abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107978045
PlayStation Vita zal begin 2012 in de winkels liggen. Er komen twee versies van de nieuwe handheld, eentje met enkel Wifi en eentje met Wifi en 3G. De eerste gaat je 249 euro kosten, de tweede kost je 299 euro. De richtprijzen voor de games zijn nog niet bekendgemaakt, maar de verwachting is dat die een euro of vijftig gaan kosten.

110608_47809_PSVITA_Header.jpg

= promofilmpje =

= Specs =
CPU: ARM® Cortex- A9 core (4 core)
GPU: SGX543MP4+
External Dimensions: Approx. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)
(tentative, excludes largest projection)
Screen (Touch Screen): 5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors, OLED
Multi touch screen (capacitive type)
Rear Touch Pad: Multi touch pad (capacitive type)
Cameras: Front camera, Rear camera
Sound: Built-in stereo speakers
Built-in microphone
Sensors: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,
three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
Wi-Fi location service support
Keys / Switches: PS button, Power button, Directional buttons (Up/Down/Right/Left), Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square), Shoulder buttons (Right/Left), Right stick, Left stick
START button, SELECT button, Volume buttons (+/-)
Wireless Communications: Mobile network connectivity (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi)(Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

= Previews =
Hands on van de nieuwe PlayStation Vita hardware.

Aangekondigde games:
Little Deviants
Reality Fighters
LittleBigPlanet Vita
Escape Plan

110608_47809_PSVITA_Content_Leader.jpg
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_107978076
Vita + 8GB voor ¤238 inclusief verzendkosten bij Amazon FR.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_107979568
Vandaag toch maar even met Bartje Smit gebeld om te switchen van 3G naar Wifi-only.. Doe wel tetheren via me telefoon(telefoon gebruikt gemiddeld 500mb/maand hou ik 500 mb voor me vita over dat is goedkoper en meer dan vodafone met een lachbundel aanbieden) en die 50 euro kan ik weer gebruiken voor een game of een 16gig kaartje.

Eerste games gaan denk ik FIfa(online tegen ps3 gebruikers!) en Uncharted worden. Welke games gaan jullie als eerst nemen?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_107979967
wat is trouwens een redelijke kaart voor iemand die redelijk wat speelt? Heb op dit moment zo'n 10 games op de wishlist staan.. zullen vast geen grote bestanden zijn toch?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_107980137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:45 schreef Rick_dB het volgende:
wat is trouwens een redelijke kaart voor iemand die redelijk wat speelt? Heb op dit moment zo'n 10 games op de wishlist staan.. zullen vast geen grote bestanden zijn toch?
Save games of downloads?

Downloads:

Asphalt Injection - 724 MB
Ultimate Marvel vs Capcom 3 - 1350 MB
Uncharted Golden Abyss - 2777 MB
Digi Q [AR tank game] - 220 MB
F1 - 1435 MB
Katamari - 744 MB
Good People Die Demo[999 sequel] - 121 MB
Little Deviants [20k yen which is about half the price of most] - 869 MB
Army Corps of Hell - 598 MB
Shinobido 2 - 1057 MB
Kyoukugen Dasshutsu: Zennin Shiboudesu[visual novel with ghost thingies] - 693 MB
Dynasty Warriors - 1485 MB
Dungeon Hunter - 1057 MB
Dream Club Zero - 2835 MB
Virtua Tennis - 1241 MB
Blaz Blue - 3180 MB
Mojohng Fight Club - 793 MB
Michael Jackson Experience - 1225 MB
Disgaea 3 - 1699 MB
Friends Network [doubt this will release outside JP] - 168 MB
Hot Shots Golf - 1100 MB
Monster Radar - 1640 MB
Twitter App - 5760 KB
Ridge Racer - 561 MB
Lord of Apocalypse - 1427 MB
pi_107981340
saves, ik ben nog van de ouderwetse koopgamers ;) vind het altijd wel leuk en prettig om ee ncollectie in de kast te hebben die niet gekopieerd en geprint zijn, maar gewoon origineel
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_107981612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Rick_dB het volgende:
saves, ik ben nog van de ouderwetse koopgamers ;) vind het altijd wel leuk en prettig om ee ncollectie in de kast te hebben die niet gekopieerd en geprint zijn, maar gewoon origineel
Sommige Vita spellen hebben een eigen geheugen voor savegames.
Aan de kleinste memory card heb je dus wel genoeg.
pi_107985869
Ik kijk net op videogamesplus.ca en daar zijn de prijzen wel heeeel aantrekkelijk moet ik zeggen:

- PS Vita 260CDN = 198¤
- 8GB 30CDN = 23¤
- FIFA 40CDN = 30¤

Totaal 330CND = 251¤

Weliswaar ietwat afgrond op alledrie de vlakken, maar de prijs spreek toch voor zich.
Volgens real-time wisselkoersen berekend.
pi_107986691
Nvm, verzendkosten zijn ook 30¤, wat het totaal net als bij de anderen op 280¤ brengt,
pi_107986999
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik kijk net op videogamesplus.ca en daar zijn de prijzen wel heeeel aantrekkelijk moet ik zeggen:

- PS Vita 260CDN = 198¤
- 8GB 30CDN = 23¤
- FIFA 40CDN = 30¤

Totaal 330CND = 251¤

Weliswaar ietwat afgrond op alledrie de vlakken, maar de prijs spreek toch voor zich.
Volgens real-time wisselkoersen berekend.
Vergeet de verzendkosten niet en een verloopstekker US/EU.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:06:14 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107987268
En garantie, en douane.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107987276
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Vergeet de verzendkosten niet en een verloopstekker US/EU.
Verzendkosten meegerekend is het inderdaad gelijk qua prijs.
pi_107987329
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En garantie, en douane.
Klopt.
Btw, bij Amazon kan alleen met creditcard worden betaald.

Iemand verstand van een virtuele creditcard bij PayPal?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:32:55 #14
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_107988893
ik heb hem lekker besteld bij amazon.de,,,vertrouw die duitsers altijd nog meer dan de fransen :p
op IGN staan al een zooi reviews en er sprokkelt steeds meer binnen via bv metacritic...valt me allemaal niets tegen, beter dan bij de launch van de psp iig
PSN: diTani
pi_107995770
Ik heb FIFA vandaag binnen gekregen, toffe game! Redelijke graphics ook :)
pi_107999949
Die memory cards blijven een dorn in het oog.
pi_108000477
Lijkt me toch eerder het oude PSP-probleem, te weinig echt toffe spellen....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108000566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat zal nog wel komen denk ik. Nadat de RPG's uit zijn gebracht zullen de verkopen in Japan ook flink stijgen. Daarnaast is piraterij (tot nu toe) geen probleem.
pi_108000691
Na lang nadenken laat ik hem voorlopig toch nog even schieten. Te duur en voorlopig nog genoeg andere shit te gamen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_108000805
Een touhou op de PS Vita zou echt een natte droom zijn _O_
pi_108001475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Hangt van het genre af. Veel JRPGs zijn bijvoorbeeld nooit buiten Japan uitgebracht.
Ben ook benieuwd of sommige uitgevers het weer aandurven spellen in NA/EU uit te brengen na het vele kopiėren.

6½ Years Later: The PSP Appreciation & Software Recommendation Thread.
pi_108021246
pi_108025199
Weet iemand een goede aanbieding waarbij niet met CC hoeft worden betaald?

CC heb ik namelijk (nog) niet en aamvragen duurt te lang ivm de actietermijn.
pi_108026297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanbieding waarbij niet met CC hoeft worden betaald?

CC heb ik namelijk (nog) niet en aamvragen duurt te lang ivm de actietermijn.
Nee, niet veel. Enige interessante is misschien MediaMarkt:
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,325563.html?page=1
pi_108028278
325 euro voor PS Vita (wifi) + 8GB memory card + Uncharted + Ultimate Marvel

Kan ik hem ergens goedkoper dan dit krijgen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:41:02 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108028482
Zijn er meer mensen met een pre-order kit? Ik kreeg vandaag de mail dat ik de game kan kiezen waarop ik korting wil krijgen, maar als ik op de link klik moet ik weer mijn pre-order code invoeren. Dat heb ik dus al gedaan, anders had ik die mail niet gehad. :')

Sony :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Redactie Games donderdag 16 februari 2012 @ 10:14:24 #27
181272 crew  Noppie2000
pi_108037503
Ik ga lekker wachten met het kopen van Vita :) Voor de games hoef ik het nu nog niet te doen. Eerst maar lekker verkopen afwachten en leuke acties *In Amerika nu al acties in maart aangekondigd als: koop 2 games, betaal er 1 (geldig voor alle Vita games)*. Als dit soort acties ook hierheen komen op één of andere manier, zal ik er eens naar kijken :)
pi_108049587
Ah, Sony heeft ook door dat de mail niet goed is

http://www.eurogamer.net/(...)discount-code-errors
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:07:45 #29
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_108073048
De Vita leeft echt niet hč? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:36:45 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108073905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
De Vita leeft echt niet hč? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
Minder dan 3DS voor mijn gevoel, maar het is een mooi apparaatje. Heb je de reviews op FOK!games al gelezen?

http://games.fok.nl/review/525931/1/1/50/playstation-vita.html

http://games.fok.nl/revie(...)ed-golden-abyss.html
pi_108076427
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.

Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop :)
pi_108077322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.

Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop :)
Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
pi_108077400
Had iemand dit überhaupt verwacht?
quote:
Sony: PS2- en PS3-games worden niet speelbaar op PS Vita
Sony Computer Entertainment heeft bekendgemaakt dat het bedrijf geen plannen heeft om de PlayStation Vita compatibel te maken met PlayStation 2- en/of PlayStation 3-games. Dit staat in een uitgebreide faq over de nieuwe handheld.

In de lijst met veelgestelde vragen, die Sony heeft gepubliceerd op het officiėle Europese PlayStation blog, wordt ook de vraag behandeld of de PlayStation Vita compatibel is met de overige platforms van PlayStation. Hierop antwoordt Sony dat er geen plannen zijn om spellen van de PlayStation 3 of de PlayStation 2 geschikt te maken voor gebruik op de PlayStation Vita.

Daarmee doelt Sony vooral op downloadable games voor de PlayStation 3, inclusief het aanbod aan 'PS2 Classics' dat Sony digitaal uitbrengt voor de PlayStation 3. In dit aanbod zitten onder andere oude klassiekers als God Hand en SSX: On Tour. Hoewel de PlayStation Vita volgens Sony wat game-ervaring betreft niet hoeft onder te doen voor de PlayStation 3, zullen deze games niet speelbaar zijn op de Vita.

De enige backward compatibility die de PlayStation Vita wel heeft, is met een aantal PlayStation Portable-games. Gamers die een gedownloade versie hebben van een PSP-game die door Sony is opgenomen in een lijst met ondersteunde games, kunnen de Vita-versie gratis downloaden. De ondersteuning geldt niet voor games die gebruikers op umd hebben aangeschaft; deze moeten opnieuw worden aangeschaft als de gebruiker ze op de PlayStation Vita wil spelen.

Hoewel Sony in de faq dus stelt dat er geen games voor de PS2 of PS3 op de Vita gespeeld kunnen worden, wordt niet uitgesloten dat er van games die eerder voor de consoles verschenen nog wel Vita-remakes uitgebracht kunnen worden. Concrete voorbeelden daarvan zijn er echter nog niet.
pi_108077454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef Aether het volgende:

[..]

Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
Veel spellen zijn op een touchscreen inderdaad een stuk minder fijn om te spelen dan met knoppen. God of War zou bijvoorbeeld onmogelijk zijn om op alleen een touchscreen te spelen volgens mij. Maar ik vind dat Rockstar GTA3 heel goed geport heeft. Het rijden zuigt, maar dat was in het origineel ook zo, en voor de rest speel ik dat spel liever op mijn iPhone dan Vice City Stories op mijn PSP.

The Warriors is dan weer een stuk leuker op de PSP dan GTA 3 op de iPhone.
pi_108078663
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.

Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn -O-
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2012 @ 14:58:47 #36
181272 crew  Noppie2000
pi_108079919
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef BramPowert het volgende:
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.

Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn -O-
Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
pi_108088075
Bij de Intertoys kan de Vita ook worden besteld:

- Vita
- Willekeurige game
- 25 euro tegoedbon voor de Intertoys

Dus opzich heb je dan voor 300 euro de Vita, een game (van 40 euro) en een 8GB kaartje (waarbij de 25 euro tegoedbon is gebruikt).

Denkt dat ik maar voor deze pre-order ga, aangezien Amazon niet lukt.

Anderen bij de Intertoys besteld?
pi_108093752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
Ik had er nooit bij nagedacht, totdat ik Fifa ging spelen (met het touchpad schiet je). Blijk ik dus iedere 2 seconden op de achterkant te drukken, wat resulteerde in schoten op doel vanaf de middellijn.

En grote boeren klauwen heb ik niet.. erg jammer. Had leuk uitgewerkt kunnen worden. En als ik probeer om het touchpad te vermijden om er gewend aan te raken krijg ik pijn in mijn vingers na 10 minuten.
pi_108110239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.

quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Anderen bij de Intertoys besteld?
Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.

[ Bericht 2% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2012 10:49:14 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_108110315
De enige musthaves van de Vita launchgames zijn:
Rayman Origins
Uncharted
Gravity Daze
Ultimate Marvel vs. Capcom
------------
Dan heb je nog degelijke titels die de moeite waard zijn
Wipeout
FIFA 12
Blazblue
F1 2011
Virtua Tennis
Shinobido
-------------
En de rest is allemaal bagger
pi_108110348
Niet alle PSP-spellen worden vanaf het begin correct geėmuleerd/ondersteund:
XSEEDGames twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 06:26:49 @reson8er @adolson Ys I&II may not be compatible with Vita yet after all! Will need to research more. Hopefully in future PSN update! reageer retweet
pi_108110405
@Asskicker14: ik vind het toch een mooi aantal, launchtitels zijn meestal niet de beste games. Wellicht dat ik Reality Fighters en Little Deviants wel verkoop, de andere 2 ga ik wel houden.
Misschien dat ik Rayman er nog bij koop, maar daarover twijfel ik want die is de helft goedkoper op de PS3. Het ziet er in ieder geval wel ontzettend goed uit op de Vita.
Ik zie trouwens het spel Everybody's Golf niet in je lijst. Dat is toch wel een zeer goed spel, die ga ik waarschijnlijk wel zeker halen.

Ik heb ook nog een preorder-pakket gekregen waarin ook 5 euro korting zat voor een spel en dat ga ik gebruiken om Escape Plan te kopen, dat lijkt me echt een geweldig spel. Stardust is ook wel de moeite denk ik zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2012 10:57:17 ]
pi_108110624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:32:56 #44
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_108111254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

[..]

Bij dat event was ik ook en natuurlijk ook gebruik gemaakt van de deal. Alleen wel jammer dat iemand van sony eerst loopt te vertellen dat je als verkoper een klant het best een 16GB kaartje kan verkopen en ze er volgens ( bij die aanbieding ) er een 4GB kaartje bij doen xD.
pi_108111265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, het was enkel voor winkelpersoneel van de FRS en dergelijke. Maar ik had het geluk dat ik viavia ook mee kon gaan :D

Ik lees trouwens zojuist iets zeer interessants op de US PlayStation Blog:
quote:
[list]
• If you purchase Hustle Kings for PS Vita, you will get Hustle Kings on PS3 for free. If you already own Hustle Kings on PS3, you’ll be able to download the PS Vita version for free.
• If you purchase WipEout 2048, you will be able to download WipEout 2048’s DLC packs, WipEout HD and HD Fury for free when they launch on PS Vita later this spring (if you already own the PS3 versions)
• DLC purchased for the PS3 version of Ultimate Marvel vs. Capcom 3 can be used on the PS Vita version for free (and vice versa).
[/list]
Hustle Kings, Wipeout HD en Fury kan ik dus al gratis downloaden.
Dit zijn wel goeie ontwikkelingen :)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:15:57 #46
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108112253
Dat zou wel heel nice zijn :9
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_108121944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee, winkels en pers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108135837
Nu de MediaMarkt en Saturn aanbiedingen bekend worden, ben ik toch wel blij dat ik niet voor de Amazon pre-orders ben gegaan.

Er werd gesproken over een 2 halen 1 betalen actie op Vita games bij MM Eindhoven. Ik ga er maar vanuit dat dit alleen is icm. een Vita zelf?

Hopelijk komen de folders snel online. Dan kan ik misschien ook nog even een pre-order kit meepakken.
pi_108141992
Hoe gaan jullie de PS Vita beschermen? Ik zit te twijfelen welke case ik moet kopen, die van het starterpakket lijkt mij niet ideaal en een pouch gebruik ik liever niet omdat je de Vita erin moet 'sliden' wat op den duur zeker krassen gaat opleveren. De VIP case van Thrustmaster lijkt mij wel wat, een simpele maar doeltreffende bescherming. Aan de andere kant lijkt mij de 4Gamers Travel Case (met rits) ook een mooi en ideaal dingetje :P .

Sowieso ga ik een Hori screen protector kopen voor het scherm, alleen wat gaan jullie voor de achterkant (touchpad) gebruiken? Daar wil ik eigenlijk ook een protector op omdat ik het al zie gebeuren dat de logo's op het touchpad eraf gaan slijten ;) .
pi_108148644
  Redactie Games zondag 19 februari 2012 @ 15:20:39 #51
181272 crew  Noppie2000
pi_108150041
Hij komt, hij komt...er voorlopig nog niet in _O-
pi_108151369
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Hij komt, hij komt...er voorlopig nog niet in _O-
QFT!

Het is een erg mooi apparaatje, maar best wel prijzig en geen van de launchgames is een systemseller voor mij. Misschien na de E3, als LBP komt en er interessante games zijn aangekondigd. En hopelijk de eerste prijsverlaging ook alweer is geweest.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_108164927
Bij de MediaMarkt nu een aanbieding:
- PS Vita plus 2 games waarvan je alleen de duurste betaald

Weet iemand trouwens hoe het zitten met de downloads die je van PSN haalt wat betreft het altijd op je memory stick moeten blijven staan van de content.
Wat ik bedoel; is het mogelijk hetgeen dat gedownload hebt uit de store van je memory card af te halen en op je pc te zetten bijvoorbeeld (voor het geval je memory card vol raakt)?
pi_108167143
Je kan het toch gewoon verwijderen, en wanneer je het weer wil spelen gewoon opnieuw downloaden?

Of je kan spellen naar je PC verplaatsen via de Content Manager . Als je een PS3 hebt kan je ze ook op je PS3 opslaan. Via de PS3 kun je ook Vita spellen downloaden om ze vervolgens over te zetten. Als het goed is.
pi_108169750
Aanschaf PS Vita heb ik uitgesteld ten faveure voor een maatpak. Hopelijk krijgen we een prijsverlaging tegen het eind van dit jaar.
pi_108181170
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bij de MediaMarkt nu een aanbieding:
- PS Vita plus 2 games waarvan je alleen de duurste betaald

Weet iemand trouwens hoe het zitten met de downloads die je van PSN haalt wat betreft het altijd op je memory stick moeten blijven staan van de content.
Wat ik bedoel; is het mogelijk hetgeen dat gedownload hebt uit de store van je memory card af te halen en op je pc te zetten bijvoorbeeld (voor het geval je memory card vol raakt)?
Welke MM dan? Op de site liggen alle flyers eruit :')
pi_108181331
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Folder Cruquius: ¤249 Vita, 4GB memory card ¤19, 2e Vita spel gratis bij aankoop van Vita (goedkoopste is gratis).
pi_108181832
Ik heb hem zaterdag even in mijn handen gehad. Demo van Gravity Daze geprobeerd. Ziet er prachtig uit...maar die laadtijden. :X
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_108182411
Wacht allemaal nou effe een jaar. Dan is er al een mooi bedrag van de aanschafprijs af en zijn er al platinum titels.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_108182441
Nee.
pi_108182501
test
How can I help you... BoB!
pi_108182513
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem zaterdag even in mijn handen gehad. Demo van Gravity Daze geprobeerd. Ziet er prachtig uit...maar die laadtijden. :X
Ben wel benieuwd hoe snel die geheugenkaarten zijn.
Nog geen technische gegevens kunnen vinden...
pi_108182580
Dit ding is rond de zomer alweer goedkoper te vinden.

Ik wacht wel even tot er meer titels zijn.

Tot nu toe heb ik elke console en handheld bij launch gekocht, nu effe niet. :)
pi_108182738
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

http://flyer.redblue.de/N(...)MM_ENS_2002TUBA1.pdf
Directe link naar de flyer, pagina 5 staat de Vita.
pi_108182928
Ah thanks, een stuk interessanter dan die vodafone-aanbiedingen. 3G-gaming :')
pi_108184912
3G gaming werd dacht ik sowieso niet ondersteund, aangezien het netwerk daar te weinig capaciteit voor heeft.
Daarnaast kan je met 3G max. 20mb downloaden geloof ik, dus als je bestanden uit de store wil halen zul je al snel wifi nodig hebben.

3G is dus vooral handig indien je on the go ff wat wil internetten of iets (al heb je daar smartphones ook voor).
  maandag 20 februari 2012 @ 13:55:53 #67
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108184964
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
3G gaming werd dacht ik sowieso niet ondersteund, aangezien het netwerk daar te weinig capaciteit voor heeft.
Daarnaast kan je met 3G max. 20mb downloaden geloof ik, dus als je bestanden uit de store wil halen zul je al snel wifi nodig hebben.

3G is dus vooral handig indien je on the go ff wat wil internetten of iets (al heb je daar smartphones ook voor).
http://games.fok.nl/colum(...)leidende-gedrag.html
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Eindredactie Games maandag 20 februari 2012 @ 13:57:27 #68
188609 crew  Kensuke
pi_108185020
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:53 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

http://flyer.redblue.de/N(...)MM_ENS_2002TUBA1.pdf
Directe link naar de flyer, pagina 5 staat de Vita.
Edit: Ah, Enschede en Hengelo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kensuke op 20-02-2012 14:23:42 ]
pi_108185430

pi_108195349
Iemand hier al wat van PlanetAxel gehaald?
pi_108195740
Inmiddels iets van 20 bestelling daar gedaan, is altijd prima gegaan. Ze zijn ook redelijk snel in vergelijking met bijvoorbeeld Zavvi.
Heb inmiddels ook Uncharted GA en Wipeout 2048 van hun binnen, heeft ongeveer weekje(~5 werkdagen) geduurd.
Ik kan ze in iedergeval aanraden. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Geneziz op 20-02-2012 18:44:28 ]
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:10:30 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108218816
Zavvi lukt het tegenwoordig ook wel om het vaak binnen een week te leveren.

Jammer van die laadtijden, met een cartridge zou je toch anders verwachten.
Ik twijfel nog even over de Vita.. beetje de kat uit de boom kijken. PSP ligt hier ook redelijk wat stof te verzamelen. Af en toe zet ik 'm even 5 minuten aan, maar ben het dan al snel zat. ;)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:11:48 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108218848
Ja, dat heb ik ook met mijn PSP, die gebruik ik ook te weinig, maar ik denk dat het toch echt komt door het gebrek aan 2de analoge stick, ik ben echt een FPS-speler, maar dat werkt gewoon niet lekker.
Get woke, go broke!
pi_108218903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat heb ik ook met mijn PSP, die gebruik ik ook te weinig, maar ik denk dat het toch echt komt door het gebrek aan 2de analoge stick, ik ben echt een FPS-speler, maar dat werkt gewoon niet lekker.
Zijn er FPS' voor de PSP dan? Ik speel nog vrij regelmatig op mijn PSP, maar keen geen goede FPS.
pi_108220589
Hoe is het in de winkels dan? Loopt het storm met de verkoop of valt het vies tegen?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:15:39 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108220730
De winkels verkopen 'm pas vanaf morgen. Tot nu toe nog geen embargo's gebroken volgens mij
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:17:35 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108220789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zijn er FPS' voor de PSP dan? Ik speel nog vrij regelmatig op mijn PSP, maar keen geen goede FPS.
nee, dat is dus een beetje het probleem ;). Er zijn er wel een paar, maar dat werkt dus gewoon niet zo lekker.

Dit is ook echt de enige reden waarom ik er 1 ga halen, en dus eigenlijk maar hopen op wat goeie FPS'ers. Gewoon (bite me) MW3 zou ik al tof vinden.
Get woke, go broke!
pi_108220834
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De winkels verkopen 'm pas vanaf morgen. Tot nu toe nog geen embargo's gebroken volgens mij
Oh lol ik dacht vandaag, meestal releases toch op dinsdag. Heb ik nog een dag om erover na te denken of ik er een ga aanschaffen.
pi_108220848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, dat is dus een beetje het probleem ;). Er zijn er wel een paar, maar dat werkt dus gewoon niet zo lekker.

Dit is ook echt de enige reden waarom ik er 1 ga halen, en dus eigenlijk maar hopen op wat goeie FPS'ers. Gewoon (bite me) MW3 zou ik al tof vinden.
Killzone / Resistance vind ik persoonlijk ook geweldige games en hopelijk nu ook fijn te spelen met de twee analoge sticks.
pi_108220879
Liggen de memory cards morgen ook direct in de winkel?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:20:28 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108220890
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Killzone / Resistance vind ik persoonlijk ook geweldige games en hopelijk nu ook fijn te spelen met de twee analoge sticks.
Die zijn idd 'wel aardig' maar speelden dus niet zo lekker weg zonder die extra stick.
Get woke, go broke!
pi_108220970
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nee deze moet je nabestellen en levering duurt ongeveer 2 weken nadat je je aankoop bon hebt opgestuurd naar Sony.
pi_108220982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die zijn idd 'wel aardig' maar speelden dus niet zo lekker weg zonder die extra stick.
Nee, precies, daarom vond ik zo ook niet zo'n succes op de PSP (al heb ik Resistance wel uren gespeeld).
Op de Vita kan het echter zeker een succesverhaal gaan worden.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:29:07 #84
4259 JK
pi_108221144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
FPS met een joypad of 2 sticks vind ik dus weer niets, ik wil de precisie van muis en keyboard.
Er zijn idd wel een aantal FPS games geweest, maar dan bestuurde je met de X, /\, O en [] de camera geloof ik.

Ik zie graag GTA 5 of een mobiele variant voor de PS Vita. Maarja, dat is nog even wachten....
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:29:33 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108221158
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Yup
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Oh lol ik dacht vandaag, meestal releases toch op dinsdag. Heb ik nog een dag om erover na te denken of ik er een ga aanschaffen.
In Europa zijn releases normaal gesproken op vrijdag zelfs. In Amerika zijn releases doorgaans op dinsdag. :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:39:21 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108221485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef JK het volgende:

[..]

FPS met een joypad of 2 sticks vind ik dus weer niets, ik wil de precisie van muis en keyboard.
Er zijn idd wel een aantal FPS games geweest, maar dan bestuurde je met de X, /\, O en [] de camera geloof ik.

Ik zie graag GTA 5 of een mobiele variant voor de PS Vita. Maarja, dat is nog even wachten....
Dat is een prima alternatief vind ik hoor, natuurlijk is muis+kb beter, maar dat is onderweg gewoon niet haalbaar. Ik speel op de PS3 en Xbox ook gewoon dingen als Killzone/MW etc met een controller. Vooral als je niet online speelt is het prima te doen, ik game sowieso niet online.
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:30:39 #87
4259 JK
pi_108222884
Bij offline gaming is het wel te doen ja, bij online gaming wil ik dan toch wel heel precies kunnen raken. Maar daarom speel ik online FPS-games ook alleen op de PC. ;)

Jammer dat remote play niet beter is dan op de PSP... bijna geen spellen dus te spelen, terwijl ze dat eerst wel beloofden toch? Anders had ik er morgen misschien nog wel eentje gekocht.
Zullen wel voornamelijk PSN titels zijn die werken, de normale games op bluray dus niet. Tenzij je 'm gekraakt hebt met een CFW... hoera voor piraterij! :(

[ Bericht 46% gewijzigd door JK op 21-02-2012 13:56:53 ]
pi_108224413
Sinds wanneer is kraken piraterij!? :?

Dat kraken tot piraterij leidt, ok......
pi_108224458
Hoor verhalen van een prijs van ¤189 voor de Vita bij de MM in Middelburg...
Kan iemand dit bevestigen?

Zou namelijk een geweldige deal zijn plus ik ben er zo met het OV ;P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:31:38 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108224619
Yup:

http://img254.imageshack.us/img254/818/middelburg.jpg (copy/paste deze link)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:32:16 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108224640
Waarom nou weer alleen daar? Ik woon to een MM :').
Get woke, go broke!
pi_108224813
In de flyer zelf staat de normale prijs van 249.
Wellicht een photoshop omdat het plaatje ook zo klein is?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:42:30 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108224955
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
In de flyer zelf staat de normale prijs van 249.
Wellicht een photoshop omdat het plaatje ook zo klein is?
Dan moet je ze ff bellen. Lijkt me de moeite waard
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:43:15 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108224985
quote:
ik had net gebeld naar middelburg, ze zeiden dat alleen morgen 188 euro is.
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games dinsdag 21 februari 2012 @ 14:45:42 #95
188609 crew  Kensuke
pi_108225057
Jammer dat het zo ver weg is voor de meesten.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:45 #96
4259 JK
pi_108225657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:25 schreef ChocolateMoose het volgende:
Sinds wanneer is kraken piraterij!? :?

Dat kraken tot piraterij leidt, ok......
Kraken dan... 95% van de mensen met een CFW zal het doen om gratis spellen te spelen.
Maar het is dus wel technisch mogelijk om via remote play PS3 games te spelen ipv alleen maar eenvoudige spellen. Sony wil het alleen niet. Net zoals Apple soms erg koppig doet en je prachtige apps hebt via een jailbreak.

Ik wacht met smart op jullie ervaringen morgen. :)
pi_108226721
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef Kensuke het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is voor de meesten.
Nogal. Maar ja, daarom zullen ze het ook doen, anders komen er alleen wat Zeeuwen :+
pi_108226984
Vijf uur reistijd plus kans dat ie al is uitverkocht.
Ik wacht nog wel even ;)
pi_108228356
Weet iemand btw of het mogelijk is om met bijvoorbeeld een pre-order kit van de MM in Enschede de Vita op te halen bij een andere MM?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:37 #100
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108228423
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup:

[ http://img254.imageshack.us/img254/818/middelburg.jpg (copy/paste deze link) ]
Manager games en alsnog imageshack gebruiken / posten :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_108229216
PlayStationEU twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 13:04:33 Check Out The PlayStation Store Update: PS Vita Launch Edition Here: http://t.co/GmXextDZ reageer retweet
pi_108229437
Al die tijd gedacht hem sowieso niet te kopen.. :') Gister gameplay zitten kijken, het is wel erg sick kwaliteit.. Heb dus min of meer wel bedacht hem in New York volgende week te kopen (voor 250 euro omgerekend heb je dan PS Vita + FIFA 12 + 4gb).

Alleen wat me wel zorgen maakt is dat je er amper wat van hoort.. Als ik niet zo nu en dan zou kijken op insidegamer e.d. zou ik niet eens weten dat die uitkwam.. :{ Misschien bloedt die zo dood..

Gewone PSP heb ik ook 3x gehad en steeds verkocht omdat ik er niks mee deed, maar dit is wel hele andere kwaliteit..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:10:12 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108230118
Ik loop zo wel ff naar de MM, hebben ze hem nog niet wordt het gewoon morgen.
Get woke, go broke!
pi_108230471
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef LeNick het volgende:

Alleen wat me wel zorgen maakt is dat je er amper wat van hoort.. Als ik niet zo nu en dan zou kijken op insidegamer e.d. zou ik niet eens weten dat die uitkwam..

Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:23:38 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108230492
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.
Ik zag van de week toch flink wat PSvita spotjes rond het voetbal etc :).
Get woke, go broke!
pi_108230501
Ik kijk geen voetbal, dus dat helpt niet :P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:24:27 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108230519
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen voetbal, dus dat helpt niet :P
Echte mannen gamen en kijken voetbal :7.
Get woke, go broke!
pi_108230559
Kijk naar bv een Battlefield 3, Modern Warfare 3 etc. Billboards, ads op youtube, the whole shebang. Dan is deze marketing toch een stuk stiller.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:25:49 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108230574
Ja, das waar. Als het wil aanslaan moet er toch wel flink wat bekendheid komen lijkt me zo...
Get woke, go broke!
pi_108230627
Morgen maar even eentje halen. reviewcopies zat, nu nog een zooi memorykaartjes :')
pi_108232122
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Zoals je zegt, elke niet-gamer kon weten dat Battlefield 3 en MW3 uitkwamen.. Dat is 'slechts' een game, en nu bij een hele nieuwe console is het verdacht veel stiller..

Dus ben wel heel benieuwd naar de verkoopcijfers!
  Eindredactie Games dinsdag 21 februari 2012 @ 19:11:44 #112
188609 crew  Kensuke
pi_108234298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik loop zo wel ff naar de MM, hebben ze hem nog niet wordt het gewoon morgen.
Nog wat gevonden?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:15:52 #113
4259 JK
pi_108234481
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Aether het volgende:
Vijf uur reistijd plus kans dat ie al is uitverkocht.
Ik wacht nog wel even ;)
Dat... en ik neem aan dat je niet 5 uur gaat reizen voor zo'n verschil.
Tenzij je gratis kan reizen en je toch geen reet te doen hebt.

De digitale versies van de spellen zijn weer flink aan de prijs.... dat moet toch veel goedkoper kunnen.
pi_108235461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef JK het volgende:

[..]

Dat... en ik neem aan dat je niet 5 uur gaat reizen voor zo'n verschil.
Tenzij je gratis kan reizen en je toch geen reet te doen hebt.

De digitale versies van de spellen zijn weer flink aan de prijs.... dat moet toch veel goedkoper kunnen.
4 uur reizen en de hele dag vrij voor mij, dus ik ga het proberen :P
pi_108235542
Nah, als ik moet gaan kost het me een tank aan benzine, dus heb ik die 'winst' weer vrij snel verloren. Een gratis game is prima bij de normale MM. Mensen met een OV-kaart: ja, veel plezier in Zeeland :P
pi_108235629
Ik hoop niet dat het ding uitverkocht is als ik d'r ben, dat zou genaaid zijn zeg.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:46:35 #117
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108235738
Gaan echt veel mensen naar Middelburg,Zal wel een flinke rij staan ;)

Ik kan m morgen ophalen bij de BS :9
Pax & Pry Free download
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:48:28 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108235815
Ik stap gewoon op m'n fiets morgenvroeg. Half 9 de wekker, douchen, ontbijten, fietsen, afrekenen, fietsen en dan werken de hele dag tot 22u :') :{ ;(
pi_108235817
Nojah, ik zie wel, heb sowieso wat te doen de hele dag :P

Uncharted en FIFA zijn allebei 50 bij de MM ofniet?
pi_108235852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stap gewoon op m'n fiets morgenvroeg. Half 9 de wekker, douchen, ontbijten, fietsen, afrekenen, fietsen en dan werken de hele dag tot 22u :') :{ ;(
Alsof de Vita uitverkocht raakt :')
pi_108236052
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alsof de Vita uitverkocht raakt :')
In Middelburg misschien? :P
Al denk ik dat het niet heel erg storm zal lopen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:55:30 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108236163
Ik wil 'm gewoon a.s.a.p. natuurlijk! Mijn pre-order is al aanbetaald met 140 euro ook :D
pi_108238188
Hoeveel memory card gaan jullie nemen? En welke games erbij?

Ik ga voor 8GB (kost in Amerika ¤22,50), en neem in ieder geval FIFA erbij, en misschien ook Uncharted.
pi_108238303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil 'm gewoon a.s.a.p. natuurlijk! Mijn pre-order is al aanbetaald met 140 euro ook :D
Ik rijd gewoon even naar de MM. En daarna door naar dat gedoe bij Microsoft. En dan tijdens de presentaties met de Vita spelen _O-
pi_108239028
Ik wil een Hori protective screen filter voor mijn Vita...maar dat ding is nergens fatsoenlijk leverbaar :') |:( .
pi_108239506
Ik heb zelf via Ebay een Barrier Chief screenprotector gekocht, ik kan nog niet echt zeggen wat de kwaliteit daarvan is. Maar het voordeel is dat deze wel de hele voorkant van de Vita beschermt en er zit ook een screenprotector bij voor de achterkant, wat ook wel handig is.

Ik weet trouwens niet of deze momenteel wel goed leverbaar is, maar het is een suggestie :P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:09:22 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108240130
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef LeNick het volgende:
Hoeveel memory card gaan jullie nemen? En welke games erbij?

Ik ga voor 8GB (kost in Amerika ¤22,50), en neem in ieder geval FIFA erbij, en misschien ook Uncharted.
16 GB en ik koop er zelf Little Deviants bij. Daarnaast komen geloof ik F1, Shinobido en Touch my Katamari mijn kant op.
pi_108244320
Heel station beurs is een grote Vita advertentie geworden
pi_108244818
Kun je met de3 g versie nu wel of niet online gamen. Ik lees er verschillende berichten over.
pi_108244879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef CamelNLD het volgende:
Kun je met de3 g versie nu wel of niet online gamen. Ik lees er verschillende berichten over.
Word feud zal vast kunnen, maar een potje modnation racers gaat niet.
pi_108245015
Dus niet online knallen met call of Duty of crossen met ridge racer.... wat heeft de 3g dan voor nut?
pi_108245030
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:42 schreef CamelNLD het volgende:
Dus niet online knallen met call of Duty of crossen met ridge racer.... wat heeft de 3g dan voor nut?
Vodafone wordt er rijk van.
pi_108245335
En ik heb hem al kunnen halen in Eindhoven, wat een klote installatieproces zeg :D yfrog.com/essbttpj
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_108245474
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vodafone wordt er rijk van.
Kudos voor jouw. Die 50 euro kan ik mooi "besparen "
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:54:50 #135
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108245579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef gamefreek het volgende:
En ik heb hem al kunnen halen in Eindhoven, wat een klote installatieproces zeg :D yfrog.com/essbttpj
Wat was er klote dan :?
Pax & Pry Free download
pi_108245809
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Wat was er klote dan :?
Zit in een loop zodra je je PSN op moet geven. Hij wil dan dat je eerst update maar daarvoor moet je eerst nog het installatieproces afronden waar je een PSN voor in moet voeren.

Maar verder prachtig ding, Rayman ziet er echt niet normaal goed uit!
Fok!Wormskampioen '09
  Redactie Games dinsdag 21 februari 2012 @ 23:59:32 #137
181272 crew  Noppie2000
pi_108247962
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Word feud zal vast kunnen, maar een potje modnation racers gaat niet.
Modnation Racers heeft uberhaupt geen online.. :')
  Redactie Games dinsdag 21 februari 2012 @ 23:59:48 #138
181272 crew  Noppie2000
pi_108247970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Zit in een loop zodra je je PSN op moet geven. Hij wil dan dat je eerst update maar daarvoor moet je eerst nog het installatieproces afronden waar je een PSN voor in moet voeren.

Maar verder prachtig ding, Rayman ziet er echt niet normaal goed uit!
Hoe heb je dat opgelost dan?
pi_108248506
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Berend. op 22-02-2012 00:33:58 ]
pi_108250858
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat opgelost dan?
Een nieuwe Account aanmaken met standaardgegevens en daarna, na het updaten, de correcte invoeren.
Fok!Wormskampioen '09
pi_108251763
Zal een 4gb kaartje voldoende zijn als ik games als Star Dust en Uncharted ga spelen?

Het is puur voor savegames e.d

Pas als er micro sd convertors oid komen, ga ik naar een groter formaat. :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:03:54 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108251874
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef ChocolateMoose het volgende:
Zal een 4gb kaartje voldoende zijn als ik games als Star Dust en Uncharted ga spelen?

Het is puur voor savegames e.d

Pas als er micro sd convertors oid komen, ga ik naar een groter formaat. :)
Voor savegames is 4GB meer dan genoeg natuurlijk :)
pi_108251901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Modnation Racers heeft uberhaupt geen online.. :')
Lol :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:06:14 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108251910
Uiteraard niets bij de MM gisteren, vanavond nog maar even kijken dan :).
Get woke, go broke!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:00:50 #145
4259 JK
pi_108253194
Geen online met modnation racers? En local wifi dan?
Gister nog in de PS store even gekeken (met de PS3). Daar stond alles al netjes klaar (demo's en full games).. nog even wat trailers gedownload om te zien, maar ik wordt er nog niet heel erg warm of koud van... maar ik ben gek op gadgets en consoles...
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:10:18 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108253441
Die aanmeld/update-loop :')

Wat een faal :D
pi_108254007
En maar wachten op me salaris /wrist ben wel benieuwd hoe Fifa erop speelt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:25 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108254051
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die aanmeld/update-loop :')

Wat een faal :D
Ding doet het toch wel gewoon he? Anders wordt het vanavond een hele dure frisbee :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:34:44 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108254194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ding doet het toch wel gewoon he? Anders wordt het vanavond een hele dure frisbee :P.
Ja, je moet eerst 'aanmelden' zonder je account.

Nog iets leuks: de pre-order kortingscode werkt niet. Ik heb een beetje meelij met Sony. Wat kunnen ze wel goed?
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:35:37 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108254215
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, je moet eerst 'aanmelden' zonder je account.

Nog iets leuks: de pre-order kortingscode werkt niet. Ik heb een beetje meelij met Sony. Wat kunnen ze wel goed?
klinkt allemaal wel erg knullig voor hun eerste major launch in tijden ja :P.

Ook gewoon zonde, dit is echt de laatste kans voor de handheld denk ik...
Get woke, go broke!
pi_108254535
Kan iemand foto's van een PSP-spel maken en hetzelfde spel op de Vita?
Ben benieuwd of het schalen echt zo goed werkt.

PlayStation Vita #2

woensdag 22 februari 2012 @ 10:57:07 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108254964
pi_108255507
Vleesch is zwak.....

Vita Wifi
Uncharted
Rayman
8Gb

Liggen op me te wachten..... :'(
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:13:22 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108255534
Toch jammer (voor mij) dat er niet meteen echt een dikke shooter uitkomt, Killzone ofzo...
Get woke, go broke!
pi_108255701
loopt niet storm...
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:18:30 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108255709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:18 schreef CamelNLD het volgende:
loopt niet storm...
hier niet, op t.net (bite me) loopt het topic behoorlijk snel.
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2012 @ 11:20:58 #157
188609 crew  Kensuke
pi_108255780
Ik heb hem. Bij de MM Arena stond er best een rijtje mensen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:39:38 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108256394
Fireworks is best geinig en het lijkt er op dat AR hier beter werkt dan op 3DS.
pi_108256529
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fireworks is best geinig en het lijkt er op dat AR hier beter werkt dan op 3DS.
Moet het nog zien ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:55:43 #160
4259 JK
pi_108256900
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer (voor mij) dat er niet meteen echt een dikke shooter uitkomt, Killzone ofzo...
Komt vanzelf wel... de line-up is in elk geval wel groter dan die van de 3DS.

De Vita heeft geen mogelijkheid om mediabestanden te streamen vanaf het netwerk, zoals de PS3, of wel?
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:05:03 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108257227

Flickr, Facebook en Twitter-apps werken allemaal goed :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:07:57 #162
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108257363
Heb m 8-)

Vita Wifi
Uncharted
16GB

325¤ bij de BS

:9 Wat een heerlijk apparaat _O_
Pax & Pry Free download
pi_108257481
MediaMarkt ¤249... bulkaanbieding?!

http://www.mediamarkt.nl/(...)9,325563,256353.html
pi_108257774
Zitten er eigenlijk AR cards bij zoals bij de 3DS?
pi_108257848
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Aether het volgende:
MediaMarkt ¤249... bulkaanbieding?!

http://www.mediamarkt.nl/(...)9,325563,256353.html
Is toch gewoon de adviesprijs? :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:21:04 #166
4259 JK
pi_108257855
Bij de FRS (landelijk):

PS Vita WiFi 235,99
16GB Memstick 34,99 (geldig tot 25 feb)

http://www.freerecordshop(...)isml&PageName=psvita
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:41:00 #167
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108258616
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef ChocolateMoose het volgende:
Zitten er eigenlijk AR cards bij zoals bij de 3DS?
Jep :Y
Pax & Pry Free download
pi_108258678
Als de spellen niet zo duur waren was het een instant-buy ;(
  Redactie Games woensdag 22 februari 2012 @ 12:46:46 #169
181272 crew  Noppie2000
pi_108258817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Berend. het volgende:
Of tenminste een memory card erbij, dan was het al wat aantrekkelijker. (En nee, niet als pre-order bonus ofzo).
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:47:40 #170
4259 JK
pi_108258841
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Berend. het volgende:
Even afwachten, of bij buitenlandse webshops kijken en 2e hands kopen.
Ik ga ook niet 40 euro voor een spel neerleggen als ik zo'n Vita koop.
20-25 euro vind ik eigenlijk leuk genoeg voor spellen op handhelds.
pi_108258987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Of tenminste een memory card erbij, dan was het al wat aantrekkelijker. (En nee, niet als pre-order bonus ofzo).
Inderdaad; gewoon lame dat je verplicht wordt om zo'n kaart erbij te kopen alvorens je het apparaat echt kunt gebruiken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:52:32 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108259012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Inderdaad; gewoon lame dat je verplicht wordt om zo'n kaart erbij te kopen alvorens je het apparaat echt kunt gebruiken.
Dat is wel een beetje jammer ja, zeker omdat het weer eens een Sony-eigen formaat is..
Get woke, go broke!
pi_108259048
Denk als je een maandje verder bent dat er al een heleboel leuke acties zijn.
pi_108259455
Das wel erg vroeg.

Ach ja een 16gb bij de FRS voor 35 valt nog te behappen. :)
pi_108261353
Vind de MM actie ook prima, 2 games voor de prijs van 1.

Ik ga voor FIFA en Uncharted waarvan ik Uncharted meteen weer verkoop waardoor de totaalprijs best netjes wordt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:59:57 #176
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108261715
Ik heb m al weer leeg gespeeld :{ uncharted is de bom _O_
Pax & Pry Free download
pi_108261826
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vind de MM actie ook prima, 2 games voor de prijs van 1.

Ik ga voor FIFA en Uncharted waarvan ik Uncharted meteen weer verkoop waardoor de totaalprijs best netjes wordt.
Kan ik:
1. Een PS vita kopen bij Free record shop voor 235 euro..
2. En dan naar MM gaan om 2 spellen voor 1 te kopen?

Of moet je dan daar ook de vita kopen? ;)
pi_108262230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Berend. het volgende:

[..]

Kan ik:

Er staat bij dat het alleen geldt in combinatie met een Vita.
Het goedkoopste spel krijg je gratis.
pi_108262717
Vuile flikkers bij MM Zoeterminder (ik hoop dat jullie bloedzuigers meelezen).

In Den Haag en Rdam kan je zonder een vita te kopen, 2 games halen en 1 betalen.

Zoetermeer doet er weer eens niet aan mee.

STERF! Luizen in de pels van de detailhandel.... :P
pi_108263575
Heeft de GPS functie nog enigzins nut?
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:13:36 #181
4259 JK
pi_108264409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Berend. het volgende:

[..]

Kan ik:

Op Tweakers zei iemand heel slim om de flyer van de FRS uit te printen en naar de Mediamarkt te gaan voor de laagste prijsgarantie. Dan heb je de Vita en 16gb voor de FRS prijs en dan pak je de 2 voor 1 aanbieding meteen mee, omdat je de Vita toch daar koopt.
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2012 @ 15:17:50 #182
188609 crew  Kensuke
pi_108264570
Welcome Park 100% gehaald. Was nog best leuk ook. 8)7
pi_108264583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef JK het volgende:

[..]

Op Tweakers zei iemand heel slim om de flyer van de FRS uit te printen en naar de Mediamarkt te gaan voor de laagste prijsgarantie. Dan heb je de Vita en 16gb voor de FRS prijs en dan pak je de 2 voor 1 aanbieding meteen mee, omdat je de Vita toch daar koopt.
Niet alle MediaMarkten doen aan laagste prijsgarantie en als het al een aanbieding betreft hoeven ze er niet aan mee te werken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:18:48 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108264606
Ach, het zal me worst zijn of ik nou 15-20 euro teveel dok als ie aan de overkant te halen is. Als ze hem nog maar hebben gewoon :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:23:07 #185
4259 JK
pi_108264778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Aether het volgende:

[..]

Niet alle MediaMarkten doen aan laagste prijsgarantie en als het al een aanbieding betreft hoeven ze er niet aan mee te werken.
Hier staan de voorwaarden.
http://www.mediamarkt.nl/(...)garantie,10101,.html

Ik lees niets over dat het bij bepaalde MM's niet zo zou zijn en ook gewone aanbiedingen worden wel geaccepteerd, behalve als het gaat om opheffingsuitverkopen etc.
Enige is dat je een FRS in een straal van 15km moet hebben.

Met een printje van deze link en de reclame van de FRS lijkt het mij dat ze niet anders kunnen.

En 15-20 euro? Vergeet ook niet die 16GB die normaal meer kost.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:31:42 #186
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108265089
Ik heb nog geen PS Vita, ga ik pas over 2 maanden halen ofzo, maar al wel Motorstorm RC binnengehaald voor de PS3, en dat is echt een aanrader!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108265517
Loopt storm :') as I speak ligt de bak hier bij MM Rotterdam centrum nog helemaal afgeladen met PS Vita's :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:43:55 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108265547
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Loopt storm :') as I speak ligt de bak hier bij MM Rotterdam centrum nog helemaal afgeladen met PS Vita's :P
Ze worden toch aardig verkocht nog hoor, beter dan ik verwacht had persoonlijk. Er is alleen heel veel voorraad.
pi_108265774
Net even in mediamarkt den haag geweest. Daar moet je ook de vita kopen, en dan kan je pas 2 games voor 1 krijgen.

Ze hadden geen eens demo games, paupers. Heb hem dus ook niet gekocht. :')
En bij free record shop mocht ik hem ook alleen maar vast houden :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:25:26 #190
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108271509
Godverdomme, ik loop nu toch te twijfelen. Heeft iemand dat 16GB kaartje bij de FRS gehaald? Want t staat niet in de folder, maar ik kan me voorstellen dat die actie van 35 euro alleen maar geldt als je hem in combinatie met een Vita koopt?
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108271792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef LDS het volgende:
Godverdomme, ik loop nu toch te twijfelen. Heeft iemand dat 16GB kaartje bij de FRS gehaald? Want t staat niet in de folder, maar ik kan me voorstellen dat die actie van 35 euro alleen maar geldt als je hem in combinatie met een Vita koopt?
Waarschijnlijk wel ja. Kan je beter voor de actie bij MM gaan denk ik ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:34:00 #192
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108271830
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Berend. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja. Kan je beter voor de actie bij MM gaan denk ik ;)
Ja inderdaad, als dat in combinatie is met een Vita zeker. Maar morgen toch maar es checken haha :P
Forza Eniesee!
pi_108272844
zijn er al 2ehands psvitas gevonden?

gr
pi_108273074
Ja.
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:06:07 #195
4259 JK
pi_108273155
Ik ga misschien vrijdag even langs de Mediamarkt Utrecht met een printje van de aanbieding van de FRS, er zitten er daar 2 om de hoek, eens zien of ik 'm dan toch mee kan krijgen voor dat bedrag en dan nog 2 games halen, 1 betalen meepakken. Maar eerst wil ik dat ding eens in mn handen hebben om er mee te spelen. De lokale gamesshop had alleen één dicht in een doos...

En ik ben nog steeds bang dat ik er weinig mee doe.. als de 3DS per week 1 uur aan staat is het al best wat.
pi_108273195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef JK het volgende:
En ik ben nog steeds bang dat ik er weinig mee doe.. als de 3DS per week 1 uur aan staat is het al best wat.
Gast. Hou die poen dan in je portemonnee of zet het op een spaarrekening.
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:13:24 #197
4259 JK
pi_108273480
Is een optie.. maarja.. je bent gek op gadgets of je bent het niet. En het is niet zo dat ik om het geld verlegen zit ofzo.
pi_108273624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef JK het volgende:
Is een optie.. maarja.. je bent gek op gadgets of je bent het niet. En het is niet zo dat ik om het geld verlegen zit ofzo.
Nu nog niet, inderdaad.
pi_108274486
Zal je ooit gedownloade games kunnen spelen op de Vita :o ?
En kan je spellen die je voor de PS3 gekocht hebt ooit kunnen spelen op de Vita ?
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:47:01 #200
4259 JK
pi_108274833
Gedownloade games? Dat kan nu toch al via de PS Store? Of bedoel je gratis gevonden iso's?
Hij gaat gekraakt worden, net als de 3DS dat ooit een keer te wachten staat.

Spellen voor PS3 op de Vita? Als het aan Sony ligt niet. Remote Play valt ook tegen, ik vraag me af in hoeverre de Remote Play op de Vita beter is dan op de PSP...
pi_108275239
16GB is gewoon 35 euro bij de FRS.
Heb zelf m'n Vita bij de MM gehaald en de 16GB bij de FRS.

Nvm, ik was nog klungeling

[ Bericht 43% gewijzigd door R4m0n_46 op 22-02-2012 20:09:30 ]
pi_108275880
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef So_Surreal het volgende:
Zal je ooit gedownloade games kunnen spelen op de Vita :o ?
En kan je spellen die je voor de PS3 gekocht hebt ooit kunnen spelen op de Vita ?
Ja kan met remote controll ofzo... :P
  Redactie Games woensdag 22 februari 2012 @ 20:32:32 #203
181272 crew  Noppie2000
pi_108277284
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze worden toch aardig verkocht nog hoor, beter dan ik verwacht had persoonlijk. Er is alleen heel veel voorraad.
Je hebt na 1 dag al cijfers? Of baseer je dit op je lokale gameshop ofzo?
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:32:40 #204
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108277295
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef R4m0n_46 het volgende:
16GB is gewoon 35 euro bij de FRS.
Heb zelf m'n Vita bij de MM gehaald en de 16GB bij de FRS.

Nvm, ik was nog klungeling
Okee, thanks, morgen even halen dan :) . Dan heb ik al wel een memorycard in huis, maar nog geen Vita. DE VERLEIDING :')
Forza Eniesee!
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:46 #205
4259 JK
pi_108278192
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ja kan met remote controll ofzo... :P
Remote Play, en die kan alleen simpele spellen aan. Zo'n beetje alle normale PS3 titels kan je vergeten.. PSN-titels willen vaak nog wel werken. Maar dat deden ze ook al op de PSP.

Vergeet dus Killzone 3, Red Dead Redemption etc. tenzij je een CFW op je PS3 hebt staan.
pi_108278932
Mis ik iets? Ik ga door de setup, en kom bij de vraag of ik mijn PSN-account wil gebruiken. Ja. Ik kies mijn wifi-netwerk en daarna meldt het ding dat ie een update nodig heeft om door te gaan. Ik klik oke en dan moet ik weer melden dat ik mijn psn-account wil gebruiken. En dan meldt dat ding weer dat ie een upgrade nodig heeft?
pi_108279176
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
Mis ik iets? Ik ga door de setup, en kom bij de vraag of ik mijn PSN-account wil gebruiken. Ja. Ik kies mijn wifi-netwerk en daarna meldt het ding dat ie een update nodig heeft om door te gaan. Ik klik oke en dan moet ik weer melden dat ik mijn psn-account wil gebruiken. En dan meldt dat ding weer dat ie een upgrade nodig heeft?
Bekend probleem?
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:46 #208
4259 JK
pi_108279177
Leuk he. Een mooie loop. Er is weer prima getest door Sony en co.
Dit soort stommigheden vind ik niet kunnen bij een grote firma als Sony, bij een Chinese gadget kan ik het nog wel accepteren.

De oplossing:

quote:
When it asks if you have a psn say yes, but when it asks if you want to use it say no. It'll take you to a quick screen, just enter a bit of info and it'll get you out of the loop
Daarna kan je alsnog je PSN koppelen.

Wat ik ernstiger vind, is dat ik de oplossing weet en geen Vita heb... :')
pi_108279297
Net wat gezocht op het internet, tussen alle VISTA (lol)-problemen. Sjees, hoe triest zijn die gasten :')
pi_108279343
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef LDS het volgende:

[..]

Okee, thanks, morgen even halen dan :) . Dan heb ik al wel een memorycard in huis, maar nog geen Vita. DE VERLEIDING :')
Haha, het systeem is echt geweldig hoor.
Heb nog niet veel kunnen doen, maar van wat ik heb gezien vind ik alles top!
pi_108279374
Op de setup na :') Christ, dit is nog meer faal dan een bluescreen tijdens een presentatie :')
pi_108279379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef JK het volgende:
Leuk he. Een mooie loop. Er is weer prima getest door Sony en co.
Dit soort stommigheden vind ik niet kunnen bij een grote firma als Sony, bij een Chinese gadget kan ik het nog wel accepteren.

De oplossing:

[..]

Daarna kan je alsnog je PSN koppelen.

Wat ik ernstiger vind, is dat ik de oplossing weet en geen Vita heb... :')
Had dit zelf ook totdat wat Tweakers de oplossing gaven die hierboven ook staat :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:52 #213
4259 JK
pi_108279570
Op Tweakers kan je veel info vinden, daar is het topic heel levendig. Zelfs zo levendig dat er een trieste user vanmiddag een modje heeft gewaarschuwd dat teveel mensen vertelden wat ze waar gekocht hadden en voor hoeveel. Hoe triest ben je dan? Juist die eerste dagen is het wat drukker en wie weet zijn er dan nog koopjes te vinden.. zoals bijv die 16GB voor 35 euro.

Ik post maar heel weinig op Tweakers, ik lees meer, maar dat komt vooral door dat enorm zielige gezeur van zowel users als moderators. Tuurlijk moet je het een beetje in banen leiden, maar als je bij Tweakers één stap uit de pas doet, krijg je al meteen een nekschot. Lijkt verdomme bijna Noord-Korea wel!
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:49 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108279667
Dat heb ik met het Nokia N8-topic op Tweakers. Stelletje zeurpieten daar :D Alle info is hier overigens ook al langsgekomen ;)
pi_108279798
Niet gezien. En teruglezen is voor mensen met tijd te veel :7 Daarom zit ik weinig op tweakers, daar verwachten ze dat je alles, maar dan ook alles zelf uitzoekt, terugleest etc. Ja, als ik tijd had deed ik dat wel, ik wil juist snel verder, dus stel ik een vraag :') Het is toch een forum om die reden :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:30 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108279893
Helemaal mee eens ook hoor
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:07:06 #217
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108285480
Ik heb alvorens te kopen een vraag. Ik vraag me namelijk af of de Vita wel de moeite waard voor mij. Aan het geld zal het niet liggen, ik ga volgend jaar wel beginnen met lessen. Nu geld zat. Alleen vraag ik me af of dit een goede vervanger voor mijn smartphone is (htc wildfire). Hij is al langzaam en hij is nu toch wel afgeschreven. Nooit internet abbo gehad en kan ook prima zonder. Zit alleen veel op internet, youtube en speel wat simpele games. Social networking doe ik ook niet veel mobiel, alleen soms facebook checken.
Ookal heb ik het geld, alles bij elkaar is het een flinke investering om alleen een vita met een hoesje en een game te hebben. Vorig jaar heb ik ook mijn NDS verkocht omdat hij stof lag te happen en ik een game pc heb. Ik heb dus ook géén PS3!

Dus PS Vita, still worth it?
bah
pi_108285874
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef JK het volgende:
Op Tweakers kan je veel info vinden, daar is het topic heel levendig. Zelfs zo levendig dat er een trieste user vanmiddag een modje heeft gewaarschuwd dat teveel mensen vertelden wat ze waar gekocht hadden en voor hoeveel. Hoe triest ben je dan? Juist die eerste dagen is het wat drukker en wie weet zijn er dan nog koopjes te vinden.. zoals bijv die 16GB voor 35 euro.

Ik post maar heel weinig op Tweakers, ik lees meer, maar dat komt vooral door dat enorm zielige gezeur van zowel users als moderators. Tuurlijk moet je het een beetje in banen leiden, maar als je bij Tweakers één stap uit de pas doet, krijg je al meteen een nekschot. Lijkt verdomme bijna Noord-Korea wel!
Heb ooit veel gepost op Tweakers maar op een gegeven moment ging het beleid me steeds meer tegenstaan. Jammer, want er waren veel gebruikers met veel kennis.

In topics zoals de Vita kan ik me voorstellen dat ze strenger zijn. Ook op fok zijn er topics van nieuwe consoles waar de eerste honderden posts zijn "ik heb 'm!" en "de postbode is nog niet geweest".

Tennis ziet er trouwens erg goed uit!

woensdag 22 februari 2012 @ 23:21:04 #219
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_108286125
amazon heeft het wel al aangeboden bij postnl...vrijdag komt ie binnen met Fifa, uncharted & tennis zijn in bestelling :)
PSN: diTani
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:22:50 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108286209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik heb alvorens te kopen een vraag. Ik vraag me namelijk af of de Vita wel de moeite waard voor mij. Aan het geld zal het niet liggen, ik ga volgend jaar wel beginnen met lessen. Nu geld zat. Alleen vraag ik me af of dit een goede vervanger voor mijn smartphone is (htc wildfire). Hij is al langzaam en hij is nu toch wel afgeschreven. Nooit internet abbo gehad en kan ook prima zonder. Zit alleen veel op internet, youtube en speel wat simpele games. Social networking doe ik ook niet veel mobiel, alleen soms facebook checken.
Ookal heb ik het geld, alles bij elkaar is het een flinke investering om alleen een vita met een hoesje en een game te hebben. Vorig jaar heb ik ook mijn NDS verkocht omdat hij stof lag te happen en ik een game pc heb. Ik heb dus ook géén PS3!

Als ik dit zo lees kun je beter een Android- of Windows Phone-toestel kopen als vervanger voor je huidige mobiel. Een smartphone is toch wat handzamer dan een Vita en het blijft in eerste instantie vooral een apparaat om te gamen.
pi_108286278
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:

Geen vervanging aangezien je er niet mee kan bellen :P Ik heb zelf ook 3 PSP's gehad die ik later weer heb verkocht omdat ik er niks mee deed, hetzelfde met mijn NDS. Toch koop ik hem omdat ik denk dat de Vita toch wel VEEL beter is dan de PSP of NDS. Het is inderdaad wel wat geld, maar bij Media Markt of Saturn krijg je bijv. een 2e game gratis.. Dan is het al wel te doen vind ik..

Ikzelf koop hem zondag bij Best Buy in the USA, dan krijg ik 3 games voor de prijs van 2.. Dan ben ik uiteindelijk voor ¤315 uit voor: PS Vita, 3 games, 8GB en nog wat accessoires.. Echt sick :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:52:15 #222
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108287382
Ik wil de Vita ook vooral voor gamen gebruiken, ik ben fanatiek gamer. Ik moet dus eigenlijk vragen of hij naast games ook de andere functies van mijn smartphone die ik gebruik kan vervangen, zodat als mijn htc het begeeft ik een cheap telefoontje koop dat wel lekker smst. Een goede nieuwe smartphone moet al gauw meer dan 400 euro. En dat terwijl ik de helft van zn functies nooit gebruik. Het lijkt me wel heerlijk om zomaar even vita mee te nemen en te pakken om toch lekker te kunnen gamen. Ik moet wel zeggen dat er nog noet echt super titels te koop zijn dus dat wordt maar gokken.
Nogmaals, ik heb geen PS3, wat toch wel een nadeel is als ik alles zo lees.
En ondanks het mooie apparaat is ook de Vita nog een flinke investering waar ik achteraf geen spijt wil van gaan krijgen.
bah
pi_108287601
Ik heb ook geen PS3 (ook verkocht haha :P) maar alleen een Xbox 360. De titels komen nog wel, Uncharted is denk ik wel echt een must have.. Als ik het zo lees is het het wel waard voor jou. Beter een Vita voor jou met een goedkoop mobieltje (gok ik als ik dit zo lees) dan een smartphone.. Aan de Vita heb je dan meer.

Twitter schijnt erg goed te lopen op de Vita. Facebook weet ik eigenlijk niet eens of die erop staat. Volgens mij wel. In ieder geval las ik dat al die dingen boven verwachting werkten bij mensen.

Maar wil je dan een 3G of een Wifi versie?
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:08:45 #224
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108287950
Wifi versie voldoet aan mijn wensen dus die zou het worden. Nooit 3g gehad en ook geen behoefte aan. Zelfde geldt voor twitter. Facebook app op Vita is handig en Skype is helemaal geweldig! Iemand hier die Skype trouwens al getest heeft?
bah
pi_108289201
Idee om elkaar toe te voegen op het systeem? Soort van Fok! groep ofzo.

Altijd leuk als je ff een potje wil gamen tegen een mede-fokker :P
pi_108289485
Heb hem vandaag ook gehaald bij de MM. De 3G met fifa en uncharted. Heb alleen nu al spijt dat ik maar 4 gig erbij heb genomen, dat ding zit zo vol ;(

Binnenkort maar even op zoek naar een groter kaartje. Fifa ziet er erg gelikt uit! :9
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:38:32 #227
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108291381
Gisteren bij MM Arnhem gehaald. In de 10 minuten dat ik er stond werden er 4 Vita's verkocht.

Ze deden de 2 voor 1 actie daar, maar 4 voor 2 mocht ook.
Pricematch gedaan voor de 16GB kaart voor 35 euro.
Dus uiteindelijk 373 kwijt voor vita + 16GB + 4 games.

Meesterlijk apparaat is het, vooral cool dat je zo eenvoudig demo's kunt downloaden.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:58:50 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108291652
Ja, bij mij liepen er ook allemaal mensen rond met de PSVita in de MM.

Mooi apparaat, Uncharted speelt lekker weg, Unit13 demo even geprobeerd (in het frans :')). Eindelijk 2 sticks _O_.
Get woke, go broke!
pi_108291859
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef LDS het volgende:

[..]

Ja inderdaad, als dat in combinatie is met een Vita zeker. Maar morgen toch maar es checken haha :P
Geen combi actie. Gisteren los gehaald aldaar. :)
pi_108293387
Ik ga hem denk ik ook halen.
De iPhone en mijn tablet gamen gewoon niet fijn :N

Maar wil hem pas halen als de games gratis te downloaden zijn.
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:29:44 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108293407
iemand al een PSP-titel getest? En werkt dat dan met de 2 analoge sticks in iets als Resistance?
Get woke, go broke!
pi_108293440
Ik wil Skyrim voor de Vita ;(
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:31:35 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108293456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil Skyrim voor de Vita ;(
Dat zou opzich prima kunnen :P. Skyrim is 6GB ofzo :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:59:44 #234
4259 JK
pi_108294412
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Aether het volgende:

[..]
In topics zoals de Vita kan ik me voorstellen dat ze strenger zijn. Ook op fok zijn er topics van nieuwe consoles waar de eerste honderden posts zijn "ik heb 'm!" en "de postbode is nog niet geweest".
Dat snap ik, maar het waren meer posts over wat men gekocht had, waar en voor welke prijs.
Niets mis mee, ik vind het wel leuk om alles een beetje te volgen. Die Vita gaat er hoe dan ook komen, het is alleen de vraag of dat deze week is of pas over een x aantal maanden als de prijs lager is.
pi_108295057
Werkt het opladen via USB eigenlijk? En kan je anders ook gebruik maken van zo'n iPhone oplader als je daar de usb in doet?
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:26:59 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108295445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:16 schreef LeNick het volgende:
Werkt het opladen via USB eigenlijk? En kan je anders ook gebruik maken van zo'n iPhone oplader als je daar de usb in doet?
Wat is een iPhone oplader, bedoel je zo'n stekker met usb-gat? De aansluiting op een iPhone is anders dan op een Vita, maar een usb-stekker werkt altijd natuurlijk.

Overigens heb ik nog niet goed gekeken naar de connectie met pc. Wil ook wat muziek enzo over gaan zetten.
pi_108295532
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou opzich prima kunnen :P. Skyrim is 6GB ofzo :P.
Stukken meer toch :') ?
pi_108295555
Ja, zo'n ding maar dan met Europese stekker natuurlijk:

Ik las namelijk op InsideGamer dat opladen via pc niet werkt..

quote:
Wie met de Vita op stap gaat, doet er dus verstandig aan om de oplader mee te nemen. En neem daarbij dan ook echt de stekker mee, want het opladen via deUSB-kabel die je aan een laptop hangt, werkt niet.
Maar dat lijkt me zo raar :{
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:30:29 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108295587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Stukken meer toch :') ?
Neuh, geinstalleerd is het maar 5.6GB ofzo. Dat zou prima moeten kunnen op de PSVita, kan zelfs wel minder omdat je textures niet zo groot hoeven te zijn.

Maar denk niet dat die komt, maar iets vergelijkbaars zou echt geweldig zijn.
Get woke, go broke!
pi_108295622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, geinstalleerd is het maar 5.6GB ofzo. Dat zou prima moeten kunnen op de PSVita, kan zelfs wel minder omdat je textures niet zo groot hoeven te zijn.

Maar denk niet dat die komt, maar iets vergelijkbaars zou echt geweldig zijn.
Heb eigenlijk ook niet zo'n zin om ¤40-, per spel te betalen die ik hooguit een paar keer speel :N
pi_108295762
De pre-paid kaart die ik bij de Vita heb gekregen is toch gewoon een normaal data pre-paid kaart die je ook voor tablets kan gebruiken?

En heeft iemand al de code voor wipe out ontvangen? :9
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:35:09 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108295782
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De pre-paid kaart die ik bij de Vita heb gekregen is toch gewoon een normaal data pre-paid kaart die je ook voor tablets kan gebruiken?

En heeft iemand al de code voor wipe out ontvangen? :9
Nee, nog niet uitgezocht wat ik ervoor moet doen eigenlijk :P.
Get woke, go broke!
pi_108295824
De
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, nog niet uitgezocht wat ik ervoor moet doen eigenlijk :P.
Je pre-paid kaart opwaarderen met 20 euro. Dan krijg je binnen 7 dagen een code voor het spel om te downloaden in de shop.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:36:49 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108295843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef LeNick het volgende:
Ja, zo'n ding maar dan met Europese stekker natuurlijk:

[ afbeelding ]

Ik las namelijk op InsideGamer dat opladen via pc niet werkt..

[..]

Maar dat lijkt me zo raar :{
Je moet sowieso de content manager installeren op je pc:
http://cma.dl.playstation.net/cma/win/nl/index.html
  Eindredactie Games donderdag 23 februari 2012 @ 11:39:38 #245
188609 crew  Kensuke
pi_108295974
Content Manager werkt prima. Ik heb saves van mijn vorige Vita weer teruggezet en ook een paar leuke wallpapers.
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:36:56 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108298138
Jammer trouwens dat Vita weer zo weinig videoformaten ondersteunt. Het wordt tijd dat Sony gewoon .avi accepteert (en eventueel .mkv)
pi_108298476
Pff.. Da's wel kut om te horen zeg! Hoop dat zodra CFW komt dat wel mogelijk is.. Zou voor mij enige reden zijn om hem dan te CFW'en.. Ervaring leert mij namelijk dat als je alle games maar zomaar kan downloaden de lol er snel af is.. Dat doe ik (denk ik) dus niet meer..
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:47:49 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108298527
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef LeNick het volgende:
Pff.. Da's wel kut om te horen zeg! Hoop dat zodra CFW komt dat wel mogelijk is.. Zou voor mij enige reden zijn om hem dan te CFW'en.. Ervaring leert mij namelijk dat als je alle games maar zomaar kan downloaden de lol er snel af is.. Dat doe ik (denk ik) dus niet meer..
Dat heb ik dus ook, dan kraak je zo'n ding, zet er tig spellen op en vervolgens speel je er niet 1 :').

Hoop gewoon dat de prijzen een beetje gaan dalen van de spellen.
Get woke, go broke!
pi_108298606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, dan kraak je zo'n ding, zet er tig spellen op en vervolgens speel je er niet 1 :').

Hoop gewoon dat de prijzen een beetje gaan dalen van de spellen.
Via Planetaxel zijn de games ook redelijk goedkoop, FIFA kost daar maar ¤31,- geloof ik.
pi_108298634
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef Aether het volgende:

[..]

Bekend probleem?
Ze hadden die optie om je account te linken wel weg kunnen laten als je moet updaten, maar men kan natuurlijk ook gewoon lezen wat er staat.

Vita: "Do you want to use your account?"
User: "Use"
Vita: "Update the system software, and THEN link your account."
User: lol lettertjes? --> "Use"
*repeat*

:')
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:50:21 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108298643
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Via Planetaxel zijn de games ook redelijk goedkoop, FIFA kost daar maar ¤31,- geloof ik.
is al beter. Maar zie bijv een aantal PSP titels in de store voor 20 euro, dat vind ik echt teveel. Ik wil best Resistance met 2 sticks spelen, maar 20 euro voor zo'n oud spel is me echt teveel.
Get woke, go broke!
pi_108298710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

is al beter. Maar zie bijv een aantal PSP titels in de store voor 20 euro, dat vind ik echt teveel. Ik wil best Resistance met 2 sticks spelen, maar 20 euro voor zo'n oud spel is me echt teveel.
Dat is inderdaad waar. Staan meerdere games in de store die overpriced zijn.

GTA's daarentegen zijn mooi goedkoop, 8 euro, misschien dat ik er nog één aanschaf.
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:02:42 #253
4259 JK
pi_108299141
Die prijzen dalen vanzelf wel van alle spellen (retail, in de winkel, niet in de PSstore, dat blijft hoog), het is gelukkig geen Nintendo die voor Nintendo-titels nog steeds de hoofdprijs durven te vragen, ook als het spel al jaren oud is.

Jammer idd van die videoformaten. De PSP kan ook al zo weinig aan en ook de PS3 is een lastig kind als het gaat om films of series er op te kijken. Het is dat ik de PS3 heb, anders zou ik een losse mediastreamer kopen die veel meer aan kan.

Voor de memorycards vraag ik me af of die prijzen ook nog omlaag gaan, of dat er uberhaupt 3rd party memorycards komen. De PS Vita kaart wordt nu toch alleen echt in de Vita gebruikt? MS Pro Duo kon je ook nog gebruiken in foto- en videocamera's van Sony. Of wordt dit model al gebruikt in andere apparaten?
pi_108299911
Overtuig me even waarom ik er eentje moet kopen. Heb al een iPad en een xbox O+

Stiekem wil ik er héél graag eentje, maar moet nog even overtuigd worden :9
pi_108299948
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef Berend. het volgende:
Overtuig me even waarom ik er eentje moet kopen.
Nee.
pi_108300016
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee.
Dan niet ;(
pi_108300079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dan niet ;(
Zo hebben we er ook een paar in de crew. De voor- (aardig wat launchgames, nette online functionaliteit) en nadelen zijn bekend (3G :') , dure memorykaartjes). Make up your own mind :7
pi_108300147
quote:

Gewoon omdat het nieuw is! :D
pi_108300320
Moet trouwens wel zeggen dat ik de interface van ps3 en de oude psp veel handiger en mooier vond. Weet niet echt wat ik hier van moet denken.
pi_108300882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik de interface van ps3 en de oude psp veel handiger en mooier vond. Weet niet echt wat ik hier van moet denken.
Je moet ook gamen op dat ding; menu is totaal overbodig.
  Redactie Games donderdag 23 februari 2012 @ 14:22:26 #261
181272 crew  Noppie2000
pi_108302072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Je moet ook gamen op dat ding; menu is totaal overbodig.
Een menu overbodig/onbelangrijk noemen :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:27:18 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108302220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Het is een smartphone-kloon wat ik wel kan begrijpen. Het is alleen drie stappen terug in de tijd natuurlijk want icoontjes zijn uit sinds Windows Phone.

Maar goed, het werkt en je kunt gemakkelijk groepen per tabblqd maken.
pi_108302317
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is een smartphone-kloon wat ik wel kan begrijpen. Het is alleen drie stappen terug in de tijd natuurlijk want icoontjes zijn uit sinds Windows Phone.

Maar goed, het werkt en je kunt gemakkelijk groepen per tabblqd maken.
Inderdaad krijg een beetje het gevoel van een adroid 1.0 toestel. beetje achterhaald, das wel jammer.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:32:10 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108302393
Ach, het werkt. Ik vind het wel ok, zeker met die swipeable schermen etc.
Get woke, go broke!
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:32:33 #265
4259 JK
pi_108302407
quote:

Omdat: daarom!

Nu kopen dat ding, ik twijfel ook nog. ;)
Kopen doe ik 'm zeker wel eens, maar tis even de vraag wanneer.
Morgen even checken en wie weet koop ik 'm .. wie weet niet. Bij twijfel (op dat moment), niet doen.
Enige is dat ik niet echt een spel nu zie waarvan ik zeg 'die MOET ik hebben!'.

Al ben ik erg benieuwd naar Rayman en OLED.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:37:29 #266
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108302590
Voor gasten die wachten op een prijsverlaging: je kan toch net zo goed die aanbieding nu gebruiken (2 games halen, 1 betalen + 15 euro kortin op 16GB)?
Dan heb je al zo 55 euro voordeel...

En mocht Sony de prijs omlaag gooien dan zullen ze net als Nintendo wel wat regelen aan gratis downloads voor early adopters.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_108302679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef matthijst het volgende:
Voor gasten die wachten op een prijsverlaging: je kan toch net zo goed die aanbieding nu gebruiken (2 games halen, 1 betalen + 15 euro kortin op 16GB)?

En mocht Sony de prijs omlaag gooien dan zullen ze net als Nintendo wel wat regelen aan gratis downloads voor early adopters.
Amazon heeft ook nog de aanbieding gratis 16GB en £15 korting op een spel.

Overigens wel apart al die aanbiedingen. Lijkt wel of ze geleerd hebben van de 3DS launch en dit willen voorkomen.
pi_108302716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een menu overbodig/onbelangrijk noemen :')
Jij koopt toch ook dat ding om te gamen? Kan mij het schelen hoe het menu eruit ziet; als de games maar goed zijn.
pi_108303434
Godverdomme man, wat een prutsers hier in Wijchen. Nergens een demopod/model beschikbaar. Bij de Intertoys en Dixons ook gewoon geen spellen in de schappen, wil je verkopen of niet :') :') :') . Bij de FRS een heel klein lullig schapje onderin, keek er eerst 3x overheen (want die doosjes zijn ook echt klote klein, handig om ze dan helemaal onderin te zetten). 16GB vanochtend natuurlijk uitverkocht bij de FRS. Bel ik vanmiddag op, hang ik eerst 5 min in de wacht, zegt het meisje: ik ga even voor je kijken of ze binnen zijn gekomen *graaf graaf graaf*. Jaahoor!, ik heb ze weer! Dus ik fietsen, komt dat wijf met een SD kaartje aan, zeg ik, nee dat zijn ze niet. Komt ze met een microSD aan, nee dat zijn ze ook niet :') . Ik weet niet of Sony er invloed op heeft gehad, maar wat een boutlaunch zeg, de tering :')
Forza Eniesee!
pi_108303480
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:03 schreef LDS het volgende:
Godverdomme man, wat een prutsers hier in Wijchen. Nergens een demopod/model beschikbaar. Bij de Intertoys en Dixons ook gewoon geen spellen in de schappen, wil je verkopen of niet :') :') :') . Bij de FRS een heel klein lullig schapje onderin, keek er eerst 3x overheen (want die doosjes zijn ook echt klote klein, handig om ze dan helemaal onderin te zetten). 16GB vanochtend natuurlijk uitverkocht bij de FRS. Bel ik vanmiddag op, hang ik eerst 5 min in de wacht, zegt het meisje: ik ga even voor je kijken of ze binnen zijn gekomen *graaf graaf graaf*. Jaahoor!, ik heb ze weer! Dus ik fietsen, komt dat wijf met een SD kaartje aan, zeg ik, nee dat zijn ze niet. Komt ze met een microSD aan, nee dat zijn ze ook niet :') . Ik weet niet of Sony er invloed op heeft gehad, maar wat een boutlaunch zeg, de tering :')
Wijchen :') Daarom haal ik daar ook nooit :P
pi_108303588
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wijchen :') Daarom haal ik daar ook nooit :P
Klopt, inderdaad Wijchen :') . Maar ik wilde gewoon effe snel dat ding spelen en een 16GB kaartje halen met m'n fiets, maar dat gaat zo dus een beetje lastig hahah 8)7
Forza Eniesee!
pi_108304084
Hier in Den Haag hebben ze ook geen demo spellen hoor. Het enige wat je mag doen is dat ding 10 seconden vast houden :')
pi_108304739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef Berend. het volgende:
Hier in Den Haag hebben ze ook geen demo spellen hoor. Het enige wat je mag doen is dat ding 10 seconden vast houden :')
Inderdaad, echt heel slecht!
Forza Eniesee!
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:39:56 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108304754
Katamari is best leuk. Vond het op PS2 nooit zo leuk, maar nu eigenlijk best wel. Lastig ook om goeie scores te halen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:12:41 #275
4259 JK
pi_108308135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef matthijst het volgende:

Ik kan je eigenlijk alleen maar gelijk geven. Straks heb je niet 2 voor 1 en de prijs van zo'n geheugenkaartje zie ik ook niet snel zakken (in elk geval niet die van 16GB).
Zal zo eens zien of ze bij de FRS nog een 16GB kaartje hebben liggen, morgen bij MediaMarkt dan kijken of ik 'm voor de FRS prijs mee kan nemen en ook 2 voor 1, want volgens mij doen ze daar wat lastig over als je én én wilt. En anders kan ik die 16GB vast wel weer zonder verlies kwijt.

Voordeel van de Vita is dat je ook direct veel demo's online hebt. Bij de 3DS duurde dat bijna een jaar.
pi_108308757
Kun je eigenlijk ergens de actuele batterijduur zien in de vorm van een percentage? Kan het nergens vinden..

Ontzettend tof apparaat trouwens, Fifa en Virtua Tennis zijn al meteen twee toppertjes voor mij!
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:12:56 #277
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108310092
Nee dat is niet te bekijken :z
Pax & Pry Free download
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:17:02 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108310224
Hoe weet mijn WiFi Vita, zonder GPS, toch exact waar ik me bevind? :D
pi_108310281
quote:
19s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien hebben ze je per ongeluk een 3G model meegegeven?
pi_108310316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef Berend. het volgende:
Ik heb letterlijk langer dan 1 uur ermee kunnen spelen vorige week in MM Eindhoven
  Eindredactie Games donderdag 23 februari 2012 @ 18:20:58 #281
188609 crew  Kensuke
pi_108310334
quote:
19s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
WiFi communiceert je locatie. Near zou anders niet kunnen werken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:56:46 #282
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108311674
Had ik mezelf net overtuigd toch geen Vita te kopen, omdat ik het geld net zo goed in gitaar gear kan steken, kom ik weer bij dit topic en nu twijfel ik weer. Wat is het leven toch moeilijk soms :P
bah
pi_108312752
Over wat voor afstand scant Near eigenlijk nog?

Woon namelijk in een gehucht terwijl de grote stad iets verderop ligt :P
pi_108315519
Ik heb een beetje dom gepre-orderd bij Bart Smit,heeft er iemand ervaring of je bij een winkel als bart smit nog extra korting kan bietsen? Want zoeen beetje elke andere winkel heeft een betere deal.

En hoe is Fifa? Iemand al het online gedeelte getest? Is dat een beetje te vergelijken met de ps3?
  Redactie Games donderdag 23 februari 2012 @ 20:04:23 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_108315753
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
Over wat voor afstand scant Near eigenlijk nog?

Woon namelijk in een gehucht terwijl de grote stad iets verderop ligt :P
Had ooit 10 kilometer gelezen, maar dat lijkt me sterk.

Wel een aanzienlijk stuk verder dan de 3DS en streetpass in ieder geval :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:01:15 #286
4259 JK
pi_108319602
16gb in de pocket. De laatste... En moest er voor naar een ander filiaal.

Morgen in de Mediamarkt even kijken of ik 'm koop. In de stad nog wat andere winkels bezocht, maar psv spellen zijn heel schaars...
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:24:27 #287
4259 JK
pi_108321152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Kensuke het volgende:

[..]

WiFi communiceert je locatie. Near zou anders niet kunnen werken.
Werkt Near via Google Maps? Volgens mij pakken ze je locatie aan de hand van je eigen accesspoint en dat van accesspoints in de buurt en de sterkte daarvan.
Op mijn Ipod Touch heb ik hetzelfde, hij geeft redelijk nauwkeurig aan waar je zit, maar kan het niet precies pinpointen. In een cirkel laat hij zien waar je zit en daar zit m'n huis wel tussen.

Kan zijn dat het anders werkt, maar bovenstaande is mijn idee er van. ;)
  Eindredactie Games donderdag 23 februari 2012 @ 21:42:10 #288
188609 crew  Kensuke
pi_108322405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef JK het volgende:

[..]

Werkt Near via Google Maps? Volgens mij pakken ze je locatie aan de hand van je eigen accesspoint en dat van accesspoints in de buurt en de sterkte daarvan.
Op mijn Ipod Touch heb ik hetzelfde, hij geeft redelijk nauwkeurig aan waar je zit, maar kan het niet precies pinpointen. In een cirkel laat hij zien waar je zit en daar zit m'n huis wel tussen.

Kan zijn dat het anders werkt, maar bovenstaande is mijn idee er van. ;)
Dit bedoelde ik ook, volgens mij werkt het zo idd.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:15:18 #289
4259 JK
pi_108324455
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik ook, volgens mij werkt het zo idd.
Daarom ben ik benieuwd als je je accesspoint een andere naam geeft en niet in de buurt zit van andere accesspoints, wat hij dan doet. ;)
pi_108325953
Ik heb zojuist maar een 32Gb kaartje besteld bij PlanetAxel, dan heb ik zeker genoeg ruimte :P
pi_108328752
Dat heb ik ook gedaan, ik dacht dat ik aan 8 gig voorlopig wel genoeg zou hebben. Mooi niet dus :P
pi_108329999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Had ik mezelf net overtuigd toch geen Vita te kopen, omdat ik het geld net zo goed in gitaar gear kan steken, kom ik weer bij dit topic en nu twijfel ik weer. Wat is het leven toch moeilijk soms :P
Haha, same here...
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:09:03 #293
4259 JK
pi_108330913
4GB en 8GB zijn denk ik echt te weinig. Als je gameupdates er ook op komen te staan, loopt het echt heel snel vol (als je meer games hebt). Zelfs 16GB is denk ik nog wat te klein, dus 32GB bestellen is misschien zo gek nog niet.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:22:12 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108331397
FOK! herkent Vita niet als mobiel apparaat in de browser, volledige layout dus helaas. Wel verrassend snel.
pi_108331503
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK! herkent Vita niet als mobiel apparaat in de browser, volledige layout dus helaas. Wel verrassend snel.
Ik vind de vita browser echt een grote ramp.
  Redactie Games vrijdag 24 februari 2012 @ 00:33:48 #296
181272 crew  Noppie2000
pi_108331770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Ik vind de vita browser echt een grote ramp.
Is het ook.
pi_108332162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef JK het volgende:

[..]

Daarom ben ik benieuwd als je je accesspoint een andere naam geeft en niet in de buurt zit van andere accesspoints, wat hij dan doet. ;)
Dan pakt hij je op je IP. Tevens blijft het mac adres van de modem hetzelfde als je de nama veranderd.
pi_108334121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Is het ook.
We wachten gewoon de eerste updates af. Ik kan me niet voorstellen dat het zou zou blijven. Trusten!
pi_108334422
Rayman gaat terug. Ruil m in voor een PSN card en ik download Escape plan en Stardust wel. :)

Owja, druk tijdens een willekeurig spel eens op Home + Start. ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door ChocolateMoose op 24-02-2012 08:38:35 ]
pi_108334611
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:13 schreef ChocolateMoose het volgende:
Rayman gaat terug. Ruil m in voor een PSN card en ik download Escape plan en Stardust wel. :)

Owja, druk tijdens een willekeurig spel eens op Home + Start. ;)
Vind Rayman ook niet zo geweldig :N
pi_108335004
Ok. DICHT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')