Die chick heeft ie binnen... dat kan gewoon niet meer fout.quote:
zetten. Iets met bloed en nagels.
Okidoki...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Zolder het volgende:
Je wweet dat je de lul bent als je vriendin zo antwoord:
Wat is er?
Niks
Ik vind "niksquote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Zolder het volgende:
Wat is er?
Niks
Ah, ik begrijp hem. Door alle plaatjes hier was ik alweer vergeten dat het om de knipogende emotiecon gingquote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Zolder het volgende:
Wat is er?
Niks
Stel je aan zegquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef datisstom het volgende:
Of van die kutusers als Timoon die voor elke nietszeggende post met een quote erin deze [ afbeelding ] zetten. Iets met bloed en nagels.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met jou![]()
Denk maar niet dat je nog bij mij aan kan komen![]()
het is klaar![]()
doei en veel succes in je leven
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef datisstom het volgende:
Of van die kutusers als Timoon die voor elke nietszeggende post met een quote erin deze [ afbeelding ] zetten. Iets met bloed en nagels.
Jouw UI is echt tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef yosander het volgende:
Foute knipogen naar kuikentjes uitdelen
Dankjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
Toen ik nog kassawerk deed, waren ook vaak van die kereltjes die eengaven. Geen idee waarom, maar er zal vast wel een verklaring voor zijn. Sowieso is de
eigenlijk heel grappig, want het kan op meerder manieren gebruikt worden en mensen doen het vaak (volgens mij) ook nog eens onbewust.
Tja
[..]
Jouw UI is echt tof.![]()
Sukkel kan niet eens met 1 oog knipogen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:20 schreef FixYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was dit ook alweer? Barracuda?
Die baas regelt gewoon twee dames, één links van de bar en één rechts van de bar. Twee in één.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sukkel kan niet eens met 1 oog knipogen.
De meesten zien er dan uit als een spast, maar als je het goed doet zal het wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
IRL een knipoog van iemand krijgen is leuk
blijf ik het ergste vinden though.
Inderdaad. Ik word altijd verlegen als iemand dat doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
IRL een knipoog van iemand krijgen is leuk
Verschrikkelijk zulken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Lithia het volgende:
![]()
![]()
De "wat jij zegt boeit me niet, ik weet toch wel beter"-emoticon.![]()
[ afbeelding ] blijf ik het ergste vinden though.
Okquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Lithia het volgende:
![]()
![]()
De "wat jij zegt boeit me niet, ik weet toch wel beter"-emoticon.![]()
[ afbeelding ] blijf ik het ergste vinden though.
quote:
Dequote:
hoor.
Wat gooien zij terug dan? gebruikte tampons?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef JoeyTenowii het volgende:
in de zomer wanneer ik door de stad cruise gooi ik ook altijd even een knipoog naar buiten naar het vrouwlijk schoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |