Wat is het ook een sukkel!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, faalhaas.
Maak effe een oog zwart via paint man, doe er eens wat moeite voor!!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is het ook een sukkel!
[ afbeelding ]
quote:
Als je eventjes daar zijn pan blijft staren schiet je in de lachquote:
Overal mijn vriend... overal.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja waar steek je hem nu he. Dilemma.
D'r was een tijd dat een neger 'blauwe' werd genoemd, maar tegenwoordig is het dus 'paarse'. Tijden veranderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie kont heeft die paarse.
Not even gonna lie.
Wordt wel een probleem om dat kontje ook in het donker te kunnen vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie kont heeft die paarse.
Not even gonna lie.
Het is ook zo simpelquote:
Die wilde ik net plaatsen in mijn vorige postquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die wilde ik net plaatsen in mijn vorige post
Check z'n shirt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
D'r was een tijd dat een neger 'blauwe' werd genoemd, maar tegenwoordig is het dus 'paarse'. Tijden veranderen.
Jaaa dat snap ik toch godverdomme ook wel of moest ik er een knipoog bij zetten manmanman nou hier:quote:
Creepy mang als je hamster je opeens zo probeert te versierenquote:
Serieus op mij reagerenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaaa dat snap ik toch godverdomme ook wel of moest ik er een knipoog bij zetten manmanman nou hier:heb je je knipoog ten teken dat ik het schertsend bedoelde, qua tongue-in-cheek.
Ik hoop niet dat ie in iemands holletje verdwijnt nee. Dat is zielig.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Creepy mang als je hamster je opeens zo probeert te versieren
Wat? Is dat Jan Smit? Wat een josti. Normaal wel geefbaar.quote:
Dus zo krijgen mensen het idee dat het een strak plan is om je hamster in je hol te proppen!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie in iemands holletje verdwijnt nee. Dat is zielig.
Terugkrabbelenquote:
Jij fantaseert over mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis goed met je. Met je paarse glitterpik.
Grafkopquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |