quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Deis toch anders dan [ afbeelding ] hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gooien zij terug dan? gebruikte tampons?
nee, een poep broek. want ik mag altijd aan het touwtje trekken van de tampon wanneer hij er weer uit moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gooien zij terug dan? gebruikte tampons?
Ik vind die wel fijn, want in het echt glimlach ik ook veel.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb dat juist met
Van die mensen die overalachter zetten, alsof je een klein kutkind bent tegen wie je alles met een glimlach en lief stemmetje moet zeggen.
Hier met je
Raar ventje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
nee, een poep broek. want ik mag altijd aan het touwtje trekken van de tampon wanneer hij er weer uit moet.
Meh.quote:
wordt vaak gebruikt als je cynisch, sarcastisch, gevat, scherp wilt overkomen. Mensen die dat als standaard PI gebruiken mogen van mij zonder verdoving gecastreerd worden.
Emoticons en PI's moeten niet onderschat worden. Met mensen communiceren zonder lichaamstaal en nonverbale expressies is al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Vet diepe gedachten hier over smileysik klik gewoon wat aan
Kan ik hieruit opmaken dat je jezelf behoorlijk baas vindt op het moment?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Emoticons en PI's moeten niet onderschat worden. Met mensen communiceren zonder lichaamstaal en nonverbale expressies is al lastig genoeg.
Jahaa, diepe shit dit.
Nope.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je jezelf behoorlijk baas vindt op het moment?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meh.Het is een simpele manier om vriendelijker over te komen.
Wat voor context je ook gebruikt.
[ afbeelding ] wordt vaak gebruikt als je cynisch, sarcastisch, gevat, scherp wilt overkomen. Mensen die dat als standaard PI gebruiken mogen van mij zonder verdoving gecastreerd worden.
[ afbeelding ] aaargh
Meh, het hangt van de context af. Zelfs als ik definities geef, vertel ik meer wat ik er aan haat.quote:
Je bent een KLBer dat het sarcastisch gebruikt omdat mensen het nonstop gebruiken om vriendelijk over te komen. Buiten KLB (en misschien ONZ) is het meestal niet sarcastisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Splutje het volgende:
[..]is juist pure sarcasme man. Als ik dat in een bericht zet weet je dat ik het tegenovergestelde bedoel
Heb je helemaal gelijk in. Ik word denk ik daarom vaak niet begrepen.(ik wou misbegrepen typenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Emoticons en PI's moeten niet onderschat worden. Met mensen communiceren zonder lichaamstaal en nonverbale expressies is al lastig genoeg.
Jahaa, diepe shit dit.
Dat is ook een verbastering die poep is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik word denk ik daarom vaak niet begrepen.(ik wou misbegrepen typen)
Zou kunnen ik kom nooit buiten KLBquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bent een KLBer dat het sarcastisch gebruikt omdat mensen het nonstop gebruiken om vriendelijk over te komen. Buiten KLB (en misschien ONZ) is het meestal niet sarcastisch.
Nou idd zegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook een verbastering die poep is.
Dat is ook echt tenenkrommend ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Van die mensen die overalachter zetten, alsof je een klein kutkind bent tegen wie je alles met een glimlach en lief stemmetje moet zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |