abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107978045
PlayStation Vita zal begin 2012 in de winkels liggen. Er komen twee versies van de nieuwe handheld, eentje met enkel Wifi en eentje met Wifi en 3G. De eerste gaat je 249 euro kosten, de tweede kost je 299 euro. De richtprijzen voor de games zijn nog niet bekendgemaakt, maar de verwachting is dat die een euro of vijftig gaan kosten.

110608_47809_PSVITA_Header.jpg

= promofilmpje =

= Specs =
CPU: ARM® Cortex- A9 core (4 core)
GPU: SGX543MP4+
External Dimensions: Approx. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)
(tentative, excludes largest projection)
Screen (Touch Screen): 5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors, OLED
Multi touch screen (capacitive type)
Rear Touch Pad: Multi touch pad (capacitive type)
Cameras: Front camera, Rear camera
Sound: Built-in stereo speakers
Built-in microphone
Sensors: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,
three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
Wi-Fi location service support
Keys / Switches: PS button, Power button, Directional buttons (Up/Down/Right/Left), Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square), Shoulder buttons (Right/Left), Right stick, Left stick
START button, SELECT button, Volume buttons (+/-)
Wireless Communications: Mobile network connectivity (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi)(Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

= Previews =
Hands on van de nieuwe PlayStation Vita hardware.

Aangekondigde games:
Little Deviants
Reality Fighters
LittleBigPlanet Vita
Escape Plan

110608_47809_PSVITA_Content_Leader.jpg
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_107978076
Vita + 8GB voor ¤238 inclusief verzendkosten bij Amazon FR.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_107979568
Vandaag toch maar even met Bartje Smit gebeld om te switchen van 3G naar Wifi-only.. Doe wel tetheren via me telefoon(telefoon gebruikt gemiddeld 500mb/maand hou ik 500 mb voor me vita over dat is goedkoper en meer dan vodafone met een lachbundel aanbieden) en die 50 euro kan ik weer gebruiken voor een game of een 16gig kaartje.

Eerste games gaan denk ik FIfa(online tegen ps3 gebruikers!) en Uncharted worden. Welke games gaan jullie als eerst nemen?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_107979967
wat is trouwens een redelijke kaart voor iemand die redelijk wat speelt? Heb op dit moment zo'n 10 games op de wishlist staan.. zullen vast geen grote bestanden zijn toch?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_107980137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:45 schreef Rick_dB het volgende:
wat is trouwens een redelijke kaart voor iemand die redelijk wat speelt? Heb op dit moment zo'n 10 games op de wishlist staan.. zullen vast geen grote bestanden zijn toch?
Save games of downloads?

Downloads:

Asphalt Injection - 724 MB
Ultimate Marvel vs Capcom 3 - 1350 MB
Uncharted Golden Abyss - 2777 MB
Digi Q [AR tank game] - 220 MB
F1 - 1435 MB
Katamari - 744 MB
Good People Die Demo[999 sequel] - 121 MB
Little Deviants [20k yen which is about half the price of most] - 869 MB
Army Corps of Hell - 598 MB
Shinobido 2 - 1057 MB
Kyoukugen Dasshutsu: Zennin Shiboudesu[visual novel with ghost thingies] - 693 MB
Dynasty Warriors - 1485 MB
Dungeon Hunter - 1057 MB
Dream Club Zero - 2835 MB
Virtua Tennis - 1241 MB
Blaz Blue - 3180 MB
Mojohng Fight Club - 793 MB
Michael Jackson Experience - 1225 MB
Disgaea 3 - 1699 MB
Friends Network [doubt this will release outside JP] - 168 MB
Hot Shots Golf - 1100 MB
Monster Radar - 1640 MB
Twitter App - 5760 KB
Ridge Racer - 561 MB
Lord of Apocalypse - 1427 MB
pi_107981340
saves, ik ben nog van de ouderwetse koopgamers ;) vind het altijd wel leuk en prettig om ee ncollectie in de kast te hebben die niet gekopieerd en geprint zijn, maar gewoon origineel
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_107981612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Rick_dB het volgende:
saves, ik ben nog van de ouderwetse koopgamers ;) vind het altijd wel leuk en prettig om ee ncollectie in de kast te hebben die niet gekopieerd en geprint zijn, maar gewoon origineel
Sommige Vita spellen hebben een eigen geheugen voor savegames.
Aan de kleinste memory card heb je dus wel genoeg.
pi_107985869
Ik kijk net op videogamesplus.ca en daar zijn de prijzen wel heeeel aantrekkelijk moet ik zeggen:

- PS Vita 260CDN = 198¤
- 8GB 30CDN = 23¤
- FIFA 40CDN = 30¤

Totaal 330CND = 251¤

Weliswaar ietwat afgrond op alledrie de vlakken, maar de prijs spreek toch voor zich.
Volgens real-time wisselkoersen berekend.
pi_107986691
Nvm, verzendkosten zijn ook 30¤, wat het totaal net als bij de anderen op 280¤ brengt,
pi_107986999
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik kijk net op videogamesplus.ca en daar zijn de prijzen wel heeeel aantrekkelijk moet ik zeggen:

- PS Vita 260CDN = 198¤
- 8GB 30CDN = 23¤
- FIFA 40CDN = 30¤

Totaal 330CND = 251¤

Weliswaar ietwat afgrond op alledrie de vlakken, maar de prijs spreek toch voor zich.
Volgens real-time wisselkoersen berekend.
Vergeet de verzendkosten niet en een verloopstekker US/EU.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:06:14 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107987268
En garantie, en douane.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107987276
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Vergeet de verzendkosten niet en een verloopstekker US/EU.
Verzendkosten meegerekend is het inderdaad gelijk qua prijs.
pi_107987329
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En garantie, en douane.
Klopt.
Btw, bij Amazon kan alleen met creditcard worden betaald.

Iemand verstand van een virtuele creditcard bij PayPal?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:32:55 #14
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_107988893
ik heb hem lekker besteld bij amazon.de,,,vertrouw die duitsers altijd nog meer dan de fransen :p
op IGN staan al een zooi reviews en er sprokkelt steeds meer binnen via bv metacritic...valt me allemaal niets tegen, beter dan bij de launch van de psp iig
PSN: diTani
pi_107995770
Ik heb FIFA vandaag binnen gekregen, toffe game! Redelijke graphics ook :)
pi_107999949
Die memory cards blijven een dorn in het oog.
pi_108000477
Lijkt me toch eerder het oude PSP-probleem, te weinig echt toffe spellen....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108000566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat zal nog wel komen denk ik. Nadat de RPG's uit zijn gebracht zullen de verkopen in Japan ook flink stijgen. Daarnaast is piraterij (tot nu toe) geen probleem.
pi_108000691
Na lang nadenken laat ik hem voorlopig toch nog even schieten. Te duur en voorlopig nog genoeg andere shit te gamen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_108000805
Een touhou op de PS Vita zou echt een natte droom zijn _O_
pi_108001475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Hangt van het genre af. Veel JRPGs zijn bijvoorbeeld nooit buiten Japan uitgebracht.
Ben ook benieuwd of sommige uitgevers het weer aandurven spellen in NA/EU uit te brengen na het vele kopiėren.

6½ Years Later: The PSP Appreciation & Software Recommendation Thread.
pi_108021246
pi_108025199
Weet iemand een goede aanbieding waarbij niet met CC hoeft worden betaald?

CC heb ik namelijk (nog) niet en aamvragen duurt te lang ivm de actietermijn.
pi_108026297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanbieding waarbij niet met CC hoeft worden betaald?

CC heb ik namelijk (nog) niet en aamvragen duurt te lang ivm de actietermijn.
Nee, niet veel. Enige interessante is misschien MediaMarkt:
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,325563.html?page=1
pi_108028278
325 euro voor PS Vita (wifi) + 8GB memory card + Uncharted + Ultimate Marvel

Kan ik hem ergens goedkoper dan dit krijgen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:41:02 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108028482
Zijn er meer mensen met een pre-order kit? Ik kreeg vandaag de mail dat ik de game kan kiezen waarop ik korting wil krijgen, maar als ik op de link klik moet ik weer mijn pre-order code invoeren. Dat heb ik dus al gedaan, anders had ik die mail niet gehad. :')

Sony :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Redactie Games donderdag 16 februari 2012 @ 10:14:24 #27
181272 crew  Noppie2000
pi_108037503
Ik ga lekker wachten met het kopen van Vita :) Voor de games hoef ik het nu nog niet te doen. Eerst maar lekker verkopen afwachten en leuke acties *In Amerika nu al acties in maart aangekondigd als: koop 2 games, betaal er 1 (geldig voor alle Vita games)*. Als dit soort acties ook hierheen komen op één of andere manier, zal ik er eens naar kijken :)
pi_108049587
Ah, Sony heeft ook door dat de mail niet goed is

http://www.eurogamer.net/(...)discount-code-errors
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:07:45 #29
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_108073048
De Vita leeft echt niet hč? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:36:45 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108073905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
De Vita leeft echt niet hč? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
Minder dan 3DS voor mijn gevoel, maar het is een mooi apparaatje. Heb je de reviews op FOK!games al gelezen?

http://games.fok.nl/review/525931/1/1/50/playstation-vita.html

http://games.fok.nl/revie(...)ed-golden-abyss.html
pi_108076427
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.

Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop :)
pi_108077322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.

Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop :)
Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
pi_108077400
Had iemand dit überhaupt verwacht?
quote:
Sony: PS2- en PS3-games worden niet speelbaar op PS Vita
Sony Computer Entertainment heeft bekendgemaakt dat het bedrijf geen plannen heeft om de PlayStation Vita compatibel te maken met PlayStation 2- en/of PlayStation 3-games. Dit staat in een uitgebreide faq over de nieuwe handheld.

In de lijst met veelgestelde vragen, die Sony heeft gepubliceerd op het officiėle Europese PlayStation blog, wordt ook de vraag behandeld of de PlayStation Vita compatibel is met de overige platforms van PlayStation. Hierop antwoordt Sony dat er geen plannen zijn om spellen van de PlayStation 3 of de PlayStation 2 geschikt te maken voor gebruik op de PlayStation Vita.

Daarmee doelt Sony vooral op downloadable games voor de PlayStation 3, inclusief het aanbod aan 'PS2 Classics' dat Sony digitaal uitbrengt voor de PlayStation 3. In dit aanbod zitten onder andere oude klassiekers als God Hand en SSX: On Tour. Hoewel de PlayStation Vita volgens Sony wat game-ervaring betreft niet hoeft onder te doen voor de PlayStation 3, zullen deze games niet speelbaar zijn op de Vita.

De enige backward compatibility die de PlayStation Vita wel heeft, is met een aantal PlayStation Portable-games. Gamers die een gedownloade versie hebben van een PSP-game die door Sony is opgenomen in een lijst met ondersteunde games, kunnen de Vita-versie gratis downloaden. De ondersteuning geldt niet voor games die gebruikers op umd hebben aangeschaft; deze moeten opnieuw worden aangeschaft als de gebruiker ze op de PlayStation Vita wil spelen.

Hoewel Sony in de faq dus stelt dat er geen games voor de PS2 of PS3 op de Vita gespeeld kunnen worden, wordt niet uitgesloten dat er van games die eerder voor de consoles verschenen nog wel Vita-remakes uitgebracht kunnen worden. Concrete voorbeelden daarvan zijn er echter nog niet.
pi_108077454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef Aether het volgende:

[..]

Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
Veel spellen zijn op een touchscreen inderdaad een stuk minder fijn om te spelen dan met knoppen. God of War zou bijvoorbeeld onmogelijk zijn om op alleen een touchscreen te spelen volgens mij. Maar ik vind dat Rockstar GTA3 heel goed geport heeft. Het rijden zuigt, maar dat was in het origineel ook zo, en voor de rest speel ik dat spel liever op mijn iPhone dan Vice City Stories op mijn PSP.

The Warriors is dan weer een stuk leuker op de PSP dan GTA 3 op de iPhone.
pi_108078663
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.

Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn -O-
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2012 @ 14:58:47 #36
181272 crew  Noppie2000
pi_108079919
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef BramPowert het volgende:
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.

Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn -O-
Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
pi_108088075
Bij de Intertoys kan de Vita ook worden besteld:

- Vita
- Willekeurige game
- 25 euro tegoedbon voor de Intertoys

Dus opzich heb je dan voor 300 euro de Vita, een game (van 40 euro) en een 8GB kaartje (waarbij de 25 euro tegoedbon is gebruikt).

Denkt dat ik maar voor deze pre-order ga, aangezien Amazon niet lukt.

Anderen bij de Intertoys besteld?
pi_108093752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
Ik had er nooit bij nagedacht, totdat ik Fifa ging spelen (met het touchpad schiet je). Blijk ik dus iedere 2 seconden op de achterkant te drukken, wat resulteerde in schoten op doel vanaf de middellijn.

En grote boeren klauwen heb ik niet.. erg jammer. Had leuk uitgewerkt kunnen worden. En als ik probeer om het touchpad te vermijden om er gewend aan te raken krijg ik pijn in mijn vingers na 10 minuten.
pi_108110239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.

quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Anderen bij de Intertoys besteld?
Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.

[ Bericht 2% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2012 10:49:14 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_108110315
De enige musthaves van de Vita launchgames zijn:
Rayman Origins
Uncharted
Gravity Daze
Ultimate Marvel vs. Capcom
------------
Dan heb je nog degelijke titels die de moeite waard zijn
Wipeout
FIFA 12
Blazblue
F1 2011
Virtua Tennis
Shinobido
-------------
En de rest is allemaal bagger
pi_108110348
Niet alle PSP-spellen worden vanaf het begin correct geėmuleerd/ondersteund:
XSEEDGames twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 06:26:49 @reson8er @adolson Ys I&II may not be compatible with Vita yet after all! Will need to research more. Hopefully in future PSN update! reageer retweet
pi_108110405
@Asskicker14: ik vind het toch een mooi aantal, launchtitels zijn meestal niet de beste games. Wellicht dat ik Reality Fighters en Little Deviants wel verkoop, de andere 2 ga ik wel houden.
Misschien dat ik Rayman er nog bij koop, maar daarover twijfel ik want die is de helft goedkoper op de PS3. Het ziet er in ieder geval wel ontzettend goed uit op de Vita.
Ik zie trouwens het spel Everybody's Golf niet in je lijst. Dat is toch wel een zeer goed spel, die ga ik waarschijnlijk wel zeker halen.

Ik heb ook nog een preorder-pakket gekregen waarin ook 5 euro korting zat voor een spel en dat ga ik gebruiken om Escape Plan te kopen, dat lijkt me echt een geweldig spel. Stardust is ook wel de moeite denk ik zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2012 10:57:17 ]
pi_108110624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:32:56 #44
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_108111254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

[..]

Bij dat event was ik ook en natuurlijk ook gebruik gemaakt van de deal. Alleen wel jammer dat iemand van sony eerst loopt te vertellen dat je als verkoper een klant het best een 16GB kaartje kan verkopen en ze er volgens ( bij die aanbieding ) er een 4GB kaartje bij doen xD.
pi_108111265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, het was enkel voor winkelpersoneel van de FRS en dergelijke. Maar ik had het geluk dat ik viavia ook mee kon gaan :D

Ik lees trouwens zojuist iets zeer interessants op de US PlayStation Blog:
quote:
[list]
• If you purchase Hustle Kings for PS Vita, you will get Hustle Kings on PS3 for free. If you already own Hustle Kings on PS3, you’ll be able to download the PS Vita version for free.
• If you purchase WipEout 2048, you will be able to download WipEout 2048’s DLC packs, WipEout HD and HD Fury for free when they launch on PS Vita later this spring (if you already own the PS3 versions)
• DLC purchased for the PS3 version of Ultimate Marvel vs. Capcom 3 can be used on the PS Vita version for free (and vice versa).
[/list]
Hustle Kings, Wipeout HD en Fury kan ik dus al gratis downloaden.
Dit zijn wel goeie ontwikkelingen :)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:15:57 #46
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108112253
Dat zou wel heel nice zijn :9
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_108121944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee, winkels en pers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108135837
Nu de MediaMarkt en Saturn aanbiedingen bekend worden, ben ik toch wel blij dat ik niet voor de Amazon pre-orders ben gegaan.

Er werd gesproken over een 2 halen 1 betalen actie op Vita games bij MM Eindhoven. Ik ga er maar vanuit dat dit alleen is icm. een Vita zelf?

Hopelijk komen de folders snel online. Dan kan ik misschien ook nog even een pre-order kit meepakken.
pi_108141992
Hoe gaan jullie de PS Vita beschermen? Ik zit te twijfelen welke case ik moet kopen, die van het starterpakket lijkt mij niet ideaal en een pouch gebruik ik liever niet omdat je de Vita erin moet 'sliden' wat op den duur zeker krassen gaat opleveren. De VIP case van Thrustmaster lijkt mij wel wat, een simpele maar doeltreffende bescherming. Aan de andere kant lijkt mij de 4Gamers Travel Case (met rits) ook een mooi en ideaal dingetje :P .

Sowieso ga ik een Hori screen protector kopen voor het scherm, alleen wat gaan jullie voor de achterkant (touchpad) gebruiken? Daar wil ik eigenlijk ook een protector op omdat ik het al zie gebeuren dat de logo's op het touchpad eraf gaan slijten ;) .
pi_108148644
  Redactie Games zondag 19 februari 2012 @ 15:20:39 #51
181272 crew  Noppie2000
pi_108150041
Hij komt, hij komt...er voorlopig nog niet in _O-
pi_108151369
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Hij komt, hij komt...er voorlopig nog niet in _O-
QFT!

Het is een erg mooi apparaatje, maar best wel prijzig en geen van de launchgames is een systemseller voor mij. Misschien na de E3, als LBP komt en er interessante games zijn aangekondigd. En hopelijk de eerste prijsverlaging ook alweer is geweest.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_108164927
Bij de MediaMarkt nu een aanbieding:
- PS Vita plus 2 games waarvan je alleen de duurste betaald

Weet iemand trouwens hoe het zitten met de downloads die je van PSN haalt wat betreft het altijd op je memory stick moeten blijven staan van de content.
Wat ik bedoel; is het mogelijk hetgeen dat gedownload hebt uit de store van je memory card af te halen en op je pc te zetten bijvoorbeeld (voor het geval je memory card vol raakt)?
pi_108167143
Je kan het toch gewoon verwijderen, en wanneer je het weer wil spelen gewoon opnieuw downloaden?

Of je kan spellen naar je PC verplaatsen via de Content Manager . Als je een PS3 hebt kan je ze ook op je PS3 opslaan. Via de PS3 kun je ook Vita spellen downloaden om ze vervolgens over te zetten. Als het goed is.
pi_108169750
Aanschaf PS Vita heb ik uitgesteld ten faveure voor een maatpak. Hopelijk krijgen we een prijsverlaging tegen het eind van dit jaar.
pi_108181170
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bij de MediaMarkt nu een aanbieding:
- PS Vita plus 2 games waarvan je alleen de duurste betaald

Weet iemand trouwens hoe het zitten met de downloads die je van PSN haalt wat betreft het altijd op je memory stick moeten blijven staan van de content.
Wat ik bedoel; is het mogelijk hetgeen dat gedownload hebt uit de store van je memory card af te halen en op je pc te zetten bijvoorbeeld (voor het geval je memory card vol raakt)?
Welke MM dan? Op de site liggen alle flyers eruit :')
pi_108181331
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Folder Cruquius: ¤249 Vita, 4GB memory card ¤19, 2e Vita spel gratis bij aankoop van Vita (goedkoopste is gratis).
pi_108181832
Ik heb hem zaterdag even in mijn handen gehad. Demo van Gravity Daze geprobeerd. Ziet er prachtig uit...maar die laadtijden. :X
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_108182411
Wacht allemaal nou effe een jaar. Dan is er al een mooi bedrag van de aanschafprijs af en zijn er al platinum titels.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_108182441
Nee.
pi_108182501
test
How can I help you... BoB!
pi_108182513
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem zaterdag even in mijn handen gehad. Demo van Gravity Daze geprobeerd. Ziet er prachtig uit...maar die laadtijden. :X
Ben wel benieuwd hoe snel die geheugenkaarten zijn.
Nog geen technische gegevens kunnen vinden...
pi_108182580
Dit ding is rond de zomer alweer goedkoper te vinden.

Ik wacht wel even tot er meer titels zijn.

Tot nu toe heb ik elke console en handheld bij launch gekocht, nu effe niet. :)
pi_108182738
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

http://flyer.redblue.de/N(...)MM_ENS_2002TUBA1.pdf
Directe link naar de flyer, pagina 5 staat de Vita.
pi_108182928
Ah thanks, een stuk interessanter dan die vodafone-aanbiedingen. 3G-gaming :')
pi_108184912
3G gaming werd dacht ik sowieso niet ondersteund, aangezien het netwerk daar te weinig capaciteit voor heeft.
Daarnaast kan je met 3G max. 20mb downloaden geloof ik, dus als je bestanden uit de store wil halen zul je al snel wifi nodig hebben.

3G is dus vooral handig indien je on the go ff wat wil internetten of iets (al heb je daar smartphones ook voor).
  maandag 20 februari 2012 @ 13:55:53 #67
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108184964
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
3G gaming werd dacht ik sowieso niet ondersteund, aangezien het netwerk daar te weinig capaciteit voor heeft.
Daarnaast kan je met 3G max. 20mb downloaden geloof ik, dus als je bestanden uit de store wil halen zul je al snel wifi nodig hebben.

3G is dus vooral handig indien je on the go ff wat wil internetten of iets (al heb je daar smartphones ook voor).
http://games.fok.nl/colum(...)leidende-gedrag.html
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Eindredactie Games maandag 20 februari 2012 @ 13:57:27 #68
188609 crew  Kensuke
pi_108185020
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:53 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

http://flyer.redblue.de/N(...)MM_ENS_2002TUBA1.pdf
Directe link naar de flyer, pagina 5 staat de Vita.
Edit: Ah, Enschede en Hengelo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kensuke op 20-02-2012 14:23:42 ]
pi_108185430

pi_108195349
Iemand hier al wat van PlanetAxel gehaald?
pi_108195740
Inmiddels iets van 20 bestelling daar gedaan, is altijd prima gegaan. Ze zijn ook redelijk snel in vergelijking met bijvoorbeeld Zavvi.
Heb inmiddels ook Uncharted GA en Wipeout 2048 van hun binnen, heeft ongeveer weekje(~5 werkdagen) geduurd.
Ik kan ze in iedergeval aanraden. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Geneziz op 20-02-2012 18:44:28 ]
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:10:30 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108218816
Zavvi lukt het tegenwoordig ook wel om het vaak binnen een week te leveren.

Jammer van die laadtijden, met een cartridge zou je toch anders verwachten.
Ik twijfel nog even over de Vita.. beetje de kat uit de boom kijken. PSP ligt hier ook redelijk wat stof te verzamelen. Af en toe zet ik 'm even 5 minuten aan, maar ben het dan al snel zat. ;)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:11:48 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108218848
Ja, dat heb ik ook met mijn PSP, die gebruik ik ook te weinig, maar ik denk dat het toch echt komt door het gebrek aan 2de analoge stick, ik ben echt een FPS-speler, maar dat werkt gewoon niet lekker.
Get woke, go broke!
pi_108218903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat heb ik ook met mijn PSP, die gebruik ik ook te weinig, maar ik denk dat het toch echt komt door het gebrek aan 2de analoge stick, ik ben echt een FPS-speler, maar dat werkt gewoon niet lekker.
Zijn er FPS' voor de PSP dan? Ik speel nog vrij regelmatig op mijn PSP, maar keen geen goede FPS.
pi_108220589
Hoe is het in de winkels dan? Loopt het storm met de verkoop of valt het vies tegen?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:15:39 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108220730
De winkels verkopen 'm pas vanaf morgen. Tot nu toe nog geen embargo's gebroken volgens mij
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:17:35 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108220789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zijn er FPS' voor de PSP dan? Ik speel nog vrij regelmatig op mijn PSP, maar keen geen goede FPS.
nee, dat is dus een beetje het probleem ;). Er zijn er wel een paar, maar dat werkt dus gewoon niet zo lekker.

Dit is ook echt de enige reden waarom ik er 1 ga halen, en dus eigenlijk maar hopen op wat goeie FPS'ers. Gewoon (bite me) MW3 zou ik al tof vinden.
Get woke, go broke!
pi_108220834
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De winkels verkopen 'm pas vanaf morgen. Tot nu toe nog geen embargo's gebroken volgens mij
Oh lol ik dacht vandaag, meestal releases toch op dinsdag. Heb ik nog een dag om erover na te denken of ik er een ga aanschaffen.
pi_108220848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, dat is dus een beetje het probleem ;). Er zijn er wel een paar, maar dat werkt dus gewoon niet zo lekker.

Dit is ook echt de enige reden waarom ik er 1 ga halen, en dus eigenlijk maar hopen op wat goeie FPS'ers. Gewoon (bite me) MW3 zou ik al tof vinden.
Killzone / Resistance vind ik persoonlijk ook geweldige games en hopelijk nu ook fijn te spelen met de twee analoge sticks.
pi_108220879
Liggen de memory cards morgen ook direct in de winkel?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:20:28 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108220890
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Killzone / Resistance vind ik persoonlijk ook geweldige games en hopelijk nu ook fijn te spelen met de twee analoge sticks.
Die zijn idd 'wel aardig' maar speelden dus niet zo lekker weg zonder die extra stick.
Get woke, go broke!
pi_108220970
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nee deze moet je nabestellen en levering duurt ongeveer 2 weken nadat je je aankoop bon hebt opgestuurd naar Sony.
pi_108220982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die zijn idd 'wel aardig' maar speelden dus niet zo lekker weg zonder die extra stick.
Nee, precies, daarom vond ik zo ook niet zo'n succes op de PSP (al heb ik Resistance wel uren gespeeld).
Op de Vita kan het echter zeker een succesverhaal gaan worden.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:29:07 #84
4259 JK
pi_108221144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
FPS met een joypad of 2 sticks vind ik dus weer niets, ik wil de precisie van muis en keyboard.
Er zijn idd wel een aantal FPS games geweest, maar dan bestuurde je met de X, /\, O en [] de camera geloof ik.

Ik zie graag GTA 5 of een mobiele variant voor de PS Vita. Maarja, dat is nog even wachten....
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:29:33 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108221158
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Yup
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Oh lol ik dacht vandaag, meestal releases toch op dinsdag. Heb ik nog een dag om erover na te denken of ik er een ga aanschaffen.
In Europa zijn releases normaal gesproken op vrijdag zelfs. In Amerika zijn releases doorgaans op dinsdag. :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:39:21 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108221485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef JK het volgende:

[..]

FPS met een joypad of 2 sticks vind ik dus weer niets, ik wil de precisie van muis en keyboard.
Er zijn idd wel een aantal FPS games geweest, maar dan bestuurde je met de X, /\, O en [] de camera geloof ik.

Ik zie graag GTA 5 of een mobiele variant voor de PS Vita. Maarja, dat is nog even wachten....
Dat is een prima alternatief vind ik hoor, natuurlijk is muis+kb beter, maar dat is onderweg gewoon niet haalbaar. Ik speel op de PS3 en Xbox ook gewoon dingen als Killzone/MW etc met een controller. Vooral als je niet online speelt is het prima te doen, ik game sowieso niet online.
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:30:39 #87
4259 JK
pi_108222884
Bij offline gaming is het wel te doen ja, bij online gaming wil ik dan toch wel heel precies kunnen raken. Maar daarom speel ik online FPS-games ook alleen op de PC. ;)

Jammer dat remote play niet beter is dan op de PSP... bijna geen spellen dus te spelen, terwijl ze dat eerst wel beloofden toch? Anders had ik er morgen misschien nog wel eentje gekocht.
Zullen wel voornamelijk PSN titels zijn die werken, de normale games op bluray dus niet. Tenzij je 'm gekraakt hebt met een CFW... hoera voor piraterij! :(

[ Bericht 46% gewijzigd door JK op 21-02-2012 13:56:53 ]
pi_108224413
Sinds wanneer is kraken piraterij!? :?

Dat kraken tot piraterij leidt, ok......
pi_108224458
Hoor verhalen van een prijs van ¤189 voor de Vita bij de MM in Middelburg...
Kan iemand dit bevestigen?

Zou namelijk een geweldige deal zijn plus ik ben er zo met het OV ;P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:31:38 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108224619
Yup:

http://img254.imageshack.us/img254/818/middelburg.jpg (copy/paste deze link)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:32:16 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108224640
Waarom nou weer alleen daar? Ik woon to een MM :').
Get woke, go broke!
pi_108224813
In de flyer zelf staat de normale prijs van 249.
Wellicht een photoshop omdat het plaatje ook zo klein is?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:42:30 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108224955
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
In de flyer zelf staat de normale prijs van 249.
Wellicht een photoshop omdat het plaatje ook zo klein is?
Dan moet je ze ff bellen. Lijkt me de moeite waard
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:43:15 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108224985
quote:
ik had net gebeld naar middelburg, ze zeiden dat alleen morgen 188 euro is.
Get woke, go broke!
  Eindredactie Games dinsdag 21 februari 2012 @ 14:45:42 #95
188609 crew  Kensuke
pi_108225057
Jammer dat het zo ver weg is voor de meesten.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:45 #96
4259 JK
pi_108225657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:25 schreef ChocolateMoose het volgende:
Sinds wanneer is kraken piraterij!? :?

Dat kraken tot piraterij leidt, ok......
Kraken dan... 95% van de mensen met een CFW zal het doen om gratis spellen te spelen.
Maar het is dus wel technisch mogelijk om via remote play PS3 games te spelen ipv alleen maar eenvoudige spellen. Sony wil het alleen niet. Net zoals Apple soms erg koppig doet en je prachtige apps hebt via een jailbreak.

Ik wacht met smart op jullie ervaringen morgen. :)
pi_108226721
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef Kensuke het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is voor de meesten.
Nogal. Maar ja, daarom zullen ze het ook doen, anders komen er alleen wat Zeeuwen :+
pi_108226984
Vijf uur reistijd plus kans dat ie al is uitverkocht.
Ik wacht nog wel even ;)
pi_108228356
Weet iemand btw of het mogelijk is om met bijvoorbeeld een pre-order kit van de MM in Enschede de Vita op te halen bij een andere MM?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:37 #100
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108228423
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup:

[ http://img254.imageshack.us/img254/818/middelburg.jpg (copy/paste deze link) ]
Manager games en alsnog imageshack gebruiken / posten :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')