SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is baas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 13-02-2012 17:39:02 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef ericosman het volgende:
Jeej even een paar dingen besteld op ebay ....
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
een nieuwe digitizer voor mijn htc legend (was gevalle :$ )quote:
2 hoesjes voor S5360
1 hoesje ( met koeienhuid ) voor de samsung galaxy S
wii nunchuck voor 2,50
bij BIC :
een sim card reader
e-sata naar e-sata kabel
bij price-angels :
Classic Design Leather Protective Case for HTC G8/Nokia 5800/N97 Mini/Motorola MB525![]()
ben jij die dude van youtubequote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef ericosman het volgende:
Jeej even een paar dingen besteld op ebay ....![]()
ah dus je wacht met smart op je pakketjes!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef ericosman het volgende:
[..]
een nieuwe digitizer voor mijn htc legend (was gevalle :$ )
2 hoesjes voor S5360
1 hoesje ( met koeienhuid ) voor de samsung galaxy S
wii nunchuck voor 2,50
bij BIC :
een sim card reader
e-sata naar e-sata kabel
bij price-angels :
Classic Design Leather Protective Case for HTC G8/Nokia 5800/N97 Mini/Motorola MB525
Zojuist deze Kanen IP-780 besteld van focal:
http://www.focalprice.com(...)icrophone_Black.html
Afgegaan op 1 reviewHopelijk is het wat.
En focalprice heeft geld teruggestort omdat 2 orders na 40 dagen niet aan waren gekomen, goede service weer, behalve dat ze het elke keer probeerden uit te stellen tot ik met een paypal klacht ging dreigen
wat is dit![]()
wie had nou DEZE besteld? is ie goed?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje raar dat je daar weer besteld, terwijl ze niet binnen komen en je er een refund voor moet aanvragen.. Ik heb ook nog een lopend pakketje, en als die niet binnen 8 dagen op de mat ligt ga ik ook om een refund vragen. Daarna zal ik wel voor andere shops kiezen ipv focalpricequote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef Dhaha het volgende:
Zojuist deze Kanen IP-780 besteld van focal:
http://www.focalprice.com(...)icrophone_Black.html
[ afbeelding ]
Afgegaan op 1 reviewHopelijk is het wat.
En focalprice heeft geld teruggestort omdat 2 orders na 40 dagen niet aan waren gekomen, goede service weer, behalve dat ze het elke keer probeerden uit te stellen tot ik met een paypal klacht ging dreigen![]()
Soms moet je even andere track&trace proberen ... de standaard strack en trace doet het niet met buitenlandse pakketjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef bobbernaut het volgende:
wie had nou DEZE besteld? is ie goed?
PostNLsite>Paketten>Pakket ontvangen> pakket volgen > pakket vanuit buitenland
Succes
(Deze trace dus volgends mij )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms moet je even andere track&trace proberen ... de standaard strack en trace doet het niet met buitenlandse pakketjes.
Succes
(Deze trace dus volgends mij )![]()
ah danke!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms moet je even andere track&trace proberen ... de standaard strack en trace doet het niet met buitenlandse pakketjes.
Succes
(Deze trace dus volgends mij )
hmm nog niets :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb 29 januari bij DealExtreme vier dingen besteld. Bij twee staat er inmiddels "Shipped Qty: 1" maar bij de overige twee staat nog steeds een 0. Niet verzonden dus.
Is het normaal dat dit zo lang kan duren voordat het ook maar verzonden wordt of kan ik beter contact opnemen met de site? Ik heb de bestelling nu al ruim 2 weken geleden gemaakt.![]()
ja is normaal. en je pakketje wordt gesplitstquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Dynd het volgende:
Ik heb 29 januari bij DealExtreme vier dingen besteld. Bij twee staat er inmiddels "Shipped Qty: 1" maar bij de overige twee staat nog steeds een 0. Niet verzonden dus.
Is het normaal dat dit zo lang kan duren voordat het ook maar verzonden wordt of kan ik beter contact opnemen met de site? Ik heb de bestelling nu al ruim 2 weken geleden gemaakt.
Ok gelukkig! Was al bang dat er iets mis was gegaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja is normaal. en je pakketje wordt gesplitst
Bedankt voor de snelle reply.![]()
ze kiezen ervoor om te splitsen, want je andere dingetjes moeten nog aangeleverd worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ok gelukkig! Was al bang dat er iets mis was gegaan.
Bedankt voor de snelle reply.
en als ze daarop gaan wachten KAN het HEEL lang duren
en DX is de sloomste webshop
![]()
2 van deze jongens besteld bij
http://www.geartaker.com/(...)eryone-as-gift-black
Ben benieuwd
Toch wel elke jongens droom om deze te hebben.If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.![]()
1.komen ze wel aan? (douane)quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef rayomac het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Toch wel elke jongens droom om deze te hebben.
2.volgens mij is t plasticdus breekt ie al na 1 slag
Illegaal spul mag hier toch niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef rayomac het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Toch wel elke jongens droom om deze te hebben.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
FP is zo slecht nog niet hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef jopiede het volgende:
[..]
Beetje raar dat je daar weer besteld, terwijl ze niet binnen komen en je er een refund voor moet aanvragen.. Ik heb ook nog een lopend pakketje, en als die niet binnen 8 dagen op de mat ligt ga ik ook om een refund vragen. Daarna zal ik wel voor andere shops kiezen ipv focalprice![]()
Koop ze maar cedric en maak vervolgens een filmpje van jezelf terwijl je ermee aan het oefenen bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
1.komen ze wel aan? (douane)
2.volgens mij is t plasticdus breekt ie al na 1 slag
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hij wil de video liever die publiekelijk hebben en stuurde 'em per DM.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koop ze maar cedric en maak vervolgens een filmpje van jezelf terwijl je ermee aan het oefenen bent.
Maar ik deel natuurlijk altijd netjes:
Mja, sommige lui kunnen niet zo goed lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Illegaal spul mag hier toch niet?True story. Nog geen rare dingen mee beleefd eigenlijk.quote:->quote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat zijn bij jullie nu eigenlijk nog de 'top sellers', leuke gadgets of handige dingen ofzo?quote:Lasers (tot 5mW natuurlijk), zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs. Alles merkloos of Chinees merk uiteraard. Aanbevelingen/reviews diverse producten hier.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kut drumstick en shiz!![]()
Toch de Nunchakus maar geannuleerd, ik dacht dat dit niet onder illegale wapens viel.
Heb ze vanmorgen een mailtje gesteurd en netjes een refund gehad van geartaker.com terwijl ik toch had aangegeven dat dat niet nodig is.
Sorry voor mijn stomme post
If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.![]()
Even berichtje sturen naar de DX supportquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:26 schreef MineraalWater het volgende:
Is het mogelijk om 1 artikel te cancellen bij DX zodat niet mijn hele lijstje gecanceld is?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bedankt! zal ik straks eventjes doen, Heb zo'n Bluetooth dongle toch iets sneller nodig dan ik had gedachtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even berichtje sturen naar de DX support![]()
![]()
Ik heb nu een bestelling staan bij Sunsky die is nog trager. maar ach ik heb geduld.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ze kiezen ervoor om te splitsen, want je andere dingetjes moeten nog aangeleverd worden.
en als ze daarop gaan wachten KAN het HEEL lang duren
en DX is de sloomste webshop[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Hoe kom ik achter of mijn bestelling van DX al verzonden is...?
status:
(of current
shipment) On 2/10/2012:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Tracked Air Mail
RA4508*******
Is ie nog verzonden of niet??![]()
Nee ze wachten nog op je product.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef p0wmia het volgende:
status:
(of current
shipment) On 2/10/2012:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Tracked Air Mail
RA4508*******
Dit staat er trouwens naast...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee ze wachten nog op je product.
Shipment Date Tracking Number
2/9/2012 1:09:28 AM RA45087******![]()
hij is deels verzondenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef p0wmia het volgende:
status:
(of current
shipment) On 2/10/2012:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Tracked Air Mail
RA4508*******
Ow pardon niet gelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Dit staat er trouwens naast...
Shipment Date Tracking Number
2/9/2012 1:09:28 AM RA45087******![]()
![]()
Bij je invoice staat shipmentnumber, daar kan je zien wat in welk pakketje zitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:31 schreef p0wmia het volgende:
Deels.. hmm krijg dus straks halve producten binnen:P?
OT: kan ik ergens zien welke producten?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Yes! Bedankt. Helft is verzonden:)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij je invoice staat shipmentnumber, daar kan je zien wat in welk pakketje zit![]()
Ketting was van metaal.quote:
Zo, fijn dat ik dit even recht mag zetten
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Ik kreeg vandaag een pakketje van ebay en er stond een site op de enveloppe, ik heb dus even gekeken op die site: http://sentfromchina.com/
Nu kun je zien wat verzenden nou echt kost, geen drol dus als je via hong kong post verzend![]()
Spiegel met ingebouwd beeldschermpje vandaag binnen gekregen, eens kijken of ik van de week tijd heb om 't allemaal in te bouwen in de auto. Kan ik voortaan zonder brokken achteruit rijden
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Security camera van Scorpie binnen
Updaten was zo klaar (30 min)
Wel vet zo'n ding!, morgen lekker aan mijn NAS hangen (mits die binnen is)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
ben je stiekem een vrouw?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Spiegel met ingebouwd beeldschermpje vandaag binnen gekregen, eens kijken of ik van de week tijd heb om 't allemaal in te bouwen in de auto. Kan ik voortaan zonder brokken achteruit rijden
Nope, ik zet mijn auto graag goed en netjes ergens neer zodat anderen en ikzelf er geen of zo min mogelijk last van hebben. Met zo'n camera/sensor heb ik 't idee dat ik dat 'n stuk beter doe.quote:"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ebayquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef menszonderwens het volgende:
Iemand die weet waar ik een goedkope PSP 3004 LCD schermpje kan vinden? PM me dan a.u.b.![]()
Waarom mag je geen Everbuying meer zeggen op FOK! ?
gr grOp woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Dus is de sitenaam/link geblockt en mag er niks naar Everbuying linken of daaraan gerelateerd worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, het feit dat ze zich 10000 keer op Fok geregistreerd hebben om overal spam te posten in gebrekkig google translate Engels heeft ze niet echt geliefd gemaakt onder de modjes hier.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand hier al die rebrand hoofdtelefoons van Yoga op Conrad.nl (Renkforce CD-340 en MC Crypt DJ) besteld? Of kijken jullie de kat nog even uit de boom?![]()
Als iemand hem heeft, schrijf vooral even een korte impressie of review. Kan ik daar eventueel naar verwijzen of toevoegen aan de thread op Head-Fi.![]()
![]()
Iemand ervaring met goeie china led lampen? Of zal ik op het werk al die nieuwe led lampen vervangen voor mijn 40watt lampen van thuis?
[ Bericht 5% gewijzigd door zoz op 14-02-2012 23:49:27 ]![]()
Alles wat ik op de www.dx.com bestel krijgt de status "Backorder". Ligt dit er aan dat het een beta is?![]()
Nee ze zijn gewoon luiquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef NextTVH het volgende:
Alles wat ik op de www.dx.com bestel krijgt de status "Backorder". Ligt dit er aan dat het een beta is?![]()
DX mag trouwens wel eens wat aan de service gaan doen anders loopt men wel web met de concurrent die vaak zelfs goedkoper zijn..![]()
› [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:42 schreef zoz het volgende:
Iemand ervaring met goeie china led lampen? Of zal ik op het werk al die nieuwe led lampen vervangen voor mijn 40watt lampen van thuis?
› http://www.google.nl/sear(...)owies+-laser+-uv+-irThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
idd, ik mis voor de tweede keer een item uit mijn bestelling. Dit keer wel foto's gemaakt en opgestuurd, ben benieuwd..quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
DX mag trouwens wel eens wat aan de service gaan doen anders loopt men wel web met de concurrent die vaak zelfs goedkoper zijn..![]()
op 12/09/2011 had ik een pakketje besteld van DX
volgens trackingcode staat er dit:
邮件号码 年份 当前状态 邮件寄达国 当前位置 邮件当前状态日期
RA336712522CN 2011 出口总包直封封发 北京国际 2011-10-08
tot op hede 14/02/2012 nog niks ontvangen
maar kan er niet aan uit.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 01:23:28 ]![]()
Persoonlijke trackfavo:
› http://www.17track.net/IndexEn.html
Die ook weleens langskomen:
› http://www.packagetrackr.com
› http://www.faranow.com
HK Post official trackpage: http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htm
CN Post official trackpage: http://intmail.183.com.cn/index.jsp
EMS official trackpage: http://www.ems.com.cn/english.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Normale gang van zaken: wanneer de zending zo'n drie weken onder weg is zonder aangekomen te zijn ga je eens navragen. Na vier á vijf weken nog eens. 40e dag ze om een oplossing vragen. 44e dag Paypal-claim openen. Niet ontvangen product. Laten escaleren tot dispuut als er geen oplossing komt -> Refund.
Na 45 dagen zonder een Paypal-claim te hebben aangemaakt... van een verstuurd pakketje uit oktober 2011 is het te lang geleden misschien om nog te hopen je geld terug te zien of het pakketje aan te zien komen. Maar leg ze het kort maar duidelijk uit, met alle details en vraag ze gewoon om een refund. Misschien krijg je het teruggestort op je Paypal, als storecredit, een resend aangeboden of iets... of ze zeggen: 'ja, kom je nu eens mee. Toedeloe'. Het blijft China en het blijft DX. (Vooral dat laatste. Kans dat je niet eens reactie krijgt. Voor eeuwig in de vergetelheid geraakt).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
RA401949747CN
2012-01-16 departure from transit office of exchange, , ,
2012-01-16 , , ,
2011-12-18 departure from outward office of exchange, , ,
2011-12-17 arrival at transit office of exchange, , ,
dus moet ik vabaf nu 3 weken tellen?
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 01:53:09 ]![]()
Nou ja...Het verzendtermijn begint op het moment dat 'ie trackbaar en dus onderweg is: 'outward office of exchange' (18 dec 2011). Dus die drie weken zijn allang verstreken. In de regel komt een pakketje binnen twee á drie weken binnen. Daarom is het belangrijk dat je eens na gaat vragen na drie weken of zij weten waarom het zo lang duurt. Daarna wacht je geduldig nog een week (of twee) af voor je weer eens informeert als het er nog niet is. Je Paypal-claim kun je na 45 dagen niet meer aanmaken en daarmee heb je minder 'dwang' en moet je hopen dat de verkopende partij gewoon netjes zaken afhandelt, want behalve bij de verkoper, kun je dan niet meer bij iemand aankloppen (behalve bij je creditcardfirma, als je met creditcard/via Paypal met je creditcard hebt betaald, dan kun je bij je CC-firma aankloppen, termijn is daar vaak 60~90 dagen).quote:RA4-----747CN | 2011 | departure from outward office of exchange | 2011-12-18
RA4-----747CN | 2011 | arrival at transit office of exchange | 2011-12-17
RA4-----747CN | 2012 | departure from transit office of exchange | 2012-01-16
RA4-----747CN | 2012 | [..] | 2012-01-16
Zo te zien is je pakje nooit bij het 'inward office of exchange' aangekomen, oftewel in het land waar je woont en is het een tijd 'ergens' onderweg op een 'transit office' blijven liggen, misschien vanwege douane? Daarna is 'ie dus weer doorgestuurd, maar als dat inmiddels ook een maand geleden is, heb ik er nog weinig fiducie in dat het nog aankomen zal. Je kunt je niet meer wenden tot Paypal. Dus ook in dit geval aankloppen bij de verkoper en zo kort en duidelijk mogelijk met alle gegevens vragen hoe dit kan en vragen om een oplossing.
k'heb bij DX een ticket aangemaakt weet of dat helpt maar heb daar nog steeds geen respond opquote:Op woensdag 15 februari 2012 02:20 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja...
[..]
Het verzendtermijn begint op het moment dat 'ie trackbaar en dus onderweg is: 'outward office of exchange' (18 dec 2011). Dus die drie weken zijn allang verstreken. In de regel komt een pakketje binnen twee á drie weken binnen. Daarom is het belangrijk dat je eens na gaat vragen na drie weken of zij weten waarom het zo lang duurt. Daarna wacht je geduldig nog een week (of twee) af voor je weer eens informeert als het er nog niet is. Je Paypal-claim kun je na 45 dagen niet meer aanmaken en daarmee heb je minder 'dwang' en moet je hopen dat de verkopende partij gewoon netjes zaken afhandelt, want behalve bij de verkoper, kun je dan niet meer bij iemand aankloppen (behalve bij je creditcardfirma, als je met creditcard/via Paypal met je creditcard hebt betaald, dan kun je bij je CC-firma aankloppen, termijn is daar vaak 60~90 dagen).
Zo te zien is je pakje nooit bij het 'inward office of exchange' aangekomen, oftewel in het land waar je woont en is het een tijd 'ergens' onderweg op een 'transit office' blijven liggen, misschien vanwege douane? Daarna is 'ie dus weer doorgestuurd, maar als dat inmiddels ook een maand geleden is, heb ik er nog weinig fiducie in dat het nog aankomen zal. Je kunt je niet meer wenden tot Paypal. Dus ook in dit geval aankloppen bij de verkoper en zo kort en duidelijk mogelijk met alle gegevens vragen hoe dit kan en vragen om een oplossing.
Order Number Reference No. Request Date Request Type
12095M6Q B31FB0140AA14137 1/29/2012 Order Status
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 02:50:07 ]![]()
In het headphone topic op tweakersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Negakinu het volgende:
Iemand hier al die rebrand hoofdtelefoons van Yoga op Conrad.nl (Renkforce CD-340 en MC Crypt DJ) besteld? Of kijken jullie de kat nog even uit de boom?![]()
Als iemand hem heeft, schrijf vooral even een korte impressie of review. Kan ik daar eventueel naar verwijzen of toevoegen aan de thread op Head-Fi.![]()
Ik heb het over een e27 lamp. Dus geen zaklamp oid.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
› http://www.google.nl/sear(...)owies+-laser+-uv+-ir![]()
voor mijn nieuwe bus, heb ik deze besteld
http://www.dhgate.com/6-2(...)132ec0a9349388b.html
alleen zie ik er pas later bij staan.. for tucson..
nu heb ik ook een tucson (prive) met dvdplayer ( uit china ) en dat was gewoon een 2 dinn formaat..
neem aan dat dit ook gewoon 2 dinn is?
heb al gemaild met de verkoper maar nog geen reactie..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Shiz, de bazensearcher onder ons.
Ik heb van dat 2 aderig zwart rood luidspreker kabel nodig wat je ook voor elektra solderen kan gebruiken.
Waar moet ik op zoeken want ik wordt er geen wijs uit![]()
![]()
Gewoon kopen bij formido/praxis/gamma voor 39 cent per meter?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:56 schreef Miniem het volgende:
Shiz, de bazensearcher onder ons.
Ik heb van dat 2 aderig zwart rood luidspreker kabel nodig wat je ook voor elektra solderen kan gebruiken.
Waar moet ik op zoeken want ik wordt er geen wijs uit![]()
Ah, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij formido/praxis/gamma voor 39 cent per meter?![]()
Thnx.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:08 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik heb het over een e27 lamp. Dus geen zaklamp oid.Waarom denk je dat er bij die search onder andere "-laser -zaklamp -flashlight -cree etc" stond? Die had ik er al zoveel mogelijk uitgefilterd. Er is in het verleden wel eens meer gepraat over led-gloeilamp-vervangers.
Lol.quote:Altijd weer moeilijk doen als het makkelijk kan.
Ben op zoek naar een beschermhoes voor een e-reader. Het betreft deze: http://www.wehkamp.nl/com(...)/C31_6F0_F4D_702299/
Helaas bieden ze bij DX geen beschermhoezen aan voor 7" e-readers.![]()
› www.ebay.com
› www.chinaprices.us
(Kijk gewoon voor een '7" sleeve', niet per se iets voor een e-Reader of Polaroid)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb zelf een 7 inch ereader. Bij bestellen direct een specifiek hoesje bij besteld. Las laatst op kieskeurig dat ze bij de hema een z.g. "storage bag large" verkopen.. Ja, zo heet ie dus.Soort van stoffen, stevige hoesjes die best om 7 inch ereaders heen zouden passen schijnbaar. Kost ook niet eens zoveel, nog geen tientje geloof ik. Misschien es ff je ereader opmeten en ff langs de Hema om te kijken of je het wat vind en of het past? Hebbie het iig wel snel in huis en alsnog voor weinig.
Of je moet in China al iets specifieks op het oog hebben natuurlijk.
Lol@ tweakers headphone topic trouwens.. Komt men eerst tot de ontdekking dat sommige cheape headphones @ Conrad wel erg veel op duurdere phones lijken, wordt dit vervolgens zo'n beetje bevestigd door wat users daar, gaan ze vervolgens naar elkaar zitten bitchen als een stel autisten in het topic.![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door neo2000 op 15-02-2012 21:25:37 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Och ik zit al jaren op Fok! en zie hier ook de nodige kansloze discussies voorbij komen. Inherent aan het internet denk ik.Wel een leuke hoofdtelefoon trouwens.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef neo2000 het volgende:
Lol@ tweakers headphone topic trouwens.. Komt men eerst tot de ontdekking dat sommige cheape headphones @ Conrad wel erg veel op duurdere phones lijken, wordt dit vervolgens zo'n beetje bevestigd door wat users daar, gaan ze vervolgens naar elkaar zitten bitchen als een stel autisten in het topic.![]()
![]()
![]()
Wat is die website waar mensen allemaal zelf gemaakte dingen verkopen? Heb er vroeger ooit eens een ducktape portomenee gekocht
//Edit Het was Etsy!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: