twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 13:04:33Check Out The PlayStation Store Update: PS Vita Launch Edition Here: http://t.co/GmXextDZ reageer retweet
Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef LeNick het volgende:
Alleen wat me wel zorgen maakt is dat je er amper wat van hoort.. Als ik niet zo nu en dan zou kijken op insidegamer e.d. zou ik niet eens weten dat die uitkwam..
Ik zag van de week toch flink wat PSvita spotjes rond het voetbal etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.
Echte mannen gamen en kijken voetbalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen voetbal, dus dat helpt niet
Ja dat bedoel ik. Zoals je zegt, elke niet-gamer kon weten dat Battlefield 3 en MW3 uitkwamen.. Dat is 'slechts' een game, en nu bij een hele nieuwe console is het verdacht veel stiller..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! geven we genoeg aandacht, maar voor consument op bv tv of zo is het wel erg stil.
Nog wat gevonden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik loop zo wel ff naar de MM, hebben ze hem nog niet wordt het gewoon morgen.
Dat... en ik neem aan dat je niet 5 uur gaat reizen voor zo'n verschil.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Aether het volgende:
Vijf uur reistijd plus kans dat ie al is uitverkocht.
Ik wacht nog wel even
4 uur reizen en de hele dag vrij voor mij, dus ik ga het proberenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef JK het volgende:
[..]
Dat... en ik neem aan dat je niet 5 uur gaat reizen voor zo'n verschil.
Tenzij je gratis kan reizen en je toch geen reet te doen hebt.
De digitale versies van de spellen zijn weer flink aan de prijs.... dat moet toch veel goedkoper kunnen.
Alsof de Vita uitverkocht raaktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stap gewoon op m'n fiets morgenvroeg. Half 9 de wekker, douchen, ontbijten, fietsen, afrekenen, fietsen en dan werken de hele dag tot 22u![]()
![]()
Ik rijd gewoon even naar de MM. En daarna door naar dat gedoe bij Microsoft. En dan tijdens de presentaties met de Vita spelenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil 'm gewoon a.s.a.p. natuurlijk! Mijn pre-order is al aanbetaald met 140 euro ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |