I see what you did therequote:Op maandag 13 februari 2012 22:04 schreef 9611Niels het volgende:
Niks mis mee, ik krijg dagelijks honderden knipogen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:03 schreef rosepetals het volgende:
Haha ik vind hem eigenlijk alleen op FOK neerbuigend ogen
quote:
quote:
quote:
Mourinhoquote:
Klopt, ik wilde dit ook postenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het IRL ook wel wat neerbuigends en aanmatigends hebben. "Ik knipoog maar even om aan te geven dat ik een grappetje maakte want je bent misschien wel te achterlijk om dat zelf door te hebben."
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het IRL ook wel wat neerbuigends en aanmatigends hebben. "Ik knipoog maar even om aan te geven dat ik een grappetje maakte want je bent misschien wel te achterlijk om dat zelf door te hebben."
Ik vind toch wel dat je goed de psychologische kwestie geëlaboreerd hebt. Meer knipogen heeft een desastreus effect in deze maatschappij.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
In je keuken met 18 manquote:
Wie knipoogt er nou nog echt?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Garisson72 het volgende:
De watte?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Ik vind toch wel dat je goed de psychologische kwestie geëlaboreerd hebt. Meer knipogen heeft een desastreus effect in deze maatschappij.
Maar ik wil bij jou blijvenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met jou![]()
Denk maar niet dat je nog bij mij aan kan komen![]()
het is klaar![]()
doei en veel succes in je leven
Komt vaker voor dan je denkt. Ik vraag dan altijd maar beleefd of ze een spastisch oog hebben, of dat er misschien een vuiltje in hun oog zit.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja klinkt heel irritantquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt vaker voor dan je denkt. Ik vraag dan altijd maar beleefd of ze een spastisch oog hebben, of dat er misschien een vuiltje in hun oog zit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik dacht dat je het over knipogen in het echt had, maar toen bedacht ik me dat de meesten hier daar te lelijk voor zijn
Wat is het ook een sukkel!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, faalhaas.
Maak effe een oog zwart via paint man, doe er eens wat moeite voor!!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is het ook een sukkel!
[ afbeelding ]
quote:
Als je eventjes daar zijn pan blijft staren schiet je in de lachquote:
Overal mijn vriend... overal.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja waar steek je hem nu he. Dilemma.
D'r was een tijd dat een neger 'blauwe' werd genoemd, maar tegenwoordig is het dus 'paarse'. Tijden veranderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie kont heeft die paarse.
Not even gonna lie.
Wordt wel een probleem om dat kontje ook in het donker te kunnen vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie kont heeft die paarse.
Not even gonna lie.
Het is ook zo simpelquote:
Die wilde ik net plaatsen in mijn vorige postquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die wilde ik net plaatsen in mijn vorige post
Check z'n shirt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
D'r was een tijd dat een neger 'blauwe' werd genoemd, maar tegenwoordig is het dus 'paarse'. Tijden veranderen.
Jaaa dat snap ik toch godverdomme ook wel of moest ik er een knipoog bij zetten manmanman nou hier:quote:
Creepy mang als je hamster je opeens zo probeert te versierenquote:
Serieus op mij reagerenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaaa dat snap ik toch godverdomme ook wel of moest ik er een knipoog bij zetten manmanman nou hier:heb je je knipoog ten teken dat ik het schertsend bedoelde, qua tongue-in-cheek.
Ik hoop niet dat ie in iemands holletje verdwijnt nee. Dat is zielig.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Creepy mang als je hamster je opeens zo probeert te versieren
Wat? Is dat Jan Smit? Wat een josti. Normaal wel geefbaar.quote:
Dus zo krijgen mensen het idee dat het een strak plan is om je hamster in je hol te proppen!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie in iemands holletje verdwijnt nee. Dat is zielig.
Terugkrabbelenquote:
Jij fantaseert over mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis goed met je. Met je paarse glitterpik.
Grafkopquote:
Die chick heeft ie binnen... dat kan gewoon niet meer fout.quote:
Okidoki...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Zolder het volgende:
Je wweet dat je de lul bent als je vriendin zo antwoord:
Wat is er?
Niks
Ik vind "niksquote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Zolder het volgende:
Wat is er?
Niks
Ah, ik begrijp hem. Door alle plaatjes hier was ik alweer vergeten dat het om de knipogende emotiecon gingquote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Zolder het volgende:
Wat is er?
Niks
Stel je aan zegquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef datisstom het volgende:
Of van die kutusers als Timoon die voor elke nietszeggende post met een quote erin deze [ afbeelding ] zetten. Iets met bloed en nagels.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met jou![]()
Denk maar niet dat je nog bij mij aan kan komen![]()
het is klaar![]()
doei en veel succes in je leven
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef datisstom het volgende:
Of van die kutusers als Timoon die voor elke nietszeggende post met een quote erin deze [ afbeelding ] zetten. Iets met bloed en nagels.
Jouw UI is echt tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef yosander het volgende:
Foute knipogen naar kuikentjes uitdelen
Dankjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
Toen ik nog kassawerk deed, waren ook vaak van die kereltjes die eengaven. Geen idee waarom, maar er zal vast wel een verklaring voor zijn. Sowieso is de
eigenlijk heel grappig, want het kan op meerder manieren gebruikt worden en mensen doen het vaak (volgens mij) ook nog eens onbewust.
Tja
[..]
Jouw UI is echt tof.![]()
Sukkel kan niet eens met 1 oog knipogen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:20 schreef FixYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was dit ook alweer? Barracuda?
Die baas regelt gewoon twee dames, één links van de bar en één rechts van de bar. Twee in één.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sukkel kan niet eens met 1 oog knipogen.
De meesten zien er dan uit als een spast, maar als je het goed doet zal het wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
IRL een knipoog van iemand krijgen is leuk
Inderdaad. Ik word altijd verlegen als iemand dat doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
IRL een knipoog van iemand krijgen is leuk
Verschrikkelijk zulken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Lithia het volgende:
![]()
![]()
De "wat jij zegt boeit me niet, ik weet toch wel beter"-emoticon.![]()
[ afbeelding ] blijf ik het ergste vinden though.
Okquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Lithia het volgende:
![]()
![]()
De "wat jij zegt boeit me niet, ik weet toch wel beter"-emoticon.![]()
[ afbeelding ] blijf ik het ergste vinden though.
quote:
Dequote:
Wat gooien zij terug dan? gebruikte tampons?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef JoeyTenowii het volgende:
in de zomer wanneer ik door de stad cruise gooi ik ook altijd even een knipoog naar buiten naar het vrouwlijk schoon
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Deis toch anders dan [ afbeelding ] hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gooien zij terug dan? gebruikte tampons?
nee, een poep broek. want ik mag altijd aan het touwtje trekken van de tampon wanneer hij er weer uit moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gooien zij terug dan? gebruikte tampons?
Ik vind die wel fijn, want in het echt glimlach ik ook veel.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb dat juist met
Van die mensen die overalachter zetten, alsof je een klein kutkind bent tegen wie je alles met een glimlach en lief stemmetje moet zeggen.
Hier met je
Raar ventje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
nee, een poep broek. want ik mag altijd aan het touwtje trekken van de tampon wanneer hij er weer uit moet.
Meh.quote:
Emoticons en PI's moeten niet onderschat worden. Met mensen communiceren zonder lichaamstaal en nonverbale expressies is al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Vet diepe gedachten hier over smileysik klik gewoon wat aan
Kan ik hieruit opmaken dat je jezelf behoorlijk baas vindt op het moment?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Emoticons en PI's moeten niet onderschat worden. Met mensen communiceren zonder lichaamstaal en nonverbale expressies is al lastig genoeg.
Jahaa, diepe shit dit.
Nope.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je jezelf behoorlijk baas vindt op het moment?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meh.Het is een simpele manier om vriendelijker over te komen.
Wat voor context je ook gebruikt.
[ afbeelding ] wordt vaak gebruikt als je cynisch, sarcastisch, gevat, scherp wilt overkomen. Mensen die dat als standaard PI gebruiken mogen van mij zonder verdoving gecastreerd worden.
[ afbeelding ] aaargh
Meh, het hangt van de context af. Zelfs als ik definities geef, vertel ik meer wat ik er aan haat.quote:
Je bent een KLBer dat het sarcastisch gebruikt omdat mensen het nonstop gebruiken om vriendelijk over te komen. Buiten KLB (en misschien ONZ) is het meestal niet sarcastisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Splutje het volgende:
[..]is juist pure sarcasme man. Als ik dat in een bericht zet weet je dat ik het tegenovergestelde bedoel
Heb je helemaal gelijk in. Ik word denk ik daarom vaak niet begrepen.(ik wou misbegrepen typenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Emoticons en PI's moeten niet onderschat worden. Met mensen communiceren zonder lichaamstaal en nonverbale expressies is al lastig genoeg.
Jahaa, diepe shit dit.
Dat is ook een verbastering die poep is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik word denk ik daarom vaak niet begrepen.(ik wou misbegrepen typen)
Zou kunnen ik kom nooit buiten KLBquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bent een KLBer dat het sarcastisch gebruikt omdat mensen het nonstop gebruiken om vriendelijk over te komen. Buiten KLB (en misschien ONZ) is het meestal niet sarcastisch.
Nou idd zegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook een verbastering die poep is.
Dat is ook echt tenenkrommend ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Van die mensen die overalachter zetten, alsof je een klein kutkind bent tegen wie je alles met een glimlach en lief stemmetje moet zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |