goeie FPS'ers. Gewoon (bite me) MW3 zou ik al tof vinden.
Die zijn idd 'wel aardig' maar speelden dus niet zo lekker weg zonder die extra stick.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Killzone / Resistance vind ik persoonlijk ook geweldige games en hopelijk nu ook fijn te spelen met de twee analoge sticks.
Nee deze moet je nabestellen en levering duurt ongeveer 2 weken nadat je je aankoop bon hebt opgestuurd naar Sony.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Liggen de memory cards morgen ook direct in de winkel?
Nee, precies, daarom vond ik zo ook niet zo'n succes op de PSP (al heb ik Resistance wel uren gespeeld).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn idd 'wel aardig' maar speelden dus niet zo lekker weg zonder die extra stick.
FPS met een joypad of 2 sticks vind ik dus weer niets, ik wil de precisie van muis en keyboard.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat heb ik ook met mijn PSP, die gebruik ik ook te weinig, maar ik denk dat het toch echt komt door het gebrek aan 2de analoge stick, ik ben echt een FPS-speler, maar dat werkt gewoon niet lekker.
Yupquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Liggen de memory cards morgen ook direct in de winkel?
In Europa zijn releases normaal gesproken op vrijdag zelfs. In Amerika zijn releases doorgaans op dinsdag.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht vandaag, meestal releases toch op dinsdag. Heb ik nog een dag om erover na te denken of ik er een ga aanschaffen.
Dat is een prima alternatief vind ik hoor, natuurlijk is muis+kb beter, maar dat is onderweg gewoon niet haalbaar. Ik speel op de PS3 en Xbox ook gewoon dingen als Killzone/MW etc met een controller. Vooral als je niet online speelt is het prima te doen, ik game sowieso niet online.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef JK het volgende:
[..]
FPS met een joypad of 2 sticks vind ik dus weer niets, ik wil de precisie van muis en keyboard.
Er zijn idd wel een aantal FPS games geweest, maar dan bestuurde je met de X, /\, O en [] de camera geloof ik.
Ik zie graag GTA 5 of een mobiele variant voor de PS Vita. Maarja, dat is nog even wachten....
Dan moet je ze ff bellen. Lijkt me de moeite waardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
In de flyer zelf staat de normale prijs van 249.
Wellicht een photoshop omdat het plaatje ook zo klein is?
quote:ik had net gebeld naar middelburg, ze zeiden dat alleen morgen 188 euro is.
Kraken dan... 95% van de mensen met een CFW zal het doen om gratis spellen te spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:25 schreef ChocolateMoose het volgende:
Sinds wanneer is kraken piraterij!?
Dat kraken tot piraterij leidt, ok......
Nogal. Maar ja, daarom zullen ze het ook doen, anders komen er alleen wat Zeeuwenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef Kensuke het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is voor de meesten.
Manager games en alsnog imageshack gebruiken / postenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup:
[ http://img254.imageshack.us/img254/818/middelburg.jpg (copy/paste deze link) ]
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 13:04:33Check Out The PlayStation Store Update: PS Vita Launch Edition Here: http://t.co/GmXextDZ reageer retweet
Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef LeNick het volgende:
Alleen wat me wel zorgen maakt is dat je er amper wat van hoort.. Als ik niet zo nu en dan zou kijken op insidegamer e.d. zou ik niet eens weten dat die uitkwam..
Ik zag van de week toch flink wat PSvita spotjes rond het voetbal etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.
Echte mannen gamen en kijken voetbalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen voetbal, dus dat helpt niet
Ja dat bedoel ik. Zoals je zegt, elke niet-gamer kon weten dat Battlefield 3 en MW3 uitkwamen.. Dat is 'slechts' een game, en nu bij een hele nieuwe console is het verdacht veel stiller..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.
Nog wat gevonden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik loop zo wel ff naar de MM, hebben ze hem nog niet wordt het gewoon morgen.
Dat... en ik neem aan dat je niet 5 uur gaat reizen voor zo'n verschil.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Aether het volgende:
Vijf uur reistijd plus kans dat ie al is uitverkocht.
Ik wacht nog wel even
4 uur reizen en de hele dag vrij voor mij, dus ik ga het proberenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef JK het volgende:
[..]
Dat... en ik neem aan dat je niet 5 uur gaat reizen voor zo'n verschil.
Tenzij je gratis kan reizen en je toch geen reet te doen hebt.
De digitale versies van de spellen zijn weer flink aan de prijs.... dat moet toch veel goedkoper kunnen.
Alsof de Vita uitverkocht raaktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stap gewoon op m'n fiets morgenvroeg. Half 9 de wekker, douchen, ontbijten, fietsen, afrekenen, fietsen en dan werken de hele dag tot 22u![]()
![]()
Ik rijd gewoon even naar de MM. En daarna door naar dat gedoe bij Microsoft. En dan tijdens de presentaties met de Vita spelenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil 'm gewoon a.s.a.p. natuurlijk! Mijn pre-order is al aanbetaald met 140 euro ook
16 GB en ik koop er zelf Little Deviants bij. Daarnaast komen geloof ik F1, Shinobido en Touch my Katamari mijn kant op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef LeNick het volgende:
Hoeveel memory card gaan jullie nemen? En welke games erbij?
Ik ga voor 8GB (kost in Amerika ¤22,50), en neem in ieder geval FIFA erbij, en misschien ook Uncharted.
Word feud zal vast kunnen, maar een potje modnation racers gaat niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef CamelNLD het volgende:
Kun je met de3 g versie nu wel of niet online gamen. Ik lees er verschillende berichten over.
Vodafone wordt er rijk van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:42 schreef CamelNLD het volgende:
Dus niet online knallen met call of Duty of crossen met ridge racer.... wat heeft de 3g dan voor nut?
Wat was er klote danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef gamefreek het volgende:
En ik heb hem al kunnen halen in Eindhoven, wat een klote installatieproces zegyfrog.com/essbttpj
Zit in een loop zodra je je PSN op moet geven. Hij wil dan dat je eerst update maar daarvoor moet je eerst nog het installatieproces afronden waar je een PSN voor in moet voeren.quote:
Modnation Racers heeft uberhaupt geen online..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word feud zal vast kunnen, maar een potje modnation racers gaat niet.
Hoe heb je dat opgelost dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zit in een loop zodra je je PSN op moet geven. Hij wil dan dat je eerst update maar daarvoor moet je eerst nog het installatieproces afronden waar je een PSN voor in moet voeren.
Maar verder prachtig ding, Rayman ziet er echt niet normaal goed uit!
Een nieuwe Account aanmaken met standaardgegevens en daarna, na het updaten, de correcte invoeren.quote:
Voor savegames is 4GB meer dan genoeg natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef ChocolateMoose het volgende:
Zal een 4gb kaartje voldoende zijn als ik games als Star Dust en Uncharted ga spelen?
Het is puur voor savegames e.d
Pas als er micro sd convertors oid komen, ga ik naar een groter formaat.
Lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Modnation Racers heeft uberhaupt geen online..
Ding doet het toch wel gewoon he? Anders wordt het vanavond een hele dure frisbeequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die aanmeld/update-loop
Sony
Wat een faal
Ja, je moet eerst 'aanmelden' zonder je account.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ding doet het toch wel gewoon he? Anders wordt het vanavond een hele dure frisbee.
klinkt allemaal wel erg knullig voor hun eerste major launch in tijden jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je moet eerst 'aanmelden' zonder je account.
Nog iets leuks: de pre-order kortingscode werkt niet. Ik heb een beetje meelij met Sony. Wat kunnen ze wel goed?
hier niet, op t.net (bite me) loopt het topic behoorlijk snel.quote:
Moet het nog zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fireworks is best geinig en het lijkt er op dat AR hier beter werkt dan op 3DS.
Komt vanzelf wel... de line-up is in elk geval wel groter dan die van de 3DS.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer (voor mij) dat er niet meteen echt een dikke shooter uitkomt, Killzone ofzo...
Is toch gewoon de adviesprijs?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Aether het volgende:
MediaMarkt ¤249... bulkaanbieding?!
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,325563,256353.html
Jepquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef ChocolateMoose het volgende:
Zitten er eigenlijk AR cards bij zoals bij de 3DS?
Of tenminste een memory card erbij, dan was het al wat aantrekkelijker. (En nee, niet als pre-order bonus ofzo).quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Berend. het volgende:
Als de spellen niet zo duur waren was het een instant-buy
Even afwachten, of bij buitenlandse webshops kijken en 2e hands kopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Berend. het volgende:
Als de spellen niet zo duur waren was het een instant-buy
Inderdaad; gewoon lame dat je verplicht wordt om zo'n kaart erbij te kopen alvorens je het apparaat echt kunt gebruiken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Of tenminste een memory card erbij, dan was het al wat aantrekkelijker. (En nee, niet als pre-order bonus ofzo).
Dat is wel een beetje jammer ja, zeker omdat het weer eens een Sony-eigen formaat is..quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Inderdaad; gewoon lame dat je verplicht wordt om zo'n kaart erbij te kopen alvorens je het apparaat echt kunt gebruiken.
Kan ik:quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vind de MM actie ook prima, 2 games voor de prijs van 1.
Ik ga voor FIFA en Uncharted waarvan ik Uncharted meteen weer verkoop waardoor de totaalprijs best netjes wordt.
Er staat bij dat het alleen geldt in combinatie met een Vita.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan ik:
1. Een PS vita kopen bij Free record shop voor 235 euro..
2. En dan naar MM gaan om 2 spellen voor 1 te kopen?
Of moet je dan daar ook de vita kopen?
Op Tweakers zei iemand heel slim om de flyer van de FRS uit te printen en naar de Mediamarkt te gaan voor de laagste prijsgarantie. Dan heb je de Vita en 16gb voor de FRS prijs en dan pak je de 2 voor 1 aanbieding meteen mee, omdat je de Vita toch daar koopt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan ik:
1. Een PS vita kopen bij Free record shop voor 235 euro..
2. En dan naar MM gaan om 2 spellen voor 1 te kopen?
Of moet je dan daar ook de vita kopen?
Niet alle MediaMarkten doen aan laagste prijsgarantie en als het al een aanbieding betreft hoeven ze er niet aan mee te werken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef JK het volgende:
[..]
Op Tweakers zei iemand heel slim om de flyer van de FRS uit te printen en naar de Mediamarkt te gaan voor de laagste prijsgarantie. Dan heb je de Vita en 16gb voor de FRS prijs en dan pak je de 2 voor 1 aanbieding meteen mee, omdat je de Vita toch daar koopt.
Hier staan de voorwaarden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet alle MediaMarkten doen aan laagste prijsgarantie en als het al een aanbieding betreft hoeven ze er niet aan mee te werken.
Ze worden toch aardig verkocht nog hoor, beter dan ik verwacht had persoonlijk. Er is alleen heel veel voorraad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Loopt stormas I speak ligt de bak hier bij MM Rotterdam centrum nog helemaal afgeladen met PS Vita's
Waarschijnlijk wel ja. Kan je beter voor de actie bij MM gaan denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef LDS het volgende:
Godverdomme, ik loop nu toch te twijfelen. Heeft iemand dat 16GB kaartje bij de FRS gehaald? Want t staat niet in de folder, maar ik kan me voorstellen dat die actie van 35 euro alleen maar geldt als je hem in combinatie met een Vita koopt?
Ja inderdaad, als dat in combinatie is met een Vita zeker. Maar morgen toch maar es checken hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Kan je beter voor de actie bij MM gaan denk ik
Gast. Hou die poen dan in je portemonnee of zet het op een spaarrekening.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef JK het volgende:
En ik ben nog steeds bang dat ik er weinig mee doe.. als de 3DS per week 1 uur aan staat is het al best wat.
Nu nog niet, inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef JK het volgende:
Is een optie.. maarja.. je bent gek op gadgets of je bent het niet. En het is niet zo dat ik om het geld verlegen zit ofzo.
Ja kan met remote controll ofzo...quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef So_Surreal het volgende:
Zal je ooit gedownloade games kunnen spelen op de Vita?
En kan je spellen die je voor de PS3 gekocht hebt ooit kunnen spelen op de Vita ?
Je hebt na 1 dag al cijfers? Of baseer je dit op je lokale gameshop ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze worden toch aardig verkocht nog hoor, beter dan ik verwacht had persoonlijk. Er is alleen heel veel voorraad.
Okee, thanks, morgen even halen danquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef R4m0n_46 het volgende:
16GB is gewoon 35 euro bij de FRS.
Heb zelf m'n Vita bij de MM gehaald en de 16GB bij de FRS.
Nvm, ik was nog klungeling
Remote Play, en die kan alleen simpele spellen aan. Zo'n beetje alle normale PS3 titels kan je vergeten.. PSN-titels willen vaak nog wel werken. Maar dat deden ze ook al op de PSP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja kan met remote controll ofzo...
Bekend probleem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
Mis ik iets? Ik ga door de setup, en kom bij de vraag of ik mijn PSN-account wil gebruiken. Ja. Ik kies mijn wifi-netwerk en daarna meldt het ding dat ie een update nodig heeft om door te gaan. Ik klik oke en dan moet ik weer melden dat ik mijn psn-account wil gebruiken. En dan meldt dat ding weer dat ie een upgrade nodig heeft?
Daarna kan je alsnog je PSN koppelen.quote:When it asks if you have a psn say yes, but when it asks if you want to use it say no. It'll take you to a quick screen, just enter a bit of info and it'll get you out of the loop
Haha, het systeem is echt geweldig hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, thanks, morgen even halen dan. Dan heb ik al wel een memorycard in huis, maar nog geen Vita. DE VERLEIDING
Had dit zelf ook totdat wat Tweakers de oplossing gaven die hierboven ook staatquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef JK het volgende:
Leuk he. Een mooie loop. Er is weer prima getest door Sony en co.
Dit soort stommigheden vind ik niet kunnen bij een grote firma als Sony, bij een Chinese gadget kan ik het nog wel accepteren.
De oplossing:
[..]
Daarna kan je alsnog je PSN koppelen.
Wat ik ernstiger vind, is dat ik de oplossing weet en geen Vita heb...![]()
Heb ooit veel gepost op Tweakers maar op een gegeven moment ging het beleid me steeds meer tegenstaan. Jammer, want er waren veel gebruikers met veel kennis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef JK het volgende:
Op Tweakers kan je veel info vinden, daar is het topic heel levendig. Zelfs zo levendig dat er een trieste user vanmiddag een modje heeft gewaarschuwd dat teveel mensen vertelden wat ze waar gekocht hadden en voor hoeveel. Hoe triest ben je dan? Juist die eerste dagen is het wat drukker en wie weet zijn er dan nog koopjes te vinden.. zoals bijv die 16GB voor 35 euro.
Ik post maar heel weinig op Tweakers, ik lees meer, maar dat komt vooral door dat enorm zielige gezeur van zowel users als moderators. Tuurlijk moet je het een beetje in banen leiden, maar als je bij Tweakers één stap uit de pas doet, krijg je al meteen een nekschot. Lijkt verdomme bijna Noord-Korea wel!
Als ik dit zo lees kun je beter een Android- of Windows Phone-toestel kopen als vervanger voor je huidige mobiel. Een smartphone is toch wat handzamer dan een Vita en het blijft in eerste instantie vooral een apparaat om te gamen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik heb alvorens te kopen een vraag. Ik vraag me namelijk af of de Vita wel de moeite waard voor mij. Aan het geld zal het niet liggen, ik ga volgend jaar wel beginnen met lessen. Nu geld zat. Alleen vraag ik me af of dit een goede vervanger voor mijn smartphone is (htc wildfire). Hij is al langzaam en hij is nu toch wel afgeschreven. Nooit internet abbo gehad en kan ook prima zonder. Zit alleen veel op internet, youtube en speel wat simpele games. Social networking doe ik ook niet veel mobiel, alleen soms facebook checken.
Ookal heb ik het geld, alles bij elkaar is het een flinke investering om alleen een vita met een hoesje en een game te hebben. Vorig jaar heb ik ook mijn NDS verkocht omdat hij stof lag te happen en ik een game pc heb. Ik heb dus ook géén PS3!
Dus PS Vita, still worth it?
Geen vervanging aangezien je er niet mee kan bellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik heb alvorens te kopen een vraag. Ik vraag me namelijk af of de Vita wel de moeite waard voor mij. Aan het geld zal het niet liggen, ik ga volgend jaar wel beginnen met lessen. Nu geld zat. Alleen vraag ik me af of dit een goede vervanger voor mijn smartphone is (htc wildfire). Hij is al langzaam en hij is nu toch wel afgeschreven. Nooit internet abbo gehad en kan ook prima zonder. Zit alleen veel op internet, youtube en speel wat simpele games. Social networking doe ik ook niet veel mobiel, alleen soms facebook checken.
Ookal heb ik het geld, alles bij elkaar is het een flinke investering om alleen een vita met een hoesje en een game te hebben. Vorig jaar heb ik ook mijn NDS verkocht omdat hij stof lag te happen en ik een game pc heb. Ik heb dus ook géén PS3!
Dus PS Vita, still worth it?
Geen combi actie. Gisteren los gehaald aldaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als dat in combinatie is met een Vita zeker. Maar morgen toch maar es checken haha
Dat zou opzich prima kunnenquote:
Dat snap ik, maar het waren meer posts over wat men gekocht had, waar en voor welke prijs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Aether het volgende:
[..]
In topics zoals de Vita kan ik me voorstellen dat ze strenger zijn. Ook op fok zijn er topics van nieuwe consoles waar de eerste honderden posts zijn "ik heb 'm!" en "de postbode is nog niet geweest".
Wat is een iPhone oplader, bedoel je zo'n stekker met usb-gat? De aansluiting op een iPhone is anders dan op een Vita, maar een usb-stekker werkt altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:16 schreef LeNick het volgende:
Werkt het opladen via USB eigenlijk? En kan je anders ook gebruik maken van zo'n iPhone oplader als je daar de usb in doet?
Stukken meer tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou opzich prima kunnen. Skyrim is 6GB ofzo
.
Maar dat lijkt me zo raarquote:Wie met de Vita op stap gaat, doet er dus verstandig aan om de oplader mee te nemen. En neem daarbij dan ook echt de stekker mee, want het opladen via deUSB-kabel die je aan een laptop hangt, werkt niet.
Neuh, geinstalleerd is het maar 5.6GB ofzo. Dat zou prima moeten kunnen op de PSVita, kan zelfs wel minder omdat je textures niet zo groot hoeven te zijn.quote:
Heb eigenlijk ook niet zo'n zin om ¤40-, per spel te betalen die ik hooguit een paar keer speelquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, geinstalleerd is het maar 5.6GB ofzo. Dat zou prima moeten kunnen op de PSVita, kan zelfs wel minder omdat je textures niet zo groot hoeven te zijn.
Maar denk niet dat die komt, maar iets vergelijkbaars zou echt geweldig zijn.
Nee, nog niet uitgezocht wat ik ervoor moet doen eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De pre-paid kaart die ik bij de Vita heb gekregen is toch gewoon een normaal data pre-paid kaart die je ook voor tablets kan gebruiken?
En heeft iemand al de code voor wipe out ontvangen?
Je pre-paid kaart opwaarderen met 20 euro. Dan krijg je binnen 7 dagen een code voor het spel om te downloaden in de shop.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nog niet uitgezocht wat ik ervoor moet doen eigenlijk.
Je moet sowieso de content manager installeren op je pc:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef LeNick het volgende:
Ja, zo'n ding maar dan met Europese stekker natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ik las namelijk op InsideGamer dat opladen via pc niet werkt..
[..]
Maar dat lijkt me zo raar
Dat heb ik dus ook, dan kraak je zo'n ding, zet er tig spellen op en vervolgens speel je er niet 1quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef LeNick het volgende:
Pff.. Da's wel kut om te horen zeg! Hoop dat zodra CFW komt dat wel mogelijk is.. Zou voor mij enige reden zijn om hem dan te CFW'en.. Ervaring leert mij namelijk dat als je alle games maar zomaar kan downloaden de lol er snel af is.. Dat doe ik (denk ik) dus niet meer..
Via Planetaxel zijn de games ook redelijk goedkoop, FIFA kost daar maar ¤31,- geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, dan kraak je zo'n ding, zet er tig spellen op en vervolgens speel je er niet 1.
Hoop gewoon dat de prijzen een beetje gaan dalen van de spellen.
Ze hadden die optie om je account te linken wel weg kunnen laten als je moet updaten, maar men kan natuurlijk ook gewoon lezen wat er staat.quote:
is al beter. Maar zie bijv een aantal PSP titels in de store voor 20 euro, dat vind ik echt teveel. Ik wil best Resistance met 2 sticks spelen, maar 20 euro voor zo'n oud spel is me echt teveel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Via Planetaxel zijn de games ook redelijk goedkoop, FIFA kost daar maar ¤31,- geloof ik.
Dat is inderdaad waar. Staan meerdere games in de store die overpriced zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is al beter. Maar zie bijv een aantal PSP titels in de store voor 20 euro, dat vind ik echt teveel. Ik wil best Resistance met 2 sticks spelen, maar 20 euro voor zo'n oud spel is me echt teveel.
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef Berend. het volgende:
Overtuig me even waarom ik er eentje moet kopen.
Zo hebben we er ook een paar in de crew. De voor- (aardig wat launchgames, nette online functionaliteit) en nadelen zijn bekend (3Gquote:
Gewoon omdat het nieuw is!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef Berend. het volgende:
Overtuig me even waarom ik er eentje moet kopen. Heb al een iPad en een xbox![]()
Stiekem wil ik er héél graag eentje, maar moet nog even overtuigd worden![]()
Je moet ook gamen op dat ding; menu is totaal overbodig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik de interface van ps3 en de oude psp veel handiger en mooier vond. Weet niet echt wat ik hier van moet denken.
Een menu overbodig/onbelangrijk noemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Je moet ook gamen op dat ding; menu is totaal overbodig.
Het is een smartphone-kloon wat ik wel kan begrijpen. Het is alleen drie stappen terug in de tijd natuurlijk want icoontjes zijn uit sinds Windows Phone.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik de interface van ps3 en de oude psp veel handiger en mooier vond. Weet niet echt wat ik hier van moet denken.
Inderdaad krijg een beetje het gevoel van een adroid 1.0 toestel. beetje achterhaald, das wel jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een smartphone-kloon wat ik wel kan begrijpen. Het is alleen drie stappen terug in de tijd natuurlijk want icoontjes zijn uit sinds Windows Phone.
Maar goed, het werkt en je kunt gemakkelijk groepen per tabblqd maken.
Omdat: daarom!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef Berend. het volgende:
Overtuig me even waarom ik er eentje moet kopen. Heb al een iPad en een xbox![]()
Stiekem wil ik er héél graag eentje, maar moet nog even overtuigd worden![]()
Amazon heeft ook nog de aanbieding gratis 16GB en £15 korting op een spel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef matthijst het volgende:
Voor gasten die wachten op een prijsverlaging: je kan toch net zo goed die aanbieding nu gebruiken (2 games halen, 1 betalen + 15 euro kortin op 16GB)?
Dan heb je al zo 55 euro voordeel...
En mocht Sony de prijs omlaag gooien dan zullen ze net als Nintendo wel wat regelen aan gratis downloads voor early adopters.
Jij koopt toch ook dat ding om te gamen? Kan mij het schelen hoe het menu eruit ziet; als de games maar goed zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een menu overbodig/onbelangrijk noemen
Wijchenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:03 schreef LDS het volgende:
Godverdomme man, wat een prutsers hier in Wijchen. Nergens een demopod/model beschikbaar. Bij de Intertoys en Dixons ook gewoon geen spellen in de schappen, wil je verkopen of niet![]()
![]()
. Bij de FRS een heel klein lullig schapje onderin, keek er eerst 3x overheen (want die doosjes zijn ook echt klote klein, handig om ze dan helemaal onderin te zetten). 16GB vanochtend natuurlijk uitverkocht bij de FRS. Bel ik vanmiddag op, hang ik eerst 5 min in de wacht, zegt het meisje: ik ga even voor je kijken of ze binnen zijn gekomen *graaf graaf graaf*. Jaahoor!, ik heb ze weer! Dus ik fietsen, komt dat wijf met een SD kaartje aan, zeg ik, nee dat zijn ze niet. Komt ze met een microSD aan, nee dat zijn ze ook niet
. Ik weet niet of Sony er invloed op heeft gehad, maar wat een boutlaunch zeg, de tering
Klopt, inderdaad Wijchenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
WijchenDaarom haal ik daar ook nooit
Inderdaad, echt heel slecht!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef Berend. het volgende:
Hier in Den Haag hebben ze ook geen demo spellen hoor. Het enige wat je mag doen is dat ding 10 seconden vast houden
Ik kan je eigenlijk alleen maar gelijk geven. Straks heb je niet 2 voor 1 en de prijs van zo'n geheugenkaartje zie ik ook niet snel zakken (in elk geval niet die van 16GB).quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef matthijst het volgende:
Voor gasten die wachten op een prijsverlaging: je kan toch net zo goed die aanbieding nu gebruiken (2 games halen, 1 betalen + 15 euro kortin op 16GB)?
Dan heb je al zo 55 euro voordeel...
En mocht Sony de prijs omlaag gooien dan zullen ze net als Nintendo wel wat regelen aan gratis downloads voor early adopters.
Misschien hebben ze je per ongeluk een 3G model meegegeven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe weet mijn WiFi Vita, zonder GPS, toch exact waar ik me bevind?
Ik heb letterlijk langer dan 1 uur ermee kunnen spelen vorige week in MM Eindhovenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef Berend. het volgende:
Hier in Den Haag hebben ze ook geen demo spellen hoor. Het enige wat je mag doen is dat ding 10 seconden vast houden
WiFi communiceert je locatie. Near zou anders niet kunnen werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe weet mijn WiFi Vita, zonder GPS, toch exact waar ik me bevind?
Had ooit 10 kilometer gelezen, maar dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
Over wat voor afstand scant Near eigenlijk nog?
Woon namelijk in een gehucht terwijl de grote stad iets verderop ligt
Werkt Near via Google Maps? Volgens mij pakken ze je locatie aan de hand van je eigen accesspoint en dat van accesspoints in de buurt en de sterkte daarvan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Kensuke het volgende:
[..]
WiFi communiceert je locatie. Near zou anders niet kunnen werken.
Dit bedoelde ik ook, volgens mij werkt het zo idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef JK het volgende:
[..]
Werkt Near via Google Maps? Volgens mij pakken ze je locatie aan de hand van je eigen accesspoint en dat van accesspoints in de buurt en de sterkte daarvan.
Op mijn Ipod Touch heb ik hetzelfde, hij geeft redelijk nauwkeurig aan waar je zit, maar kan het niet precies pinpointen. In een cirkel laat hij zien waar je zit en daar zit m'n huis wel tussen.
Kan zijn dat het anders werkt, maar bovenstaande is mijn idee er van.
Daarom ben ik benieuwd als je je accesspoint een andere naam geeft en niet in de buurt zit van andere accesspoints, wat hij dan doet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ook, volgens mij werkt het zo idd.
Haha, same here...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Had ik mezelf net overtuigd toch geen Vita te kopen, omdat ik het geld net zo goed in gitaar gear kan steken, kom ik weer bij dit topic en nu twijfel ik weer. Wat is het leven toch moeilijk soms
Ik vind de vita browser echt een grote ramp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK! herkent Vita niet als mobiel apparaat in de browser, volledige layout dus helaas. Wel verrassend snel.
Is het ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ik vind de vita browser echt een grote ramp.
Dan pakt hij je op je IP. Tevens blijft het mac adres van de modem hetzelfde als je de nama veranderd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef JK het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd als je je accesspoint een andere naam geeft en niet in de buurt zit van andere accesspoints, wat hij dan doet.
We wachten gewoon de eerste updates af. Ik kan me niet voorstellen dat het zou zou blijven. Trusten!quote:
Vind Rayman ook niet zo geweldigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:13 schreef ChocolateMoose het volgende:
Rayman gaat terug. Ruil m in voor een PSN card en ik download Escape plan en Stardust wel.
Owja, druk tijdens een willekeurig spel eens op Home + Start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |